Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мазут паливний 100 зольний малосірчистий
fuel oil 100 ash few-sulphury
Очікувана вартість
15 990 000,00 UAH
UA-2018-01-19-002433-b 93f6f36697364023866cc02fde6dbe31
Переговорна процедура для потреб оборони    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Поліщук Оксана

+380938266133
+380413242347
polishchuk217@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Макарівська квартирно-експлуатаційна частина району
Код ЄДРПОУ: 24964524
Місцезнаходження: 12265, Україна , Житомирська область обл., смт. Городок, вул.Поштова, 23
Контактна особа: Поліщук Оксана
+380938266133,+380413242347
polishchuk217@ukr.net
Додаткові контактні особи: Oksana Polishchuk
+380938266133
polishchuk217@ukr.net
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони
National ID: 24964524
Contact point: +380938266133,+380413242347
polishchuk217@ukr.net
Additional contacts: Oksana Polishchuk
+380938266133
polishchuk217@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 19 січня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 09 березня 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 березня 2018 12:00
Початок аукціону: 19 березня 2018 12:22
Очікувана вартість: 15 990 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 995,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,05%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 479700 UAH
Publication date: 19 січня 2018 15:44
Enquiries until: 09 березня 2018 12:00
Complaints submission until: до 12 березня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 14 березня 2018 12:00

Information

Estimated total value: 15 990 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 7 995 UAH
Minimal lowering step, %: 0,05 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1230 тони
Мазут паливний 100 зольний малосірчистий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12265, Україна, Житомирська область, смт.Городок, Поштова, 23
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

fuel oil 100 ash few-sulphury
CPV: 09130000-9
Період постачання: по 15 квітня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 лютого 2018 14:40
Електронний підпис
05 лютого 2018 10:42
Електронний підпис
31 січня 2018 15:10
Електронний підпис
31 січня 2018 15:00
Електронний підпис
26 січня 2018 09:24
Електронний підпис
23 січня 2018 08:56
Електронний підпис
22 січня 2018 18:29
Електронний підпис
22 січня 2018 18:00
Електронний підпис
19 січня 2018 15:51
Електронний підпис
28 лютого 2018 14:39
Технічні вимоги зі змінами.doc
05 лютого 2018 10:19
Технічні вимоги зі змінами.doc
26 січня 2018 09:23
Технічні вимоги зі змінами.doc
22 січня 2018 17:59
Технічні вимоги зі змінами.doc
22 січня 2018 17:55
Технічні вимоги.doc
28 лютого 2018 14:39
Оголошення зі змінами.docx
05 лютого 2018 10:19
Оголошення зі змінами.docx
23 січня 2018 08:55
Оголошення зі змінами.docx
22 січня 2018 18:28
Оголошення зі змінами.docx
22 січня 2018 17:59
Оголошення зі змінами.docx
22 січня 2018 17:55
Оголошення.docx
05 лютого 2018 10:19
Проект договору зі змінами.doc
22 січня 2018 17:59
Технічні вимоги закреслені дані.doc
22 січня 2018 17:55
Технічні вимоги.doc
22 січня 2018 17:59
Оголошення про відбір закреслені дані.doc
22 січня 2018 17:55
Оголошення про відбір.doc
19 січня 2018 15:44
Проект договору.doc
19 січня 2018 15:44
Технічні вимоги.doc
19 січня 2018 15:44
Оголошення про відбір.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-01-19-002433-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АТЛАНТІК", Код ЄДРПОУ:39980472
Дата подання: 24 січня 2018 17:01
Щодо усунення дискримінаційних вимог Замовника
Тендерному комітету Макарівської квартирно-експлуатаційної частини району

Вимога
ТОВ «ТД «АТЛАНТІК» має намір прийняти участь в переговорній процедурі закупівель для потреб оборони №UA-2018-01-19-002433-b.Ознайомившись вимогами Замовника, викладеними в оголошенні про проведення відбору учасників, нами було виявлено дискримінаційні умови, які суперечать принципам Закону України «Про публічні закупівлі» щодо добросовісної конкуренції та недискримінації учасників .
Так, пунктом 4 частини третьої додатку 1 «Інформація про необхідні технічні,якісні та кількісні характеристики товару» Замовник вимагає від учасників «Копію Договору з виробником товару,що відповідає документам, поданим в ціновій пропозиції,якщо Учасник не є виробником товару. »
ТОВ «ТД «АТЛАНТІК» не є виробником мазуту, та не має договірних відносин з виробником. Для виконання умов договору, в разі акцепту нашої пропозиції, наше підприємство планує отримати мазут від постачальника, який співпрацює з виробником на підставі підписаних договорів та не є дилером або офіційним представником виробника. Наголошуємо, що ТОВ «ТД АТЛАНТІК» має можливість виконати поставку мазуту відповідної якості в необхідній кількості та в обумовлені строки відповідно до вимог Замовника.
Для уникнення ризиків щодо не підписання договору на закупівлю мазуту переможцем або невиконання умов договору Замовником вимагаються від учасників забезпечення пропозиції, а також забезпечення виконання договору.
Вбачається, що Замовник штучно створює умови, які звужують коло потенційних учасників,оскільки відповідають вимогам Замовника лише пропозиції учасників, які мають прямі договори з Виробниками. Чим порушує наші права, як потенційного учасника, а також обмежує свободу договору (ст.627 Цивільного Кодексу України), принцип якої полягає в можливості особи вільно обирати контрагента.
Звертаємо Вашу увагу, що в практиці Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України є рішення по аналогічному питанню, в яких Замовників зобов’язано внести зміни до тендерних документацій та усунути порушення, зокрема: № 1963-р/пк-ск від 14.09.2016,№1207-р/пк-пз від 14.03.2017,№4277 -р/пк-пз від 30.06.2017.

Керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо внести зміни до оголошення про проведення відбору учасників до переговорної процедури закупівлі та усунути дискримінаційні умови. В іншому випадку будемо змушені звернутися зі скаргою до контролюючого органу, що призведе до подовження строків процедури закупівлі.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 січня 2018 09:15
Оскільки зазначена вимога Оголошення про проведення відбору (тендерна документація) може обмежувати права та законні інтереси учасників, що суперечить ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», де передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, що в свою чергу, може спровокувати оскарження в АМКУ, тендерним комітетом Макарівської квартирно-експлуатаційної частини району було прийнято рішення внести зміни до Оголошення про проведення відбору в частині п. 4 ч. 3 Додатку 1 та видалити вимогу «Копію Договору з виробником товару, що відповідає документам, поданим в ціновій пропозиції, якщо Учасник не є виробником товару».
Номер вимоги: UA-2018-01-19-002433-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгівельний Дім "Універсал Трейд", Код ЄДРПОУ:41524142
Дата подання: 26 січня 2018 10:38
щодо порушення порядку проведення переговорної процедури для потреб оборони
Макарівська квартирно-експлуатаційна частина району (надалі-Замовник) 19 січня 2018 оголосила про проведення переговорної процедури для потреб оборони - Мазут паливний 100 зольний (за кодом ДК 021:2015 «09130000-9 Нафта і дистиляти»), у кількості 1230 тон, оголошення про проведення процедури закупівлі - ID: UA-2018-01-19-002433-b (надалі - процедура закупівлі). Очікувана сума закупівлі - 15990000,00 грн. Період постачання: по 15 квітня 2018.

ТОВ "Торгівельний Дім "Універсал Трейд", ознайомившись з оприлюдненою на веб-порталі Уповноваженого органу інформацією про закупівлю, вважає, що Замовник порушив вимоги Закону України "Про публічні закупівлі" і Закону України "Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони" щодо порядку проведення процедури закупівлі.

Переговорна процедура закупівлі для потреб оборони регулюється Законом України "Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони", але в ч.2 статті 2 цього Закону означено, що «Закупівля товарів, робіт і послуг замовниками, зазначеними у частині першій цієї статті, здійснюється відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" з урахуванням особливостей, встановлених цим Законом».

На підставі п.2 ч.1 ст.1 Закону України "Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони" «Планування закупівель товарів, робіт і послуг, необхідних для гарантованого забезпечення потреб оборони в особливий період, у період проведення антитерористичної операції, у період введення надзвичайного стану, здійснюється замовником, який застосовує цей Закон, що відображається окремими позиціями в річному плані…»
А на підставі ст.4 Закону України "Про публічні закупівлі" «Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження»

Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу опубліковано плани закупівель -
https://prozorro.gov.ua/plan/search?edrpou=24964524

За кодом ДК 021:2015 «09130000-9 Нафта і дистиляти», предмет закупівлі «Мазут паливний 100 зольний» у Замовника на 2018 рік на момент подачі цієї вимоги передбачено тільки одну суму закупівлі, а саме - 15990000,00 грн. на січень місяць.

Згадаємо, що Замовник, окрім вищеозначеної закупівлі оголосив ще 17 січня 2018 про проведення аналогічної переговорної процедури для потреб оборони - Мазут паливний 100 зольний (за кодом ДК 021:2015 «09130000-9 Нафта і дистиляти»), теж у кількості 1230 тон, оголошення про проведення процедури закупівлі - ID: UA-2018-01-17-000516-c, очікувана сума закупівлі ідентична - 15990000,00 грн. Період постачання: по 15 квітня 2018 (до реєстрації скарги за номером: UA-2018-01-17-000516-c.c1 і внесення Замовником змін в тендерну документацію 22-23.01.2018 період постачання було визначено - по 28 лютого 2018).

Замовнику це здалося недостатнім і 22 січня 2018 він оголосив про проведення третьої переговорної процедури для потреб оборони - Мазут паливний 100 зольний (за кодом ДК 021:2015 «09130000-9 Нафта і дистиляти»), теж у кількості 1230 тон, оголошення про проведення процедури закупівлі - ID: UA-2018-01-22-003141-c, очікувана сума закупівлі – теж 15990000,00 грн. Період постачання аналогічний: по 15 квітня 2018.

Слід ще згадати, що у Замовника ще існує не закінчена процедура закупівлі - відкриті торги з публікацією англійською мовою - Мазут паливний 100 зольний (за кодом ДК 021:2015 «09130000-9 Нафта і дистиляти»), теж у кількості 1230 тон, оголошення про проведення процедури закупівлі - UA-2017-12-07-002699-c (надалі - процедура закупівлі), очікувана сума закупівлі - 15990000,00 грн. Період постачання інший: по 31 березня 2018. Технічна частина тендерної документації теж відрізняється від попередніх трьох тільки по формі. По процедурі існує скарга, прийнята до розгляду органом оскарження 18.01.2018, Рішення від 17.01.2018 № 352.

Як всім відомо, кожен учасник чи потенційний учасник закупівель несе певні видатки: вивчення положень тендерної документації, підготовка тендерної пропозиції та супутніх документів, оплата електронного забезпечення тендерної пропозиції, сплата майданчику за участь в тендері в решті решт.

ТОВ "Торгівельний Дім "Універсал Трейд" вважає, що такими діями Замовник порушує вимоги Ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" «Принципи здійснення закупівель», як мінімум:
принцип добросовісної конкуренції серед учасників (учасник може понести видатки на підготовку до всіх тендерів, а може, наприклад, тільки до одного) і принцип недискримінації учасників (потенційний учасник може знати про всі тендери, на деякі з котрих не передбачено видатків в плані закупівель, а може, наприклад, тільки про один, який Замовник не буде в майбутньому відміняти).

На підставі наведеного вище

Вимагаємо:

Надати інформацію у встановлені Законом України «Про публічні закупівлі» терміни і формі яка процедура закупівлі з вищеназваних є дійсною, а які, можливо, опубліковані помилково.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
31 січня 2018 15:00
Оскільки планування закупівель здійснюється замовником самостійно, не встановлено обов'язку замовника складати й затверджувати річний план закупівель на підставі кошторису (тимчасового кошторису), фінансового плану (плану асигнувань, плану використання бюджетних коштів). Замовник самостійно складає річний план та додаток до нього щодо закупівель, які він планує провести. При складанні та оприлюдненні зазначених документів Замовник керується ст. 4 Закону № 922 та наказом № 490, що і було виконано при оголошенні зазначених процедур закупівель.
Стосовно порушення Замовником, на думку ТОВ «Торгівельний Дім «Універсал Трейд», ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо, що підготовка, взяття відповідних довідок та участь у тендерних закупівлях Учасником здійснюється самостійно і Замовник не може гарантувати, що пропозиція в тому чи іншому тендері буде відхилена, чи навпаки, прийнята.
Оголошені процедури закупівель рідкого котельного палива здійснюються з метою забезпечення своєчасного та повного завершення опалювального періоду 2017-2018 рр. та створення запасу на наступний 2018-2019 рр.
Скарги до АМКУ Учасниками закупівель, заблоковують подальший перебіг процедури до винесення рішення, що в свою чергу унеможливлює постачання товару у вказані строки та створює загрозу зриву опалювального періоду військового містечка, в якому проживає близько 3000 осіб.
Всі оголошені процедури закупівель є дійсними.

Документи подані скаржником

24 січня 2018 17:01
вимога 2433.pdf

Документи

Документи подані скаржником

Документи

31 січня 2018 15:00
На вимогу.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-01-19-002433-b.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЖЕЛЕРІ", Код ЄДРПОУ:39009739
Дата подання: 06 лютого 2018 15:40
СКАРГА про порушення порядку проведення переговорної процедури для потреб оборони та зобов’язання замовника усунути дискримінаційні вимоги та привести оголошення про проведення відбору до вимог законодавства
СКАРГА ТОВ "ДЖЕЛЕРІ" №06/02/18/2 від 06.02.18р. про порушення порядку проведення переговорної процедури для потреб оборони та зобов’язання замовника усунути дискримінаційні вимоги та привести оголошення про проведення відбору до вимог законодавства
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 09 лютого 2018 20:24
Рішення від 09.02.2018 № 1186.pdf
Дата публікації: 09 лютого 2018 20:23
Рішення від 16.02.2018 № 1397.pdf
Дата публікації: 21 лютого 2018 18:11
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішенням тендерного комітету № 13 від 28.02.2018 встановлено внести зміни до оголошеної процедури закупівлі для потреб оборони в частинах: «Дата і час закінчення періоду подання цінових пропозицій – 14.03.2018 до 12:00 год»; «Подання одиниці товару – до 12:00 год 14.03.2018 року».
Дата виконання рішення замовником: 28 лютого 2018 14:42
Номер скарги: UA-2018-01-19-002433-b.a4
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АБІЛЛОН", Код ЄДРПОУ:35869254
Дата подання: 07 березня 2018 17:28
Скарга
Скарга ПП "АБІЛЛОН" про порушення переговорної процедури закупівлі та відміни процедури
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 13.03.2018 № 2182.pdf
Дата публікації: 14 березня 2018 18:46
Номер скарги: UA-2018-01-19-002433-b.c5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АТЛАНТІК", Код ЄДРПОУ:39980472
Дата подання: 23 березня 2018 15:23
про неправомірне відхилення пропозиції
Найменування органу оскарження: Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вул. Василя Липківського, 45, м. Київ, 03680 тел./факс (044) 594-64-12, (044) 520-10-42 Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ «АТЛАНТІК» 01014,м. Київ, вул. Звіринецька,63 Телефон 067-123-05-25 Замовник: Макарівськаквартирно-експлуатаційна частина району 12265,Житомирська обл., Радомишльський р-н, смт. Городок, вул. Поштова, 23 Телефон 04132-4-23-47 СКАРГА про неправомірне відхилення пропозиції 19.01.2018 р. Макарівськаквартирно-експлуатаційна частина району (далі – Замовник) в електронній системі закупівель опублікувала оголошення про проведення переговорної процедури закупівлі для потреб оборони UA-2018-01-19-002433-b на закупівлю мазуту паливного 100 зольного малосірчистого (код ДК 021:2015 Нафта і дистиляти 09130000-9). Учасниками даної процедури закупівлі стали наступні підприємства: 1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕЛЬС ГРУП», 2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ «АТЛАНТІК», За результатами аукціону найбільш економічно вигідною стала пропозиція ТОВ «ТД «АТЛАНТІК». Протоколом засідання тендерного комітету щодо розгляду цінових пропозицій учасників закупівлі від 20.03.2018 року №18 (далі – Протокол) Замовник прийняв рішення про відхилення пропозиціїТОВ «ТД «АТЛАНТІК». Ознайомившись зі змістом протоколу, а також із пропозицією іншого учасника, ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «АТЛАНТІК» (далі – Скаржник) вважає, що прийняті Замовником рішення щодо відхилення пропозиції Скаржника, а також щодо визначення переможцем процедури закупівлі іншого учасника є неправомірними та такими, що порушують наші права, як учасника і переможця вказаних торгів. 1. Стосовно відхилення цінової пропозиції Скаржника. Дане рішення Замовника є безпідставним, необґрунтованими та незаконним з огляду на наступне. 1.1. Замовник відхилив цінову пропозицію Скаржника посилаючись на підставу, не передбачену Законом. Так, своє Рішення про відхилення пропозиції Скаржника Замовник обґрунтував наступним чином: «Учасником 13.03.2018р. було завантажено Гарантію №292-0118/АТL10t від 29 січня 2018року(вих. № 379 51/041-09700-01 від 29.01.208р.) та Зміни №2 до Гарантії №292-0118/АТL10t від 29 січня 2018року з зазначенням, що Гарантія вступає в силу з 13 березня 2018р. та діє до 14 липня 2018р., тобто 118 днів з дня розкриття цінових пропозицій, що не відповідає п.9.3 Оголошення про проведення відбору, де зазначається «Строк дії забезпечення цінової пропозиції 120 календарних днів,включаючи дату розкриття цінових пропозицій.». Згідно з Протоколом, Замовник відхилив пропозицію ТОВ «ТД «АТЛАНТІК» «на підставі ч.1 п.1 ст.4 Закону України «Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони»,у зв’язку з невідповідністю п. 9.3 Оголошення про проведення відбору». В частині 1 п.1 ст.4 Закону України «Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони» (далі -Закон) зазначено наступне: «1. Замовник відхиляє цінову пропозицію учасника відбору з таких підстав:1) ненадання або несвоєчасне надання учасником одиниці товару на перевірку відповідності зразку-еталону(якщо подання одиниці товару вимагалося в оголошенні про проведення відбору) та/або іншим вимогам предмета закупівлі, зазначеним в оголошенні про проведення відбору, або документів про підтвердження відповідності товару, роботи чи послуги технічним,якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, визначеним замовником». Разом з тим, в переліку підстав (є виключними) для відхилення цінової пропозиції учасника після проведення електронного аукціону, визначеному в ст.4 Закону України «Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони», відсутня підстава «у зв’язку з невідповідністю до вимог Оголошення про проведення відбору ». Тобто, Замовник відхилив цінову пропозицію Скаржника посилаючись на підставу, непередбачену Законом. 1.2. Надане у складі цінової пропозиції забезпечення відповідало вимогам Замовника, наведеним у оголошенні про проведення відбору. Варто зазначити, що на момент подання цінової пропозиції, кінцевий термін подання цінових пропозицій становить 14.03.2018 12:00, а датою аукціону було 15 березня 2018р. Відповідно до вимог пункту 9.3 оголошення про проведення відбору «9.3 Строк дії забезпечення цінової пропозиції 120 календарних днів, включаючи день розкриття цінових пропозицій». Забезпечення пропозиції (зі змінами від 13.03.2018 р.), надане Скаржником у складі цінової пропозиції 13.03.2018 р., вступає в силу з 13 березня 2018р. та діє до 14 липня 2018р.,тобто, якщо прийняти до уваги, що на момент подання пропозицій датою аукціону було саме 15 березня 2018 р. і саме з цієї дати розпочинати початок відліку строку дії забезпечення цінової пропозиції, то надана у складі Гарантія відповідає умовам, наведеним у оголошенні Замовника про проведення відбору. Отже, на момент подання пропозиції ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «АТЛАНТІК» надало гарантію, яка відповідала умовам оголошення про проведення відбору учасників. Однак, 07.03.2018р. ПП «АБІЛЛОН» подало скаргу до Уповноваженого органу, що призвело до блокування процедури закупівлі одразу після закінчення етапу подання пропозицій. Постійно діюча адміністративної колегія Антимонопольного комітету України вирішила залишити скаргу без розгляду (рішення №2182-р/пк-пз від 13.03.2018р.).Дане рішення було опубліковано уповноваженим органом 14.03.2018 о 18:46. З цього моменту, а саме: з14.03.2018 о 18:46, процедура закупівлі перейшла на етап аукціону, дата якого автоматично системою була перенесена на 19.03.2018р. Разом з тим, термін подання пропозицій не змінився. Хочемо зауважити, що вперіод з 14.03.2018 12:00 до закінчення аукціону19.03.2018 жоден з учасників не мав можливості подати пропозицію, відкликати, або внести до неї будь-які зміни чи додати будь-які документи. ТОВ «ТД «АТЛАНТІК» звернулося до торговельного майданчика SmartTender.biz, з якого було завантажено тендерну пропозицію, та отримало лист №409 від 21.03.2018 з підтвердженням факту перенесення дати аукціону з 15.03.2018р. на 19.03.2018р. і факту відсутності в учасників можливості внесення змін до пропозицій. Лист додається. Отже, з незалежних від нас причин ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «АТЛАНТІК» жодним чином не могло внести зміни до пропозиції, зокрема до гарантії, з рахуванням перенесення дати аукціону. З огляду на вищезазначене,ТОВ «ТОРГОВИ ДІМ «АТЛАНТІК» завантажило зміни до гарантії з урахування перенесення дати аукціону на 19.03.2018р.,а також лист-пояснення коли це стало можливим, а саме на етапі оцінки. 1.3. У оголошенні про проведеннявідбору Замовником взагалі не зазначено початку перебігу 120-денного строку дії забезпечення цінових пропозицій. Окремо вважаємо за необхідне звернути увагу, що пунктом 9.3 Оголошення про проведення відбору передбачено, що строк дії забезпечення цінової пропозиції 120 календарних днів, включаючи день розкриття цінових пропозицій. Відповідно до ст. 251 Цивільного Кодексу України строком є певний період у часі, зі спливом якого пов’язана дія чи подія,яка має юридичне значення. Відповідно до ст. 253 ЦКУ, перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати, або настання події, з якою пов’язано її початок. Однак, Замовником, в оголошенні про проведенні відбору не зазначено дати чи події, з якою пов'язанийпочаток перебігу 120-денного строку дії забезпечення цінової пропозиції.Тобто, в оголошенні про проведення відбору Замовник повинен був зазначити з якого саме дня або події має починатися строк дії забезпечення пропозиції (наприклад, починаючи з дати розкриття (включно) цінових пропозицій. Отже, Замовником не визначено дату початку відліку строку дії забезпечення цінової пропозиції. Натомість, в оголошенні було визначено, що 120-денний строк дії забезпечення цінової пропозиції повинен включати в себе день розкриття цінових пропозицій. Відповідно до пунктів 16 та 17 ст. 3 Закону України «Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони», електронна система закупівель автоматично призначає час та дату проведення аукціону.Під час проведення аукціону розкривається лише інформація про ціни/приведені ціни, запропоновані учасниками, та їхні позиції в рейтинговій таблиці. Інформація про учасників відбору автоматично оприлюднюється електронною системою закупівель одразу після завершення аукціону. Таким чином, цінові пропозиції розкриваються під час аукціону, тобто у нашому випадку розкриття відбулось 19 березня 2018 12:43. Враховуючи такі обставини, Гарантія зі змінами №2, що діяла з 13 березня 2018 р. по 14 липня 2018 р., включала в себе дату розкриття тендерних пропозиції ( 19.03.2018) та діяла 120 днів ( навіть 124 днів). З огляду на вищевказане, наполягаємо, що Замовник неправомірно відхилив пропозицію ТОВ «ТД «АТЛАНТІК», оскільки забезпечення пропозиції повністю, в тому числі щодо строку дії, відповідає вимогам Замовника. 2. Щодо визначення переможцем переговорної процедури ТОВ «ЕЛЬС ГРУП». Протоколом №22 від 22.03.2018 Замовник визначивпереможцем ТОВ «ЕЛЬС ГРУП». Відповідно до оголошення зі змінами від 28.02.2018р. Замовник змінив предмет закупівлі на мазут паливний 100 зольний малосірчистий. В складі своєї пропозиції ТОВ «ЕЛЬС ГРУП» надало банківську гарантію № 435-18 від 06.03.2018р., в якій зазначено предмет закупівлі «мазут паливний 100 зольний за кодом ДК 021:2015: «09130000-9 Нафта і дистиляти»», що не відповідає умовам Оголошення про проведення відбору та може бути підставою для невиконання зобов’язань банком-гарантом за такою гарантією. ПРОСИМО: організувати та здійснити перевірку викладеної у скарзі інформації, за результатами розгляду якої прийняти рішення щодо наявності порушень законодавства, та, у разі, якщо за результатами розгляду скарги будуть встановлені відповідні порушення, - зобов’язати Замовника відмінити рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «ТД «АТЛАНТІК», - зобов’язати Замовника відмінити рішення щодо визначення переможцем ТОВ «Ельс Груп». Про час і місце розгляду скарги, а також про результати її розгляду просимо повідомити в установленому порядку. Додатки: - лист №409 від 21.03.2018р. , - квитанція про внесення плати за подання скарги.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 березня 2018 20:42
Рішення від 28.03.2018 № 2815.pdf
Дата публікації: 28 березня 2018 20:41
Рішення від 04.04.2018 № 3153.pdf
Дата публікації: 10 квітня 2018 19:53
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішенням тендерного комітету від 11.04.2018 № 28 учасника процедури закупівлі ТОВ "ЕЛЬС ГРУП" повернуто на етап кваліфікації; скасовано рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ "ТД "АТЛАНТІК" та запрошено його для переговорів.
Дата виконання рішення замовником: 11 квітня 2018 14:25
Номер скарги: UA-2018-01-19-002433-b.c6
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЬС ГРУП", Код ЄДРПОУ:41010345
Дата подання: 17 квітня 2018 15:46
Скарга про порушення порядку проведення переговорної процедури для потреб оборони ТОВ "ЕЛЬС ГРУП"
Скарга про порушення порядку проведення переговорної процедури для потреб оборони, зобов'язання Замовника скасувати рішення про визначення переможця вих. №17-04-2018 від 17 квітня 2018 року ТОВ "ЕЛЬС ГРУП", номер оголошення UA-2018-01-19-002433-b
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 20 квітня 2018 18:02
Рішення від 19.04.2018 3 3679.pdf
Дата публікації: 20 квітня 2018 18:01
Рішення від 27.04.2018 № 4028.pdf
Дата публікації: 04 травня 2018 21:15

Документи подані скаржником

06 лютого 2018 15:40
Скарга 2433-b.pdf
06 лютого 2018 15:40
Плат.доручення 658.pdf
06 лютого 2018 15:40
Повноваження.pdf
06 лютого 2018 15:40
Повноваження 2.pdf

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

09 лютого 2018 20:23
Рішення від 09.02.2018 № 1186.pdf
21 лютого 2018 18:11
Рішення від 16.02.2018 № 1397.pdf

Документи подані скаржником

07 березня 2018 17:28
СКАРГА.pdf
07 березня 2018 17:28
Платіжне доручення.pdf

Документи Органу Оскарження

14 березня 2018 18:46
Рішення від 13.03.2018 № 2182.pdf

Документи подані скаржником

23 березня 2018 15:23
Скарга.pdf
23 березня 2018 15:24
Платіжне доручення.pdf
23 березня 2018 15:24
платіжне доручення2.pdf

Документи подані замовником

Документи подані скаржником

17 квітня 2018 15:46
Скарга ТОВ ЕЛЬС ГРУП.pdf
17 квітня 2018 15:46
Рішення від 04.04.2018 № 3153.pdf
17 квітня 2018 15:46
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

20 квітня 2018 18:01
Рішення від 19.04.2018 3 3679.pdf
04 травня 2018 21:15
Рішення від 27.04.2018 № 4028.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 березня 2018 12:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АТЛАНТІК" 15 374 754,00
UAH з ПДВ
15 374 754,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЬС ГРУП" 15 940 800,00
UAH з ПДВ
15 940 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 березня 2018 14:42
Лист-пояснення.pdf
20 березня 2018 14:42
Зміни 3 до Гарантії (1).zip
13 березня 2018 17:42
Електронний підпис
13 березня 2018 17:30
Проект Договору.pdf
13 березня 2018 17:30
Повноваження директора.rar
13 березня 2018 17:30
Копія договору.pdf
13 березня 2018 17:30
Згода на перевірку.pdf
13 березня 2018 17:30
Гарантія ТД Атлантік 292.zip
13 березня 2018 17:30
Гарантійний лист.pdf
13 березня 2018 17:30
Видаткові накладні.rar

Публічні документи

07 березня 2018 15:19
Електронний підпис
07 березня 2018 15:16
Ст.17.pdf
07 березня 2018 15:16
Банк лицензия (2).zip
07 березня 2018 15:16
435_18.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АТЛАНТІК"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЬС ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЬС ГРУП"
#41010345
Рішення скасоване 15 940 800,00
UAH з ПДВ
21 березня 2018 16:23
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЬС ГРУП"
#41010345
Рішення скасоване 15 940 800,00
UAH з ПДВ
11 квітня 2018 11:57
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АТЛАНТІК"
#39980472
Рішення скасоване 15 374 754,00
UAH з ПДВ
11 квітня 2018 12:03
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЬС ГРУП"
#41010345
Рішення скасоване 15 940 800,00
UAH з ПДВ
11 квітня 2018 12:03
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АТЛАНТІК"
#39980472
Переможець 15 374 754,00
UAH з ПДВ
16 квітня 2018 08:30

Документи

20 березня 2018 17:13
Електронний підпис
20 березня 2018 17:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

22 березня 2018 12:55
Електронний підпис
21 березня 2018 16:23
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

20 березня 2018 17:03
Електронний підпис
19 березня 2018 12:44
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 квітня 2018 08:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АТЛАНТІК"
#39980472
15 374 754,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 травня 2018 16:00
Частина 2 договору 188.pdf укладений
11 травня 2018 15:58
Частина 1 договору 188.pdf укладений
11 травня 2018 15:58
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2018 17:04
Електронний підпис зміни до договору
03 липня 2018 16:54
Додаткова угода № 2.jpg зміни до договору
03 липня 2018 16:53
Електронний підпис зміни до договору
11 травня 2018 16:28
Додаткова угода № 1 до 188.pdf зміни до договору
11 травня 2018 16:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з виникненням документально підтверджених об’єктивних обставин, продовжити строк виконання зобов’язань щодо постачання (передання) товару, а саме внести зміни до Додатку 1 Договору «Графік поставки» та продовжити термін постачання товару до 30.06.2018 року.
Номер договору про закупівлю: 188
Договір:
Номер додаткової угоди: 188
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 188
Договір:
Номер додаткової угоди: 188
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 травня 2018 — 29 грудня 2018
Сума оплати за договором: 15 374 754,00
UAH з ПДВ