Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поліс обов’язкового страхування цівільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (автомобілі Телекомпанії «Київ» у кількості 12шт.)
Очікувана вартість
16 500,00 UAH
UA-2018-01-19-000536-a ● 9f61ab5af2ec427b99b98d6a6b22ec13
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство Київської міської ради "Телекомпанія "Київ" |
Код ЄДРПОУ: | 25195855 |
Вебсайт: | http://www.kievtv.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 36 |
Контактна особа: |
Кондратенко Ольга Георгіївна 380442782717 kondratenko_olga@kievtv.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 січня 2018 10:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 січня 2018 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 січня 2018 20:00 |
Початок аукціону: | 25 січня 2018 15:33 |
Очікувана вартість: | 16 500,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,61% |
Інформація про предмет закупівлі
Поліс обов’язкового страхування цівільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (автомобілі Телекомпанії «Київ» у кількості 12шт.)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 штуки
Поліс обов’язкового страхування цівільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (автомобілі Телекомпанії «Київ» у кількості 12шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, Київ, Київ, вул.Хрещатик, 5-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 лютого 2018
—
13 лютого 2019
ДК 021:2015: 66510000-8 — Страхові послуги
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 січня 2018 10:55 |
Додаток_№2_ІстотніУмовиДоговору_страховка.docx.doc |
19 січня 2018 10:55 |
Додаток_№1_технiчнi_вимоги_страховка.doc |
19 січня 2018 10:55 |
Додаток_№3_цiнова_пропозицiя_страховка.doc |
19 січня 2018 10:55 |
Оголошення_страховка_ТК_КИIВ.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-01-19-000536-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПрАТ "Страхова компанія "Брокбізнес", Код ЄДРПОУ:20344871
Дата подання: 26 січня 2018 16:47
неправомірна дискваліфікація
Протоколом (рішенням) Замовника було відхилено пропозицію нашої компанії на підставі не відповідності вимогам п.3 Додатку "1 до Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель. Але наша компанія надала таку інформацію із підтвердженням про відповідність цій вимозі, але станом на 2015 рік. В документації не було зазначений період 3 квартал 2017 року чи будь-який інший.
На підставі цього вважаємо відхилення нашої пропозиції неправомірним, та просимо переглянути свое рішення та прийняти його у відповідності до документації, яка булу подана на закупівлю.
Розгорнути
Згорнути
На підставі цього вважаємо відхилення нашої пропозиції неправомірним, та просимо переглянути свое рішення та прийняти його у відповідності до документації, яка булу подана на закупівлю.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 січня 2018 11:30
При встановленні певних кваліфікаційних та інших вимог для учасників, Замовник вимагає (та в подальшому перевіряє) чи відповідає інформація дійсності на момент прийняття відповідного рішення. На час здійснення перевірки, наданої Учасником інформації, Замовником було з‘ясовано, що Учасник не відповідав вимогам встановленим Замовником. Показники а ні за результатами 2го, а ні за результатами 3го кварталу 2017 року не відповідають рівню, який вимагався Замовником.
Беручи до уваги, що Порядок здійснення допорогових закупівель застосовується з метою відбору надавача послуг для максимальної економії та ефективності, та, як наслідок, належного виконання послуг та оперативного захисту прав Замовника у випадку настання ДТП, Замовник вважає надання застарілої інформації, яка не відповідає дійсності на момент проведення закупівлі, неналежним виконанням вимоги, висунутої Замовником.
Беручи до уваги, що Порядок здійснення допорогових закупівель застосовується з метою відбору надавача послуг для максимальної економії та ефективності, та, як наслідок, належного виконання послуг та оперативного захисту прав Замовника у випадку настання ДТП, Замовник вважає надання застарілої інформації, яка не відповідає дійсності на момент проведення закупівлі, неналежним виконанням вимоги, висунутої Замовником.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 січня 2018 16:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПрАТ "Страхова компанія "Брокбізнес" |
9 102,29
UAH
|
6 824,30
UAH
|
Документи |
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АКЦІОНЕРНА СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ОРАНТА" |
10 872,13
UAH
|
6 824,31
UAH
|
Документи |
ПрАТ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ДІМ СТРАХУВАННЯ" |
7 700,00
UAH
|
7 342,12
UAH
|
Документи |
Публічне акціонерне товариство "Страхова компанія "Країна" |
13 468,00
UAH
|
13 468,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ "Страхова компанія "Брокбізнес" #20344871 |
Відхилено |
6 824,30
UAH
|
26 січня 2018 16:08
|
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АКЦІОНЕРНА СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ОРАНТА" #00034186 |
Переможець |
6 824,31
UAH
|
26 січня 2018 16:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Dogovir 27(2).pdf | укладений |
05 лютого 2018 11:04
|