Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (послуги з доступу до використання підручників, навчально-методичних посібників в електронному вигляді учням загальноосвітніх навчальних закладів Миколаївської області)
Services related to the software (services for access to the use of textbooks, educational-methodical manuals in electronic form for pupils of general education educational establishments in the Mykolaiv region)
Очікувана вартість
13 000 000,00 UAH
UA-2018-01-19-001307-a dc849980f03d4450b80d50ca4e0ab704
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сербіна Олена Володимирівна

+380512379206 sheremet99@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент освіти і науки Миколаївської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38694342
Місцезнаходження: 54030, Україна , Миколаївська область обл., м.Миколаїв, вул. Спаська, буд. 29
Контактна особа: Сербіна Олена Володимирівна
+380512379206
sheremet99@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Education and Science Mykolaiv State Region Administration
National ID: 38694342
Contact point: Serbina Olena
+380512379206
sheremet99@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 19 січня 2018 14:46
Звернення за роз’ясненнями: до 09 лютого 2018 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 лютого 2018 09:00
Початок аукціону: 22 березня 2018 11:11
Очікувана вартість: 13 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,38%
Publication date: 19 січня 2018 14:46
Enquiries until: 09 лютого 2018 09:00
Complaints submission until: до 15 лютого 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 19 лютого 2018 09:00

Information

Estimated total value: 13 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 50 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,38 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
519 ящик
Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (послуги з доступу до використання підручників, навчально-методичних посібників в електронному вигляді учням загальноосвітніх навчальних закладів Миколаївської області)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул. Спаська, буд. 29
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Services related to the software (services for access to the use of textbooks, educational-methodical manuals in electronic form for pupils of general education educational establishments in the Mykolaiv region)
CPV: 72260000-5
Період постачання: з 19 квітня 2018 по 19 квітня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення змісту закупівлі
Дата подання: 01 лютого 2018 09:21
Дата відповіді: 02 лютого 2018 14:52
1. Чи дійсно для участі у тендері потрібно мати сертифікат міністерства освіти України? 2. Чи потрібно буде придбавати права на електронні підручники й інші методичні матеріали? 3. Чи має переможець конкурсу постачати та встановлювати компю'терне обладнання?
Відповідь: Для участі у тендері необхідна наявність грифу «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» або Свідоцтва від МОН «Використання в закладах освіти України дозволяється».
Придбання авторських та суміжних прав регулюється Законом України «Про авторське право і суміжні права». У разі порушення авторського права чи інших суміжних прав, юридичну відповідальність несе виключно Постачальник.

Переможець конкурсу надає послугу, а не постачає товар.
Про обов'язкову наявність грифу міністерства освіти
Дата подання: 03 лютого 2018 08:30
Дата відповіді: 05 лютого 2018 12:33
Серед технічних умов предмета закупівлі, а саме: "Система електронних інтерактивних підручників для учнів загальноосвітніх навчальних закладів Миколаївської області" є така вимога: -------------------------------------------------------------------------- Наявність грифу «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» або Свідоцтва від МОН «Використання в закладах освіти України дозволяється» (надається у складі пропозиції копія документу, яким рекомендовано Міністерством освіти і науки України або копію Свідоцтва від МОН «Використання в закладах освіти України дозволяється») ------------------------------------------------------------------------- Чи означає це, що організатори тендера мають на думці, що в участника тендера, на час його проведення, вже має бути така система з відповідним грифом?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так
Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (послуги з доступу до використання підручників, навчально-методичних посібників в електронному вигляді учням загальноосвітніх навчальних закладів Миколаївської області)
Дата подання: 08 лютого 2018 15:50
Дата відповіді: 12 лютого 2018 16:50
1. Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі, предметом закупівлі є послуги, пов`язані з програмним забезпеченням, а саме "послуги з доступу до використання підручників...". У Додатку 6 до Тендерної документації "Технічні вимоги до предмету закупівлі" Замовником змінено назву предмету закупівлі - "Система електронних інтерактивних підручників для учнів..." (див. шапку таблиці). Вказані предмети закупівлі зовсім різні. Поясніть, будь ласка, цю розбіжність і неузгодженість умов Тендерної документації (підміна понять). 2. У предметі закупівлі мова йде про "послуги з доступу до використання підручників...". Послуги з доступу пов`язані з програмним забезпеченням, а використання підручників - це справа учнів і вчителів. Роз`ясніть, для чого потрібні Постачальнику права інтелектуальної власності (майнові і авторські /немайнові!/) на систему з 834 електронних підручників (пункт 1.2 Проекту договору)? 3. Міністерством освіти і науки України (МОН) взято курс на абсолютне безкоштовне онлайн користування учнями повною базою шкільних підручників, рекомендованих МОН (ALLDZ.NET Книги и справочники, http://pidru4nik.com/ - Підручники онлайн). Зовсім не зрозуміло, чому потрібно Постачальнику купувати і перекуповувати майнові права на підручники, які є у вільному доступі. 4. У Проекті договору пунктом 1.10 встановлено "Строк використання Сервісів та/або Матеріалів 365 днів з дня підписання Договору". У той же час у пункті 9.1 строк дії Договору складає "з дати підписання... до 31 грудня 2018 року...", що значно менше за 365 днів (вимоги пункту Договору). Чому виникло нечітке формулювання (суперечність) у Тендерній документації обов`язкової інформації? 5. Додаток 6 до Тендерної документації вимагає від Постачальника надання у складі пропозиції копії документу про наявність грифу МОН або свідоцтва від МОН, яким дозволяється використання в закладах освіти України предмету закупівлі. Але такий документ може бути видано МОН чи його установою (ДНУ "Інститут модернізації змісту освіти") тільки після експертизи розробленого Постачальником програмного забезпечення, яке повинно з`явитись після виконання послуг по його розробці. Поясніть, як у складі пропозиції - до виконання послуг - може з`явитися згаданий документ. 6. Додаток № 1 до Проекту договору містить 834 шкільних підручників, які повинні використовуватись у загальноосвітніх навчальних закладах Миколаївської області. При цьому Додаток № 2 до цього Проекту договору вимагає від Постачальника наявність не менше 500 електронних інтерактивних підручників із переліку підручників, якими користуються заклади. Чому є різниця у цифрах? 7. Як відомо, згідно з затвердженою Урядом політичною пропозицією «Нова українська школа» і завданням МОН «Перейти від школи знань до школи компетентностей», в Україні заплановано створення Національної освітньої електронної платформи, яка повинна наповнити освітній простір країни електронними освітніми ресурсами високої якості. У Бюджеті України на 2018 рік закладено відповідну суму (50 млн. грн.) на створення цієї платформи. Чи узгоджено Замовником з МОН проведення даного тендеру з вище вказаною назвою?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі, предметом закупівлі є послуги, пов`язані з програмним забезпеченням, а саме "послуги з доступу до використання підручників...". У Додатку 6 до Тендерної документації "Технічні вимоги до предмету закупівлі" Замовником змінено назву предмету закупівлі - "Система електронних інтерактивних підручників для учнів..." (див. шапку таблиці). Вказані предмети закупівлі зовсім різні. Поясніть, будь ласка, цю розбіжність і неузгодженість умов Тендерної документації (підміна понять).
Відповідно до пункту 18 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом.
Порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 17.03.2016 № 454. Згідно з абзацом другим пункту 1 розділу ІІ зазначеного вище Порядку предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги, а саме: 72260000-5 – Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням. Решта визначень є деталізацією предмета закупівлі.
2. У предметі закупівлі мова йде про "послуги з доступу до використання підручників...". Послуги з доступу пов`язані з програмним забезпеченням, а використання підручників - це справа учнів і вчителів. Роз`ясніть, для чого потрібні Постачальнику права інтелектуальної власності (майнові і авторські /немайнові!/) на систему з 834 електронних підручників (пункт 1.2 Проекту договору)?
Відповідно до частини третьої статті 6 Цивільного кодексу України сторони в договорі можуть відступити від положень актів цивільного законодавства і врегулювати свої відносини на власний розсуд та частини першої статті 627 Цивільного кодексу України «Свобода договору» - сторони є вільними у визначенні умов договору.
3. Міністерством освіти і науки України (МОН) взято курс на абсолютне безкоштовне онлайн користування учнями повною базою шкільних підручників, рекомендованих МОН (ALLDZ.NET Книги и справочники, http://pidru4nik.com/ - Підручники онлайн). Зовсім не зрозуміло, чому потрібно Постачальнику купувати і перекуповувати майнові права на підручники, які є у вільному доступі.
Предметом закупівлі є не самі підручники, а електронна система з зазначеною у технічній документації функціональністю, що дозволяє працювати з електронними інтерактивними підручниками.
4. У Проекті договору пунктом 1.10 встановлено "Строк використання Сервісів та/або Матеріалів 365 днів з дня підписання Договору". У той же час у пункті 9.1 строк дії Договору складає "з дати підписання... до 31 грудня 2018 року...", що значно менше за 365 днів (вимоги пункту Договору). Чому виникло нечітке формулювання (суперечність) у Тендерній документації обов`язкової інформації?
Замовником послуги є бюджетна установа. Відповідно до частини дванадцятої статті 23 Бюджетного кодексу України усі бюджетні призначення втрачають чинність після закінчення бюджетного періоду, крім випадків, передбачених цим Кодексом (31 грудня 2018 року).
Закінчення строку дії договору не звільняє сторону від відповідальності за порушення умов договору, а також не є підставою для припинення зобов'язань за ним, оскільки згідно з частиною першою статті 202 Господарського кодексу України такою умовою є виконання, проведене належним чином (365 днів).
5. Додаток 6 до Тендерної документації вимагає від Постачальника надання у складі пропозиції копії документу про наявність грифу МОН або свідоцтва від МОН, яким дозволяється використання в закладах освіти України предмету закупівлі. Але такий документ може бути видано МОН чи його установою (ДНУ "Інститут модернізації змісту освіти") тільки після експертизи розробленого Постачальником програмного забезпечення, яке повинно з`явитись після виконання послуг по його розробці. Поясніть, як у складі пропозиції - до виконання послуг - може з`явитися згаданий документ.
Предметом закупівлі є доступ до працюючої системи з ліцензійним контентом, а не розробка ПО на замовлення. Саме тому є необхідність мати гриф МОН вже на розроблену систему.
6. Додаток № 1 до Проекту договору містить 834 шкільних підручників, які повинні використовуватись у загальноосвітніх навчальних закладах Миколаївської області. При цьому Додаток № 2 до цього Проекту договору вимагає від Постачальника наявність не менше 500 електронних інтерактивних підручників із переліку підручників, якими користуються заклади. Чому є різниця у цифрах?
500 підручників це мінімальна необхідна кількість на момент проведення торгів. Після цього кількість підручників може збільшуватись.
7. Як відомо, згідно з затвердженою Урядом політичною пропозицією «Нова українська школа» і завданням МОН «Перейти від школи знань до школи компетентностей», в Україні заплановано створення Національної освітньої електронної платформи, яка повинна наповнити освітній простір країни електронними освітніми ресурсами високої якості. У Бюджеті України на 2018 рік закладено відповідну суму (50 млн. грн.) на створення цієї платформи. Чи узгоджено Замовником з МОН проведення даного тендеру з вище вказаною назвою?
Питання не стосується умов Тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-01-19-001307-a.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ЕНЕРГОТРЕЙД 3000", Код ЄДРПОУ:39708764
Дата подання: 14 лютого 2018 17:06
Скарга
Зміни до тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 19 лютого 2018 12:06
рішення від 16.02.2018 № 1386 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 19 лютого 2018 12:06
рішення від 05.03.2018 № 2018.pdf
Дата публікації: 12 березня 2018 19:42

Документи подані скаржником

14 лютого 2018 17:06
Скарга

Документи подані замовником

02 березня 2018 08:46
Електронний підпис

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-05-000007 ● 6bca3885bf9d49db8f57a639db8b4af1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 червня 2020 12:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


05.06.2020 № 146

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
05.06.2020 № 146
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
23 UA-2018-01-19-001307-a 19.01.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-11 15:04:44

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг, пов’язаних з програмним забезпеченням (послуги з доступу до використання підручників, навчально-методичних посібників в електронному вигляді учням загальноосвітніх навчальних закладів Миколаївської області)
(інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2018-01-19-001307-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів, вами здійснено розрахунок та визначена очікувана вартість предмета закупівлі?
2. Чи виконаний в повному обсязі договір укладений з ПП «ЕЛЕКТРОНІК СОЛЮШЕНС» від 12.04.2018 №14?
3. У разі виконання договору, враховуючи що термін дії його закінчився та вами оплачений в повному обсязі, які причини неоприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу звіту про виконання договору?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 11 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 16 березня 2018
UA-2018-01-19-001307-adc849980f03d4450b80d50ca4e0ab704
Найменування: Департамент освіти і науки Миколаївської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38694342
Місцезнаходження: 54030, Україна, Миколаївська область обл., м.Миколаїв, вул. Спаська, буд. 29
Учасник Документи Рішення
ПП ЕЛЕКТРОНІК СОЛЮШЕНС Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вівере бене 2" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

12 березня 2018 19:46
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
16 березня 2018 11:29
Протокол № 21 від 15.03.2018.PDF
16 березня 2018 11:31
Електронний підпис

Публічні документи

30 березня 2018 15:23
Переможець.pdf
15 лютого 2018 20:53
ТД.pdf
15 лютого 2018 20:53
тендерна пропоз.pdf
15 лютого 2018 20:53
avtoriz2.pdf
15 лютого 2018 20:53
avtoriz1.pdf
15 лютого 2018 20:53
довідки.pdf

Документи

12 березня 2018 19:46
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
16 березня 2018 11:32
Протокол № 21 від 15.03.2018.PDF
16 березня 2018 11:33
Електронний підпис

Публічні документи

16 лютого 2018 13:28
Договор_завір 2017_Крин.pdf
16 лютого 2018 13:28
Інші вимоги.pdf
16 лютого 2018 13:28
Договор_завір 2017_СРЦ.pdf
16 лютого 2018 13:28
ВБ2_Витяг_ЄДР.pdf
16 лютого 2018 13:28
Лист_відгук Кринич.pdf
16 лютого 2018 13:28
Проект договору.pdf
16 лютого 2018 13:28
Кваліфікація.pdf
16 лютого 2018 13:28
Дозвіл_використання.pdf
16 лютого 2018 13:28
Відгук СРЦ ВБ2 2017.docx.pdf
16 лютого 2018 13:28
Пропозиція.pdf
16 лютого 2018 13:28
Відповідність ст.17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП ЕЛЕКТРОНІК СОЛЮШЕНС

Товариство з обмеженою відповідальністю "Вівере бене 2"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 березня 2018 11:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП ЕЛЕКТРОНІК СОЛЮШЕНС 13 000 000,00
UAH з ПДВ
12 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вівере бене 2" 13 000 000,00
UAH з ПДВ
12 950 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 березня 2018 15:23
Переможець.pdf
15 лютого 2018 20:53
ТД.pdf
15 лютого 2018 20:53
тендерна пропоз.pdf
15 лютого 2018 20:53
avtoriz2.pdf
15 лютого 2018 20:53
avtoriz1.pdf
15 лютого 2018 20:53
довідки.pdf

Публічні документи

16 лютого 2018 13:28
Договор_завір 2017_Крин.pdf
16 лютого 2018 13:28
Інші вимоги.pdf
16 лютого 2018 13:28
Договор_завір 2017_СРЦ.pdf
16 лютого 2018 13:28
ВБ2_Витяг_ЄДР.pdf
16 лютого 2018 13:28
Лист_відгук Кринич.pdf
16 лютого 2018 13:28
Проект договору.pdf
16 лютого 2018 13:28
Кваліфікація.pdf
16 лютого 2018 13:28
Дозвіл_використання.pdf
16 лютого 2018 13:28
Відгук СРЦ ВБ2 2017.docx.pdf
16 лютого 2018 13:28
Пропозиція.pdf
16 лютого 2018 13:28
Відповідність ст.17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП ЕЛЕКТРОНІК СОЛЮШЕНС

Товариство з обмеженою відповідальністю "Вівере бене 2"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП ЕЛЕКТРОНІК СОЛЮШЕНС
#35930978
Переможець 12 900 000,00
UAH з ПДВ
27 березня 2018 12:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 березня 2018 12:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП ЕЛЕКТРОНІК СОЛЮШЕНС
#35930978
12 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
20 березня 2019 16:29
Електронний підпис укладений
20 березня 2019 16:28
додаткова угода № 2 від 19.03.2019 .pdf зміни до договору
20 березня 2019 16:16
Протокол 23 від 10.05.2018 про виправлення технічної помилки.pdf зміни до договору
10 травня 2018 13:35
Додатки до додаткової угоди до договору 14 від 12.04.2018.docx зміни до договору
07 травня 2018 10:47
Додаткова угода до договору 14 від 12.04.2018.pdf зміни до договору
07 травня 2018 10:47
Електронний підпис укладений
13 квітня 2018 10:53
Додатки до договору 14 від 12.04.2018.docx укладений
13 квітня 2018 10:52
Договір 14 від 12.04.2018.pdf укладений
13 квітня 2018 10:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ЗМЕНШЕННЯ ЦІНИ З УРАХУВАННЯМ ФАКТИЧНОГО ОБСЯГУ ВИДАТКІВ
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
10 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної помилки в оголошенні про проведення відкритих торгів та звіті про результати проведення
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: без номеру
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку використання Сервісів та/або Матеріалів
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML