Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з повного технічного обслуговування ліфтів
Lift-maintenance services
Очікувана вартість
23 920 893,92 UAH
UA-2018-01-19-001433-a 555ba10620cc40cda8a658689fb3803c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яценко Андрій Михайлович

380443323520 obolon.mk@outlook.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ м. КИЄВА »
Код ЄДРПОУ: 39611267
Вебсайт: http://obolon.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 04214, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Північна, буд. 22
Контактна особа: Яценко Андрій Михайлович
380443323520
obolon.mk@outlook.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Municipal Enterprise "Management Company servicing housing Obolon district of Kyiv"
National ID: 39611267
Contact point: Yatsenko A.M.
380443323520
obolon.mk@outlook.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 19 січня 2018 15:19
Звернення за роз’ясненнями: до 16 березня 2018 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 березня 2018 11:00
Початок аукціону: 05 квітня 2018 11:13
Очікувана вартість: 23 920 893,92 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,04%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 200000 UAH
Publication date: 19 січня 2018 15:19
Enquiries until: 16 березня 2018 11:00
Complaints submission until: до 22 березня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 26 березня 2018 11:00

Information

Estimated total value: 23 920 894 UAH including VAT
Minimal lowering step: 10 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,04 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1938 Одиниця
Послуги з повного технічного обслуговування ліфтів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 50750000-7 — Послуги з технічного обслуговування ліфтів

Lift-maintenance services
CPV: 50750000-7
Період постачання: з 01 травня 2018 по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 березня 2018 12:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 лютого 2018 13:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 січня 2018 15:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 березня 2018 12:26
зміни №2 до ТД Ліфти.docx
16 березня 2018 12:25
Додаток 1 (кваліфікац ліфти зміни №2).docx
06 лютого 2018 13:52
Додаток 1 (кваліфікац ліфти нова редакція).pdf
19 січня 2018 15:24
Додаток 1 (кваліфікац ліфти ).pdf
16 березня 2018 12:25
ТД ліфти (2018 Зміни 2).doc
19 січня 2018 15:24
ТД ліфти (2018 ).pdf
06 лютого 2018 13:56
зміни до ТД Ліфти.pdf
06 лютого 2018 13:55
Додаток 5 (проект договору новий).pdf
19 січня 2018 15:24
ДОДАТОК 5 (договір).pdf
06 лютого 2018 13:54
Додаток 2 (техніч 2018 нова редакц).pdf
19 січня 2018 15:23
Додаток 2 (техніч 2018).pdf
19 січня 2018 15:26
ЗРАЗОК 2 (пропозиція перемож).pdf
19 січня 2018 15:25
Зразок 1 (персональні дані).pdf
19 січня 2018 15:25
ДОДАТОК 4 (переможець ліфти ст 17).pdf
19 січня 2018 15:25
ДОДАТОК 3 (учасник ст 17).pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 31 січня 2018 16:34
Дата відповіді: 05 лютого 2018 16:28
Шановний Замовник: Додаток № 2 у таблиці Технічні характеристики ліфтів в окремих рядках колонки «Адреса установки» зазначено старі назви вулиць/проспектів тощо (Наприклад: Фрунзе, Майорова, Червонофлотська т.п.), адже це може заплутати учасника (виконавця послуг) при ідентифікації об’єкта обслуговування, особливо в моменти оперативного реагування на аварійний виклик. Питання: Просимо роз’яснити: чому «Технічні характеристики ліфтів» Додатку №2 не всі адреси містять чинну назву вулиць/проспектів тощо? Просимо перевірити та уточнити адреси установки усіх перелічених об’єктів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше зауваження буде враховано шляхом викладення таблиці 1 Додатку 2 в новій редакції.
Уточнення
Дата подання: 31 січня 2018 16:35
Дата відповіді: 05 лютого 2018 16:04
Шановний Замовник: Додаток № 1 у п. 1.1. зазначено: «Документально підтверджена інформаційна довідка про виконання аналогічного договору укладеного протягом 2016-2017 років…», а у п.1.2. зазначено: «Аналогічним договором вважається договір з повного технічного обслуговування ліфтів з кількістю ліфтів, що обслуговувались не менше 700 шт.». Звертаємо вашу увагу, що вказані вимоги у такому формулюванні не доводять відсутність досвіду, а лише звужують коло учасників, які не мають такого обсягу саме в одному договорі саме минулих двох років. Питання: Просимо роз’яснити: Чому не можна вважати досвідом з виконання аналогічних договорів, наприклад такі що виконувалися 5 чи 10 років тому? Чому не можна вважати досвідом з виконання аналогічних договорів, наприклад договори з ідентичним предметом, але з іншою (будь-якою) кількістю ліфтів, які сумарно можуть навіть перевищувати 700 од.? Якщо замовник хоче пересвідчитись у наявності в учасника необхідних для себе потужностей, а не досвіду з виконання аналогічних договорів (як того вимагає Закон), чому тоді кількість одиниць обслуговування не 1938 як у переліку? Чому не вважати досвідом з виконання аналогічних договорів з кількістю всього 10 - 20 од., якщо учасник може, наприклад за 10 днів (коли вже виграв аукціон) наростити свої потужності до спроможності обслуговувати 1938 од.?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до роз’яснення Мінекономрозвитку України від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі- Закон) та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Оскільки питання надання послуг по повному технічному обслуговуванню ліфтів стосується безпеки користувачів ліфтів та життєдіяльності району в цілому Замовник, як сторона, відповідальна за експлуатацію обладнання підвищеної небезпеки яким є ліфти, встановлюючи кваліфікаційні критерії до вибору підрядної організації, повинен впевнитись в позитивному досвіді компанії – учасника і не допустити можливих негативних наслідків, що стосуються безпеки користувачів обладнання підвищеної небезпеки.
Частиною другою статті 16 Закону передбачено зокрема, що замовник може встановити в якості кваліфікаційного критерію наявність в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Тобто, закон передбачає, що замовник має право вимагати в учасника тільки один аналогічний договір. Враховуючи вищевикладене ваша пропозиція щодо додавання кількості обслуговування ліфтів по різним договорам не відповідає вимогам статті 16 Закону.
Для виконання робіт по технічному обслуговуванню ліфтів виконавець повинен мати побудовану відповідно з вимогами Правил будови і безпечної експлуатації ліфтів систему технічного обслуговування ліфтів яка повинна включати в себе сукупність взаємопов’язаних основних та обігових засобів, технології та виконавців, які необхідні для надання послуг по технічному обслуговуванню ліфтів. Відповідно, виконавець на час подачі тендерної пропозиції повинен мати в наявності в достатній кількості як засоби та виконавців так і володіти в повною мірою технологією виконання робіт по повному технічному обслуговуванню ліфтів, які повинні виконуватись в плановому порядку з метою забезпечення дієздатності ліфтів.
Про наявність в достатній кількості засобів, виконавців та рівня технології, що використовується свідчить саме досвід виконання робіт в обсягах, що є співставними з обсягами робіт які необхідно виконувати в будинках, що обслуговуються Замовником.
Обсяги необхідних для здійснення технічного обслуговування 20 та 700 ліфтів засобів, необхідна кількість виконавців та технологія виконання робіт відповідно значно відрізняються.
Замовник у своїй документації, задля недискримінації учасників встановив кількість ліфтів не у повному об’ємі 1938 одиниць, а лише 700, розуміючи, що коло компаній, які спроможні надати аналогічний договір на 1938 одиниць досить обмежене.
Тому вимога щодо надання аналогічного договору в якому учасник може підтвердити позитивний досвід обслуговування 700 одиниць ліфтів, вважаємо доцільним, так як така вимога не звужує конкуренцію, і на ринку обслуговування ліфтів є достатня кількість компаній, що можуть надати відповідні документи, для підтвердження свого досвіду.
Уточнення
Дата подання: 31 січня 2018 16:35
Дата відповіді: 05 лютого 2018 16:25
Шановний Замовник: Додаток № 5 у п. 2.2. зазначено: «Послуги повинні бути виконані відповідно до вимог Правил будови і безпечної експлуатації ліфтів (далі -ПББЕЛ), з чітким дотриманням технології згідно технічних умов на обслуговування обладнання.» Питання: Просимо роз’яснити: Що означає в даному формулюванні: «згідно технічних умов на обслуговування обладнання»? На підставі яких нормативних документів (номери пунктів, назв, дати прийняття і т.п.), сформульована така вимога?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше зауваження буде враховано шляхом виключення зазначеної умови з Додатку 5.
Уточнення
Дата подання: 31 січня 2018 16:36
Дата відповіді: 05 лютого 2018 16:23
Шановний Замовник: Додаток № 5 у п. 2.5. зазначено: «Виконавець повинен надавати Замовнику сертифікати якості та відповідності на матеріали, які планується використати для виконання технічного обслуговування.». Звертаємо вашу увагу, на те, що роботи з поточного та капітального ремонту ліфтів, що не входять до регламентних робіт з технічного обслуговування не відносяться до предмету даної закупівлі, а матеріали, що підлягають обовязковій сертифікації згідно наказу від 10.08.2004 року № 150 державного комітету України з питань житлово-комунального господарства відносяться саме до поточного та капітального ремонту ліфтів. Питання: Просимо роз’яснити: На які конкретно матеріали вказує Ваш п.2.5.? Просимо додати перелік матеріалів, що входять до ТО та пункти нормативних документів що регламентують наявність таких сертифікатів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше зауваження буде враховано шляхом виключення зазначеної умови з Додатку 5.
Щодо надання роз'яснення
Дата подання: 31 січня 2018 16:37
Дата відповіді: 05 лютого 2018 16:19
Шановний Замовник: Додаток № 5 у п. 4.5. зазначено: «Вартість послуг, які надаються Виконавцем не в повному обсязі, знімаються з обсягів виконаних робіт та оформлюються двостороннім актом. згідно алгоритму, який буде погоджений між Замовником та Виконавцем.» Питання: Просимо роз’яснити: Що означає формулювання: «згідно алгоритму, який буде погоджений між Замовником та Виконавцем»? На підставі яких нормативних документів застосовуються такі санкції? Про який алгоритм (та чим регламентований) йде мова?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше зауваження буде враховано шляхом внесення відповідних змін у п 4.5 Додатку 5 шляхом додавання алгоритму розрахунку.
Щодо надання роз'яснення
Дата подання: 31 січня 2018 16:38
Дата відповіді: 05 лютого 2018 16:18
Доброго дня Замовник: У п.6.3.11. Додатку 5 до Документації зазначено, що Виконавець зобовязаний «Припиняти експлуатацію ліфтів у випадках, передбачених пунктом 9.7.15 ПББЕЛ». Звертаємо Вашу увагу на те, що Виконавець, який здійснює організацію робіт з технічного обслуговування і ремонту ліфтів та забезпечує їх справний стан, - не здійснює їх експлуатацію, а отже, і не може її припиняти. Крім того, серед підпунктів п. 9.7.15 ПББЕЛ є такі, що стосуються безпосередньо Замовника/власника/балансоутримувача ліфтів. Питання: Просимо роз’яснити, на якій підставі вказана вимога включена до обов’язків виконавця?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше зауваження буде враховано шляхом внесення відповідних змін у п 6.3.11. Додатку 5
Щодо надання роз'яснення
Дата подання: 31 січня 2018 16:38
Дата відповіді: 05 лютого 2018 16:16
Шановний Замовник: У п.6.3.20. Додатку 5 до Документації зазначено, що Виконавець зобовязаний «Не допускати зберігання сторонніх предметів або матеріалів у машинному приміщенні». Звертаємо Вашу увагу на те, що Виконавець, який здійснює технічне обслуговування і ремонт ліфтів та забезпечує їх справний стан, не є власником/балансоутримувачем чи орендатором вказаних машинних приміщень. Виконавець лише відвідує машинне приміщення за умови надання до нього доступу власником/балансоутримувачем для здійснення обслуговування обладнання ліфта, розташованого в ньому. Крім того, найчастіше, ключі від замків машинних приміщень зберігаються у відповідних працівників Замовника, працівники Виконавця їх отримують перед проведенням робіт та здають по їх завершенні. Питання: Просимо роз’яснити, на якій підставі вказана вимога включена до обов’язків виконавця?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дана вимога включена в договір тому що відповідно до умов договору виконавець здійснює доступ до машинного приміщення без присутності замовника і як показує практика співробітники виконавця мають звичку залишати там на деякий час свої особисті речі.
Уточнення
Дата подання: 31 січня 2018 16:39
Дата відповіді: 05 лютого 2018 16:06
Шановний Замовник: У п.6.3.22. Додатку 5 до Документації зазначено: «Забезпечити наявність приміщень (опорних пунктів) на території Оболонського району;». Звертаємо Вашу увагу, що технічне обслуговування ліфту виконується безпосередньо на об’єкті, а час реагування на будь який виклик набагато ефективніше можна вирішити наявністю транспортних засобів та засобів зв’язку, а не опорних пунктів. Питання: Просимо роз’яснити, на якій підставі вказана вимога включена до обов’язків виконавця?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше зауваження буде враховано шляхом внесення відповідних змін у п. 6.3.22. Додатку 5.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 07 лютого 2018 11:55
Дата відповіді: 08 лютого 2018 10:57
В ч.2 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції зазначено, що «Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути протягом строку дії тендерної пропозиції». При цьому, в ч.4 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції зазначено, що «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом днів 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій». Оскільки: закупівля відбувається відповідно до положень ч.4 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), в документації не уточнюється чи вважаються дійсними тендерні пропозиції з дати часткового розкриття тендерних пропозицій відповідно до абз. 2 ч.1 ст. 27 Закону, згідно абз. 2 ч.1 ст. 28 Закону оцінка проводиться лише тих тендерних пропозицій, що не були відхилені після їх часткового розкриття, відповідно до ч.5 ст.28 Закону розгляд пропозицій на відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій проводиться замовником у строк, що не перевищує 20 робочих днів, то учасник на момент формування своєї тендерної пропозиції з об’єктивних причин не має можливості визначити дату, після настання якої має початися перебіг 90 днів дії тендерного забезпечення. Отже, просимо визначити дату (число, місяць та рік), після настання якої має початися перебіг 90 днів дії тендерного забезпечення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини першої статті 27 Закону “Про публічні закупівлі” (далі - Закон), зокрема у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі. При цьому відповідно до частини першої статті 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Згідно частини першої статті 24 Закону у разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Ураховуючи викладене, розкриття тендерних пропозицій частково буде здійснено електронною системою 20-02-2018, 10:00, а в цілому у день проведення електронного аукціону, який призначено електронною системою на 28-03-2018, 14:30. Таким чином, термін дії тендерного забезпечення повинен розпочинатись не пізніше ніж дата подання учасником тендерної пропозиції а закінчуватись не раніше ніж через 90 днів від дати проведення електронного аукціону.
уточнення
Дата подання: 08 лютого 2018 08:39
Дата відповіді: 12 лютого 2018 16:33
Шановний замовник, повторно щодо Додатку № 1 п. 1.1. та Відповіді на попередні запитання з приводу Аналогічного договору: 1. Згадана Вами ст. Закону, вимагає документальне підтвердження досвіду виконання одного аналогічного договору, але не вимагає встановлювати будь-які обмеження щодо кількості чи обсягу в ньому, отже, - вимога щодо кількості та періоду особисто Ваша, а не ст. Закону на який Ви посилаєтесь. 2. Наявність достатньої кількості потужностей, обладнання, технології, відповідних засобів та виконавців і всього іншого, про які Ви пишете – підтверджують документи щодо наявності матеріально технічної бази та персоналу відповідної кількості, кваліфікації і т.п., що є вимогами у попередніх двох підпунктах тієї ж частини другої статті 16 Закону, а не досвід виконання одного аналогічного договору. 3. Метою встановлення обмеження по кількості ліфтів у аналогічному договорі та періоді його укладення є не що інше як звуженням конкуренції на ринку обслуговування ліфтів та дискримінації учасників, бо за Вашими доповненими критеріями оцінки можна визнати, що наприклад, «АвтоЗАЗ», що має один договір на 700 одиниць є кращим ніж «Мерседес», у якого безліч договорів по 10 одиниць. Навіть більше, - «Мерседес» не буде допущено до участі у тендері, як такий, що не відповідає особисто Вашим, а не законодавчим вимогам тендерної документації. Виходячи з викладеного, просимо роз’яснити: Навіщо встановлене доповнення законодавчої вимоги Вами особисто щодо аналогічного договору у даній процедурі закупівлі? Чому Ви не вважаєте можливим встановити даний критерій у відповідності до закону дослівно та без доповнень, зважаючи, що 99% тендерів з аналогічним Вашому предметом закупівлі проходять без вказаних обмежень, але це не означає, що їх Замовники менше ніж Ви дбають за безпеку експлуатації ліфтів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний дописувачу, відповідаємо Вам на ваше питання стосовно кваліфікаційних вимог висунутих замовником.
Відповідно до частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може встановити в якості кваліфікаційного критерію наявність в учасника документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Міністерство економічного розвитку і торгівлі України своїм роз’ясненням від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 повідомило, що вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність кваліфікаційним вимогам визначаються змовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Виходячи зі специфіки послуг на технічне обслуговування ліфтів для підтвердження кваліфікації учасника замовники зазвичай вимагають від учасників наявності підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору на технічне обслуговування ліфтів з зазначенням мінімально допустимої кількості ліфтів, що обслуговувались за договором та періоду виконання договору. Як приклад встановлення замовниками таких кваліфікаційних вимог наводимо тендерну документацію на закупівлю послуг по технічному обслуговуванню ліфтів опубліковану на веб-порталі Уповноваженого органу за оголошеннями №№ UA-2017-10-24-000826-a, UA-2017-11-19-000038-b та UA-2017-11-17-000302-b.
Розгорнути всі запитання: 10 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-01-19-001433-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПрАТ "ОТІС", Код ЄДРПОУ:14357579
Дата подання: 14 лютого 2018 13:47
на порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Комунальним підприємством «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва», далі – Замовник, оголошено про проведення відкритих торгів щодо закупівлі послуг з повного технічного обслуговування ліфтів (код згідно ДК 021:2015 50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів (Послуги з повного технічного обслуговування ліфтів), далі – Послуги. Ідентифікатор закупівлі в електронній системі публічних закупівель «Zakupki.Prom.Ua»: UA-UA-2018-01-19-001433-a. Приватне акціонерне товариство «ОТІС», далі – Скаржник, виявив намір взяти участь в процедурі закупівель. Однак, положення тендерної документації, а саме: припис Додатку 1 до тендерної документації - Кваліфікаційні критерії та інші вимоги, що підтверджують відповідність Учасника документації тендерних торгів, містять вимогу щодо наявності досвіду учасників у виконанні аналогічного договору, а саме договору укладеного протягом останнього звітного року до дня розкриття тендерних пропозицій із заповненою таблицею згідно наведеної форми. Аналогічним договором вважається договір з повного технічного обслуговування ліфтів з кількістю ліфтів, що обслуговувались не менше 700 шт. Крім того, документація вимагає надати копію позитивного відгука від Замовника, про якісне виконання договору Учасника з Замовником, з яким укладено вищезазначений договір з печаткою Замовника. Дата листа-відгуку повинна бути не раніше ніж дата завершення дії договору, про якісне виконання якого надається відгук. Зазначену вимогу, Скаржник вважає такою, що суперечить чинному законодавству, а саме припису ст. 16., п. 2 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки зазначена норма регламентує можливість витребування Замовником документально підтвердженої інформації про відповідність Скаржника (учасника) кваліфікаційним критеріям у вигляді наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Вимога щодо пред’явлення договору з об’ємом ліфтів що обслуговувались у кількості не менше 700 шт., розцінена Скаржником як така, що суперечить чинному законодавству та встановлює обмежувальні та дискримінаційні положення для учасників процедури закупівель. Надання позитивного відгуку в умовах необхідності надання відгуку за обслуговування 700 шт. ліфтів протягом останнього звітного року виконаного на дату подання пропозиції договору, розцінена як така, що обмежує право Скаржника на участь у конкурсі та навмисно звужує коло учасників. З огляду на результати тендерів у місті Києві лише 2-3 компанії можуть виконати зазначені вимоги, що дає підстави вважати їх дискримінаційними, та такими, що суттєво обмежують конкуренцію на ринку технічного обслуговування м. Києва. Зі свого боку звертаємо увагу Органу оскарження на те, що на даний час загальний портфель Скаржника щодо технічного обслуговування ліфтів перевищує 7000 одиниць в Україні, з яких близько 4000 одиниць обслуговуються у м. Києві. Таким чином, Скаржник має належний досвід та можливість належним чином надати Послуги, що є предметом закупівлі. Скаржник вбачає порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель в частині вимог ТД. Скарга подається з підстав невідповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», встановленням дискримінаційних положень та ігноруванням рішень Органу оскарження. Скаржник зазначає, що Учасником ігноруються Рішення постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про правопорушення законодавства у сфері публічних закупівель. Відтак, Рішення № 198-р/пк-пз від 16.01.2017 та № 9229-р/пк-пз від 28.12.2017, що декларували внести зміни до тендерної документації у зв’язку із встановленням Учасником дискримінаційних критеріїв, не підлягають виконанню Учасником, який лише змінює форму обмежувального положення в частині кількості ліфтів та встановлює часові обмежувальні положення. Відтак, Скаржник керуюсь ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИТЬ: 1. Прийняти Скаргу до розгляду; 2. Призупинити процедуру відкритих торгів щодо закупівлі послуг з повного технічного обслуговування ліфтів (код згідно ДК 021:2015 50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів (Послуги з повного технічного обслуговування ліфтів), ідентифікатор закупівлі: UA-2018-01-19-001433-a. 3. Зобов’язати Замовника усунути невідповідність положень тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: виключити з тендерної документації вимогу про наявність досвіду в частині кваліфікаційних критеріїв, усунувши вимогу щодо надання аналогічного договору з кількістю ліфтів, що обслуговувались не менше 700 шт., а також таких, що передбачають обмеження в звітних роках, як дискримінаційних та таких, що обмежують конкуренцію. Додатки: 1. Оригінал платіжного доручення про внесення плати за розгляд Скарги на 1 арк.; 2. Копія Витягу з ЄДРПОУ Скаржника на 8 арк.; 3. Копія Довіреності на підписанта на 1 арк.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 лютого 2018 12:17
Рішення від 16.02.2018 № 1378.pdf
Дата публікації: 19 лютого 2018 12:17
Рішення від 06.03.2018 № 2075.pdf
Дата публікації: 13 березня 2018 19:35
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Органу оскарження від 06.03.2018 р. № 2075-р/пк-пз Замовником було внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 16 березня 2018 13:12

Документи подані скаржником

14 лютого 2018 13:47
Витяг 08022018.pdf

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

19 лютого 2018 12:17
Рішення від 16.02.2018 № 1378.pdf
13 березня 2018 19:35
Рішення від 06.03.2018 № 2075.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 30 березня 2018
UA-2018-01-19-001433-a555ba10620cc40cda8a658689fb3803c
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ м. КИЄВА »
Код ЄДРПОУ: 39611267
Місцезнаходження: 04214, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Північна, буд. 22
Учасник Документи Рішення
ПрАТ "ОТІС" Документи
Відхилено
Документи
Мале підприємство "Промкомплекс" у формі Товариства з обмеженою відповідальністю Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з додатковою відповідальністю "Укрліфтсервіс" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

26 березня 2018 11:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
28 березня 2018 14:45
Електронний підпис

Публічні документи

19 лютого 2018 16:24
license_nbu.25902.pdf
19 лютого 2018 16:24
Технічні вимоги.pdf
19 лютого 2018 16:24
Проект договору.pdf
19 лютого 2018 16:24
Лист-згода.pdf

Документи

26 березня 2018 11:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
29 березня 2018 14:57
Електронний підпис

Публічні документи

19 березня 2018 09:33
Технічна відповідність.rar
19 березня 2018 09:33
Працівники Оригінали.rar

Конфіденційні документи

19 березня 2018 09:33
Калькуляція 2.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Цей документ є приватним, розкривається після аукціону

19 березня 2018 09:33
Калькуляція.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Цей документ є приватним, розкривається після аукціону

Документи

26 березня 2018 11:02
Звіт з ЄДР (припинено)
26 березня 2018 11:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
29 березня 2018 14:54
Електронний підпис

Публічні документи

23 березня 2018 13:56
Проект договору.PDF
23 березня 2018 13:56
Підписаний_G0218-3333-GL_tender1.pdf
23 березня 2018 13:56
Підписаний_G0218-3333-GL_tender.pdf
23 березня 2018 13:56
Ліцензія банку.pdf
23 березня 2018 13:56
Технічна відповідність.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "ОТІС"

Мале підприємство "Промкомплекс" у формі Товариства з обмеженою відповідальністю

Товариство з додатковою відповідальністю "Укрліфтсервіс"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 квітня 2018 11:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Мале підприємство "Промкомплекс" у формі Товариства з обмеженою відповідальністю 23 903 462,00
UAH з ПДВ
23 903 462,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з додатковою відповідальністю "Укрліфтсервіс" 23 920 777,15
UAH з ПДВ
23 920 777,15
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 березня 2018 09:33
Технічна відповідність.rar
19 березня 2018 09:33
Працівники Оригінали.rar

Конфіденційні документи

19 березня 2018 09:33
Калькуляція 2.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Цей документ є приватним, розкривається після аукціону

19 березня 2018 09:33
Калькуляція.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Цей документ є приватним, розкривається після аукціону

Публічні документи

23 березня 2018 13:56
Проект договору.PDF
23 березня 2018 13:56
Підписаний_G0218-3333-GL_tender1.pdf
23 березня 2018 13:56
Підписаний_G0218-3333-GL_tender.pdf
23 березня 2018 13:56
Ліцензія банку.pdf
23 березня 2018 13:56
Технічна відповідність.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Мале підприємство "Промкомплекс" у формі Товариства з обмеженою відповідальністю

Товариство з додатковою відповідальністю "Укрліфтсервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Мале підприємство "Промкомплекс" у формі Товариства з обмеженою відповідальністю
#21615705
Переможець 23 903 462,00
UAH з ПДВ
10 квітня 2018 16:05

Документи

10 квітня 2018 16:04
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 квітня 2018 16:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Мале підприємство "Промкомплекс" у формі Товариства з обмеженою відповідальністю
#21615705
23 903 462,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 квітня 2018 16:04
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 лютого 2019 14:19
Додаткова угода №2 про розірвання договору від 23.04.2018 №32.pdf укладений
15 лютого 2019 14:16
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2018 16:39
Додаткова №1 від 26.12.18.pdf зміни до договору
26 грудня 2018 16:37
Електронний підпис укладений
23 квітня 2018 09:54
Додаток №1.pdf укладений
23 квітня 2018 09:52
Додаток №2.pdf укладений
23 квітня 2018 09:52
Договір №32 від 23.04.18.pdf укладений
23 квітня 2018 09:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з необхідністю завершення розпочатої процедури закупівлі послуг з технічного обслуговування ліфтів сторони домовились подовжити дію договору від 23.04.2018 №32 на строк достатній для завершення розпочатої процедури закупівлі але не довше ніж до 30.03.19 року.
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 травня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 22 119 846,92
UAH
Причини розірвання договору: Договір розірвано за взаємною угодою сторін