Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пара, гаряча вода та пов’язана продукція – за кодом CVP за ДК 021:2015 – 09320000-8 (постачання пари та гарячої води (теплопостачання), за адресою: Шевченківський район, вулиця Тополина, 41, м. Дніпро, 49040
Очікувана вартість
697 600,00 UAH
UA-2018-01-18-002975-b dad3235906944199889ce53f1ead80d2
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Елена Капуста

+380979265272 sanatdet1@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дитячий санаторій №1 Дніпропетровської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 01985162
Місцезнаходження: 49040, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпропетровськ, вул. Тополина, 41
Контактна особа: Елена Капуста
+380979265272
sanatdet1@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Теплові мережі КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «ДИТЯЧИЙ САНАТОРІЙ № 1» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» за адресою м. Дніпро, вулиця Тополина, 41, під’єднанні до мережі та обслуговуються котельною, яка знаходиться на балансі міського комунального підприємства «Теплоенерго», Дніпровської міської ради, які здійснюють теплопостачання за регульованим тарифом, та за ціною, затвердженою уповноваженими органами.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2018 17:54
Оскарження наміру укласти договір: 24 січня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Закон України «Про теплопостачання» від 2005 року № 28, Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення» від 21.07.2005р. №630
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
517 гігакалорія
Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (постачання пари та гарячої води (теплопостачання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49040, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Тополина, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Тендерна документація

18 січня 2018 17:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Теплоенерго" Дніпровської міської ради
#32688148
Переможець 697 600,00
UAH з ПДВ
18 січня 2018 17:54

Документи

18 січня 2018 17:54
Електронний підпис
18 січня 2018 17:48
Протокол тепло 2018.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 січня 2018 17:54

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Теплоенерго" Дніпровської міської ради
#32688148
697 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 січня 2018 17:54
Електронний підпис
18 січня 2018 17:48
Протокол тепло 2018.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2018 10:00
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2018 15:02
ду-339474,99.PDF зміни до договору
21 грудня 2018 14:44
Електронний підпис укладений
30 січня 2018 13:38
Тепло договор.pdf укладений
30 січня 2018 13:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору на 339474,99 грн. Загальна сума договору на 2018 рік складає 358125,01
Номер договору про закупівлю: 080462
Договір:
Номер додаткової угоди: 080462
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 січня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 358 125,01
UAH з ПДВ