Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вугілля кам’яне
Очікувана вартість
4 515 000,00 UAH
UA-2018-01-19-002351-b 3b2ca5a80e9649a88333e4a8c4e46f09
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Клубенко

+380413441561 voznuk.72@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ЧЕРНЯХІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02143181
Місцезнаходження: 12301, Україна , Житомирська обл., смт. Черняхів, пл. Рад, 1
Контактна особа: Наталія Клубенко
+380413441561
voznuk.72@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 січня 2018 15:35
Звернення за роз’ясненнями: до 25 січня 2018 15:32
Оскарження умов закупівлі: до 31 січня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 лютого 2018 15:32
Початок аукціону: 05 лютого 2018 12:21
Очікувана вартість: 4 515 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,55%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1050 тони
Вугілля кам’яне марки ДГКОМ (13-100)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12301, Україна, Житомирська область, Черняхівський район, загальноосвітні навчальні заклади Черняхівського району Житомирської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 січня 2018 15:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 січня 2018 15:36
Тендерна документація - вугілля проект.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-01-19-002351-b.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "Паливна Енергетична Компанія", Код ЄДРПОУ:39838193
Дата подання: 07 березня 2018 15:41
документ про здійснення оплати за подачу скарги
документ про здійснення оплати за подачу скарги
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 14 березня 2018 18:55
Рішення від 13.03.2018 № 2178.pdf
Дата публікації: 14 березня 2018 18:55
Рішення від 27.03.2018 № 2800.pdf
Дата публікації: 30 березня 2018 20:25

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

14 березня 2018 18:55
Рішення від 13.03.2018 № 2178.pdf
30 березня 2018 20:25
Рішення від 27.03.2018 № 2800.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-07-000007 ● f81b6c275b4a46febc9c8c58621bbd3f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 лютого 2019 12:24
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
07.02.2019
№7

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Л. КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 07.02.2019 № 7
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2018-01-19-002351-b від 19.01.2018 - Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-02-11 11:32:52

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Вугілля кам’яне» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-01-19-002351-b ) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон № 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», встановлено імперативну умову, зокрема умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту пропозиції конкурсних торгів або цінової пропозиції (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Слід також зазначити, що в роз’ясненні Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 27.10.2016 № 3302-06/34307-06 також зазначено, що внесення змін до договору про закупівлю на підставі ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» повинно бути обґрунтованим та документально підтвердженим.
В ході проведення моніторингу встановлено, що замовником укладено ряд додаткових угод до договору про закупівлю від 05.04.2018 року № 83, якими внесено зміни до істотних умов вказаного договору в частині, зокрема збільшення ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків.
Надати інформацію та обґрунтування щодо законодавчих підстав укладання додаткових угод № 2,3,4 до вказаного договору, з наданням відповідного документального підтвердження внесення змін до договору про закупівлю, зокрема документального підтвердження коливання ціни вугілля на ринку в сторону збільшення (внесення змін до істотних умов договору у відповідності до вимог п. 2 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Крім того, прошу надати інформацію, чому не оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro додаткові угоди №1,5,6 до договору закупівлі від 05.04.2018 року № 83.
В ході проведення моніторингу встановлено, що замовником укладено ряд додаткових угод до договору про закупівлю від 05.04.2018 року № 83, якими внесено зміни до істотних умов вказаного договору в частині, зокрема збільшення ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків.
Враховуючи вищевикладене, у межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Вугілля кам’яне» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівельProzorro за номером ID: UA-2018-01-19-002351-b ) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Надати інформацію та обґрунтування щодо законодавчих підстав укладання додаткових угод № 2,3,4 до вказаного договору, з наданням відповідного документального підтвердження внесення змін до договору про закупівлю, зокрема документального підтвердження коливання ціни вугілля на ринку в сторону збільшення (внесення змін до істотних умов договору у відповідності до вимог п. 2 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Крім того, прошу надати інформацію, чому не оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro додаткові угоди №1,5,6 до договору закупівлі від 05.04.2018 року № 83.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-02-13 17:06:26

Відповідь на питання

Доброго дня!
На Ваш запит про надання пояснень по процедурі ID: UA-2018-01-19-002351-b пояснюємо наступне.
Протягом виконання договору № 83 від 05.04.2018 року про закупівлю товару, між Замовником та Учасником було укладено 7 додаткових угод.
Зокрема:
Додаткова угода № 1 від 05.01.2018 року;
Додаткова угода № 2 від 08.05.2018 року;
Додаткова угода № 3 від 11.06.2018 року;
Додаткова угода № 4 від 02.08.2018 року;
Додаткова угода № 5 від 15.08.2018 року;
Додаткова угода № 7 від 29.12.2018 року;
Додаткова угода № 8 від 14.01.2019 року.
Відповідно до п. 11.9. розділу ХІ Договору № 83 від 05.04.2018 року визначено, що згідно Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України та ЗУ «Про публічні закупівлі» істотними умовами договору є: предмет договору; сума договору, в тому числі ціна за одиницю; строк дії договору та строк поставки товарів/надання послуг; якість та кількість товару/послуг. В п. 11.10. розділу ХІ Договору встановлено, що зміна істотних умов може здійснюватися за згодою сторін у випадках, що передбачених ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», про що укладається додаткова угода із подальшим оприлюдненням таких змін відповідно до вимог ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Так як, законодавством та умовами договору не передбачено можливість та необхідність оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору та додаткової угоди, в якій визначено бюджетні призначення (асигнування ) Замовника в межах суми договору, що не є істотними умовами договору про закупівлю, додаткові угоди № 1, 5 – не оприлюднювались в системі публічних закупівель.
Зокрема, Додатковою угодою № 1 від 05.01.2018 року визначено бюджетні асигнування замовника в сумі 2573410.00 грн., тобто викладено в новій редакції п. 3.3. Договору – сума бюджетних асигнувань на 2018 рік. При цьому, сума договору не змінювалась, ціна за одиницю товару також, строки постачання і т.д. – відповідно, додаткова угода не оприлюднювалась Замовником.
Додатковою угодою № 5 від 15.08.2018 року також визначено бюджетні асигнування замовника в сумі 2303343.00 грн. При цьому, істотні умови договору не змінювались, тому, відповідно, додаткова угода не оприлюднювалась Замовником.
Додаткова угода № 6 не укладалась Замовником. Помилково, з технічних причин, нумерація додаткових угод була зміщена. Так як, нумерація додаткової угоди не впливає на зміст документу та договору про закупівлю товару - Замовник вважає вказану помилку технічною (механічною).
Додаткові угоди 2,3,4,7,8 – оприлюднено в системі публічних закупівель, так як ціна за одиницю товару змінювалась не більше, ніж на 10 %, а також дію договору продовжено на підставі п. 8 ч. 4 та ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі».

Щодо документальних підстав для укладення додаткових угод.
Учасником надано для укладення додаткової угоди № 2 наступні документи:
1. Лист ТОВ «Житомироблпаливо» № 03/04-18 з обґрунтуванням необхідності підняття ціни за одиницю товару з посиланням на норми чинного законодавства.
2. Довідка Головного управління статистики у Житомирській області № 05-18/58 від 12.02.18 року та експертний висновок Житомирської торгово-промислової палати № В-1148 від 12.02.2018 року.
На підставі вищевикладених документів та керуючись п. 2 ч. 4 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» укладено додаткову угоду № 2 від 08.05.2018 року.
Для укладення додаткової угоди № 3 Учасником надано наступні документи:
1. Лист ТОВ «Житомироблпаливо» від 11.06.2018 року з обґрунтуванням необхідності підняття ціни за одиницю товару з посиланням на норми чинного законодавства.
2. Довідку Головного управління статистики у Житомирській області № 05-18/144 від 11.06.2018 року.
На підставі вищевикладених документів та керуючись п. 2 ч. 4 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» укладено додаткову угоду № 3 від 11.06.2018 року.

Для укладення додаткової угоди № 4 Учасником надано наступні документи:
1. Лист ТОВ «Житомироблпаливо» № 26-1 від 26.07.2018 року з обґрунтуванням необхідності підняття ціни за одиницю товару з посиланням на норми чинного законодавства.
2. Довідку Головного управління статистики у Житомирській області № 05-18/164 від 13.07.18 року.
На підставі вищевикладених документів та керуючись п. 2 ч. 4 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» укладено додаткову угоду № 4 від 02.08.2018 року.

Додаткові угоди № 7 та № 8 укладено між Замовником та Учасником скориставшись правом, наданим ч.5 ст. 36 та п. 8 ч. 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» .
Крім того, просимо звернути увагу, що ні нормами Закону України «Про публічні закупівлі», ні роз’ясненням Мінекономрозвитку України № 3302-06 34307-06 від 27.10.2016 року не встановлено перелік документів, які мають бути надані Учасником процедури закупівлі для підняття ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10 %.
Також, Законом України «Про публічні закупівлі», а саме ст. 10 Закону - передбачено оприлюднення повідомлення про внесення змін до Договору, що й зробив Замовник. Жодним нормативно – правовим актом не визначено обов’язок Замовника долучати текст додаткової угоди в системі публічних закупівель, тим більше документи, які були підставою для підняття ціни та укладення додаткової угоди.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-02-11 11:32:55

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Вугілля кам’яне» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-01-19-002351-b ) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон № 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», встановлено імперативну умову, зокрема умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту пропозиції конкурсних торгів або цінової пропозиції (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Слід також зазначити, що в роз’ясненні Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 27.10.2016 № 3302-06/34307-06 також зазначено, що внесення змін до договору про закупівлю на підставі ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» повинно бути обґрунтованим та документально підтвердженим.
В ході проведення моніторингу встановлено, що замовником укладено ряд додаткових угод до договору про закупівлю від 05.04.2018 року № 83, якими внесено зміни до істотних умов вказаного договору в частині, зокрема збільшення ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків.
Надати інформацію та обґрунтування щодо законодавчих підстав укладання додаткових угод № 2,3,4 до вказаного договору, з наданням відповідного документального підтвердження внесення змін до договору про закупівлю, зокрема документального підтвердження коливання ціни вугілля на ринку в сторону збільшення (внесення змін до істотних умов договору у відповідності до вимог п. 2 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Крім того, прошу надати інформацію, чому не оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro додаткові угоди №1,5,6 до договору закупівлі від 05.04.2018 року № 83.
В ході проведення моніторингу встановлено, що замовником укладено ряд додаткових угод до договору про закупівлю від 05.04.2018 року № 83, якими внесено зміни до істотних умов вказаного договору в частині, зокрема збільшення ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків.
Враховуючи вищевикладене, у межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Вугілля кам’яне» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівельProzorro за номером ID: UA-2018-01-19-002351-b ) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Надати інформацію та обґрунтування щодо законодавчих підстав укладання додаткових угод № 2,3,4 до вказаного договору, з наданням відповідного документального підтвердження внесення змін до договору про закупівлю, зокрема документального підтвердження коливання ціни вугілля на ринку в сторону збільшення (внесення змін до істотних умов договору у відповідності до вимог п. 2 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Крім того, прошу надати інформацію, чому не оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro додаткові угоди №1,5,6 до договору закупівлі від 05.04.2018 року № 83.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-02-13 17:06:53

Відповідь на питання

Доброго дня!
На Ваш запит про надання пояснень по процедурі ID: UA-2018-01-19-002351-b пояснюємо наступне.
Протягом виконання договору № 83 від 05.04.2018 року про закупівлю товару, між Замовником та Учасником було укладено 7 додаткових угод.
Зокрема:
Додаткова угода № 1 від 05.01.2018 року;
Додаткова угода № 2 від 08.05.2018 року;
Додаткова угода № 3 від 11.06.2018 року;
Додаткова угода № 4 від 02.08.2018 року;
Додаткова угода № 5 від 15.08.2018 року;
Додаткова угода № 7 від 29.12.2018 року;
Додаткова угода № 8 від 14.01.2019 року.
Відповідно до п. 11.9. розділу ХІ Договору № 83 від 05.04.2018 року визначено, що згідно Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України та ЗУ «Про публічні закупівлі» істотними умовами договору є: предмет договору; сума договору, в тому числі ціна за одиницю; строк дії договору та строк поставки товарів/надання послуг; якість та кількість товару/послуг. В п. 11.10. розділу ХІ Договору встановлено, що зміна істотних умов може здійснюватися за згодою сторін у випадках, що передбачених ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», про що укладається додаткова угода із подальшим оприлюдненням таких змін відповідно до вимог ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Так як, законодавством та умовами договору не передбачено можливість та необхідність оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору та додаткової угоди, в якій визначено бюджетні призначення (асигнування ) Замовника в межах суми договору, що не є істотними умовами договору про закупівлю, додаткові угоди № 1, 5 – не оприлюднювались в системі публічних закупівель.
Зокрема, Додатковою угодою № 1 від 05.01.2018 року визначено бюджетні асигнування замовника в сумі 2573410.00 грн., тобто викладено в новій редакції п. 3.3. Договору – сума бюджетних асигнувань на 2018 рік. При цьому, сума договору не змінювалась, ціна за одиницю товару також, строки постачання і т.д. – відповідно, додаткова угода не оприлюднювалась Замовником.
Додатковою угодою № 5 від 15.08.2018 року також визначено бюджетні асигнування замовника в сумі 2303343.00 грн. При цьому, істотні умови договору не змінювались, тому, відповідно, додаткова угода не оприлюднювалась Замовником.
Додаткова угода № 6 не укладалась Замовником. Помилково, з технічних причин, нумерація додаткових угод була зміщена. Так як, нумерація додаткової угоди не впливає на зміст документу та договору про закупівлю товару - Замовник вважає вказану помилку технічною (механічною).
Додаткові угоди 2,3,4,7,8 – оприлюднено в системі публічних закупівель, так як ціна за одиницю товару змінювалась не більше, ніж на 10 %, а також дію договору продовжено на підставі п. 8 ч. 4 та ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі».

Щодо документальних підстав для укладення додаткових угод.
Учасником надано для укладення додаткової угоди № 2 наступні документи:
1. Лист ТОВ «Житомироблпаливо» № 03/04-18 з обґрунтуванням необхідності підняття ціни за одиницю товару з посиланням на норми чинного законодавства.
2. Довідка Головного управління статистики у Житомирській області № 05-18/58 від 12.02.18 року та експертний висновок Житомирської торгово-промислової палати № В-1148 від 12.02.2018 року.
На підставі вищевикладених документів та керуючись п. 2 ч. 4 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» укладено додаткову угоду № 2 від 08.05.2018 року.
Для укладення додаткової угоди № 3 Учасником надано наступні документи:
1. Лист ТОВ «Житомироблпаливо» від 11.06.2018 року з обґрунтуванням необхідності підняття ціни за одиницю товару з посиланням на норми чинного законодавства.
2. Довідку Головного управління статистики у Житомирській області № 05-18/144 від 11.06.2018 року.
На підставі вищевикладених документів та керуючись п. 2 ч. 4 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» укладено додаткову угоду № 3 від 11.06.2018 року.

Для укладення додаткової угоди № 4 Учасником надано наступні документи:
1. Лист ТОВ «Житомироблпаливо» № 26-1 від 26.07.2018 року з обґрунтуванням необхідності підняття ціни за одиницю товару з посиланням на норми чинного законодавства.
2. Довідку Головного управління статистики у Житомирській області № 05-18/164 від 13.07.18 року.
На підставі вищевикладених документів та керуючись п. 2 ч. 4 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» укладено додаткову угоду № 4 від 02.08.2018 року.

Додаткові угоди № 7 та № 8 укладено між Замовником та Учасником скориставшись правом, наданим ч.5 ст. 36 та п. 8 ч. 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» .
Крім того, просимо звернути увагу, що ні нормами Закону України «Про публічні закупівлі», ні роз’ясненням Мінекономрозвитку України № 3302-06 34307-06 від 27.10.2016 року не встановлено перелік документів, які мають бути надані Учасником процедури закупівлі для підняття ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10 %.
Також, Законом України «Про публічні закупівлі», а саме ст. 10 Закону - передбачено оприлюднення повідомлення про внесення змін до Договору, що й зробив Замовник. Жодним нормативно – правовим актом не визначено обов’язок Замовника долучати текст додаткової угоди в системі публічних закупівель, тим більше документи, які були підставою для підняття ціни та укладення додаткової угоди.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-02-14 15:29:43

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Вугілля кам’яне» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-01-19-002351-b ) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон № 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Так, відповідно до наданої відповіді Замовника від 13.02.2019 на попередній запит від 11.02.2019, в якому зазначено, що учасником було укладено додаткові угоди з обґрунтуванням необхідності, а саме:
- додаткова угода № 2:- лист ТОВ «Житомироблпаливо» № 03/04-18 з обґрунтуванням необхідності підняття ціни за одиницю товару з посиланням на норми чинного законодавства. та довідка Головного управління статистики у Житомирській області № 05-18/58 від 12.02.18 року та експертний висновок Житомирської торгово-промислової палати № В-1148 від 12.02.2018 року.
- додаткова угода № 3-. Лист ТОВ «Житомироблпаливо» від 11.06.2018 року з обґрунтуванням необхідності підняття ціни за одиницю товару з посиланням на норми чинного законодавства та довідку Головного управління статистики у Житомирській області № 05-18/144 від 11.06.2018 року.
- додаткова угода № 4 - лист ТОВ «Житомироблпаливо» № 26-1 від 26.07.2018 року з обґрунтуванням необхідності підняття ціни за одиницю товару з посиланням на норми чинного законодавства. та довідку Головного управління статистики у Житомирській області № 05-18/164 від 13.07.18 року.
Вищезазначені документи Просимо завантажити до інформаційно-телекомунікаційної системи закупівель Prozorro.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-02-18 09:57:28

Документи до додаткових угод

Доброго дня. На Ваш Запит надаємо додатково документи, які були підставою для укладення додаткових угод, а також копії додаткових угод - 1,5

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-03-05 15:54:03

Заперечення та повідомлення про неможливість усунення порушення

На Ваш висновок про встановлення порушень під час проведення процедури ID: UA-2018-01-19-002351-b на закупівлю вугілля кам’яного надаємо аргументовані заперечення та пояснюємо наступне.
Відповідно до оголошення № UA-2018-01-19-002351-b Замовником проведено процедуру відкритих торгів на закупівлю товару код ДК 021:2015 - 09110000-3 – «Тверде паливо» (Вугілля кам’яне)» згідно вимог законодавства.
Стосовно вимог Тендерної документації:
1. Щодо врахування податку на додану вартість.
Відповідно до п. 6 розділу ІІІ тендерної документації (далі – ТД) Замовником вказано, що Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити за Договором, з урахуванням усіх своїх витрат на доставку, страхування товару, податків та зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат.
Тобто учасник повинен розрахувати ціну тендерної пропозиції (вартість) із урахуванням усіх витрат, які ним мають бути понесені під час виконання договору, в тому числі сплати податків, зборів та інших обов’язкових платежів.
Також, хочемо повідомити, що згідно наказу № 680 від 13.04.2016 року Мінекономрозвитку України «Про затвердження примірної тендерної документації» не міститься вимог щодо обов’язкового зазначення інформації про те, що учасник повинен при поданні пропозиції вказувати вартість товару із ПДВ.
Учасниками процедури закупівлі подано пропозиції із урахуванням сплати усіх податків, в тому числі ПДВ, що вказано у наданих ними розрахунках «Тендерна пропозиція.
Враховуючи вищевказане, Замовник торгів не вбачає у таких діях порушення норм чинного законодавства.
2. Щодо надання гарантійного листа про відсутність підстав по ч. 1 та ч. 2 ст. 17 Закону.
В роз’ясненні Міністерства економічного розвитку України вих. №3304-06/13652-06 від 24.04.2017 зазначено, що частиною другою ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) передбачено, що тендерна документація повинна містити зокрема вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
При цьому частиною третьою ст. 17 Закону визначено, що замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій та другій цієї статті надається у довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Згідно вищезазначеного роз’яснення Міністерства економічного розвитку України, тендерна документація повинна містити вимогу про надання учасниками виключно у довільній формі інформації про відсутність підстав, визначених у частинах першій та другій ст. 17 Закону, що і було виконано Замовником в тендерній документації.
3. Щодо вимог – необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Згідно вимог п. 6 розділу ІІІ ТД - Продукція, що пропонується учасниками, повинна відповідати діючим державним стандартам.
Учасниками процедури закупівлі надано копію сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугільну продукцію, що становить предмет закупівлі.
Вказаної інформації достатньо для підтвердження відповідності товару усім вимогам законодавства, в тому числі щодо дотримання вимог застосування заходів із захисту довкілля.
Але, Ваші вимоги у майбутньому будуть враховані під час формування тендерної документації, зокрема в тендерній документації на закупівлю вугілля на 2019 рік Замовником внесено вказану вимогу в п.п.3.6.9. п. 6 розділу ІІІ ТД – «Учасником даних відкритих торгів повинні вживатися заходи захисту довкілля, що визначенні діючим законодавством України для його виду та способу господарської діяльності».
4. Щодо врахування в тендерній документації вимоги рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» (далі – рішення РНБО), яке уведено в дію Указом Президента України від 15 травня 2017 року № 133/2017 Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» та відповідно не враховує вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII (далі – Закон № 1644).
Законом України «Про публічні закупівлі» чи будь – яким іншим законодавчим, підзаконним актом не встановлено обов’язку встановлювати в тендерній документації при проведенні публічних закупівель вказану вимогу.
У зв’язку з цим, ми не вбачаємо порушення при відсутності вказаної вимоги в Тендерній документації. Але, в подальшому ВІДДІЛ ОСВІТИ ЧЕРНЯХІВСЬКОЇ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ підтверджує готовність до плідної співпраці на умовах чіткого дотримання вимог чинного законодавства.
5. Стосовно укладення Додаткових угод на підняття ціни хочемо зауважити наступне.
Відповідно до п. 11.9. розділу ХІ Договору № 83 від 05.04.2018 року визначено, що згідно Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України та ЗУ «Про публічні закупівлі» істотними умовами договору є: предмет договору; сума договору, в тому числі ціна за одиницю; строк дії договору та строк поставки товарів/надання послуг; якість та кількість товару/послуг.
В п. 11.10. розділу ХІ Договору встановлено, що зміна істотних умов може здійснюватися за згодою сторін у випадках, що передбачених ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», про що укладається додаткова угода із подальшим оприлюдненням таких змін відповідно до вимог ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі».
П. 2 ч. 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадку зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Слід зауважити, що згідно договору №83 від 05.04.2018р. ціна на товар становить 2999,05 грн. за 1 тону.
Дана сума є значно нижчою, ніж вказана в Довідці Головного управління статистики у Житомирській області № 05-18/58 від 12.02.18 року та експертному висновку Житомирської торгово-промислової палати № В -1148 від 12.02.2018 року, тому між замовником та учасником переможцем укладено додаткову угоду № 2 від 08.05.2018 року та збільшено ціну за одиницю товару не більше, ніж на 10%, хоча згідно довідок ціна на вугілля кам’яне в Житомирській області в січні, лютому 2018 року була від 3900 до 4100 грн. за 1 тону. Законом або ж будь – яким нормативно-правовим актом не надано чіткий перелік документів, які б мали підтвердити коливання ціни на ринку. Зокрема, при формуванні Вашого висновку не надано рекомендацій, які саме документи та в якому порядку мають підтвердити коливання ціни та можуть слугувати підставою для підняття ціни не більше, ніж на 10%.
Така ж ситуація з додатковою угодою № 3 від 11.06.2018 року, укладеною згідно Довідки Головного управління статистики у Житомирській області № 05-18/144 від 11.06.2018 року, де ціна за одну тону вугілля становить в квітні 4274,93 грн, в травні – 4300,00 грн.
Замовником укладено додаткову угоду № 3 адже, ціна за одиницю була значно меншою – 3298,95 грн. за 1 тону та, в результаті навіть підняття ціни на 10% до 3628,00 грн., залишалась такою.
Додаткову угоду №4 укладено Замовником на підставі Довідки Головного управління статистики у Житомирській області № 05-18/164 від 13.07.18 року, де ціна за одиницю товару у травні – червні 2018 року складає 4300,00 грн. В результаті підняття ціни за одиницю не більше, ніж на 10 % згідно додаткової угоди до 3990,00 грн., знову ж таки не було здійснено перевищення межі середньої ціни на ринку в межах Житомирської області.
Враховуючи вищевикладене, просимо звернути вашу увагу, що ціни згідно укладених угод НЕ ПЕРЕВИЩУЮТЬ середні ціни згідно документів, наданих Постачальником, що свідчить про значну економію бюджетних коштів Замовником торгів та Учасником (постачальником) документально підтверджено коливання ціни на ринку.
Ст.3 Закону передбачає здійснення закупівель за такими принципами, як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
6. Станом на 05.03.2019 року також повідомляємо, що не можемо усунути порушення шляхом внесення змін до тендерної документації, відміни торгів або ж розірвання договору про закупівлю товару, адже в системі публічних закупівель оприлюднено звіт про виконання договору, що є завершальним етапом (документом) проведення процедури відкритих торгів, передбачений Законом.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 15 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  3. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 лютого 2018 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Житомироблпаливо 3 402 000,00
UAH з ПДВ
3 149 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Паливна Енергитична Компанія" 3 459 750,00
UAH з ПДВ
3 150 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Вуглеторфзбагачення 3 969 000,00
UAH з ПДВ
3 943 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СЛАВРЕСУРС 4 077 150,00
UAH з ПДВ
3 964 800,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг" 4 294 500,00
UAH з ПДВ
4 294 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 березня 2018 13:27
Електронний підпис
01 березня 2018 14:39
Електронний підпис
01 березня 2018 14:37
Довідки МВС і ДФС
05 лютого 2018 13:52
Електронний підпис
05 лютого 2018 13:49
Пропозиція 2
02 лютого 2018 16:39
Електронний підпис
02 лютого 2018 16:36
Штатка накази трудові.pdf
02 лютого 2018 16:36
Фінзвітність.pdf
02 лютого 2018 16:36
Тендерна пропозиція.pdf
02 лютого 2018 16:36
Статут.pdf
02 лютого 2018 16:36
Реєстр.pdf
02 лютого 2018 16:36
Публічні документи.pdf
02 лютого 2018 16:36
ПРОТОКОЛ ЗАСНОВНИКІВ .pdf
02 лютого 2018 16:36
Паспорт код УО.pdf
02 лютого 2018 16:36
НАКАЗ.pdf
02 лютого 2018 16:36
Договір оренди.pdf
02 лютого 2018 16:36
Договір ДГКОМ 13-100.pdf
02 лютого 2018 16:36
БГ ліцензія.zip
02 лютого 2018 16:36
БГ довіреність.zip
02 лютого 2018 16:36
БГ 348.zip

Публічні документи

02 лютого 2018 13:49
Електронний підпис
02 лютого 2018 13:46
Статут Товариства.pdf
02 лютого 2018 13:46
реєстр документів.pdf
02 лютого 2018 13:46
довідки банку.pdf
02 лютого 2018 13:46
Витяг з ЄДР.pdf
02 лютого 2018 13:46
банківська гарантія.zip

Публічні документи

01 лютого 2018 11:52
статут.PDF
01 лютого 2018 11:52
наказ та паспорт.PDF
01 лютого 2018 11:52
реєстр.PDF
01 лютого 2018 11:52
дов субпідрядники.PDF
01 лютого 2018 11:52
сертифікат.pdf
01 лютого 2018 11:52
тех вимоги.PDF
01 лютого 2018 11:52
дов банк.PDF
01 лютого 2018 11:52
гар лист ст 17.PDF
01 лютого 2018 11:51
досвід постачання.PDF
01 лютого 2018 11:51
дов працівники.PDF
01 лютого 2018 11:51
баланс.PDF
01 лютого 2018 11:51
мат тех база.pdf
01 лютого 2018 11:51
згода персон дані.PDF
01 лютого 2018 11:51
гарантии с эцп.zip
01 лютого 2018 11:51
пропозиція.PDF

Публічні документи

02 лютого 2018 10:19
Електронний підпис
02 лютого 2018 10:18
Licenziya (4).zip
02 лютого 2018 10:18
Dovirenist Dmytrenko 271217.zip
02 лютого 2018 10:18
BG 445-18G TOV SLAVRESURS.zip
02 лютого 2018 10:18
12 інші документи.pdf
02 лютого 2018 10:18
11 СТАТУТ.pdf
02 лютого 2018 10:18
9 проект договору.pdf
02 лютого 2018 10:18
7 технічний опис.pdf
02 лютого 2018 10:18
6 відповідність ст 17.pdf
02 лютого 2018 10:18
4 наявність працівники.pdf
02 лютого 2018 10:18
3 наявність мтз.pdf
02 лютого 2018 10:18
2 тендерна пропозиція.pdf
02 лютого 2018 10:18
1 реєстр документів.pdf

Публічні документи

02 лютого 2018 19:40
Електронний підпис
02 лютого 2018 19:31
Гарантія 630-18.7z
02 лютого 2018 19:31
Банк лицензия (2) (1).zip
02 лютого 2018 19:31
приказ на Фролову.pdf (1).zip
02 лютого 2018 19:31
тех.частина.pdf
02 лютого 2018 19:31
пропозиція.jpg
02 лютого 2018 19:31
повноваження.pdf
02 лютого 2018 19:31
транспорт.pdf
02 лютого 2018 19:31
копія статуту.pdf
02 лютого 2018 19:31
звіт 1-ДФ.pdf
02 лютого 2018 19:31
проект договору.pdf
02 лютого 2018 19:31
штатний.jpg
02 лютого 2018 19:31
субпідрядники.pdf
02 лютого 2018 19:31
стаття 17.jpg
02 лютого 2018 19:31
про працівнкиів.jpg
02 лютого 2018 19:31
про ПДВ.jpg
02 лютого 2018 19:31
копія договору на ваги.jpg
02 лютого 2018 19:31
пояснення про звіти.jpg
02 лютого 2018 19:31
договір оренди складу.pdf
02 лютого 2018 19:31
код доступу.jpg
02 лютого 2018 19:31
банк (1).pdf
02 лютого 2018 19:31
договори.pdf
02 лютого 2018 19:31
згода з істотними.jpg
02 лютого 2018 19:31
Дов.аналогічні.pdf
02 лютого 2018 19:31
банк (1).jpg
02 лютого 2018 19:31
баланс 3 кв.pdf
02 лютого 2018 19:31
1 реєстр.jpg
02 лютого 2018 19:30
відгуки.pdf
02 лютого 2018 19:30
банк (2).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Житомироблпаливо

ТОВ "Паливна Енергитична Компанія"

ТОВ Вуглеторфзбагачення

ТОВ СЛАВРЕСУРС

Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Житомироблпаливо
#38035548
Переможець 3 149 000,00
UAH з ПДВ
26 лютого 2018 16:29

Документи

26 лютого 2018 16:29
Електронний підпис
08 лютого 2018 15:04
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 лютого 2018 16:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Житомироблпаливо
#38035548
3 149 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 лютого 2018 16:29
Електронний підпис
08 лютого 2018 15:04
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 березня 2019 11:33
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2019 15:27
додаткова.JPG зміни до договору
14 січня 2019 15:24
специфікація.JPG зміни до договору
14 січня 2019 15:24
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 10:00
додаткова №7.JPG зміни до договору
29 грудня 2018 09:55
Електронний підпис зміни до договору
02 серпня 2018 08:34
Специфікація.JPG зміни до договору
02 серпня 2018 08:31
Додаткова №4.JPG зміни до договору
02 серпня 2018 08:31
Електронний підпис зміни до договору
14 червня 2018 10:14
Специфікація.JPG зміни до договору
14 червня 2018 10:04
Додаткова №3.JPG зміни до договору
14 червня 2018 10:04
Електронний підпис зміни до договору
08 травня 2018 14:04
Додаткова опр. 08.05.pdf зміни до договору
08 травня 2018 12:32
Електронний підпис укладений
05 квітня 2018 10:26
Договір вугілля опр.pdf укладений
05 квітня 2018 10:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
08 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 2 ч. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 83
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
14 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Відповідно до п.2 част.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIII змінити ціну за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови,що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної у Договорі № 83 від 05.04.2018 року про закупівлю товарів за державні кошти, а саме: ціна 1 тонни вугілля кам’яного марки ДГКОМ (13-100), що підлягає постачанню становить 3628,00 грн без ПДВ. 2.Внести зміни до пункту 1.2: Кількість товарів - Вугілля кам’яне марки ДГКОМ (13-100) – 884,697 т. 3.Внести зміни до пункту 2.1: Постачальник повинен поставити Замовнику товар, якість якого відповідає затвердженим стандартам України та вимогам Замовника, викладеним в тендерній документації, а саме: Вугілля кам’яне ДГКОМ (13-100) – 884,697 тонн.
Номер договору про закупівлю: 83
Договір:
Номер додаткової угоди: 83
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Відповідно до п.2 част.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIII змінити ціну за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови,що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної у Договорі № 83 від 05.04.2018 року про закупівлю товарів за державні кошти, а саме: ціна 1 тонни вугілля кам’яного марки ДГКОМ (13-100), що підлягає постачанню становить 3990,00 грн без ПДВ. 2.Внести зміни до пункту 1.2: Кількість товарів - Вугілля кам’яне марки ДГКОМ (13-100) – 830,197 т. 3.Внести зміни до пункту 2.1: Постачальник повинен поставити Замовнику товар, якість якого відповідає затвердженим стандартам України та вимогам Замовника, викладеним в тендерній документації, а саме: Вугілля кам’яне ДГКОМ (13-100) – 830,197 тонн.
Номер договору про закупівлю: 83
Договір:
Номер додаткової угоди: 83
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися продовжити строк дії Договору на достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, а саме: 1. Викласти п.10.1 розділу Х Договору у новій редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з дня його підписання і діє до 31 березня 2019 року включно, але в будь якому разі до повного виконання сторонами своїх зобов’язань.» 2. Ця Додаткова угода набирає чинності з 01 січня 2019 року та діє до повного її виконання. 3. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов'язання. 4. Ця додаткова угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу , по одному для кожної із Сторін. 5. Дана додаткова угода є невід'ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 83
Договір:
Номер додаткової угоди: 83
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): І. Сума додаткової угоди 1. Загальна сума цієї додаткової угоди становить 460665,45 грн. (чотириста шістдесят тисяч шістсот шістдесят п’ять грн. 45 коп.) з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 83
Договір:
Номер додаткової угоди: 83
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 квітня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 2 764 008,45
UAH з ПДВ