Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

18П-023_Підтримка системи SAP
Очікувана вартість
88 770 000,00 UAH
UA-2018-01-19-001037-b 660b4f1f0f964209967c66851cf29408
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Галина Горчаківська

+380444612711 galina.gorchakivska@ugv.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ "Укргазвидобування"
Код ЄДРПОУ: 30019775
Вебсайт: http://ugv.com.ua/
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська обл., Киев, вул. Кудрявська, 26/28
Контактна особа: Галина Горчаківська
+380444612711
galina.gorchakivska@ugv.com.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 січня 2018 11:53
Звернення за роз’ясненнями: до 22 лютого 2018 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 березня 2018 13:00
Початок аукціону: 02 березня 2018 12:14
Очікувана вартість: 88 770 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 775 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 443850 UAH

Інформація про предмет закупівлі

72260000-5 - Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Підтримка системи SAP)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Підтримка системи SAP
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Просимо розглянути можливість внесення окремих змін до Тендерної документації
Дата подання: 02 лютого 2018 17:44
Дата відповіді: 15 лютого 2018 16:59
Товариство, що має намір прийняти участь у закупівлях Послуг з підтримки системи SAP (72260000-5; оголошення UA-2018-01-19-001037-b) для потреб ПАТ «Укргазвидобування» згідно Документації допорогової закупівлі, затвердженої рішенням Тендерного комітету ( Протокол від 18.01.2018 р. № 18П-023) ( надалі – Тендерна документація), просить розглянути можливість внесення окремих змін до Тендерної документації, які мають істотне значення для прийняття рішення щодо участі у такій закупівлі. Слід підкреслити, що клопотання про внесення змін стосуються лише критично важливих питань, негативна відповідь на які не дасть змоги прийняти позитивне рішення щодо можливості надання послуг замовнику за існуючих умов. 1. Пунктом 12 Тендерної документації визначено, що «… з метою участі у процедурі закупівлі, Учасник надає Забезпечення виконання договору …у формі грошових коштів або Банківської гарантії …» у сумі 5% від вартості договору. Висунення такої вимоги стосовно забезпечення договору матиме наслідком необхідність кредитування та заморожування значної суми коштів, що значно підвищує для виконавця за договором собівартість послуг та фінансові ризики здійснення розрахунків належним чином. У сучасних умовах звуження ринку консалтингових послуг у сфері інформаційних технологій та високої вартості кредитних ресурсів, такі вимоги унеможливлюють участь у закупівлі спеціалізованих компаній, які, за загальним правилом, не мають значних матеріальних ресурсів навіть для забезпечення таких кредитів. Крім того, враховуючи, що проектом Договору передбачено постфактумну оплату наданих послуг, наявність забезпечення видається економічно необґрунтованою та надмірною. Крім того, видається можливим звернути увагу на те, що забезпечення виконання договору замовник може вимагати лише від переможця торгів, з яким має намір укласти договір, а не від усіх учасників. Таке забезпечення не може визначатись необхідною умовою « участі у процедурі закупівлі», оскільки забезпечення участі у процедурі закупівлі визначається окремо – у п.11 Тендерної документації і становить 484 200,00 грн. ( стаття 26 ЗУ «Про публічні закупівлі», п. 13.1. Порядку закупівель товарів, робіт та послуг ПАТ «Укргазвидобування»). Просимо виключити таку вимогу з Тендерної документації. 2. Статтею 3 проекту Договору, що є додатком до Тендерної документації, передбачена можливість зміни вартості послуг не частіше одного разу на рік з врахуванням індексу споживчих цін. Водночас, оскільки виконавець послуг є уповноваженим партнером ТОВ «САП Україна» і надає послуги на підставі договору з останнім, який, в свою чергу здійснює розрахунки з правоволодільцем – компанією SAP СЕ, яка є розробником і постачальником оновлень до ПЗ САП, така вимога суперечить умовам надання послуг з підтримки, визначеним Партнерським договором з ТОВ «САП Україна». Умовами договору з ТОВ «САП Україна» передбачено, з огляду на значний обсяг імпортної складової у вартості послуг, виставляння щоквартальних рахунків за формулою з врахуванням зміни курсу гривня/євро на перше число першого місяця кварталу. Враховуючи загальну економічну ситуацію в країні та довгостроковий характер договору, виконавець послуг не може одноособово прийняти на себе ризики високої волатильності валютних курсів, тим більше, з огляду на те, що власний заробіток виконавця складає дуже невелику маржу від загальної вартості послуг з підтримки ПЗ САП, основну частину якої виконавець сплачує за надання прав на SAP Standard Support на користь SAP. Просимо внести відповідні зміни до проекту Договору. 3. Статтею 5 проекту Договору, що є додатком до Тендерної документації, якою врегульовано відповідальність сторін договору, передбачені нерівні санкції за неналежне виконання зобов‘язань за договором ( зокрема, п.п.5.4 та 5.5.). Вбачається, що закріплення у договорі таких несоразмірних санкцій суперечить загальноцивілістичним засадам добросовісності, розумності та справедливості, оскільки ставить сторони у нерівне становище. Просимо внести до проекту Договору відповідні зміни, спрямовані на забезпечення дзеркального характеру санкцій.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Прохання Товариства про видалення пункту 12. Забезпечення виконання договору про закупівлю Розділу 1 Загальні положення тендерної документації приймається Замовником частково. Сума забезпечення виконання договору буде змінена, але не видалена. Відповідні зміни плануються до внесення до ДДЗ; 2. Запит Товариства про внесення змін до проекту Договору, а саме виставляння щоквартальних рахунків за формулою з врахуванням зміни курсу гривня/євро на перше число першого місяця кварталу приймається Замовником частково. Відповідні зміни плануються до внесення до ДДЗ; 3. Запит Товариства щодо зміни пунктів проекту договору щодо штрафних санкцій приймається Замовником частково, оскільки п. 5.4 регламентує відповідальність Замовника та штрафні санкції на користь Виконавця. Зміни до розділу 5. «Відповідальність сторін» плануються до внесення до ДДЗ;
Запитання та вимога про внесення змін в тендерну документацію
Дата подання: 03 лютого 2018 11:54
Дата відповіді: 15 лютого 2018 17:01
ТОВ «АГЕЛЕС», офіційний партнер SAP, має намір прийняти участь у закупівлі 72260000-5 - Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Підтримка системи SAP) для потреб ПАТ «Укргазвидобування» (код ЄДРПОУ: 30019775), номер процедури закупівлі: 18П-023. 1. ТОВ «АГЕЛЕС» просить видалити пункт 12 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» Розділу 1 Загальні положення тендерної документації, так як оплата послуг з підтримки SAP Standard Support відбувається після надання даних послуг, і ми не бачимо ризиків для Замовника та необхідності в забезпеченні виконання Договору. Також повідомляємо, що надання забезпечення орієнтовно у 4 842 000,00 грн. призводить до збитковості такого договору для нас, як для партнера: а) необхідно фактично «заморозити» вищевказану суму на 3 роки, б) високі ставки кредитування на 3 роки призведуть ще до додаткових витрат у розмірі 60% від вищевказаної суми, в) при цьому прибутковість такого контракту для партнера маленька, так як майже повністю собівартість складається з собівартості послуг від SAP. 2. ТОВ «АГЕЛЕС», просить включити у проект договору до тендерної документації пункт про перерахунок вартості послуг згідно офіційного курсу гривні до євро. Така вимога обумовлена тим, що послуги SAP Standard Support ТОВ «АГЕЛЕС» закуповує у SAP та включають в себе 100% валютну складову. 3. ТОВ «АГЕЛЕС», просить змінити пункти проекту договору щодо штрафних санкцій (пп. 5.1 – 5.10). А саме, або зробити їх дзеркальними, або залишити тільки «За невиконання чи неналежне виконання умов цього Договору Сторони несуть відповідальність згідно з чинним законодавством». 4. ТОВ «АГЕЛЕС», просить змінити у проекті договору пункт щодо оплати послуг, а саме Замовник оплачує послуги щомісячно протягом 10 календарних днів з дати виставлення рахунку за умови підписання Акту приймання-передачі наданих послуг за супровід. Така вимога обумовлена тим, що послуги SAP Standard Support ТОВ «АГЕЛЕС» закуповує у SAP і як партнер, має свої зобов’язання щодо термінів оплати перед SAP.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Вимога ТОВ «АГЕЛЕС» про видалення пункту 12. Забезпечення виконання договору про закупівлю Розділу 1 Загальні положення тендерної документації приймається Замовником частково. Сума забезпечення виконання договору буде змінена, але не видалена. Відповідні зміни плануються до внесення до ДДЗ; 2. Вимога ТОВ «АГЕЛЕС» про включення у проект договору до тендерної документації пункт про перерахунок вартості послуг згідно офіційного курсу гривні до євро приймається Замовником частково. Такий пункт у редакції Замовника планується до внесення до ДДЗ; 3. Вимога ТОВ «АГЕЛЕС» щодо зміни пунктів проекту договору щодо штрафних санкцій (пп. 5.1 – 5.10). А саме, або зробити їх дзеркальними, або залишити тільки «За невиконання чи неналежне виконання умов цього Договору Сторони несуть відповідальність згідно з чинним законодавством» приймається Замовником частково, оскільки п. 5.4 регламентує відповідальність Замовника та штрафні санкції на користь Виконавця. Зміни до розділу 5. «Відповідальність сторін» планується до внесення до ДДЗ; 4. Вимога ТОВ «АГЕЛЕС» змінити у проекті договору пункт щодо оплати послуг, а саме Замовник оплачує послуги щомісячно протягом 10 календарних днів з дати виставлення рахунку за умови підписання Акту приймання-передачі наданих послуг за супровід не приймається Замовником.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-01-19-001037-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ САП Україна, Код ЄДРПОУ:31242924
Дата подання: 02 лютого 2018 14:36
Вимога
ТзОВ «САП Україна» звертається до Вас з вимогою про усунення ряду порушень щодо Закупівлі 72260000-5 - Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Підтримка системи SAP) для ПАТ «Укргазвидобування» (Код ЄДРПОУ: 30019775), Номер процедури закупівлі: 18П-023, розміщеної за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-01-19-001037-b.

ТзОВ «САП Україна» просить видалити пункт 12. Забезпечення виконання договору про закупівлю Розділу 1 Загальні положення тендерної документації. Необхідність видалення даної вимоги з умов Договору пов’язана з тим, що цей пункт суперечить стандартним правилам та політикам корпорації SAP, як глобальної компанії. Заморозка суми у розмірі 5 мільйонів гривень на термін дії Договору буде мати негативний вплив на фінансову звітність компанії SAP, зменшуючи рентабельність і прибутковість даного проекту. Підписання такого Договору спричинить додаткові витрати для SAP, так як усі банки в Україні працюють за високими ставками кредитування.

Учасник просить виключити пункти про штрафні санкції, починаючи з п.5.4 по п. 5.10 Договору і обмежитися п. 5.1 Договору. Замовник не є державною компанією і проводить тендер за власні кошти, тому вказувати штрафні санкції, що застосовуютья для державних компаній, не є доцільним. Крім того, у відповідності з процедурами та стандартами SAP, штрафні санкції за надання послуг існують лише для підтримки рівня Enterprise Support, а підтримка рівня Standard Support не передбачає відповідальності SAP. SAP може обмежуватися лише санкціями, які обов’язкові згідно з законодавством.

ТзОВ «САП Україна» просить включити до Договору положення про перерахування кожного звітнього періоду (квартал, місяць) послуг SAP Standard Support у випадку зміни офіційного валютного курсу НБУ української гривні до євро. Дана вимога обумовлена тим, що ТзОВ «САП Україна» закуповує послуги SAP Standard Support безпосередньо у своєї материнської компанії, що є нерезидентом, для подальшого надання таких послуг Замовнику на території України. Таким чином, об’єм послуг SAP Standard Support не розробляється безпосередньо ТзОВ «САП Україна», а закуповується у нерезидента і включає в себе 100% євро складову.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 лютого 2018 17:05
1. Вимога ТзОВ «САП Україна» про видалення пункту 12. Забезпечення виконання договору про закупівлю Розділу 1 Загальні положення тендерної документації приймається Замовником частково. Сума забезпечення виконання договору може бути змінена, але не видалена. Відповідні зміни плануються до внесення до ДДЗ; 2. Вимога ТзОВ «САП Україна» про видалення пунктів 5.4 - 5.10 приймається Замовником частково, оскільки п. 5.4 регламентує відповідальність Замовника та штрафні санкції на користь Виконавця. Зміни до розділу 5. «Відповідальність сторін» планується до внесення до ДДЗ; 3. Вимога ТзОВ «САП Україна» про внесення змін до проекту договору в частині перерахунку вартості послуг в звітному періоді (квартал, місяць) послуг SAP Standard Support у випадку зміни офіційного валютного курсу НБУ української гривні до євро приймається Замовником виключно за умови попереднього надання Замовнику документального підтвердження наявності імпортної складової у ціні Послуг із супроводу.
Відповідні зміни у редакції Замовника плануються до внесення до ДДЗ
Номер вимоги: UA-2018-01-19-001037-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "БЕНОЙ", Код ЄДРПОУ:34927849
Дата подання: 04 лютого 2018 09:46
Вимоги щодо умов тендеру
ТОВ «Беной», як офіційний діючий партнер SAP звертається до Вас з вимогами щодо внесення змін до тендерної документації в рамках закупівлі 72260000-5 - Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Підтримка системи SAP) для ПАТ «Укргазвидобування» (Код ЄДРПОУ: 30019775), Номер процедури закупівлі: 18П-023, розміщеної за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-01-19-001037-b. А саме:
1. Просимо видалити п.12 Розділ 1 «Загальні положення тендерної документації» «Забезпечення виконання договору про закупівлю». Наявність такого пункту приведе до збитковості контракту і унеможливлює участь компанії у торгах.
2. Просимо видалити пункти 5.4 - 5.10, так як підтримка рівня Standard Support не передбачає відповідальності та обмежитись формулюванням «Сторони несуть відповідальність згідно з чинним законодавством»
3. Просимо внести зміни до проекту договору в частині перерахунку вартості послуг в звітному періоді так як ТОВ «Беной» закуповує послуги у SAP і має. Просимо розглянути редакцію «У випадку, якщо на перше число місяця, звітного періоду, в якому буде виставлено рахунок за надання Послуг, офіційний курс НБУ євро до гривні зміниться щодо курсу на перше число місяця в якому укладено цей Договір, то сума платежу за Послуги підлягає індексації на коефіцієнт: К = Курс на перше число місяця в якому виставляється рахунок / курс на перше число місяця в якому укладено цей Договір»
4. Просимо змінити пункт щодо оплати послуг, а саме Замовник оплачує послуги протягом 10 календарних днів з дати виставлення рахунку за умови підписання Акту приймання-передачі наданих послуг за супровід. Така вимога обумовлена тим, що послуги SAP Standard Support закуповує у SAP і як партнер, має зобов’язання щодо термінів оплати перед SAP.
5. Просимо внести зміни в документації а саме «Критерії оцінки процедури закупівлі» Технічні критерії кваліфікації, Навність досвіду виконання аналогічних договорів»:
a. «Більше 1 року впродовж останніх 3-х років» змінити на «Більше 1 аналогічного контракту впродовж останніх 3-років»
b. «Менше 1 року впродовж останніх 3 років» змінити на «Менше 1 аналогічного контракту впродовж останніх 3-років»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 лютого 2018 17:03
1. Вимога ТОВ «Беной» про видалення пункту 12. Забезпечення виконання договору про закупівлю Розділу 1 Загальні положення тендерної документації приймається Замовником частково. Сума забезпечення виконання договору буде змінена, але не видалена. Відповідні зміни плануються до внесення до ДДЗ; 2. Вимога ТОВ «Беной» про видалення пунктів 5.4 - 5.10 приймається Замовником частково, оскільки п. 5.4 регламентує відповідальність Замовника та штрафні санкції на користь Виконавця. Зміни до розділу 5. «Відповідальність сторін» планується до внесення до ДДЗ; 3. Вимога ТОВ «Беной» про внесення змін до проекту договору в частині перерахунку вартості послуг в звітному періоді в редакції «У випадку, якщо на перше число місяця, звітного періоду, в якому буде виставлено рахунок за надання Послуг, офіційний курс НБУ євро до гривні зміниться щодо курсу на перше число місяця в якому укладено цей Договір, то сума платежу за Послуги підлягає індексації на коефіцієнт: К = Курс на перше число місяця в якому виставляється рахунок / курс на перше число місяця в якому укладено цей Договір» приймається Замовником виключно за умови попереднього надання Замовнику документального підтвердження наявності імпортної складової у ціні Послуг із супроводу. Відповідні зміни плануються до внесення до ДДЗ; 4. Вимога ТОВ «Беной» змінити пункт щодо оплати послуг, а саме Замовник оплачує послуги протягом 10 календарних днів з дати виставлення рахунку за умови підписання Акту приймання-передачі наданих послуг за супровід приймається Замовником. Відповідні зміни плануються до внесення до ДДЗ; 5. Вимога ТОВ «Беной» внести зміни в документації а саме «Критерії оцінки процедури закупівлі» Технічні критерії кваліфікації, Навність досвіду виконання аналогічних договорів»: a. «Більше 1 року впродовж останніх 3-х років» змінити на «Більше 1 аналогічного контракту впродовж останніх 3-років» b. «Менше 1 року впродовж останніх 3 років» змінити на «Менше 1 аналогічного контракту впродовж останніх 3-років» не приймається Замовником, оскільки саме таке формулювання гарантує належну кваліфікацію Постачальника послуг.
Номер вимоги: UA-2018-01-19-001037-b.c3
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ САП Україна, Код ЄДРПОУ:31242924
Дата подання: 08 лютого 2018 20:18
Стандартні умови оплати
Для укладання контракту важливо використовувати стандартні умови оплати. Просимо змінити умови оплати на наступні: розстрочка платежу - 30 днів від дати отримання рахунку, котрий виставляється кожного 15-го числа першого місяця звітного періоду, при цьому прив'язка оплати до факту підписання акту неможлива.
Скасована
Дата: 08 лютого 2018 20:20
Причина: Зміни в тексті
Номер вимоги: UA-2018-01-19-001037-b.a4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ САП Україна, Код ЄДРПОУ:31242924
Дата подання: 08 лютого 2018 20:23
Стандартні умови оплати
ТзОВ «САП Україна» звертається до Вас з вимогою про усунення порушення щодо Закупівлі 72260000-5 - Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Підтримка системи SAP) для ПАТ «Укргазвидобування» (Код ЄДРПОУ: 30019775), Номер процедури закупівлі: 18П-023, розміщеної за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-01-19-001037-b.

Для укладання контракту важливо використовувати стандартні умови оплати. Просимо змінити умови оплати на наступні: розстрочка платежу - 30 днів від дати отримання рахунку, котрий виставляється кожного 15-го числа першого місяця звітного періоду, при цьому прив'язка оплати до факту підписання акту неможлива.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 лютого 2018 17:09
Вимога ТзОВ «САП Україна» змінити умови оплати на наступні: розстрочка платежу - 30 днів від дати отримання рахунку, котрий виставляється кожного 15-го числа першого місяця звітного періоду без прив'язки оплати до факту підписання акту не приймається Замовником, оскільки прив'язка оплати до факту підписання акту обумовлена чинними нормативними документами ПАТ «Укргазвидобуваня»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 березня 2018 12:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ САП Україна 71 925 367,94
UAH з ПДВ
71 925 367,94
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕЛЕС" 81 272 160,00
UAH з ПДВ
81 272 160,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БЕНОЙ" 83 710 324,80
UAH з ПДВ
83 710 324,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 лютого 2018 18:48
Банківська гарантія.zip
28 лютого 2018 18:48
Декларація.pdf
28 лютого 2018 18:48
Цінова_пропозиція.pdf

Публічні документи

28 лютого 2018 13:05
Цін.пропозиція.PDF
28 лютого 2018 13:05
Декларація.PDF
28 лютого 2018 13:05
Банк_гарантія.rar

Публічні документи

28 лютого 2018 16:37
Довіреність.pdf
28 лютого 2018 16:37
Банківська ліцензія.pdf
28 лютого 2018 16:37
Банківська гарантія.pdf
28 лютого 2018 16:37
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ САП Україна

ТОВ "АГЕЛЕС"

ТОВ "БЕНОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ САП Україна
#31242924
Переможець 71 925 367,94
UAH з ПДВ
21 березня 2018 10:59
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ САП Україна #31242924

№ рішення у справі

661-р

Дата рішення у справі

15.12.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Комітет

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 березня 2018 10:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ САП Україна
#31242924
71 925 367,94
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
18П-023 САП Україна.pdf укладений
29 березня 2018 15:27