Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Pipeline, piping, pipes, casing, tubing and related items
Pipeline, piping, pipes, casing, tubing and related items
Очікувана вартість
55 570 000,00 UAH
UA-2018-01-19-002425-b ● 86074b69375c48a2bba257949ab0a4fa
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ЛМКП "Львівтеплоенерго" |
Код ЄДРПОУ: | 05506460 |
Місцезнаходження: | 79040, Україна , Львівська область обл., Львів, вул.Данила Апостола 1 |
Контактна особа: |
Людмила Юрчишин +380322293049 jurchyshyn_lyuda@lte.lviv.ua |
Додаткові контактні особи: |
Торунь Олег Ярославович +380322293008 torun_oleg@lte.lviv.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | LMKP "Lvivteploenergo" |
National ID: | 05506460 |
Contact point: |
Jurchyshyn Lyuda +380322293049 jurchyshyn_lyuda@lte.lviv.ua |
Additional contacts: |
Торунь Олег Ярославович +380322293008 torun_oleg@lte.lviv.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 19 січня 2018 15:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 лютого 2018 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 лютого 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 лютого 2018 10:00 |
Очікувана вартість: | 55 570 000,00 UAH з ПДВ |
Publication date: | 19 січня 2018 15:43 |
Enquiries until: | 09 лютого 2018 10:00 |
Complaints submission until: | до 15 лютого 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 19 лютого 2018 10:00 |
Information
Estimated total value: | 55 570 000 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Технічні характеристики до предмету закупівлі в Додатку 3
Technical characteristics to the subject of procurement in the Annex 3
Тендерна документація
07 лютого 2018 15:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 лютого 2018 15:50 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Компенсаційна здатність компенсаторів
Дата подання: 22 січня 2018 09:45
Дата відповіді: 22 січня 2018 11:15
Доброго дня! Вкажіть, компенсаційну здатність компенсаторів сильфоних по кожному окремому діаметру?
Відповідь: Компенсаційна здатність компенсаторів сильфонних становить: ᴓ57/125, ᴓ76/140 – 63мм; ᴓ 89/160, ᴓ 108/200, ᴓ 133/225, ᴓ 159/250, ᴓ 219/315, ᴓ 273/400, ᴓ 325/450, ᴓ 426/560, ᴓ 530/710, ᴓ 630/800, ᴓ 720/900, ᴓ 820/1000 – 125мм.
Висота кільця ковзного
Дата подання: 22 січня 2018 09:47
Дата відповіді: 22 січня 2018 10:28
Доброго дня! Просимо вказати висоту кільця ковзного п.88 Специфікації до Лоту 2.
Відповідь: Висота кільця ковзкого п. 88 - h= 25мм
Щодо специфікації по лоту 1
Дата подання: 22 січня 2018 16:09
Дата відповіді: 22 січня 2018 16:20
Доброго дня! Просимо уточнити в специфікації Лоту 1, у вас після з/п №6 йде пункт №8. Ви помилились в нумерації чи пропустили одне найменування труби?
Відповідь: Механічна помилка в з/п специфікації Лоту 1.
Щодо накладних
Дата подання: 25 січня 2018 10:48
Дата відповіді: 26 січня 2018 11:30
Доброго дня! Просимо внести коригування в проект Договору для уникнення подальших непорозумінь , а саме в п 3.6 та п. 3.7 Договору зазначити не «накладну», а «видаткову накладну», оскільки накладні бувають різні.
Відповідь: Погоджуємося з Вашими зауваженнями і будуть внесені зміни до Додатку 4 до тендерної документації "Проект договору".
Документи на приймання товару
Дата подання: 25 січня 2018 10:50
Дата відповіді: 26 січня 2018 11:31
Доброго дня! Просимо внести коригування в п. 5.1.2 Проекту Договору та замінити «акт приймання-передачі» на «видаткову накладну», оскільки згідно п3.6, п. 3.7 та п. 7.1 даного Проекту Договору товар буде вами прийматися на основі видаткових накладних, а не акту приймання-передачі.
Відповідь: Коригування в п. 5.1.2 Проекту Договору вноситися не будуть.
Графік поставки
Дата подання: 25 січня 2018 11:41
Дата відповіді: 26 січня 2018 11:31
Доброго дня! Оскільки обсяг Товару, що вами закуповується, дуже значний, пропонуємо надати Учасникам торгів графік поставки Продукції для ретельного прорахунку вартості цінових пропозицій та для уникнення зриву в поставці Товару. Окрім того необхідно затвердити відповідний Графік в Розділі 3. УМОВИ ПОСТАЧАННЯ Проекту Договору.
Відповідь: Графік поставки товару сформувати неможливо, оскільки асортимент та кількість необхідної продукції залежить від специфіки роботи нашого підприємства та значної кількості об'єктивних факторів. У зв'язку з цим ми збільшуємо термін поставки до 10 робочих днів.
Термін постачання
Дата подання: 25 січня 2018 11:43
Дата відповіді: 26 січня 2018 11:31
Доброго дня! Просимо збільшити термін постачання продукції з 5 до 10 робочих днів для уникнення дискримінації Учасників, що знаходяться у віддалених від Замовника регіонах країни, оскільки доставка товару може зайняти 2 дня та на виробництво залишиться лише 3 робочих дні. Ми впевнені, що у такої масштабної організації як ЛМКП «Львівтеплоенерго» продукція замовляється вчасно та заздалегідь, а не в останні дні перед монтажем теплотраси і ви люб’язно надасте Учасникам більш реалістичний час для поставки продукції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Погоджуємося з Вашими зауваженнями і будуть внесені зміни до Додатку 4 до тендерної документації "Проект договору".
Сертифікат відповідності вимогам охорони оточуючого середовища
Дата подання: 30 січня 2018 16:51
Дата відповіді: 01 лютого 2018 11:42
Доброго дня! Просимо дозволити надавати відповідно оформлену копію сертифікату відповідності вимогам охорони оточуючого середовища новішої версії ДСТУ ISO 14001:2015?
Відповідь: Так, дозволяється надавати відповідно оформлену копію сертифікату відповідності вимогам охорони оточуючого середовища новішої версії ДСТУ ISO 14001:2015 та будуть зроблені відповідні зміни до Додатку 3 до тендерної документації.
Протоколи випробувань
Дата подання: 31 січня 2018 08:43
Дата відповіді: 01 лютого 2018 11:45
Доброго дня! Уточніть, ми ж правильно розуміємо, що Учасник торгів може надати протокол сертифікаційних випробувань до сертифікату відповідності в якому зазначені випробування по всіх необхідних показниках, в тому числі і коефіцієнт теплопровідності свіжо заповненої теплогідроізольованої труби, за методикою згідно з ДСТУ Б.В.2.5-31-2007 (ГСТУ 34-204-88-002-98), без виділення випробування по коефіцієнту теплопровідності в окремий протокол випробувань.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Якщо в Вашому протоколі сертифікаційних випробувань до сертифікату відповідності зазначені випробування коефіцієнту теплопровідності свіжо заповненої теплогідроізольованої труби, за методикою згідно з ДСТУ Б.В.2.5-31-2007 (ГСТУ 34-204-88-002-98), то не потрібно надавати окремий протокол випробувань коефіцієнту теплопровідності свіжо заповненої теплогідроізольованої труби, за методикою згідно з ДСТУ Б.В.2.5-31-2007 (ГСТУ 34-204-88-002-98).
Копії документів
Дата подання: 31 січня 2018 08:44
Дата відповіді: 01 лютого 2018 11:44
Доброго дня! Просимо сказати, чи правильно ми зрозуміли вашу вимогу п.5 Додатку 3, а саме — надати копію сертифікатів та протоколів, тобто ви хочете, щоб учасники торгів надали сертифікат відповідності на ДСТУ Б.В.2.5-31:2007 та сертифікат відповідності на ГСТУ 34-204-88-002 і протоколи випробувань до зазначених сертифікатів.
Відповідь: В п. 5 Додатку 3 до тендерної документації зазначено, що вимагається надати відповідно оформлену копію сертифікатів та протоколів, в тому числі Протокол випробувань коефіцієнту теплопровідності свіжо заповненої теплогідроізольованої труби за методикою згідно з ДСТУ Б.В.2.5-31-2007 (ГСТУ 34-204-88-002-98). Це означає,що вищезазначені документи повинні надаватись за методикою згідно з ДСТУ Б.В.2.5-31-2007 або за методикою згідно з ГСТУ 34-204-88-002-98.
Обсяги партії товару
Дата подання: 31 січня 2018 08:45
Дата відповіді: 01 лютого 2018 11:37
Доброго дня! Просимо зорієнтувати, які обсяги ви маєте на увазі вказуючи “партія товару”
Відповідь: Обсяги "Партії Товару" - це обсяги, які потрібні для забезпечення виконання робіт в певний період часу, виходячи з фінансової можливості підприємства.
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | Труби попередньотеплоізольовані |
Опис предмету закупівлі: |
Технічні характеристики до предмету закупівлі в Додатку 3
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 35 620 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 534 300,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1068600 UAH |
Title: Pre-insulated steel pipes
Description: Technical characteristics to the subject of procurement in the Annex 3
Current status: Complete
Estimated total value: 35 620 000,00 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 534 300,00 UAH
including VAT
Аукціон
Початок: 27 лютого 2018 15:52
Auction planned date: 27 лютого 2018 15:52
Закінчення: 27 лютого 2018 16:19
Позиції
6523 пог.м
Труби попередньотеплоізольовані
ДК 021:2015: 44163100-1 — Труби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79040, Україна, Львівська область, м. Львів, вул.Д.Апостола,1
Дата доставки:
26 березня 2018
—
31 грудня 2018
Pre-insulated steel pipes
CPV: 44163100-1
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 лютого 2018 15:49 |
Протокол зміни 07022018.pdf |
07 лютого 2018 15:49 |
Додаток 3(нова редакція(2)).doc |
05 лютого 2018 11:54 |
Протокол зміни 05022018.pdf |
29 січня 2018 12:08 |
Додаток 4 (нова редакція).doc |
29 січня 2018 12:08 |
Протокол зміни 29012018.pdf |
19 січня 2018 15:43 |
Додаток 1.doc |
19 січня 2018 15:43 |
Додаток 2.doc |
19 січня 2018 15:43 |
ТД.doc |
19 січня 2018 15:43 |
Додаток 5.doc |
07 лютого 2018 15:49 |
Протокол зміни 07022018.pdf
|
||||
07 лютого 2018 15:49 |
Додаток 3(нова редакція(2)).doc
|
||||
05 лютого 2018 11:54 |
Протокол зміни 05022018.pdf
|
||||
29 січня 2018 12:08 |
Додаток 4 (нова редакція).doc
|
||||
29 січня 2018 12:08 |
Протокол зміни 29012018.pdf
|
||||
19 січня 2018 15:43 |
Додаток 1.doc
|
||||
19 січня 2018 15:43 |
Додаток 2.doc
|
||||
19 січня 2018 15:43 |
ТД.doc
|
||||
19 січня 2018 15:43 |
Додаток 5.doc
|
Запитання до процедури
Термін поставки
Дата подання: 31 січня 2018 15:13
Дата відповіді: 05 лютого 2018 11:21
Доброго дня! Ви зазначаєте, що через специфіку вашої роботи, надати графік поставки товару на період виконання договору ви не маєте можливості, відповідно у підприємства виробника не буде можливості заздалегідь підготуватися до поставки продукції (а у вас серед найменувань є труби великих діаметрів, виготовлення яких потрібно замовляти дуже завчасно). Тому в умовах відсутності графіка, просимо збільшити термін виготовлення продукції від 10 до ... робочих днів в залежності від обсягу замовленої партії продукції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Враховуючи попередні звернення, замовник збільшив термін поставки з 5 робочих днів до 10 робочих днів.
159 труба
Дата подання: 06 лютого 2018 14:49
Дата відповіді: 07 лютого 2018 11:00
Доброго дня! Просимо уточнити з приводу ГОСТу сталевої труби діаметром 159. В п.4 Додатку 3, вами зазначено ГОСТ 8731 для труб 57-133 та ГОСТ 10705 для труб діаметром 159-530. В той же час по п.6 та п.8 Специфікації (лот 1) сталева труба 159 має різні ГОСТи, по п.6 -159х5 (57 м.п.) сталева труба по ГОСТ 8731, а по п.8 -159х5 (300 м.п.) сталева труба по ГОСТ 10705. Рахувати в пропозиції різні ГОСТи як зазначено в Специфікації Лоту 1?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! В п.4 ЛОТ 1 Додатку 3 зроблена механічна помилка (до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни), а решта в Додатку 3 залишається без змін.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 21 лютого 2018
Найменування: | ЛМКП "Львівтеплоенерго" |
Код ЄДРПОУ: | 05506460 |
Місцезнаходження: | 79040, Україна, Львівська область обл., Львів, вул.Данила Апостола 1 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРШИЙ ТРУБНИЙ ЗАВОД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
Корпорація "Енергоресурс-інвест" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ Термо - Ізол | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 лютого 2018 16:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Термо - Ізол |
34 120 000,00
UAH з ПДВ
|
31 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Корпорація "Енергоресурс-інвест" |
34 499 567,28
UAH з ПДВ
|
32 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРШИЙ ТРУБНИЙ ЗАВОД" |
35 440 000,00
UAH з ПДВ
|
34 905 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Термо - Ізол #35009379 |
Переможець |
31 400 000,00
UAH з ПДВ
|
01 березня 2018 16:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 червня 2019 14:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2018 13:30
|
Додаткова угода 1 від 27.12.2018(ТІ).pdf | зміни до договору |
27 грудня 2018 13:28
|
Електронний підпис | укладений |
14 березня 2018 11:35
|
Договір №03_18-154 від 14_03_2018.pdf | укладений |
14 березня 2018 11:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році. |
Номер договору про закупівлю: | 03/18-154 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 до Договору 03/18-154 від 14.03.2018р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |