Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

капітальний ремонт спортивного залу КЗ «Маріупольський навчально-виховний комплекс «ліцей-школа № 48» Маріупольської міської ради Донецької області» за адресою пр. Свободи, 45 в м. Маріуполі, у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
3 282 049,00 UAH
UA-2018-01-19-002001-b 245107f7b5394e738c18141e7b59bdf7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федоренко Світлана

+380629404715
+380629404714
departament.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ РОЗВИТКУ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37426079
Місцезнаходження: 87515, Україна , Донецька обл., м. Маріупол, вул. МИТРОПОЛИТСЬКА, 5
Контактна особа: Федоренко Світлана
+380629404715,+380629404714
departament.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 січня 2018 14:50
Звернення за роз’ясненнями: до 26 січня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 лютого 2018 17:00
Початок аукціону: 06 лютого 2018 11:37
Очікувана вартість: 3 282 049,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 410,24 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 16410 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
капітальний ремонт спортивного залу КЗ «Маріупольський навчально-виховний комплекс «ліцей-школа № 48» Маріупольської міської ради Донецької області» за адресою пр. Свободи, 45 в м. Маріуполі, у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, пр. Свободи, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 березня 2018  —  25 вересня 2018
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Умови розрахунків: 15%
оплата за фактом виконання робіт: 15%
передплата 30%: 0%
Строк виконання робіт: 15%
170 кал. дн.: 15%
180 кал. дн.: 10%
190 кал. дн.: 0%
19 січня 2018 14:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 січня 2018 14:50
Проект договору.doc
19 січня 2018 14:50
Техничне завдання.docx
19 січня 2018 14:50
Тендерна документація .doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-01-19-002001-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Виробничо-комерційна фірма "Астера", Код ЄДРПОУ:38709835
Дата подання: 16 лютого 2018 10:35
ВИМОГА
1. В пропозиції конкурсних торгів ТОВ «ССК» надало термін виконання робіт 180 календарних днів. В наданої довідки про кількість робітників, які будуть залучені на виконання робіт ( 6 робітників) та в розрахунках (кошторисі) робіт 15210 н/г не відповідає дійсності ( 15210 поділити на 8(робочі години в одному дні) та поділити на 6(робітників) дорівнює 316,88 календарних днів). ТОВ «ССК» навмисно для отримання понижуючого коефіцієнту поставив термін виконання 180 календарних днів, що вводе в оману Замовника.
2. В кошторисі ТОВ «ССК» надає розрахунок на вивози мусору з стройплощадці, і при цьому не вказує транспортні засоби для виконання даного виду робіт. І не зрозуміло про потребу автотранспорту (надані техпаспорти на автомобіль і мікроавтобус) які відсутні в кошторисному розрахунку.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 лютого 2018 16:35
На Ваш лист №029 від 14.02.2018р. тендерний комітет Департаменту розвитку житлово-комунальної інфраструктури Маріупольської міської ради повідомляє наступне:
- Згідно технічного завдання п.14 (Орієнтовний строк виконання робіт 180 календарних днів) це рекомендований термін часу за який мають бути виконані роботи. Якщо підрядна організація погодилась виконати роботи за цей термін, то вона несе відповідальність за рахунок яких трудових ресурсів, своїх або додатково найманих, вона це зробить.
- Розцінка С311-15-М «Перевезення сміття до 15 км» не передбачує наявності транспортних засобів. Розцінка показує вартість перевезення 1т сміття. Тобто підрядна організація має вивезти будівельне сміття не перевищуючи вартість перевезення 1 т сміття, спосіб вивезення (своїм або найманим транспортом) не уточнюється.

Документи подані скаржником

16 лютого 2018 10:35
АСТЕРА СКАРГА.pdf

Документи

19 лютого 2018 16:35
Відповідь на скаргу.PDF

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-01-19-002001-b.c1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Виробничо-комерційна фірма "Астера", Код ЄДРПОУ:38709835
Дата подання: 16 лютого 2018 10:27
скарга
1. В пропозиції конкурсних торгів ТОВ «ССК» надало термін виконання робіт 180 календарних днів. В наданої довідки про кількість робітників, які будуть залучені на виконання робіт ( 6 робітників) та в розрахунках (кошторисі) робіт 15210 н/г не відповідає дійсності ( 15210 поділити на 8(робочі години в одному дні) та поділити на 6(робітників) дорівнює 316,88 календарних днів). ТОВ «ССК» навмисно для отримання понижуючого коефіцієнту поставив термін виконання 180 календарних днів, що вводе в оману Замовника. 2. В кошторисі ТОВ «ССК» надає розрахунок на вивози мусору з стройплощадці, і при цьому не вказує транспортні засоби для виконання даного виду робіт. І не зрозуміло про потребу автотранспорту (надані техпаспорти на автомобіль і мікроавтобус) які відсутні в кошторисному розрахунку.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 19.02.2017 № 1418.pdf
Дата публікації: 21 лютого 2018 15:48

Документи подані скаржником

16 лютого 2018 10:27
АСТЕРА СКАРГА.pdf

Документи Органу Оскарження

21 лютого 2018 15:48
рішення від 19.02.2017 № 1418.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 лютого 2018 11:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Виробничо-комерційна фірма "Астера" 3 172 865,00
UAH з ПДВ
3 172 865,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 2 221 005.50 Документи
ТОВ "Системи будівельних конструкцій" 3 279 630,60
UAH з ПДВ
3 250 000,00
UAH з ПДВ
1.1428571429 2 843 750 Документи

Публічні документи

05 лютого 2018 12:37
Електронний підпис
05 лютого 2018 11:43
Паспорта.pdf
05 лютого 2018 11:43
реєстр (4).pdf
05 лютого 2018 11:43
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
05 лютого 2018 11:43
Гарантия 1204.zip
05 лютого 2018 11:43
13 Копія баланса.pdf
05 лютого 2018 11:43
8 Копія Статуту.pdf
05 лютого 2018 11:43
7 Довідка про Учасника.pdf
05 лютого 2018 11:43
5 Виписка і св-во ПДВ.pdf
05 лютого 2018 11:43
4 5 Копії дозволу.pdf
05 лютого 2018 11:43
4 4 Копії ліцензії.pdf
05 лютого 2018 11:43
календарний графік.pdf
05 лютого 2018 11:43
103_ДЦ_РемЛС3_2-1-1_02-2018.pdf
05 лютого 2018 11:43
103_ДЦ_ОПР.pdf
05 лютого 2018 11:43
103_ДЦ_ИВР.pdf
05 лютого 2018 11:43
103_ДЦ_ДЦ_4.pdf
05 лютого 2018 11:43
103_ДЦ_ДЦ_3.pdf
05 лютого 2018 11:43
103_ДЦ_ДЦ_2.pdf
05 лютого 2018 11:43
103_ДЦ_ВОБ.pdf
05 лютого 2018 11:43
103.imd
05 лютого 2018 11:43
Технічне завдання.pdf
05 лютого 2018 11:43
3 Відсутність підстав.pdf
05 лютого 2018 11:43
АНАЛОГІЧНІ ДОГОВРИ.pdf
05 лютого 2018 11:43
2 4 КВАЛІФІКАЦІЯ.pdf
05 лютого 2018 11:43
2 2 ОБЛАДНАННЯ.pdf
05 лютого 2018 11:43
2 1 Довідка обладнання.pdf
05 лютого 2018 11:43
001 ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

01 лютого 2018 18:09
Банковская гарантия.7z
01 лютого 2018 18:09
Статут.pdf
01 лютого 2018 18:09
протокол та наказ.pdf
01 лютого 2018 18:09
Проект договору.pdf
01 лютого 2018 18:09
Паспорт Є.В. Золін.pdf
01 лютого 2018 18:09
Модель кошторису.7z
01 лютого 2018 18:09
ЛС.pdf
01 лютого 2018 18:09
Ліцензія.pdf
01 лютого 2018 18:09
Загальний Витяг з ЄДР.pdf
01 лютого 2018 18:09
ЄДРПОУ.pdf
01 лютого 2018 18:09
ДЦ.pdf
01 лютого 2018 18:09
Дозвіл.pdf
01 лютого 2018 18:09
Додаток 5.pdf
01 лютого 2018 18:09
Додатки 2 3 4.pdf
01 лютого 2018 18:09
Договор 1219.pdf
01 лютого 2018 18:09
Договор 1019.pdf
01 лютого 2018 18:09
Довідки.pdf
01 лютого 2018 18:09
Витяг ПДВ.pdf
01 лютого 2018 18:09
Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Виробничо-комерційна фірма "Астера"

ТОВ "Системи будівельних конструкцій"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Виробничо-комерційна фірма "Астера"
#38709835
Відхилено 3 172 865,00
UAH з ПДВ
12 лютого 2018 16:37
ТОВ "Системи будівельних конструкцій"
#39443976
Переможець 3 250 000,00
UAH з ПДВ
15 лютого 2018 15:58

Документи

12 лютого 2018 16:37
Електронний підпис

Документи

15 лютого 2018 15:58
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 лютого 2018 15:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Системи будівельних конструкцій"
#39443976
3 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 лютого 2018 15:58
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 14:51
Електронний підпис укладений
05 березня 2018 17:03
15.10-47, пр. Свободи, 25, ліцей-школа №48.PDF укладений
05 березня 2018 17:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 березня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 3 250 000,00
UAH з ПДВ