Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Очікувана вартість
20 274 307,79 UAH
UA-2018-01-19-002634-b d416184fd3704e7c9d281a41aba4af8e
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Елена Татавцева

+380661888097 zakupki.hortytsa@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальний відділ освіти Хортицького району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 37611464
Місцезнаходження: 69076, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Василя Сергієнка, буд.48А
Контактна особа: Елена Татавцева
+380661888097
zakupki.hortytsa@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Враховуючи об’єктивну відсутність конкуренції з технічних причин щодо постачання централізованого опалення (єдиний можливий постачальник – природній монополіст КОНЦЕРНОМ «МІСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ», що підтверджується інформацією на офіційному сайті Антимонопольного комітету України (www.amc.gov.ua), у даному випадку відповідно до пункту 2 статті 35 Закону може бути застосована переговорна процедура закупівлі.
Враховуючи, що КОНЦЕРН «МІСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ» займає монопольне (домінуюче) становище на ринку централізованого опалення в межах мереж, що ним експлуатуються в м. Запоріжжя та Хортицькому районі – це забезпечить своєчасне отримання закладами освіти послуг для освітнього процесу, недопущення погіршення здоров’я дітей та умов їх перебування в закладах освіти Хортицького району м.Запоріжжя.
Згідно з частиною 4 статті 19 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» від 24.06.2004 №1875-IV виконавцем послуг з централізованого опалення та послуг з централізованого постачання гарячої води для об’єктів усіх форм власності є суб’єкт господарювання з постачання теплової енергії (теплопостачальна організація).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 січня 2018 16:31
Оскарження наміру укласти договір: 25 січня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11786 гігакалорія
централізоване опалення; 11786=11786,1 Гкал
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69076, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, 1. адміністративна будівля територіального відділу освіти Хортицького району, дошкільні, позашкільні та загальноосвітні навчальні заклади, які підпорядковані територіальному відділу освіти Хортицького району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Тендерна документація

19 січня 2018 16:28
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 січня 2018 16:25
дислокація (опалення).jpg
19 січня 2018 16:25
протокол переговорів стор.1.jpg
19 січня 2018 16:25
протокол переговорів стор.2.jpg

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОНЦРН "МІСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ"
#32121458
Переможець 20 274 307,79
UAH з ПДВ
19 січня 2018 16:31

Документи

19 січня 2018 16:31
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 січня 2018 16:31

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОНЦРН "МІСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ"
#32121458
20 274 307,79
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 січня 2018 16:31
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2018 12:57
Електронний підпис зміни до договору
18 жовтня 2018 10:05
ДУ №3.pdf зміни до договору
18 жовтня 2018 09:57
Електронний підпис зміни до договору
20 березня 2018 12:51
тепло.jpg зміни до договору
20 березня 2018 12:49
Електронний підпис зміни до договору
13 березня 2018 11:36
IMAG1385.jpg зміни до договору
13 березня 2018 11:29
IMAG1384.jpg зміни до договору
13 березня 2018 11:29
IMAG1383.jpg зміни до договору
13 березня 2018 11:29
Електронний підпис укладений
07 лютого 2018 17:38
договір ч.2.rar укладений
07 лютого 2018 17:26
договір ч.1.rar укладений
07 лютого 2018 17:26
Додатки 3.rar укладений
07 лютого 2018 17:26
Додатки 2.rar укладений
07 лютого 2018 17:26
Додатки 1.rar укладений
07 лютого 2018 17:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
13 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.1 додаткової угоди від 12.03.2018 №2
Номер договору про закупівлю: 430120
Договір:
Номер додаткової угоди: 430120
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.7 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 430120
Договір:
Номер додаткової угоди: 430120
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни регульованих цін (тарифів)
Номер договору про закупівлю: 430120
Договір:
Номер додаткової угоди: 430120
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 лютого 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 20 089 791,03
UAH з ПДВ