Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

15110000-2 М’ясо ( яловичина свіжа чи охолоджена у тушах, напівтушах I категорії, тушки курей охолоджені)
Очікувана вартість
989 000,00 UAH
UA-2018-01-19-001197-a 64b492ebc02847448356600199856ed1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Копань Віктор Володимирович

380952713282 finance@onko.ck.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Черкаський обласний онкологічний диспансер" Черкаської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02005639
Вебсайт: http://www.onko.ck.ua/
Місцезнаходження: 18009, Україна , Черкаська обл., Черкаси, Менделєєва, 7
Контактна особа: Копань Віктор Володимирович
380952713282
finance@onko.ck.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 січня 2018 14:20
Звернення за роз’ясненнями: до 26 січня 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 лютого 2018 00:00
Початок аукціону: 05 лютого 2018 12:25
Очікувана вартість: 989 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 945,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

15110000-2 М’ясо ( яловичина свіжа чи охолоджена у тушах, напівтушах I категорії, тушки курей охолоджені)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12500 кілограми
15110000-2 М’ясо ( яловичина свіжа чи охолоджена у тушах, напівтушах I категорії, тушки курей охолоджені)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Менделєєва 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 січня 2018 15:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 січня 2018 15:00
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
19 січня 2018 15:00
ТД мясо кури сайт.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Не зрозумілі кваліфікаційні критерії та вимоги до учасників
Дата подання: 25 січня 2018 23:08
Дата відповіді: 26 січня 2018 12:48
Уважно вивчивши тендерну документацію, просимо надати роз´яснення щодо кваліфікаційних критеріїв визначених даною документацією. А саме, в розділі 3 п. 5 на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: учасник повинен підтвердити досвід виконання аналогічних договорів щодо постачання товарів, що входять до відповідного класу згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015, згідно якого визначено предмет цієї закупівлі, а саме підтвердити повне або часткове виконання не менше ніж трьох аналогічних договорів шляхом подання відповідних підтверджуючих документів, що визначені цією документацією. Виникає питання, як часткове виконання договорів може підтвердити кваліфікацію учасника, адже частково виконаний договір згідно законодавства не вважається таким, що виконаний (завершений)? Також згідно тендерної документації учасник повинен підтвердити досвід виконання аналогічних договорів щодо постачання товарів, що входять до відповідного класу згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015, згідно якого визначено предмет цієї закупівлі. Питання - три аналогічні договори повинні бути конкретно на м´ясо яловичини чи це можуть бути договори тільки на тушки курей? Згідно п. 5 розділу 3 Ви вимагаєте лист-підтвердження від орендодавця (надавача послуг, власника майна, що використовується учасником, тощо) щодо не заперечення використання його транспортних засобів для постачання товару, що є предметом даної закупівлі Замовника протягом всього строку, що передбачений умова цієї документації із зазначенням інформації про найменування кожного із вказаних об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази, кількості, правові підстави використання майна орендодавцем (надавачем послуг, власником майна, що використовується учасником, тощо), окрім цього лист повинен містити інформацію про реквізити договору, на підставі якого надається такий лист (дата укладення, номер за наявності), та строк дії такого правочину і можливості його пролонгації на строк достатній для постачання товару, що є предметом даної закупівлі Замовника. Однак, не зрозуміло якими нормативними документами Ви керувалися коли визначали дану вимогу, адже вся інформація про умови оренди, реквізити, найменування об´єкту оренди та ін. міститься безпосередньо в договорі аренди рухомого чи не рухомого майна, також яким чином Учасник як орендатор майна може надати Замовнику документ, що підтверджує право власності на нерухомість, відомості про яке внесено до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно у відповідності з Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», а тому просимо обгрунтувати вашу вимогу згідно чинного законодавства та просимо внести зміни до тендерної документації, а саме п. 5 розділу 3 та вказати більш конкретно, які документи вимагаються від Учасників, тому що складається враження, що Замовник навмисно заплутує Учасників не аргументованими вимогами та не зрозумілим змістом тексту.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На ваше запитання інформуємо, що відповідно до статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник вимагає від учасників подання ними документально- підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Документи, які мають підтверджувати кваліфікаційні критерії, визначає Замовник самостійно.
Згідно Єдиного закупівельного словника предметом закупівлі визначено ДК 021:2015: 15110000-2 М’ясо, отже аналогічні договора щодо постачання товарів, надаються щодо товарів, що входять до відповідного класу згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015.
Перелік документів щодо інших кваліфікаційних критеріїв та вимоги щодо їх оформлення чітко визначені в тендерній документації.
Дякуємо за запитання, запрошуємо до участі у торгах.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-01-19-001197-a.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП БИНДАС НАДІЯ ВАСИЛІВНА, Код ЄДРПОУ:2453502244
Дата подання: 22 лютого 2018 17:59
Скарга на дії Замовника
Неправомірне відхилення пропозиції
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 26 лютого 2018 17:33
Рішення від 26.02.2018 № 1701 +лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 26 лютого 2018 17:32
Рішення від 16.03.2018 № 2404.pdf
Дата публікації: 27 березня 2018 20:55

Документи подані скаржником

22 лютого 2018 17:59
Скарга.pdf
22 лютого 2018 17:59
Платіжне доручення.pdf
15 березня 2018 21:20
Додаткова скарга.pdf
15 березня 2018 21:20
Додатки до скарги.pdf

Документи подані замовником

13 березня 2018 13:09
Відповідь на скаргу.pdf
16 березня 2018 11:01
Пояснення на скаргу.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 лютого 2018 12:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП БИНДАС НАДІЯ ВАСИЛІВНА 659 000,00
UAH з ПДВ
659 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЄВЧЕНКО КОСТЯНТИН ІВАНОВИЧ 978 360,00
UAH з ПДВ
978 360,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "РОМАНОВА ЯРОСЛАВА ПЕТРІВНА " 987 000,00
UAH з ПДВ
987 000,00
UAH з ПДВ
Немає

Публічні документи

02 лютого 2018 01:41
Електронний підпис
02 лютого 2018 01:41
Електронний підпис
02 лютого 2018 01:41
Електронний підпис
02 лютого 2018 01:41
Електронний підпис
02 лютого 2018 01:41
Електронний підпис
02 лютого 2018 01:41
Електронний підпис
02 лютого 2018 01:41
Електронний підпис
02 лютого 2018 01:40
Електронний підпис
02 лютого 2018 01:40
Електронний підпис
02 лютого 2018 01:38
6.Витяг подат.pdf
02 лютого 2018 01:38
25.Рахунок в банку.pdf
02 лютого 2018 01:38
34.Цінова пропозиція.pdf
02 лютого 2018 01:38
32.Якісні документи.pdf
02 лютого 2018 01:38
24.Проект договору.pdf
02 лютого 2018 01:38
30.Технічні вимоги.pdf
02 лютого 2018 01:38
29.Ст. 17.pdf
02 лютого 2018 01:38
27.Сан обробка.pdf
02 лютого 2018 01:38
26.Реквізити.pdf
02 лютого 2018 01:38
20.Довідка про персонал.pdf
02 лютого 2018 01:38
17. Мед. книжка.pdf
02 лютого 2018 01:38
10.Довiдка_про_довкiлля.pdf
02 лютого 2018 01:38
8.Ідентифікаційний код.pdf
02 лютого 2018 01:38
7.Свідоцтво плат. под..pdf
02 лютого 2018 01:38
3.Витяг.pdf
02 лютого 2018 01:38
2. Паспорт.pdf
02 лютого 2018 01:38
1.Виписка.pdf

Публічні документи

21 лютого 2018 18:08
Електронний підпис
21 лютого 2018 18:05
довідка про податки.pdf
21 лютого 2018 18:05
Пропозиція.pdf
02 лютого 2018 18:34
Електронний підпис
02 лютого 2018 18:31
онко мясо.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП БИНДАС НАДІЯ ВАСИЛІВНА

ФОП ЄВЧЕНКО КОСТЯНТИН ІВАНОВИЧ

ФОП "РОМАНОВА ЯРОСЛАВА ПЕТРІВНА "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП БИНДАС НАДІЯ ВАСИЛІВНА
#2453502244
Відхилено 659 000,00
UAH з ПДВ
21 лютого 2018 15:28
ФОП ЄВЧЕНКО КОСТЯНТИН ІВАНОВИЧ
#2897710719
Переможець 978 360,00
UAH з ПДВ
21 лютого 2018 15:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 лютого 2018 15:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ЄВЧЕНКО КОСТЯНТИН ІВАНОВИЧ
#2897710719
978 360,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
23 січня 2019 09:04
ДОДАТКОВА 6.pdf зміни до договору
23 січня 2019 09:04
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2019 15:11
ДОДАТКОВА5.pdf зміни до договору
04 січня 2019 15:11
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2018 15:10
ДОДОТКОВА 4 (пролангація).pdf зміни до договору
22 грудня 2018 15:09
Електронний підпис зміни до договору
08 листопада 2018 14:46
ДОДАТКОВА3 мясо зняття.pdf зміни до договору
08 листопада 2018 14:45
Електронний підпис зміни до договору
07 травня 2018 13:55
ДОДАТКОВА2 мясо зняття.pdf зміни до договору
07 травня 2018 13:54
Електронний підпис зміни до договору
20 квітня 2018 12:54
ДОДАТКОВА1 мясо зняття.pdf зміни до договору
20 квітня 2018 12:52
Електронний підпис зміни до договору
29 березня 2018 10:24
ДОГОВІР.pdf зміни до договору
29 березня 2018 10:24
Електронний підпис укладений
29 березня 2018 09:47
ДОГОВІР.pdf укладений
29 березня 2018 09:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 27/2230
Договір:
Номер додаткової угоди: 27/2230
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.1 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі", розділу ХІ Договору поставки товару № 27/2230 від 29 березня 2018 (далі - Договір), Сторони домовились зменшити суму Договору предмету закупівлі: код за СРV 15110000-2 М’ясо ( яловичина свіжа чи охолоджена у тушах, напівтушах I категорії, тушки курей охолоджені) та п..3.1. Договору і додаток до Договору (Специфікація) викласти у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 27/2230
Договір:
Номер додаткової угоди: 27/2230 Додаткова1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.1 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі", розділу ХІ Договору поставки товару № 27/2230 від 29 березня 2018 (далі - Договір), сторони домовились зменшити суму договору по предмету закупівлі: код за СРV 15110000-2 М’ясо ( яловичина свіжа чи охолоджена у тушах, напівтушах I категорії, тушки курей охолоджені).
Номер договору про закупівлю: 27/2230
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.1 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі", розділу ХІ Договору поставки товару № 27/2230 від 29 березня 2018 (далі - Договір), сторони домовились зменшити суму договору по предмету закупівлі: код за СРV 15110000-2 М’ясо ( яловичина свіжа чи охолоджена у тушах, напівтушах I категорії, тушки курей охолоджені).
Номер договору про закупівлю: 27/2230
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі", п.10.3 Договору № 27/2230 від 29.03.2018р. дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Враховуючи вищевикладене, Сторони домовились продовжити термін дії договору до 31.03.2019 р.
Номер договору про закупівлю: 27/2230
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі", п.10.3 Договору дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Згідно потреб замовника, за взаємною згодою, Сторони домовилися збільшити обсяг закупівлі , що не перевищує 20% суми Договору.
Номер договору про закупівлю: 27/2230
Договір:
Номер додаткової угоди: 27/2230 Додаткова5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з припиненням Комунального закладу «Черкаський обласний онкологічний диспансер» Черкаської обласної ради, відповідно до рішення Черкаської обласної ради від 07.09.2018 № 24-20/VII про реорганізацію, відповідно до якого КНП «ЧООД Черкаської обласної ради» є правонаступником припиненої юридичної особи.
Номер договору про закупівлю: 27/2230
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 697 420,52
UAH