Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
М’ясо (ЛОТ 1 Яловичина, ЛОТ 2 М’ясо свійської птиці, ЛОТ 3 Свинина, ЛОТ 4 Потрухи (печінка)
Очікувана вартість
1 008 780,00 UAH
UA-2018-01-19-000559-c ● 7c46155702f344b8a58c2d353ae55166
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти виконавчого комітету Роменської міської ради в Сумській області |
Код ЄДРПОУ: | 02147919 |
Місцезнаходження: | 42000, Україна , Сумська обл., Ромни, вул.Соборна,41 м. Ромни, Сумська область |
Контактна особа: |
Шевченко Альона +380544851229 osvitaromny@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 січня 2018 15:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 січня 2018 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 лютого 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 лютого 2018 17:00 |
Очікувана вартість: | 1 008 780,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
М’ясо (ЛОТ 1 Яловичина, ЛОТ 2 М’ясо свійської птиці, ЛОТ 3 Свинина, ЛОТ 4 Потрухи (печінка) для навчальних закладів освіти м.Ромни
Тендерна документація
19 січня 2018 15:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 січня 2018 15:17 |
Тендерна документація мясо 2018.docx | |
19 січня 2018 15:17 |
Додаток 5.docx | |
19 січня 2018 15:17 |
Додаток 4.docx | |
19 січня 2018 15:17 |
Додаток 3.docx | |
19 січня 2018 15:17 |
Додаток 2.docx | |
19 січня 2018 15:17 |
Додаток 1.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-01-19-000559-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Сергієнко Володимир Іванович, Код ЄДРПОУ:3019512776
Дата подання: 14 лютого 2018 16:12
Невідповідність пропозиції
Тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації:
- У формі тендерної пропозиції не вказано: факс, email, електронна адреса, повне найменування, контактний телефон керівництва.
- Технічна специфікація не підтверджує відповідність тендерної пропозиції, оскільки містить слово «ПОВИННО».
- Аналогічні договори надано не повністю
- Договір з Перекопської сільською радою не містить дату укладання договору (не вказано число та дату договору)
- Подані накладні не містять відомостей до якого договору вони належать, оскільки не вказана номер та дата договору
- До договору з Роменської ЦРЛ надано рахунки, а не накладні.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації та Закону України "Про публічні закупівлі". Саме тому просимо Замовника уважно переглянути пропозицію переможця та відхилити її.
Розгорнути
Згорнути
- У формі тендерної пропозиції не вказано: факс, email, електронна адреса, повне найменування, контактний телефон керівництва.
- Технічна специфікація не підтверджує відповідність тендерної пропозиції, оскільки містить слово «ПОВИННО».
- Аналогічні договори надано не повністю
- Договір з Перекопської сільською радою не містить дату укладання договору (не вказано число та дату договору)
- Подані накладні не містять відомостей до якого договору вони належать, оскільки не вказана номер та дата договору
- До договору з Роменської ЦРЛ надано рахунки, а не накладні.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації та Закону України "Про публічні закупівлі". Саме тому просимо Замовника уважно переглянути пропозицію переможця та відхилити її.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 лютого 2018 14:20
Тендерним комітетом розглянуто вимогу про усунення порушення до процедури і встановлено наступне.
Відповідно до вимог тендерної документації, учасник завантажує документи до електронної системи, серед яких тендерна пропозиція за формою встановленою Додатком 2, яка розміщена учасником із заповненням достатньої інформації, виходячи з того, що він є фізичною особою- підприємцем.
У наданій учасником інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідної технічної специфікації, відповідно до III розділу тендерної документації, міститься допис учасника про поставку товарів, згоду, можливість та готовність виконувати всі технічні вимоги замовника, зазначені в тендерній документації.
Тендерною документацією, а саме розділом III, передбачено, що учасник має право подати у складі тендерної пропозиції додаткові документи, які, на його думку, підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі. Неподання таких додаткових документів, які не вимагаються тендерною документацією, не буде розцінено як невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації. Відповідно до вимог тендерної документації Замовник вимагає надати інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію, встановленому Замовником (згідно Додатку 1) про документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, тобто достатньо й одного договору. За підтвердженням достовірності наданої інформації Замовник звернувся до Роменської центральної районної лікарні. Ними було надано завірені копії договорів укладених з ФОП Коваль В.І., що підтверджує наявність досвіду виконання аналогічного договору відповідно до вимог тендерної документації.
У складі тендерної пропозиції наявні рахунки та накладні від Коваль В.І. для Роменської центральної районної лікарні. Наданими бланками накладних від учасника не передбачено полів для заповнення згідно якого договору вони виписані.
Виходячи з вище перечисленного тендерний комітет не може задовольнити вимогу про усунення порушення від ФОП Сергієнко Володимир Іванович.
Відповідно до вимог тендерної документації, учасник завантажує документи до електронної системи, серед яких тендерна пропозиція за формою встановленою Додатком 2, яка розміщена учасником із заповненням достатньої інформації, виходячи з того, що він є фізичною особою- підприємцем.
У наданій учасником інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідної технічної специфікації, відповідно до III розділу тендерної документації, міститься допис учасника про поставку товарів, згоду, можливість та готовність виконувати всі технічні вимоги замовника, зазначені в тендерній документації.
Тендерною документацією, а саме розділом III, передбачено, що учасник має право подати у складі тендерної пропозиції додаткові документи, які, на його думку, підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі. Неподання таких додаткових документів, які не вимагаються тендерною документацією, не буде розцінено як невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації. Відповідно до вимог тендерної документації Замовник вимагає надати інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію, встановленому Замовником (згідно Додатку 1) про документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, тобто достатньо й одного договору. За підтвердженням достовірності наданої інформації Замовник звернувся до Роменської центральної районної лікарні. Ними було надано завірені копії договорів укладених з ФОП Коваль В.І., що підтверджує наявність досвіду виконання аналогічного договору відповідно до вимог тендерної документації.
У складі тендерної пропозиції наявні рахунки та накладні від Коваль В.І. для Роменської центральної районної лікарні. Наданими бланками накладних від учасника не передбачено полів для заповнення згідно якого договору вони виписані.
Виходячи з вище перечисленного тендерний комітет не може задовольнити вимогу про усунення порушення від ФОП Сергієнко Володимир Іванович.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1. Яловичина |
Опис предмету закупівлі: |
Яловичина (м’якоть) охолоджена
|
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 216 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 080,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
1800 кг
ЛОТ 1 Яловичина
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
19 лютого 2018
—
31 грудня 2018
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 лютого 2018 15:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Коваль Віктор Іванович |
172 800,00
UAH з ПДВ
|
142 019,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Сергієнко Володимир Іванович |
195 048,00
UAH з ПДВ
|
142 020,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Гордіенко Н.С. |
196 200,00
UAH з ПДВ
|
148 679,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Аврахова Катерина Григорівна |
206 820,00
UAH з ПДВ
|
148 680,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА |
215 676,00
UAH з ПДВ
|
215 676,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Коваль Віктор Іванович #2077404053 |
Рішення скасоване |
142 019,00
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2018 16:18
|
|
ФОП Коваль Віктор Іванович #2077404053 |
Відхилено |
142 019,00
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2018 16:18
|
|
ФОП Сергієнко Володимир Іванович #3019512776 |
Рішення скасоване |
142 020,00
UAH з ПДВ
|
27 лютого 2018 18:56
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ФОП Сергієнко Володимир Іванович #3019512776 |
Відхилено |
142 020,00
UAH з ПДВ
|
27 лютого 2018 18:56
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ФОП Гордіенко Н.С. #1972419904 |
Відхилено |
148 679,00
UAH з ПДВ
|
02 березня 2018 15:38
|
|
ФОП Аврахова Катерина Григорівна #3149416743 |
Рішення скасоване |
148 680,00
UAH з ПДВ
|
21 березня 2018 12:04
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА #2707716424 |
Очікує рішення |
215 676,00
UAH з ПДВ
|
21 березня 2018 12:04
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ФОП Аврахова Катерина Григорівна #3149416743 |
Відхилено |
148 680,00
UAH з ПДВ
|
21 березня 2018 12:04
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 03 квітня 2018 08:46 |
Коментар щодо відміни: | Тендерним комітетом прийнято рішення відмінити торги по закупівлі: м'ясо (Лот 1 Яловичина) (ДК 021:2015- 15110000-2 М'ясо), відповідно до частини першої статті 31 Закону України « Про публічні закупівлі» - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. |
Документи:
03 квітня 2018 08:46
|
Протокол 48.pdf |