Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Фарби та супутня продукція
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2018-01-19-001763-b ● 32deb3fd4b834de9b353a2bcc2a2df02
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія державної установи "Держгідрографія" "Дніпровський район Держгідрографії" |
Код ЄДРПОУ: | 41194909 |
Місцезнаходження: | 04176, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Електриків, 26, корп. 43 |
Контактна особа: |
Лариса Недєлкова +380442920529 mtz.drdg@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 січня 2018 14:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 січня 2018 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 лютого 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 лютого 2018 09:00 |
Початок аукціону: | 08 лютого 2018 14:39 |
Очікувана вартість: | 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1307 штуки
Фарби та супутня продукція (строк поставки товарів I - II квартали 2018 року)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Київ, міста Київ, Черкаси, Кременчук (Полтавська обл.), Дніпро
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2018
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Оплата
Дата подання: 22 січня 2018 09:26
Дата відповіді: 23 січня 2018 11:31
Доброго дня, як саме буде здійснюватися оплата: 4. Порядок здійснення оплати
4.1. Оплата за Договором здійснюється наступним чином: _____________ (визначається Замовником при підписанні Договору).
І чи буде постава здійснюватися однією партією?
Відповідь: 1) у тендерній документації чітко зазначено, що умови оплати буде визначено Замовником (Покупцем) на стадії укладення договору з учасником переможцем;
2) у тендерній документації чітко визначено, що доставка Товару здійснюється Постачальником власними силами та за власний рахунок партіями за письмовою заявкою Покупця. Відповідно, обсяг партії Товару буде визначено у письмовій заявці Покупця після укладення договору.
2) у тендерній документації чітко визначено, що доставка Товару здійснюється Постачальником власними силами та за власний рахунок партіями за письмовою заявкою Покупця. Відповідно, обсяг партії Товару буде визначено у письмовій заявці Покупця після укладення договору.
Вопрос по Додатку №2
Дата подання: 23 січня 2018 11:02
Дата відповіді: 24 січня 2018 10:38
Добрый день,
В додатку №2 (Технічні вимоги до предмету закупівлі) тендерної документації вказані чіткі характеристики, яким має відповідати Товар, а саме емаль ПФ-115 та грунт ГФ-021. Згідно з цією документацією, Учасник для підтвердження відповідності своєї пропозиції технічним, якісним та кількіснім вимогам повинен обов’язково надати інформацію про товар згідно форми Додатку 5 Тендерної документації. В Тендерної документації не вимагається надання учасником інших документів, які підтверджують якість товару, а саме сертифікатів (паспортів) якості, висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікатів відповідності тощо. Виникає питання: яким чином Замовник буде проводити порівняння технічних характеристик Товару, який запропоновано Учасником з технічними вимогами Тендерної документації? Тільки на підставі даних, які Учасник вказав в додатку 5? Але вказати можна будь які технічні характеристики, якщо це не підтверджується документами , які безпосередньо надає підприємство – виробник. Таким чином, на саму дешеву фарбу можливо надати характеристики більш якісної фарби згідно вимог Замовника, які до речі відповідають вимогам ГОСТ 6465-76 для фарби ПФ-115. Оскільки Замовник навряд чи буде проводити лабораторний аналіз запропонованого товару, оскільки немає для цього можливостей і не вимагає надання зразків, то в результаті замість якісної фарби може отримати фарбу доволі низької якості. Крім того, потенційні Учасники ставляться в нерівні умови, оскільки добропорядні Учасники будуть пропонувати фарбу згідно технічних вимог Замовника на відміну від тих, хто запропонує фарбу низької якості під виглядом якісної фарби. Також потенційні Учасники торгів не будуть мати змоги бачити реальні технічні характеристики фарби ПФ-115 та грунта ГФ-021 згідно з сертифікатами (паспортами) якості виробника, які пропонують їх опоненти по торгам.
Вимагаємо внести зміни до Тендерної документації , а саме додати вимогу надання Учасниками сертифікатів (паспортів) якості, висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар, який вимагає Замовник.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: в Тендерну документацію будуть внесені зміни, щодо вимоги подання Учасниками копії паспортів якості, сертифікатів якості або інші аналогічні документи, які підтверджують його відповідність всім характеристикам наведеним у п. 10 Технічних вимог до предмета закупівлі (Додаток №2 до тендерної документації) щодо даних позицій.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 лютого 2018 15:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКА КАБЕЛЬНА КОМПАНІЯ" |
163 437,60
UAH з ПДВ
|
153 210,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВП "ПОЛІСАН" |
170 654,66
UAH з ПДВ
|
153 218,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПАТ ЯНТАР |
174 060,00
UAH з ПДВ
|
153 219,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ФОРТІС ЮКРЕЙН" |
175 865,70
UAH з ПДВ
|
159 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "НВП Хімпродукт" |
190 054,86
UAH з ПДВ
|
190 054,86
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКА КАБЕЛЬНА КОМПАНІЯ" #31595602 |
Відхилено |
153 210,00
UAH з ПДВ
|
09 лютого 2018 16:02
|
ТОВ "ВП "ПОЛІСАН" #32318370 |
Переможець |
153 218,00
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2018 16:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 липня 2018 15:51
|
звіт ВД.pdf | укладений |
12 липня 2018 15:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 червня 2018 14:53
|
повідомлення та інформація.pdf | зміни до договору |
27 червня 2018 14:52
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
27 червня 2018 14:52
|
Електронний підпис | укладений |
01 березня 2018 16:11
|
договір поставки 33.2018.pdf | укладений |
01 березня 2018 16:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 червня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 27 червня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення кількості Товару (позиція №4 Специфікації (Додаток №1 до Договору)) і, відповідно, зменшення ціни Договору (до 91 019,60 грн. з ПДВ), на підставі п.1 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-ІІІ. |
Номер договору про закупівлю: | 33/2018 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 33/2018 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |