Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з завершення будівельно-монтажних робіт по об’єкту з Будівництва сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «ОХМАТДИТ» ДСТУ БД.1.1-1.2013 (45210000-2 Будівництво будівель) (В тому числі поставка та монтаж обладнання)
Works on completion of construction and installation work on the object of construction of a modern medical and diagnostic complex of the National Children's Specialized Hospital "OKHMATDYT" DSTU BD.1.1-1.2013 (452100000-2) (Including supply and installation of equipment)
Очікувана вартість
1 363 532 643,00 UAH
UA-2018-01-19-001793-a df2f3f7e6139485c89ceb771b49330a5
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельник Віта Вікторівна

380676063993
vito4k@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державне підприємство "Укрмедпроектбуд"
Код ЄДРПОУ: 37700171
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська область обл., Київ, Грушевського 7
Контактна особа: Мельник Віта Вікторівна
380676063993,
vito4k@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: SOE "Ukrmedproektbud"
National ID: 37700171
Contact point: Melnyk Vita Viktorivna
380676063993,
vito4k@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 19 січня 2018 16:54
Звернення за роз’ясненнями: до 09 лютого 2018 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 лютого 2018 09:00
Початок аукціону: 28 лютого 2018 13:40
Очікувана вартість: 1 363 532 643,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 090 597,93 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1500000 UAH
Publication date: 19 січня 2018 16:54
Enquiries until: 09 лютого 2018 09:00
Complaints submission until: до 15 лютого 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 19 лютого 2018 09:00

Information

Estimated total value: 1 363 532 643 UAH including VAT
Minimal lowering step: 4 090 598 UAH
Minimal lowering step, %: 0,30 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4175 роботи
Роботи з завершення будівельно-монтажних робіт по об’єкту з Будівництва сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «ОХМАТДИТ» ДСТУ БД.1.1-1.2013 (45210000-2 Будівництво будівель) (В тому числі поставка та монтаж обладнання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01135, Україна, Київ, Київ, Чорновола 28/1
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Works on completion of construction and installation work on the object of construction of a modern medical and diagnostic complex of the National Children's Specialized Hospital "OKHMATDYT" DSTU BD.1.1-1.2013 (452100000-2) (Including supply and installation of equipment)
CPV: 45210000-2
Період постачання: з 10 березня 2018 по 30 квітня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 січня 2018 17:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 січня 2018 17:17
Тендерна документація від 19.01.2018.docx
19 січня 2018 16:57
Проект договору на закупівлю робіт.docx
19 січня 2018 17:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 січня 2018 17:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 січня 2018 17:17
Тендерна документація від 19.01.2018.docx
19 січня 2018 16:57
Проект договору на закупівлю робіт.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт)
Дата подання: 01 лютого 2018 11:23
Дата відповіді: 01 лютого 2018 14:11
Доброго дня. Пунктом 7 ТД передбачено "Вимогу щодо надання інформації про субпідрядника (ів) Замовник встановлює згідно роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгів України №3302-05/23275-07 від 16.07.2015 року" Однак, Лист-роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгів України №3302-05/23275-07 від 16.07.2015 року стосується закупівлі природного газу .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний учаснику, Міністерство економічного розвитку і торгів України надає роз’яснення щодо застосування норм законодавства про здійснення публічних закупівель, з тексту роз’яснення №3302-05/23275-07 від 16.07.2015 року, не вбачається трактування закупівлі природного газу, а трактування яким чином Замовнику встановлювати вимогу щодо надання інформації щодо залучення субпідрядників при виконанні робіт, дане роз’яснення (як і інші) міститься у вільному доступі на сайті Міністерства економічного розвитку і торгів України щоб кожен міг ознайомитися з роз’ясненням, а тому потрібно розуміти, що роз’яснення не прив’язується до найменування запитувача, а стосуються лише норм законодавства у випадку закупівлі товарів, робіт та послуг без конкретного зазначення їх найменування.
Укладання Договору про закупівлю
Дата подання: 01 лютого 2018 11:35
Дата відповіді: 01 лютого 2018 14:11
Доброго дня. Законом України "Про публічні закупівлі" (ст.36-38) не передбачена нотаріального удостоверення Договору закупівлі, однак у розділу "Оцінка тендерної пропозиції" пункт 2 "Інша інформація " зазначено "Учасник при розрахунку ціни тендерної пропозиції не має права включати в ціну тендерної пропозиції будь-які витрати, понесені ним у процесі здійснення процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю, зокрема, витрати пов’язані з його нотаріальним посвідченням." Просимо надати роз яснення
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Зміст та спосіб подання кожного розділу тендерної документації визначається Замовником самостійно відповідно до Наказу №680 від 13.04.2016 року Міністерства економічного розвитку і торгів України, в даному випадку Замовник попереджує учасника що будь-які витрати, понесені ним у процесі здійснення процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю, зокрема витрати пов’язані з його нотаріальним посвідченням, проте в тендерній документації Замовник не вимагає нотаріального посвідчення договору, у випадку якщо учасник в майбутньому періоду забажає посвідчити нотаріально договір про закупівлю він буде здійснювати це за власний рахунок. При цьому ці витрати не будуть включені до ціни договору.
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Дата подання: 01 лютого 2018 12:00
Дата відповіді: 01 лютого 2018 12:54
Доброго дня. Де можна ознайомитися з тендерною документацією на англійській мові ? Д якую
Відповідь: Доброго дня, Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає публікацію тендерної документації англійською мовою.
Проект договору про закупівлю
Дата подання: 01 лютого 2018 12:12
Дата відповіді: 01 лютого 2018 14:10
Доброго дня. Чим передбачено зобов язання Підрядника "забезпечити за свій рахунок на період дії Договору підряду страхування комплексу Робіт, а також іншого страхування, передбаченого даним розділом Договору" на сумі від 500 000 до 5 000 000 грн ( п.18 проекту Договору) та розмір додаткових штрафів Підрядника ( від 1000 до 50 000 грн.) за незначні порушення умов Договору підряду ( п.14 проекту Договору)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Постановою Кабінету Міністрів України від 30.11.2016 року № 1046 (з наступними змінами та доповненнями) було затверджено Порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті для будівництва сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» (надалі – Порядок).
Положення Порядку є обов’язковими для виконавців робіт, послуг, а також постачальників за договорами, укладеними ДП «Укрмедпроектбуд» за наслідками процедур закупівель.
Отже, учасники даної процедури закупівлі має дотримуватися вимог Порядку.
Пунктом 9 Порядку визначено, що головний розпорядник бюджетних коштів (МОЗ) та розпорядник бюджетних коштів нижчого рівня (НДСЛ «Охматдит») погоджують проекти договорів замовника з виконавцями на етапі розроблення тендерної документації без права внесення змін до таких проектів договорів. При цьому, умови проекту договору про закупівлю не повинні відрізнятися від тендерної пропозиції за результатами аукціону (в тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Орган Казначейства проводить перевірку підтвердних документів, наданих замовником, щодо відповідності підстав для перерахування бюджетних коштів виконавцям на рахунки, відкриті в органах Казначейства.
Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», виключно в межах бюджетних призначень за бюджетною програмою «Будівництво сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» на відповідний рік.
Проект договору, що є частиною даної тендерної документації був погоджений головним розпорядником бюджетних коштів (МОЗ) та розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня (НДСЛ «Охматдит»). Отже, при укладенні договору з переможцем процедури закупівлі має використовуватись саме доданий до даної проектної документації проект договору (з визначеними зобов’язаннями щодо страхування та відповідальності підрядника).

Водночас, слід відзначити, що положення проекту договору щодо страхування відповідають чинному законодавству, зокрема, пп. 44, 45 Постанови КМУ від 01.08.2005 року № 668, де визначено, що страхування об'єкта будівництва або комплексу робіт здійснюється підрядником або замовником відповідно до законодавства. Сторона, на яку покладається обов'язок щодо страхування ризиків випадкового знищення або пошкодження об'єкта будівництва, зобов'язана надати іншій стороні в порядку, встановленому договором підряду, докази укладення нею договору страхування, включаючи відомості про страховика, розмір страхової суми, застраховані ризики.
Отже, відповідно до законодавства обов’язок щодо страхування може бути покладений на одну з сторін підрядного договору, а відповідно до погодженого головним розпорядником бюджетних коштів (МОЗ) та розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня (НДСЛ «Охматдит») проекту договору такий обов’язок покладається на підрядника.
Інші умови тендерної документації
Дата подання: 01 лютого 2018 12:29
Дата відповіді: 01 лютого 2018 14:10
Доброго дня. Звертаємо Вашу увагу на некоректне використання у ТД положень Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для будівництва сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні "Охматдит". Наприклад , п.8 Порядку не передбачено, що для здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг має бути належним чином оформлене рішення головного розпорядника бюджетних коштів (МОЗ) і авансування за договором може бути здійснено виключно в разі прийняття МОЗ належним чином оформленого рішення " .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до пункту 8 Порядку №1046 - У разі здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг замовник додатково подає виконавцям належним чином оформлене рішення головного розпорядника бюджетних коштів. Тобто, аби отримати авансування за договором, Замовник будівництва повинен звернутися до головного розпорядника коштів, МОЗ, за погодженням щодо передбачення в договорі про закупівлю відповідного авансування.
Проект договору
Дата подання: 01 лютого 2018 12:51
Дата відповіді: 01 лютого 2018 12:53
Проекту договору , що укладатиметься за наслідками даної процедури закупівлі , узгоджений МОЗ та НДСЛ «Охматдит»? ("Інші умови тендерної документації" та Додаток 4 до ТД)
Відповідь: Доброго дня. Проекту договору, що укладатиметься за наслідками даної процедури закупівлі , погоджений МОЗ та НДСЛ «Охматдит».
Участие субподрядчиков
Дата подання: 02 лютого 2018 09:00
Дата відповіді: 05 лютого 2018 10:20
Добрый. Какое максимальное количество субподрядчиков может быть привлечено к выполнению работ ,поставке и монтажу оборудования; всех ли необходимо указывать в тендерном предложении. В какой форме подается информация по каждому субподрядчику, какие необходимо приложить документы. Спасибо
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику інформація щодо кількості субпідрядників, які необхідно зазначити та яку підтверджуючу інформацію про них необхідно надати міститься в тендерній документації, яка розміщена в даному оголошенні в вільному доступі для всіх учасників тендеру.
Щодо керівника Замовника
Дата подання: 02 лютого 2018 09:06
Дата відповіді: 05 лютого 2018 10:20
Чому БОРУХОВСЬКИЙ БОГДАН ВАЛЕНТИНОВИЧ з 01.11.2016 року непризначений начальником ДП "Укрмедпроектбуд" у встановленому законодавством порядку?
Відповідь: Доброго дня, дане запитання ніяким чином не стосується участі в тендерній закупівлі та надання роз’яснень стосовно умов та норм положень тендерної документації
Щодо фінансового Замовника
Дата подання: 02 лютого 2018 09:12
Дата відповіді: 05 лютого 2018 10:20
Доброго дня. З яких причин 25.01.2018 року відкрито виконавче провадження щодо Замовника тендера ДП "Укрмедпроектбуд" ? Чи не вплине це на проведення даного тендеру?
Відповідь: Доброго дня, наразі ані рахунки, ані майно ДП "Укрмедпроектбуд" не перебувають під арештом.
Недискримінація учасників
Дата подання: 05 лютого 2018 13:29
Дата відповіді: 05 лютого 2018 17:03
Є побажання Замовнику торгів,щодо проведення даний торгів без участі "прокладок" ,таких як ТОВ "Ріола модуль ЛТД" (статутний капітал 375 грн), яка отримала у 2016 році неконкурентною переговорною процедурою больше вартості первісного тендеру. (Стаття 5 Закону України "Про публічні закупівлі" Недискримінація учасників)
Відповідь: Шановний Учаснику!
Вимогами тендерної документації даної процедури закупівлі є, зокрема, відповідний досвід, наявність відповідних працівників, матеріально-технічної бази, ліцензії тощо. До участі в закупівлі запрошено всіх учасників, що відповідають встановленим критеріям. Звертаємо увагу, що обмеження кола учасників вимогами щодо розміру статуного фонду, форми власності, організаційно-правової форми юридичної особи, тощо, може бути розцінено як дискримінаційне.
Недискримінація учасників у 2016-2017
Дата подання: 06 лютого 2018 10:41
Дата відповіді: 08 лютого 2018 10:57
«Ріола-Модуль Лтд» зі статутним капіталом 375 грн. виграла тендер Замовника на 213,4 млн. грн.у серпне 2016 року у перше. Засновником і директором є івано-франківець Володимир Духович, який раніше був партнером по ТОВ «НВО «Стальконструкція» Романа Абрамовського – колишнього заступника міністра регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ. Зараз ту фірму переписано на киянина Яна Єгору. ДП «Укрмедпроектбуд» у грудні уклало угоду з ТОВ «Ріола-Модуль Лтд» про додаткові роботи з будівництва сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» на 94,24 млн грн.При цьому в договорі було вказано, що замовник може заплатити генпідряднику 100% аванс і за обладнання, і за будівельно-монтажні роботи впродовж трьох днів після підписання угоди. 22 серпня 2017 року ДП «Укрмедпроектбуд» без відкритих торгів уклало угоду з ТОВ «Ріола-Модуль лтд» на додаткові роботи з будівництва лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» за 198,15 млн грн.Ціни на окремі найменування є вищими від прайсів у відкритих джерелах. Наприклад, для лікарні принтери HP LaserJet Pro M203dw замовлено по 10 454 грн., тоді як їх можна купити по 5 545 грн. 29 грудня 2017 року була укладена угоду з ТОВ «Ріола-Модуль лтд» про додаткові роботи з будівництва лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» на 39,66 млн грн.Договір передбачає можливість повного авансування робіт замовником. Підсумкова відомість ресурсів та кошториси не опубліковані, що не дозволяє порівняти ціни матеріалів з ринковими цінами на предмет можливого завищення. А Ви говорити, про недискриминацію учасників... (http://nashigroshi.org/?s=%D1%80%D1%96%D0%BE%D0%BB%D0%B0&.x=0&.y=0)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня шановний учаснику! Ваш коментар не стосується даної процедури закупівлі.
Щодо фінасового стану Замовника
Дата подання: 06 лютого 2018 15:29
Дата відповіді: 08 лютого 2018 10:57
ВИТЯЗ з Єдиного реєстру боржників. Код 37700171 ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРМЕДПРОЕКТБУД" Документ виданий господарським судом м. Києва Справа № 55640589 щодо стягнення коштів . Печерський районний відділ державної виконавчої служби міста Київ Головного територіального управління юстиції у місті Києві тел: (044) 280-81-03, (044) 280-79-92, 097-130-95-59 Диких Олексій Олександрович тел: 044 280 96 79 email: vdvs.pech@gmail.com
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня шановний учаснику! Ваш коментар не стосується даної процедури закупівлі.
Розгорнути всі запитання: 12 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-01-19-001793-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД", Код ЄДРПОУ:21650831
Дата подання: 08 лютого 2018 16:14
Вимога про внесення уточнень/змін та доповнень до положень проекту договору про закупівлю
Вимога про внесення уточнень/змін та доповнень до положень проекту договору про закупівлю
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 лютого 2018 10:27
Вимога не завантажується та не відображується в електронній систем
Відповідь на вимогу щодо усунення порушень
Номер вимоги: UA-2018-01-19-001793-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД", Код ЄДРПОУ:21650831
Дата подання: 08 лютого 2018 16:21
Вимога про внесення уточнень/змін та доповнень до положень проекту договору про закупівлю
Вимога про внесення уточнень/змін та доповнень до положень проекту договору про закупівлю
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 лютого 2018 10:28
Вимога не завантажується та не відображується в електронній системі
Відповідь на вимогу щодо усунення порушень
Номер вимоги: UA-2018-01-19-001793-a.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД", Код ЄДРПОУ:21650831
Дата подання: 08 лютого 2018 18:27
Вимога про внесення уточнень/змін та доповнень до положень проекту договору про закупівлю
Вимога про внесення уточнень/змін та доповнень до положень проекту договору про закупівлю
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 лютого 2018 10:27
Вимога не завантажується та не відображується в електронній системі
Відповідь на вимогу щодо усунення порушень
Номер вимоги: UA-2018-01-19-001793-a.a4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД", Код ЄДРПОУ:21650831
Дата подання: 08 лютого 2018 21:34
Вимога про внесення уточнень/змін та доповнень до положень проекту договору про закупівлю
Вимога про внесення уточнень/змін та доповнень до положень проекту договору про закупівлю
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 лютого 2018 10:26
Шановний Учаснику! Розглянувши вимогу про внесення уточнень/змін та доповнень до положень проекту договору про закупівлю на виконання Робіт з завершення будівельно-монтажних робіт по об’єкту з Будівництва сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «ОХМАТДИТ» ДСТУ БД.1.1-1.2013 (45210000-2 Будівництво будівель) (В тому числі поставка та монтаж обладнання)), повідомляємо наступне. Пунктом 9 Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для будівництва сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит», затвердженого Постановою КМУ № 1046 від 30.11.2016 року (з наступними змінами та доповненнями) передбачено, що «головний розпорядник бюджетних коштів та розпорядник бюджетних коштів нижчого рівня погоджують проекти договорів замовника з виконавцями на етапі розроблення тендерної документації без права внесення змін до таких проектів договорів. Умови проекту договору про закупівлю не повинні відрізнятися від тендерної пропозиції за результатами аукціону (в тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури». Слід відмітити, що проект договору, що є частиною тендерної документації вказаної закупівлі погоджений і головним розпорядником бюджетних коштів (Міністерством охорони здоров’я України), і розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня (НДСЛ «Охматдит»). Отже, внесення змін до проекту договору наразі суперечитиме пункту 9 Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для будівництва сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит», затвердженого Постановою КМУ № 1046 від 30.11.2016 року.
Розгорнути Згорнути
Відповідь на вимогу щодо усунення порушень

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

08 лютого 2018 21:34
Вимога.docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 22 лютого 2018
UA-2018-01-19-001793-adf2f3f7e6139485c89ceb771b49330a5
Найменування: Державне підприємство "Укрмедпроектбуд"
Код ЄДРПОУ: 37700171
Місцезнаходження: 01601, Україна, Київська область обл., Київ, Грушевського 7
Учасник Документи Рішення
ТОВ «АК ІНЖИНІРІНГ» Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Публічні документи

16 лютого 2018 21:57
Електронний підпис
16 лютого 2018 21:57
Електронний підпис
16 лютого 2018 21:40
Fail 7.pdf
16 лютого 2018 21:40
Fial 6.rar
16 лютого 2018 21:40
Fail 5.rar
16 лютого 2018 21:40
Fail 4.rar
16 лютого 2018 21:40
Fail 3.rar
16 лютого 2018 21:40
Fail 2.rar
16 лютого 2018 21:40
Fail 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «АК ІНЖИНІРІНГ»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 лютого 2018 14:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД" 1 361 000 000,00
UAH з ПДВ
1 356 909 402,07
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «АК ІНЖИНІРІНГ» 1 363 532 643,00
UAH з ПДВ
1 359 442 045,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 лютого 2018 21:57
Електронний підпис
16 лютого 2018 21:57
Електронний підпис
16 лютого 2018 21:40
Fail 7.pdf
16 лютого 2018 21:40
Fial 6.rar
16 лютого 2018 21:40
Fail 5.rar
16 лютого 2018 21:40
Fail 4.rar
16 лютого 2018 21:40
Fail 3.rar
16 лютого 2018 21:40
Fail 2.rar
16 лютого 2018 21:40
Fail 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД"

ТОВ «АК ІНЖИНІРІНГ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД"
#21650831
Переможець 1 356 909 402,07
UAH з ПДВ
23 березня 2018 14:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 березня 2018 14:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД"
#21650831
1 356 909 402,07
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2023 14:55
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2021 17:02
Ду 16_ 20.12.2021-2018-1 .pdf зміни до договору
23 грудня 2021 17:00
Електронний підпис зміни до договору
01 червня 2021 11:52
ДУ 15 повідомлення про зміни.docx зміни до договору
01 червня 2021 11:51
Електронний підпис зміни до договору
13 квітня 2021 16:07
Повідомлення про зміни.docx зміни до договору
13 квітня 2021 16:02
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 12:01
Ду 13 від 18.12.2020.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 12:00
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2020 17:57
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2020 17:56
Повідомлення про внесення змін до договору.docx зміни до договору
05 жовтня 2020 17:55
Електронний підпис зміни до договору
17 квітня 2020 17:34
Повідомлення про внесення змін до договору 2018-1.docx зміни до договору
17 квітня 2020 17:32
Електронний підпис зміни до договору
10 лютого 2020 13:16
Зміна до договору реквізити від 10.02.2020.docx зміни до договору
10 лютого 2020 13:15
Електронний підпис зміни до договору
16 листопада 2019 15:14
Повідомлення про внесення змін до договору 15.11.19.docx зміни до договору
16 листопада 2019 15:12
Електронний підпис зміни до договору
25 жовтня 2019 12:46
Повідомлення про внесення змін до договору від 23.10.2019.docx зміни до договору
25 жовтня 2019 12:45
Електронний підпис зміни до договору
10 червня 2019 15:09
Внесення змін до договору.docx зміни до договору
10 червня 2019 15:08
Електронний підпис зміни до договору
31 травня 2019 12:28
Повідомлення про договір.docx зміни до договору
31 травня 2019 12:24
Електронний підпис зміни до договору
17 квітня 2019 14:40
Електронний підпис зміни до договору
17 квітня 2019 14:38
Обгрунтування внесення змін до договору роботи.docx зміни до договору
17 квітня 2019 14:37
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2018 17:42
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2018 17:41
Внесення змін до Договору 2018.docx зміни до договору
30 листопада 2018 17:40
Електронний підпис зміни до договору
12 листопада 2018 16:22
Обгрунтування внесення змін.docx зміни до договору
12 листопада 2018 16:21
Електронний підпис зміни до договору
01 листопада 2018 13:24
Обгрунтування внесення змін 2018-1.docx зміни до договору
01 листопада 2018 11:53
Електронний підпис зміни до договору
27 квітня 2018 12:16
Документ змін_ Аванс.docx зміни до договору
27 квітня 2018 12:15
Електронний підпис укладений
12 квітня 2018 12:04
Дог 2018-1.pdf укладений
12 квітня 2018 12:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): доповненнями) було затверджено Порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті для будівництва сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» (надалі – Порядок) визначено, що у для здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг має бути належним чином оформлене рішення головного розпорядника бюджетних коштів (МОЗ). Так, відповідно до умов тендерної документації авансування за договором, що буде укладений на наслідками даної процедури закупівлі може бути здійснено виключно в разі прийняття МОЗ належним чином оформленого рішення про це та відповідно до такого рішення. Так як рішення МОЗ було оформлено та видано Наказ №794 від 25.04.2018 року в терміни після укладання договору необхідно внести зміни до договору ТОВ «Ріола-Модуль ЛТД» - з ціновою пропозицією – з ціновою пропозицією 1 356 909 402,07 UAH, включаючи ПДВ та укладено договір №2018\1–м від 11.04.2018 року та поставити авансування в розмірі: «5.6. Авансування може бути здійснено в порядку та розмірах, що передбачені постановою Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», а саме: авансування Робіт за Договором може бути здійснено в розмірі до 100% від ціни будівельно-монтажних робіт та до 100% від вартості обладнання. Попередня оплата за Договором може бути здійснена відповідно до належним чином оформленого рішення уповноваженого органу, якщо таке рішення є необхідним згідно з чинним в Україні законодавством, зокрема, затвердженим Порядком використання коштів, передбачених у державному бюджеті для будівництва сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит». Генпідрядник зобов’язується використати аванс протягом встановленого строку, а саме: протягом дев’яти календарних місяців після одержання авансу на виконання будівельно-монтажних робіт (проте в будь-якому випадку до закінчення виконання Робіт за Договором) та протягом десяти календарних місяців після одержання авансу на придбання обладнання (проте в будь-якому випадку до виконання Договору) та підтвердити його використання згідно з Актом приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3) та проміжним актом-звітом про використання коштів за призначенням або видатковими накладними на матеріали та обладнання (устаткування). По закінченню строку (терміну) невикористані суми авансу підлягають поверненню Замовнику. Замовник має право контролювати використання наданих Генпідряднику сум авансу, а Генпідрядник зобов’язаний надавати відповідну інформацію стосовно використання наданого авансу Замовником відповідно до запитів Замовника. Строки виконання зобов’язань Генпідрядника за цим Договором, в тому числі (але не виключно) строки виконання Робіт, початок Робіт тощо не можуть збільшуватися при відсутності авансування.
Номер договору про закупівлю: 2018/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2018/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі Листа №1003/18 від 29.10.2018р., який надійшов від ТОВ «Ріола-Модуль ЛТД», генпідрядник повідомляє, що при закупівлі обладнання Товариством з обмеженою відповідальністю «РІОЛА МОДУЛЬ ЛТД», виявилося, що частина комплекту обладнання згідно з переліком обладнання до Договору 2018/1 від 11.04.2018 року, в процесі розвитку новітніх технологій вже зняте з виробництва, проте на сьогоднішній день існує практичніше рішення в технічних характеристиках обладнання, або відбувається уточнення назви номенклатури частини обладнання. Щодо частини обладнання, то генпідрядник зазначає, що внесення змін зумовлять покращення якості предмета закупівлі та не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі (договірної ціни). Також, заміна обладнання буде здійснюватися з частковим зменшенням кошторисної вартості для приведення у відповідність Переліку обладнання відповідно до проектної документації, технічних даних обладнання та його монтажу на об’єкті будівництва (Лист додається до Протоколу). Тому, члени тендерного комітету проголосували за внесення змін до договору №2018/1 від 11.04.2018 року на підставі частини 4 пункту 3 та 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 2018/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2018/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Необхідно внести зміни до Договору 2018/1 від 11.04.2018 року, укладеного з ТОВ «Ріола Модуль ЛТД» в результаті проведення відкритих торгів на закупівлю Роботи з завершення будівельно-монтажних робіт по об’єкту з Будівництва сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «ОХМАТДИТ» ДСТУ БД.1.1-1.2013 (45210000-2 Будівництво будівель) (В тому числі поставка та монтаж обладнання))» оголошення № UA-2018-01-19-001793-a, в частині перерозподілу коштів між вартістю будівельно-монтажних робіт та вартістю обладнання в межах паспорту бюджетної програми на 2018 рік, при цьому загальна вартість договору та вартість асигнувань на 2018 рік залишається незмінною.
Номер договору про закупівлю: 2018/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2018/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до Договору 2018/1 від 11.04.2018 року, укладеного з ТОВ «Ріола Модуль ЛТД» в результаті проведення відкритих торгів на закупівлю Роботи з завершення будівельно-монтажних робіт по об’єкту з Будівництва сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «ОХМАТДИТ» ДСТУ БД.1.1-1.2013 (45210000-2 Будівництво будівель) (В тому числі поставка та монтаж обладнання))» оголошення № UA-2018-01-19-001793-a,  в частині перерозподілу коштів між вартістю будівельно-монтажних робіт та вартістю обладнання в межах паспорту бюджетної програми на 2018 рік, при цьому загальна вартість договору та вартість асигнувань на 2018 рік залишається незмінною. Дані зміни до Договору 2018/1 від 11.04.2018 року стосуються зміни сторонніх показників в договорі, про що буде зазначено в системі при публікації повідомлення змін до договору. На звернення ТОВ Ріола-Модуль ЛТД» потрібно внести зміни до договору 2018/1 від 11.04.2018 р., так як, генпідрядник повідомляє, що в рамках виконання робіт з будівництва сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «ОХМАТДИТ» за адресою: м. Київ, вул. Чорновола 28/1, при закупівлі обладнання Товариством з обмеженою відповідальність «РІОЛА МОДУЛЬ ЛТД» частина комплекту обладнання згідно з переліком обладнання до Договору № 2018/1 від 11.04.2018 (далі – Перелік обладнання) в процесі розвитку новітніх технологій вже зняте з виробництва, проте на сьогоднішній день існує практичніше рішення в технічних характеристиках обладнання, або відбувається уточнення назви номенклатури частини обладнання. Щодо частини обладнання пропонуються зміни, що зумовлять покращення якості предмета закупівлі та не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі (договірної ціни). Заміна обладнання буде здійснюватися для приведення у відповідність Переліку обладнання до проектної документації, технічних даних обладнання та його монтажу на об’єкті будівництва. Відповідно до частини 4 пункту 3 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» допускається заміна обладнання у випадку покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі та узгодження зміни ціни в бік зменшення без зміни кількості та якості робіт.
Номер договору про закупівлю: 2018/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2018/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Щодо продовження строку дії договору на виконання будівельно-монтажних робіт та поставку обладнання, то дані зміни пов’язані з тим, що в генерального підрядника в основному договорі відбулися коригування проектних рішень, які спричинили затримку у виконанні робіт та відсутність будівельної готовності приміщень для виконання робіт за договором, тому виникла необхідність продовження строку дії договору до 01.10.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 2018/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2018/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі Листа №101/19 від 27.05.2019р., який надійшов від ТОВ «Ріола-Модуль ЛТД», генпідрядник повідомляє: «В рамках виконання робіт з будівництва сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» за адресою: м. Київ, вул. Чорновола 28/1, при закупівлі обладнання Товариством з обмеженою відповідальність «Ріола-Модуль ЛТД» з’ясувалося, що частина комплексу обладнання згідно з переліком обладнання до Договору 2018/1 від 11.04.2018 р. (Далі-перелік обладнання) в процесі розвитку новітніх технологій вже зняте з виробництва, проте на сьогоднішній день існує практичніше рішення в технічних характеристиках обладнання, або відбувається уточнення назви номенклатури частини обладнання. Щодо частини обладнання пропонуються зміни, зумовлять покращення якості предмета закупівлі та не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі (договірної ціни). Враховуючи вищенаведене, прошу Вас погодити питання щодо заміни обладнання відповідно до номенклатури постачальника». Заміна обладнання буде здійснюватися для приведення у відповідність Переліку обладнання до проектної документації, технічних даних обладнання та його монтажу на об’єкті будівництва» Замовником, щодо вищезазначеного, прийнято рішення внести зміни до договору №2018/1 від 11.04.2018 року на підставі частини 4 пункту 3 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер договору про закупівлю: 2018/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2018/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Потрібно внести зміни до договору, а саме: Внесення змін до реквізитів генерального підрядника ТОВ «Ріола-Модуль ЛТД», зміна казначейського рахунку. Вище перелічені зміни стосуються сторонніх показників в договорі
Номер договору про закупівлю: 2018/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2018/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В рамках виконання робіт з будівництва сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» при закупівлі обладнання Товариством з обмеженою відповідальність «Ріола-Модуль ЛТД» з’ясувалося, що в частині обладнання, згідно з переліком обладнання до Договору 2018/1 від 11.04.2018р., відбувається уточнення розмірів та найменувань обладнання, що не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі (договірній ціні).
Номер договору про закупівлю: 2018/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 14.05.2019 року Державне підприємство «Укрмедпроектбуд» отримало позитивний експертний звіт № 00-0141-19/ЦБ у ДП «Укрдержбудекспертиза» щодо розгляду проектної документації за проектом «Будівництво сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» на вул. Чорновола, 28/1 у Шевченківському районі м. Києва» (коригування). Проектна документація затверджена Наказом Міністерства охорони здоров'я України від 14.06.2019р. №1402 Про затвердження проекту «Будівництво сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «ОХМАТДИТ» по вул. Чорновола, 28/1, у Шевченківському районі м. Києва (Коригування)». В результаті коригування проекту, у генерального підрядника в договорі №2018/1 від 11.04.2018 року наявні об’єми робіт та обладнання, які не відповідають проекту, а тому виникла необхідність внести зміни до договору та привести договір у відповідність згідно проектних рішень, а саме виключити обсяги робіт та обладнання, які не відповідають проекту на підставі частини 4 пункту 1 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер договору про закупівлю: 2018/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Необхідно внести зміни до Договору в зв’язку зі зміною розрахункового рахунку на ІBAN відповідно до постанов Національного Банку України № 162 від 28 грудня 2018 року та № 41 від 22 лютого 2019 року.
Номер договору про закупівлю: 2018/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 14.05.2019 року Державне підприємство «Укрмедпроектбуд» отримало позитивний експертний звіт № 00-0141-19/ЦБ у ДП «Укрдержбудекспертиза» щодо розгляду проектної документації за проектом «Будівництво сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» на вул. Чорновола, 28/1 у Шевченківському районі м. Києва» (коригування). Проектна документація затверджена Наказом Міністерства охорони здоров'я України від 14.06.2019р. №1402 Про затвердження проекту «Будівництво сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «ОХМАТДИТ» по вул. Чорновола, 28/1, у Шевченківському районі м. Києва (Коригування)». В результаті коригування проектної документації, у генерального підрядника в договорі №2018\1 від 11.04.2018 року наявні об’єми робіт та обладнання, які вже не відповідають проекту, а тому виникла необхідність внести зміни до договору та привести договір у відповідність згідно проектних рішень, а саме виключити обсяги робіт та обладнання, які не відповідають проекту.
Номер договору про закупівлю: 2018/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін пов’язано з необхідністю виконання технологічно першочергових робіт, яке призводить до неможливості фінансування витрат замовника в повному обсязі за даним договором та зменшення обсягів робіт, а тому необхідно зменшити обсяги закупівлі та продовжити закінчення виконання робіт і строк договору до 01.06.2021 року продовження термінів не збільшує суму за договором - на підставі п.1 та п.4. ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер договору про закупівлю: 2018/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виникла необхідність внести зміни до договору та перенести асигнування за договором на 2021 рік.
Номер договору про закупівлю: 2018/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з уточненням плану фінансування будівництва у 2021 році відповідно до затверджених помісячних обсягів виділених асигнувань, виникла необхідність внести зміни до договору №2018/1 від 11.04.2018 року, укладеного між Державним підприємством «Укрмедпроектбуд» та ТОВ «РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД». Також відбулось зменшення обсягів робіт по договору №2018/1 від 11.04.2018 року в зв’язку зі зміною проектних рішень.
Номер договору про закупівлю: 2018/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі листа №150 від 28.05.2021 року який надійшов від генерального підрядника ТОВ «Ріола-Модуль ЛТД. Виникла необхідність внести наступні зміни до договору: «6.3. Закінчення виконання Робіт: будівельно-монтажні роботи - до 20.12.2021 року, проте вбудь-якому випадку до повного їх виконання, поставка обладнання – до 20.12.2021 року, проте в будь-якому випадку до належного виконання Договору». В зв’язку з тим, що на сьогоднішній день, на Об’єкті існують будівельно-монтажні роботи, які потребують завершення, а також обладнання, що підлягає поставці. Слід зазначити, що однією з основних об’єктивних обставин, яка значно вплинула на хід та строки виконання робіт з будівництва Об’єкту являється запроваджений чинним законодавством карантин та обмежувальні протиепідемічні заходи з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19. Карантинні та обмежувальні заходи протягом 2020-2021 років вплинули як на роботу Генпідрядника, так і на роботу субпідрядних організацій, що залучені до виконання Робіт, а також постачальників. Так, через введенні карантинні обмеження на Об’єкті значно зменшилася кількість працівників субпідрядних організацій, що призводить до затягування строків їх виконання. Крім цього, значна частина матеріалів та обладнання, що закуповується для виконання робіт, іноземних виробників. В результаті запровадження заходів через ситуацію з поширенням короновірусу, які здійснюються в європейських та інших країнах, відбувалося суттєве обмеження в торгівлі, падіння промислового виробництва, зниження обсягів імпорту в Україну, внаслідок чого постачання іноземних товарів проходило із запізненням. Всі ці обставини ускладнюють своєчасну поставку іноземних матеріалів та обладнання на Об’єкт. Законом України № 530-IX від 17.03.2020 р. «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникнення і поширення коронавірусної хвороби (COVID-19)» на державному рівні юридичний факт запровадження карантину віднесено до форс-мажорних обставин. З огляду на сказане, вищезазначені обставини об’єктивно впливають на строки виконання Робіт за Договорами та на сьогоднішній день не залежать від Генпідрядника, а тому, виникає необхідність в їх пролонгації в установленому Договорами порядку та керуючись пунктом 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер договору про закупівлю: 2018/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно наради з технічних питань відповідно до протоколу від 20.12.2021 року №20/12 (додається) виникла необхідність продовжити строки виконання робіт до 30.09.2022р. Строк дії договору до 31.12.2022 року.
Номер договору про закупівлю: 2018/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 квітня 2018 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 1 114 292 493,56
UAH (в тому числі ПДВ 179 682 731,64 UAH)