Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вугілля кам'яне марки ДГ (13-100)
Очікувана вартість
210 000,00 UAH
UA-2018-01-19-001269-a 71f173cf952347c888f9355a13f15508
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Березовський Віталій Володимирович

+380434023804 kryz.centr@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна організація (установа, заклад) "Крижопільський районний медичний центр первинної медико - санітарної допомоги"
Код ЄДРПОУ: 37084458
Місцезнаходження: 24600, Україна , Вінницька обл., Крижопіль, вулиця Данила Нечая, 6
Контактна особа: Березовський Віталій Володимирович
+380434023804
kryz.centr@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 січня 2018 14:36
Звернення за роз’ясненнями: до 30 січня 2018 14:41
Оскарження умов закупівлі: до 05 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 лютого 2018 14:41
Початок аукціону: 12 лютого 2018 14:12
Очікувана вартість: 210 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
52 т
Вугілля кам'яне марки ДГ (13-100)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24600, Україна, Вінницька область, смт Крижопіль, вул. Данила Нечая, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 лютого 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-14-000073 ● 7b5c7ceb21824f2fb9c4ffffc965e33f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 травня 2019 16:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

14.05.2019 №24
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 14.05.2019 №24
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2018-01-19-001269-а 19.01.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-05-23 09:40:35

про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі вугілля кам’яного марки ДГ (13-100) (тверде паливо) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-01-19-001269-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень із такого питання.

1. Просимо пояснити причину неоприлюднення звіту про виконання договору?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-05-24 12:22:36

Пояснення

Щодо звіту про виконання договору по закупівлі вугілля кам’яного марки ДГ (13-100) (тверде паливо) (за номером ID: UA-2018-01-19-001269-а) повідоляємо, що товар (вугілля) вказаної марки неможливо використовувати на існуючому котельному обладнанні, тому було придбано не 52 тони, як вказано в договорі, а лише 21,65 тон. Отже, зобов’язання за цим договором в повному обсязі не виконано, в зв’язку з чим неможливо стверджувати про виконання договору.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Щодо виявлених порушень повідомляємо, що накласти електронний цифровий підпис на форму річного плану закупівлі та на оголошення, а також долучити проект договору до тендерної документації наразі неможливо, оскільки поточний статус закупівлі «Завершена» і редагування вказаної закупівлі не активне. З метою недопущення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель в подальшому члени тендерного комітету будуть направлені на навчання.

2019-05-30 13:56:16


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 12 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-3_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 лютого 2018 14:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "Вінницяоблпаливо" 169 000,00
UAH з ПДВ
145 548,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Оніксістем" 191 880,00
UAH з ПДВ
145 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНСВУГІЛЛЯ" 175 604,00
UAH з ПДВ
161 148,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 лютого 2018 12:36
Електронний підпис
07 лютого 2018 12:35
уповноважена особа.pdf
07 лютого 2018 12:35
тендерна пропозиція.pdf
07 лютого 2018 12:35
реєстр документів.pdf
07 лютого 2018 12:35
проект договору.pdf
07 лютого 2018 12:35
пільга ПДВ.pdf
07 лютого 2018 12:35
копія статуту.pdf
07 лютого 2018 12:35
копія сертифікату.pdf
07 лютого 2018 12:35
копія паспорту.pdf
07 лютого 2018 12:35
витяг з ЄДР.pdf
07 лютого 2018 12:35
вимоги ст17.pdf

Публічні документи

09 лютого 2018 12:57
Сертифікат ДГ.pdf
09 лютого 2018 12:57
Статут.pdf
09 лютого 2018 12:57
Протокол і наказ.pdf
09 лютого 2018 12:57
ПДВ.pdf
09 лютого 2018 12:57
Договір оренди.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "Вінницяоблпаливо"

ТОВ "Оніксістем"

ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНСВУГІЛЛЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "Вінницяоблпаливо"
#01880670
Переможець 145 548,00
UAH з ПДВ
13 лютого 2018 09:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 лютого 2018 09:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "Вінницяоблпаливо"
#01880670
145 548,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 лютого 2018 12:48
Договір укладений
26 лютого 2018 12:02