Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нерегулярні пасажирські перевезення
Очікувана вартість
1 609 038,29 UAH
UA-2018-01-18-002956-b 4663a340344445c1b1799cbe7d280c8d
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Чайковська

+380501906977 chajkovska@oblrada.pl.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Полтавська обласна рада
Код ЄДРПОУ: 22530614
Вебсайт: http://oblrada.pl.ua
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Соборності, 45
Контактна особа: Світлана Чайковська
+380501906977
chajkovska@oblrada.pl.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Пунктом 4 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, якщо двічі було відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, без зміни предмету закупівлі, його технічних та якісних характеристик, а також вимог до учасників, замовник має право застосувати переговорну процедуру закупівлі. Ідентифікатори закупівель, які не відбулись UA-2017-12-18-001701-b, UA-2017-11-30-002899-c

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2018 17:36
Оскарження наміру укласти договір: 29 січня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

послуги з перевезення посадових осіб обласної ради, депутатського корпусу та посадових осіб виконавчого апарату обласної ради
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
253000 кілометр
послуги з перевезення посадових осіб обласної ради, депутатського корпусу та посадових осіб виконавчого апарату обласної ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36014, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул.Соборності, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 60140000-1 — Нерегулярні пасажирські перевезення

Тендерна документація

18 січня 2018 17:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне автотранспортне підприємство Полтавської обласної ради
#04057250
Переможець 1 609 038,29
UAH з ПДВ
18 січня 2018 17:36

Документи

18 січня 2018 17:36
Електронний підпис
18 січня 2018 17:35
protokol 3.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 січня 2018 17:36

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне автотранспортне підприємство Полтавської обласної ради
#04057250
1 609 038,29
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 січня 2018 17:36
Електронний підпис
18 січня 2018 17:35
protokol 3.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 12:02
Звіт 1.pdf укладений
02 січня 2019 11:56
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2018 14:24
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
22 грудня 2018 14:00
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2018 15:02
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
03 грудня 2018 14:49
Електронний підпис зміни до договору
20 серпня 2018 17:15
Додаткова угода2.pdf зміни до договору
20 серпня 2018 17:14
Електронний підпис зміни до договору
18 липня 2018 13:19
1.pdf зміни до договору
18 липня 2018 13:17
Електронний підпис укладений
31 січня 2018 10:40
27.pdf укладений
31 січня 2018 10:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1 до договору № 27 від 30 січня 2018 року
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів Виконавця
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2 до договору від 30.01.2018 № 27
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2 до договору від 30.01.2018 № 27
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 лютого 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 1 149 113,46
UAH з ПДВ