Послуги з централізованого водовідведення
Очікувана вартість
113 493,28 UAH
UA-2018-01-19-000308-b ad127bb1c13641938518d6605a70a957
Звіт про укладений договір    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Зміївська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04058674
Вебсайт замовника: http://www.zmiivmisto.gov.ua/
Місцезнаходження замовника: 63404, Україна, Харківська обл., Зміївський район, м. Зміїв, вул. АДМІНІСТРАТИВНА, 16
Контактна особа замовника: Марія Школьна
+380574732244
zmievrada@ukr.net

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3646 метр кубічний
Послуги з централізованого водовідведення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63401, Україна, Харківська область, Зміїв, вул.Залізнична, 61
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 90430000-0 — Послуги з відведення стічних вод
640 метр кубічний
Послуги з централізованого водовідведення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63404, Україна, Харківська область, Зміїв, пров.Спортивний, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 90430000-0 — Послуги з відведення стічних вод

Документація

Тендерна документація

19 січня 2018 09:46
Електронний цифровий підпис

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "Зміїв-сервіс" Зміївської районної ради Харківської області
#37083454
Переможець 113 493,28
UAH з ПДВ
19 січня 2018 09:46

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
19 січня 2018 09:47
sign.p7s зміни до договору
03 січня 2019 11:40
sign.p7s зміни до договору
10 грудня 2018 11:46
IMG_0004.pdf зміни до договору
10 грудня 2018 11:44
sign.p7s зміни до договору
23 жовтня 2018 16:09
IMG_0002.pdf зміни до договору
23 жовтня 2018 16:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити суму договору на 25000,00 грн
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 25
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.1 ч.4 ст.36 Закону України “Про публічні закупівлі”, а саме зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, Сторони дійшли згоди зменшити суму договору на 17777,75 грн. Фактичний обсяг споживання 2653 м3.
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 25
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 70 715,53
UAH з ПДВ

Актуальні тендери

До пошуку