Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охорона майна та обслуговування пожежної-охоронної сигналізації.
Очікувана вартість
48 200,00 UAH
UA-2018-01-19-000630-a 935685c8d3f7438bbf443d3c3004a10a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Воронін Анатолій Васильович

380442926031 kmkl2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київська міська клінічна лікарня №2
Код ЄДРПОУ: 25637595
Місцезнаходження: 02094, Україна , Київська обл., Київ, вул. Краківська, буд. 13
Контактна особа: Воронін Анатолій Васильович
380442926031
kmkl2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 січня 2018 11:24
Звернення за роз’ясненнями: до 22 січня 2018 11:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 січня 2018 11:30
Очікувана вартість: 48 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 241,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Охорона майна та обслуговування пожежної-охоронної сигналізації. В ціну товару включити витрати на транспортування, страхування, сплату мита, податків та інших зборів і обов’язкових платежів. Оплата здійснюється після надходження фінансування. Додаток: проект договору, вимоги щодо пропозиції, опис предмета закупівлі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 послуга
Охорона майна та обслуговування пожежної-охоронної сигналізації.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02094, Україна, Київ, Київ, вул. Краківська,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 січня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання щодо технічного завдання
Дата подання: 21 січня 2018 22:29
Дата відповіді: 22 січня 2018 11:08
Вами зазначено: Пожежно-охоронна сигналізація: - кабінет старшої медсестри гінекологічного відділення; - кабінет старшої медсестри відділення паліативної допомоги «Хоспіс»; - кабінет фармацевта; - кабінеті для зберігання лікарських засобів. охоронна сигналізація: - склад. Просимо зазначити, яке сабе обладнання охоронно-пожежної сигналізації встановлено на об'єкті із зазначенням маделі та кількості обладнання, яке встановлено в кабінетах та на складі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На обєктах встановлені такі моделі - Лунь 7, Лунь 9Р, Лунь 9С, Лунь 11,
Тирас 4, ППК "СА6"

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-01-19-000630-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "ОХОРОНА-002", Код ЄДРПОУ:39415320
Дата подання: 21 січня 2018 22:44
Сертифікат УФПБО
Вами вимагається копія сертифіката відповідності послуг охорони (фізичної охорони нерухомих об’єктів, послуги пункту централізованого спостереження, послуги груп швидкого реагування), який видає УФПБ.
Відповідно до Закону України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" сертифікація - підтвердження відповідності третьою стороною (особою, яка є незалежною від особи, що надає об’єкт оцінки відповідності, та від особи, що заінтересована в такому об’єкті як споживач чи користувач), яке стосується продукції, процесів, послуг, систем або персоналу. Оскільки відповідно до законодавства оцінка відповідності послуг не є обов’язковою, а єдиним документом який надає дозвіл на провадження господарської діяльності в сфері охорони є ліцензія, то вимагаємо виключити вимогу із документації про надання копії сертифіката зареєстрованого у реєстрі оцінки якості послуг з охорони УФПБ.
Зауважуємо, що УФПБ є громадською організацієюя, яка об’єднує українські компанії, що спеціалізуються у сфері надання охоронних послуг і не є законодавчо визначеним органом сертифікації або визнаною незалежною організацією у розумінні ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», а отже, не має повноважень щодо оцінки якості послуг. Таким чином, сертифікат оцінки якості послуг УФПБ не є документом, який підтверджує якість та не несе за собою жодної юридичної сили, а отже, не є обов'язковим для охоронних компаній.
Встановивши дану вимогу Замовник порушує основоположні принципи публічних закупівель та свідомо обмужує коло учасників на торгах.

Вимагаємо виключити вимогу щодо надання копії сертифіката відповідності послуг охорони (фізичної охорони нерухомих об’єктів, послуги пункту централізованого спостереження, послуги груп швидкого реагування).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 січня 2018 11:08
У відповідь на Ваше звернення від 18 січня 2018 року щодо вимоги про копію сертифіката відповідності послуг охорони (фізичної охорони нерухомих об’єктів, послуги пункту централізованого спостереження, послуги груп швидкого реагування) повідомляємо наступне.
Згідно ч. 2 ст. 24 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам.
Згідно ч. 2 ст. 25 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» процедури оцінки відповідності вимогам технічних регламентів застосовуються виробниками, а у випадках, в яких згідно з відповідними технічними регламентами обов’язки виробників покладаються на імпортерів або розповсюджувачів, - імпортерами або розповсюджувачами.
Як виняток з положень частини першої цієї статті, частини першої статті 28 і частин першої та третьої статті 30 цього Закону, у випадках та за умов, визначених технічним регламентом щодо прогулянкових суден і квадроциклів, інші, ніж суб’єкти господарювання чи органи з оцінки відповідності, особи також повинні застосовувати процедури оцінки відповідності вимогам зазначеного технічного регламенту, складати декларацію про відповідність та наносити знак відповідності технічним регламентам.
Виробники та інші особи, зазначені в цій частині, застосовують процедури оцінки відповідності вимогам технічних регламентів самостійно, а у випадках, визначених у технічних регламентах чи передбачених ними процедурах оцінки відповідності, - із залученням відповідних органів з оцінки відповідності.
Крім того, несертифіковані послуги можуть поступатися за якістю аналогічним за характеристиками сертифікованим. Придбання несертифікованих послуг за бюджетні кошти вказуватиме на нераціональне використання бюджетних коштів.
У зв’язку з вищевикладеним наявність сертифікату відповідності, виданого відповідним органом сертифікації, який підтверджує встановлені вимоги до послуг, є обов’язковою вимогою.
З огляду на вищенаведене, у нас відсутні правові підстави для задоволення Вашого звернення в цій частині.
Номер вимоги: UA-2018-01-19-000630-a.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "ОХОРОНА-002", Код ЄДРПОУ:39415320
Дата подання: 21 січня 2018 22:48
Ліцензія на користування радіочастотним ресурсом України
Відповідно до частини 2 статті 30 Закону України "Про радіочастотний ресурс України" ліцензії на користування радіочастотним ресурсом України, яка вимагається Вами в тендерній документації, - суб'єктами господарювання, які користуються радіочастотним ресурсом України для надання телекомунікаційних послуг. Відповідно до чт. 1 Закону України "Про телекомунікації" телекомунікаційна послуга (послуга) - продукт діяльності оператора та/або провайдера телекомунікацій, спрямований на задоволення потреб споживачів у сфері телекомунікацій.
Виходячи з вищенаведеного, суб'єктами господарювання, які зобов'язані отримувати ліцензії на користування радіочастотним ресурсом є оператори або провайдери, аж ніяк не охоронне підприємство, яке в своїй діяльності використовує рації, а дозволи на рації отримуються відповідно до п. 3 ч.2 ст. "Про радіочастотний ресурс України"
Охоронне підприємство, яке використовує у своїй діяльності транспорт реагування із засобами радіотехнічного зв’язку, експлуатація яких потребує наявності відповідних ДОЗВОЛІВ (вж ніяк не ліцензії), використовуються після отримання таких ДОЗВОЛІВ. Ліцензії отримують лише провайдери та оператори.
Тому вимагаємо, виключити вимогу, яка не має жодного відношення до предмету закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 січня 2018 11:00
У відповідь на Ваше звернення від 18 січня 2018 року Ліцензія на користування радіочастотним ресурсом України, повідомляємо про те, що згідно із Законом України "Про охоронну діяльність", ліцензування охоронних послуг здійснюється у порядку, визначеному Законом України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності", з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Згідно п.1 Загальних положень Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960, ці Ліцензійні умови встановлюють вичерпний перелік документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження охоронної діяльності (далі - ліцензія), а також організаційні, кадрові і технологічні вимоги до матеріально-технічної бази ліцензіата, обов’язкові для виконання під час провадження охоронної діяльності. Згідно п.12 Організаційних вимог Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 обладнання транспорту реагування засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами здійснюється з урахуванням таких вимог:
1) засоби радіотехнічного зв’язку, експлуатація яких потребує наявності відповідних дозволів, використовуються після отримання таких дозволів;
2) на транспорт реагування суб’єкта охоронної діяльності наносяться кольорографічні схеми (написи), які ідентифікують суб’єкта охоронної діяльності, зокрема його скорочене найменування, номер телефону та емблема (у разі наявності);
3) на транспорт реагування, обладнаний кольорографічними схемами (написами), установлюються спеціальні світлові сигнальні пристрої автожовтого (оранжевого) кольору та спеціальні звукові сигнали (далі - спеціальні пристрої);
4) використання спеціальних пристроїв дозволяється виключно у випадках оперативного реагування на тривожні сповіщення, що надійшли до пункту централізованого спостереження суб’єкта охоронної діяльності.
Таким чином, чинним законодавством України чітко визначено організаційні, кадрові та технологічні вимоги до суб’єктів господарювання, які провадять охоронну діяльність.
Замовник вважає, що можливим є надання учасниками ліцензії на охоронну діяльність та відповідних дозволу (дозволів) на використання засобів радіотехнічного зв’язку, експлуатацію радіочастотним ресурсом.
Номер вимоги: UA-2018-01-19-000630-a.c3
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "ОХОРОНА-002", Код ЄДРПОУ:39415320
Дата подання: 21 січня 2018 22:55
Вимога про наявність договору з УПО.
В Оголошенні Вами вимагається документальне підтвердження наявності транспорту мобільного(швидкого) реагування (не менше восьми одиниць) зареєстрованого, як спеціальний (спеціалізований), який відповідає вимогам п.5 ст. 6 ЗУ «Про охоронну діяльність», обладнаний засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України. В той самий час наявна вимога про надання копії діючого договору на підтвердження взаємодії з державними правоохоронними органами з метою належного виконання зобов’язань за Договором (договору з Поліцією охорони).
В той самий час Вами вимагається надання копії діючого договору на підтвердження взаємодії з державними правоохоронними органами з метою належного виконання зобов’язань за Договором (договору з Поліцією охорони). Поясніть, будь-ласка, навіщо учасник повинен мати договір з Управлінням поліції охорони про реагування, якщо учасники мають свої власні мобільні групи реагування для забезпечення обслуговування і реагування на тривожні виклики мобільними групами. Тим паче, що у вас в Тендерній документації прописані вимоги про наявність в Учасника власних груп швидкого реагування. Для чого учаснику мати ще й договір з Управлінням поліції, яка в цьому необхідність? Відповідно до ч. 1 ЗУ «Про охоронну діяльність» транспорт реагування - транспортний засіб, що знаходиться у ВЛАСНОСТІ суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони. На підставі вищевикладеного просимо Вас надати роз’яснення з посиланням на відповідний пункт, частину та статтю законодавчих актів України, які зобов’язують охоронне підприємство мати такий договір з Управлінням поліції охорони. У разі неможливості надати вищевказане роз’яснення вимагаємо виключити даний пункт із тендерної документації, як такий, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, оскільки встановивши дану вимогу, можна припустити, що члени тендерного комітету лобіюють інтереси одного учасника, який має такий договір з Управлінням поліції охорони.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 січня 2018 11:05
У відповідь на Ваше звернення від 18 січня 2018 року відносно вимоги про наявність договору з УПО, надаємо Вам роз’яснення щодо питань порушених Вами у зверненні. Згідно абзацу 4 ч.1 ст.1 Закону України «Про охоронну діяльність», суб'єкт охоронної діяльності - суб'єкт господарювання будь-якої форми власності, створений та зареєстрований на території України, що здійснює охоронну діяльність на підставі отриманої у встановленому порядку ліцензії. Тобто в контексті вищенаведеного Закону України «Про охоронну діяльність», управління поліції охорони відносить до суб’єктів охоронної діяльності.
Згідно ч.1 ст.8 Закону України «Про охоронну діяльність» суб'єкт охоронної діяльності надає послуги з охорони на підставі договору, укладеного із замовником у письмовій формі відповідно до законодавства.
Положення вищенаведеної ч.1 ст.8 Закону України «Про охоронну діяльність» мають імперативний характер та зокрема передбачають, що надання юридичним та фізичним особам послуг з охорони власності та громадян підрозділами поліції охорони можливе виключно за наявності договору укладеного із відповідним суб’єктом права у письмовій формі.
Згідно підпункту 19 ч.1 ст. Закону України «Про Національну поліцію», поліція відповідно до покладених на неї завдань: здійснює на договірних засадах охорону фізичних осіб та об’єктів права приватної і комунальної власності.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 січня 2018 11:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СБ "Статус" 43 200,00
UAH з ПДВ
43 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 січня 2018 12:35
Копія договору 1.pdf
22 січня 2018 12:33
Справка 20 чоловік.pdf
22 січня 2018 12:33
Охр_лиц_СБ_Статус.pdf
22 січня 2018 12:32
довідка SMS.jpg
22 січня 2018 12:32
Дозвіл 98.pdf
22 січня 2018 12:29
Гарантійні зобовяз..pdf
22 січня 2018 12:29
Наказ1.pdf
22 січня 2018 12:29
Дозвола.pdf
22 січня 2018 12:29
Довідка_в_військомат.pdf
22 січня 2018 12:29
Декларація висота.pdf
22 січня 2018 12:28
Договор ДСО.pdf
22 січня 2018 12:27
ДовідкаДоговора.pdf
22 січня 2018 12:25
Сертифікат 9001.pdf
22 січня 2018 12:25
Сертификат Орлан нов.pdf
22 січня 2018 12:25
Копія договору 2.pdf
22 січня 2018 12:25
ДозволаМашиниМигал.doc
22 січня 2018 12:25
Довідка_охоронці.pdf
22 січня 2018 12:25
фінансовий_звіт_.pdf
22 січня 2018 12:25
Лист згода.pdf
22 січня 2018 12:25
Спец_машини.pdf
22 січня 2018 12:25
Медицина катастроф.jpg
22 січня 2018 12:25
Обучение2.pdf
22 січня 2018 12:25
Обучение1.pdf
22 січня 2018 12:25
Наказ2.pdf
22 січня 2018 12:25
Лист згода.pdf
22 січня 2018 12:25
Дозвіл_рація.pdf
22 січня 2018 12:25
Договор_110_УДЦР.pdf
22 січня 2018 12:25
Договір Жукова, 10.pdf
22 січня 2018 12:25
Довідка несудимість.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СБ "Статус"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ СБ "Статус"
#38975608
Переможець 43 200,00
UAH з ПДВ
23 січня 2018 12:42

Документи

23 січня 2018 12:36
405.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 січня 2018 12:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СБ "Статус"
#38975608
43 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 січня 2018 12:36
405.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
охорона.rar укладений
28 лютого 2018 12:40