Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Services related to the software (services for access to the use of textbooks, educational-methodical manuals in electronic form for pupils of general education educational establishments in the Mykolaiv region)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент освіти і науки Миколаївської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 38694342 |
Місцезнаходження: | 54030, Україна , Миколаївська область обл., м.Миколаїв, вул. Спаська, буд. 29 |
Контактна особа: |
Сербіна Олена Володимирівна +380512379206 sheremet99@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Education and Science Mykolaiv State Region Administration |
National ID: | 38694342 |
Contact point: |
Serbina Olena +380512379206 sheremet99@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 січня 2018 14:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 лютого 2018 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 лютого 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 лютого 2018 09:00 |
Початок аукціону: | 22 березня 2018 11:11 |
Очікувана вартість: | 13 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,38% |
Publication date: | 19 січня 2018 14:46 |
Enquiries until: | 09 лютого 2018 09:00 |
Complaints submission until: | до 15 лютого 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 19 лютого 2018 09:00 |
Information
Estimated total value: | 13 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 50 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,38 % |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 січня 2018 14:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 січня 2018 14:46 |
Додаток 7 до Тендерної документації 19.01.2018.docx | |
19 січня 2018 14:46 |
протокол № 20 від 19.01.2018.pdf | |
19 січня 2018 14:46 |
Тендерна документація 19.01.2018.doc | |
19 січня 2018 14:46 |
Додаток 8 до Тендерної документації 19.01.2018.docx | |
19 січня 2018 14:46 |
Додаток 9 до Тендерної документації 19.01.2018.docx | |
19 січня 2018 14:46 |
Додаток 10 до Тендерної документації 19.01.2018.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Придбання авторських та суміжних прав регулюється Законом України «Про авторське право і суміжні права». У разі порушення авторського права чи інших суміжних прав, юридичну відповідальність несе виключно Постачальник.
Переможець конкурсу надає послугу, а не постачає товар.
Відповідно до пункту 18 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом.
Порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 17.03.2016 № 454. Згідно з абзацом другим пункту 1 розділу ІІ зазначеного вище Порядку предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги, а саме: 72260000-5 – Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням. Решта визначень є деталізацією предмета закупівлі.
2. У предметі закупівлі мова йде про "послуги з доступу до використання підручників...". Послуги з доступу пов`язані з програмним забезпеченням, а використання підручників - це справа учнів і вчителів. Роз`ясніть, для чого потрібні Постачальнику права інтелектуальної власності (майнові і авторські /немайнові!/) на систему з 834 електронних підручників (пункт 1.2 Проекту договору)?
Відповідно до частини третьої статті 6 Цивільного кодексу України сторони в договорі можуть відступити від положень актів цивільного законодавства і врегулювати свої відносини на власний розсуд та частини першої статті 627 Цивільного кодексу України «Свобода договору» - сторони є вільними у визначенні умов договору.
3. Міністерством освіти і науки України (МОН) взято курс на абсолютне безкоштовне онлайн користування учнями повною базою шкільних підручників, рекомендованих МОН (ALLDZ.NET Книги и справочники, http://pidru4nik.com/ - Підручники онлайн). Зовсім не зрозуміло, чому потрібно Постачальнику купувати і перекуповувати майнові права на підручники, які є у вільному доступі.
Предметом закупівлі є не самі підручники, а електронна система з зазначеною у технічній документації функціональністю, що дозволяє працювати з електронними інтерактивними підручниками.
4. У Проекті договору пунктом 1.10 встановлено "Строк використання Сервісів та/або Матеріалів 365 днів з дня підписання Договору". У той же час у пункті 9.1 строк дії Договору складає "з дати підписання... до 31 грудня 2018 року...", що значно менше за 365 днів (вимоги пункту Договору). Чому виникло нечітке формулювання (суперечність) у Тендерній документації обов`язкової інформації?
Замовником послуги є бюджетна установа. Відповідно до частини дванадцятої статті 23 Бюджетного кодексу України усі бюджетні призначення втрачають чинність після закінчення бюджетного періоду, крім випадків, передбачених цим Кодексом (31 грудня 2018 року).
Закінчення строку дії договору не звільняє сторону від відповідальності за порушення умов договору, а також не є підставою для припинення зобов'язань за ним, оскільки згідно з частиною першою статті 202 Господарського кодексу України такою умовою є виконання, проведене належним чином (365 днів).
5. Додаток 6 до Тендерної документації вимагає від Постачальника надання у складі пропозиції копії документу про наявність грифу МОН або свідоцтва від МОН, яким дозволяється використання в закладах освіти України предмету закупівлі. Але такий документ може бути видано МОН чи його установою (ДНУ "Інститут модернізації змісту освіти") тільки після експертизи розробленого Постачальником програмного забезпечення, яке повинно з`явитись після виконання послуг по його розробці. Поясніть, як у складі пропозиції - до виконання послуг - може з`явитися згаданий документ.
Предметом закупівлі є доступ до працюючої системи з ліцензійним контентом, а не розробка ПО на замовлення. Саме тому є необхідність мати гриф МОН вже на розроблену систему.
6. Додаток № 1 до Проекту договору містить 834 шкільних підручників, які повинні використовуватись у загальноосвітніх навчальних закладах Миколаївської області. При цьому Додаток № 2 до цього Проекту договору вимагає від Постачальника наявність не менше 500 електронних інтерактивних підручників із переліку підручників, якими користуються заклади. Чому є різниця у цифрах?
500 підручників це мінімальна необхідна кількість на момент проведення торгів. Після цього кількість підручників може збільшуватись.
7. Як відомо, згідно з затвердженою Урядом політичною пропозицією «Нова українська школа» і завданням МОН «Перейти від школи знань до школи компетентностей», в Україні заплановано створення Національної освітньої електронної платформи, яка повинна наповнити освітній простір країни електронними освітніми ресурсами високої якості. У Бюджеті України на 2018 рік закладено відповідну суму (50 млн. грн.) на створення цієї платформи. Чи узгоджено Замовником з МОН проведення даного тендеру з вище вказаною назвою?
Питання не стосується умов Тендерної документації.
Скарги до процедури
Дата подання: 14 лютого 2018 17:06
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-05-000007 ● 6bca3885bf9d49db8f57a639db8b4af1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 червня 2020 12:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
05.06.2020 № 146
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
05.06.2020 № 146
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
23 UA-2018-01-19-001307-a 19.01.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-06-11 15:04:44
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг, пов’язаних з програмним забезпеченням (послуги з доступу до використання підручників, навчально-методичних посібників в електронному вигляді учням загальноосвітніх навчальних закладів Миколаївської області)
(інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2018-01-19-001307-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів, вами здійснено розрахунок та визначена очікувана вартість предмета закупівлі?
2. Чи виконаний в повному обсязі договір укладений з ПП «ЕЛЕКТРОНІК СОЛЮШЕНС» від 12.04.2018 №14?
3. У разі виконання договору, враховуючи що термін дії його закінчився та вами оплачений в повному обсязі, які причини неоприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу звіту про виконання договору?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.)
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Департамент освіти і науки Миколаївської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 38694342 |
Місцезнаходження: | 54030, Україна, Миколаївська область обл., м.Миколаїв, вул. Спаська, буд. 29 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ПП ЕЛЕКТРОНІК СОЛЮШЕНС | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вівере бене 2" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 березня 2018 11:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП ЕЛЕКТРОНІК СОЛЮШЕНС |
13 000 000,00
UAH з ПДВ
|
12 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вівере бене 2" |
13 000 000,00
UAH з ПДВ
|
12 950 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП ЕЛЕКТРОНІК СОЛЮШЕНС #35930978 |
Переможець |
12 900 000,00
UAH з ПДВ
|
27 березня 2018 12:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 березня 2019 16:29
|
Електронний підпис | укладений |
20 березня 2019 16:28
|
додаткова угода № 2 від 19.03.2019 .pdf | зміни до договору |
20 березня 2019 16:16
|
Протокол 23 від 10.05.2018 про виправлення технічної помилки.pdf | зміни до договору |
10 травня 2018 13:35
|
Додатки до додаткової угоди до договору 14 від 12.04.2018.docx | зміни до договору |
07 травня 2018 10:47
|
Додаткова угода до договору 14 від 12.04.2018.pdf | зміни до договору |
07 травня 2018 10:47
|
Електронний підпис | укладений |
13 квітня 2018 10:53
|
Додатки до договору 14 від 12.04.2018.docx | укладений |
13 квітня 2018 10:52
|
Договір 14 від 12.04.2018.pdf | укладений |
13 квітня 2018 10:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 травня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 07 травня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ЗМЕНШЕННЯ ЦІНИ З УРАХУВАННЯМ ФАКТИЧНОГО ОБСЯГУ ВИДАТКІВ |
Номер договору про закупівлю: | 14 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 травня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 10 травня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення технічної помилки в оголошенні про проведення відкритих торгів та звіті про результати проведення |
Номер договору про закупівлю: | 14 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | без номеру |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 20 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку використання Сервісів та/або Матеріалів |
Номер договору про закупівлю: | 14 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |