Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М"ясо
Очікувана вартість
891 575,00 UAH
UA-2018-01-18-002947-b cbbdfb36002743d6a27924cd563bd81b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Деньга

+380966137272 krem_ped_k@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Кременчуцький педагогічний коледж імені А.С. Макаренка"
Код ЄДРПОУ: 02125496
Місцезнаходження: 39623, Україна , Полтавська обл., м. Кременчук, Вул. Лізи Чайкіної, 33
Контактна особа: Наталія Деньга
+380966137272
krem_ped_k@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2018 17:29
Звернення за роз’ясненнями: до 24 січня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 січня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 лютого 2018 10:00
Початок аукціону: 05 лютого 2018 14:27
Очікувана вартість: 891 575,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 457,88 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8450 кілограм
М"ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39623, Україна, Полтавська область, м. Кременчук, вул. Лізи Чайкіної, 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 січня 2018 12:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2018 17:29
Тендерна документація_мясо_18.01.2018 р..rtf
19 січня 2018 12:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2018 17:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2018 17:29
Тендерна документація_мясо_18.01.2018 р..rtf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-01-18-002947-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Сергієнко Володимир Іванович, Код ЄДРПОУ:3019512776
Дата подання: 08 лютого 2018 14:34
Невідповідність пропозиції
Пропозиція ФОП Зубов О.О. не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
1) Відповідно до п. 4 розділу 6 тендерної документації: Учасник гарантує незмінність ціни товару протягом строку дії пропозиції, яка становить 90 днів.
В складі пропозиції ФОП Зубов О.О. не подано відповідного документу.

2) Відповідно до до п. 5.3. розділу 3 тендерної документації: Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами підпунктами 2, 3, 5, 6 і 8 п.5.1, крім інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дані документи можуть бути подані учасником у складі його тендерної пропозиції. У такому випадку повторне подання цих документів після оприлюднення повідомлення про намір не вимагається.
У випадку ненадання Учасником торгів у складі пропозиції документів, передбачених вимогами даної документації для подання переможцем, він повинен надати довідку в довільній формі про те, що у випадку визнання його переможцем тендеру, він гарантує надання усіх необхідних документів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.
Отже, відповідно до вимоги тендерної документації Учасник повинен надати документи, які надаються учасником-переможцем згідно статті 17, або довіку довідку в довільній формі про те, що у випадку визнання його переможцем тендеру, він гарантує надання усіх необхідних документів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.
ФОП Зубов О.О. жодного з перелічених документів не надано.

3) Відповідно до Додатку 1 тендерної док3ументації Учасник повинен надати: Інформація учасника в довільній формі про те, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань наявна інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", а саме про кінцевого бенефеціарного власника-контролера такої юридичної особи або пояснення про причини відсутності такої інформації з посиланням на законодавчі акти.
ФОП Зубов О.О. надано відповідний документ. Однак зі змісту тексту вбачається , що учасником подано недостовірну інформацію, оскільки ФОП Зубов О.О. зазначає, що в у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань наявна інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань". Але відповідно до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" вказана інформація вноситься щодо юридичних осіб, а учасник є фізичною особою-підприємцем.

4) Відповідно до п. 1 розділу 3 тендерної документації надається файл з інформацією про відповідність пропозиції учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (згідно вимог частини 6 розділу 3 ТД та додатку 2 до ТД)).
ФОП Зубов О.О. в складі пропозиції надано відповідну інформацію, текст якої повністю скопійовано з тендерної документації та не підтверджує відповідність пропозиції учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (згідно вимог частини 6 розділу 3 ТД та додатку 2 до ТД)), оскільки містить слова «ПОВИННО», «МАЄ БУТИ». Наприклад, «Товар має постачатися з терміном придатності не менше 80% загального терміну зберігання. Товар повинен бути в упаковці, яка відповідає характеру товару і захищає його від пошкоджень під час поставки. Товар має бути розфасований на порції різної маси нетто (від 5 000 кг). Упаковка має містити всю необхідну інформацію про товар, згідно вимог чинного законодавства.

Отже, враховуючи викладене пропозиція ФОП Зубов О. О. не повинна була визначена переможцем у відкритих торгах. Просимо Замовника виправити допущене порушення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 лютого 2018 17:07
Кременчуцький педагогічний коледж імені А.С. Макаренка під час проведення відкритих торгів по предмету закупівлі ДК 021:2015: 15110000-2 М’ясо діяв в рамках Закону України "Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25.12.2015 р.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-01-18-002947-b.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП Сергієнко Володимир Іванович, Код ЄДРПОУ:3019512776
Дата подання: 16 лютого 2018 19:03
Скарга на дії (бездіяльність) Замовникапроцедури відкритих торгів відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»
18.01.18 Кременчуцький педагогічний колледж імені А.С. Макаренка оголосило відкриті торги на закупівлю товару за кодом ДК 021-2015 15110000-2 - М’ясо з урахуванням Закону України «Про публічні закупівлі» (UA-2018-01-18-002947-b) В закупівлі взяли участь: 1 ФОП Зубов О.О. 2 ФОП Аврахова Катерина Григорівна 3 ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА 4 ФОП Сергієнко Володимир Іванович (Скаржник). 05.03.18 відбувся аукціон на закупівлю товару за кодом ДК 021-2015 15110000-2 - М’ясо. 07.02.18 протоколом № 25 визначено переможцем ФОП Зубов О.О. та направлено повідомлення про намір укласти договір. Проте з аналізу тендерної пропозиції ФОП Зубов О.О. вбачається її невідповідність вимогам тендерної документації, кваліфікаційним критеріям та Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: 1) Відповідно до п. 4 розділу 6 тендерної документації: Учасник гарантує незмінність ціни товару протягом строку дії пропозиції, яка становить 90 днів. В складі пропозиції ФОП Зубов О.О. не подано жодного документу, який би гарантував незмінність ціни товару протягом строку дії пропозиції, яка становить 90 днів. 2) Відповідно до до п. 5.3. розділу 3 тендерної документації: Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами підпунктами 2, 3, 5, 6 і 8 п.5.1, крім інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дані документи можуть бути подані учасником у складі його тендерної пропозиції. У такому випадку повторне подання цих документів після оприлюднення повідомлення про намір не вимагається. У випадку ненадання Учасником торгів у складі пропозиції документів, передбачених вимогами даної документації для подання переможцем, він повинен надати довідку в довільній формі про те, що у випадку визнання його переможцем тендеру, він гарантує надання усіх необхідних документів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. Отже, відповідно до вимоги тендерної документації Учасник повинен надати або документи, які надаються учасником-переможцем згідно статті 17, або довідку в довільній формі про те, що у випадку визнання його переможцем тендеру, він гарантує надання усіх необхідних документів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. ФОП Зубов О.О. в складі тендерної пропозиції жодного з перелічених документів не надано. 3) Відповідно до Додатку 1 тендерної документації Учасник повинен надати: Інформацію учасника в довільній формі про те, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань наявна інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", а саме про кінцевого бенефеціарного власника-контролера такої юридичної особи або пояснення про причини відсутності такої інформації з посиланням на законодавчі акти. Замовник перевіряє достовірність інформації наданої учасником у відповідному відкритому реєстрі: https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch/ ФОП Зубов О.О. надано відповідний документ. Однак зі змісту тексту вбачається, що учасником подано недостовірну інформацію, оскільки ФОП Зубов О.О. зазначає, що в у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань наявна інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань". Але відповідно до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" вказана інформація вноситься щодо юридичних осіб, а учасник є фізичною особою-підприємцем. Також у відповідному відкритому реєстрі: https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch/ відсутня інформація, яка передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", а саме про кінцевого бенефеціарного власника-контролера. Отже, ФОП Зубов О.О. надано недостовірну інформацію в складі тендерної пропозиції. 4) Відповідно до п. 1 розділу 3 тендерної документації надається файл з інформацією про відповідність пропозиції учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (згідно вимог частини 6 розділу 3 ТД та додатку 2 до ТД)). ФОП Зубов О.О. в складі пропозиції надано відповідну інформацію, текст якої повністю скопійовано з тендерної документації та не підтверджує відповідність пропозиції учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (згідно вимог частини 6 розділу 3 ТД та додатку 2 до ТД)), оскільки містить слова «ПОВИННО», «МАЄ БУТИ». Наприклад, «Товар має постачатися з терміном придатності не менше 80% загального терміну зберігання. Товар повинен бути в упаковці, яка відповідає характеру товару і захищає його від пошкоджень під час поставки. Товар має бути розфасований на порції різної маси нетто (від 5 000 кг). Упаковка має містити всю необхідну інформацію про товар, згідно вимог чинного законодавства…». ПРОСИМО 1) Прийняти дану скаргу до розгляду. 2) Призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за скаргою. 3) Перевірити тендерну пропозицію ФОП Зубов О.О. у відкритих торгах на закупівлю товару за кодом ДК 021-2015 15110000-2 - М’ясо, та визнати такою, що не відповідає технічним вимогам встановлених тендерною документацією, кваліфікаційним критеріям встановлених Законом України «Про публічні закупівлі» та тендерною документацією замовника. 4) Визнати неправомірним та скасувати рішення тендерного комітету про визначення переможцем ФОП Зубов О.О. у відкритих торгах на закупівлю товару за кодом ДК 021-2015 15110000-2 - М’ясо.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 21 лютого 2018 16:37
Рішення від 20.02.2018 № 1519.pdf
Дата публікації: 21 лютого 2018 16:37
Рішення від 02.03.2018 № 1909.pdf
Дата публікації: 05 березня 2018 20:22

Документи подані скаржником

16 лютого 2018 19:03
скарга мясо.pdf
16 лютого 2018 19:03
платьожка 4С.pdf

Документи Органу Оскарження

21 лютого 2018 16:37
Рішення від 20.02.2018 № 1519.pdf
05 березня 2018 20:22
Рішення від 02.03.2018 № 1909.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 лютого 2018 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Зубов Олександр Олександрович 585 920,00
UAH з ПДВ
494 268,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА 660 810,00
UAH з ПДВ
494 270,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Аврахова Катерина Григорівна 744 672,00
UAH з ПДВ
744 672,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сергієнко Володимир Іванович 860 466,00
UAH з ПДВ
860 466,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 лютого 2018 16:03
готово мясо.part2.rar
02 лютого 2018 16:03
готово мясо.part1.rar

Публічні документи

02 лютого 2018 15:27
мясо.part2.rar
02 лютого 2018 15:25
мясо.part1.rar

Публічні документи

02 лютого 2018 17:02
скани мясо.part3.rar
02 лютого 2018 17:02
скани мясо.part2.rar
02 лютого 2018 17:02
скани мясо.part1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Зубов О.О.

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА

ФОП Аврахова Катерина Григорівна

ФОП Сергієнко Володимир Іванович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Зубов Олександр Олександрович
#2591203474
Переможець 494 268,00
UAH з ПДВ
07 лютого 2018 16:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 лютого 2018 16:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Зубов Олександр Олександрович
#2591203474
494 268,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2019 13:18
Дод.угода 2 від 17.01.19р до дог.0503 від 06.03.18р ФОП Зубов.pdf укладений
18 січня 2019 13:17
Дод.угода 2 від 17.02.19р до дог.0503 від 06.03.18р ФОП Зубов.pdf зміни до договору
18 січня 2019 13:11
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 13:42
ДУ1 від 28.12.18 ФОП Зубов О.О..pdf зміни до договору
28 грудня 2018 13:41
Електронний підпис зміни до договору
21 вересня 2018 14:57
ДУ 8 Зубов.pdf зміни до договору
21 вересня 2018 14:54
Електронний підпис зміни до договору
18 вересня 2018 11:03
додаткова угода (2).pdf зміни до договору
18 вересня 2018 11:00
Електронний підпис зміни до договору
07 серпня 2018 08:43
Додаткова угода № 6.pdf зміни до договору
07 серпня 2018 08:42
Електронний підпис зміни до договору
04 липня 2018 12:32
Додаткова угода №5.docx зміни до договору
04 липня 2018 12:31
Електронний підпис зміни до договору
07 травня 2018 16:05
Додаткова угода № 4 збільшення ціни на 10%.pdf зміни до договору
07 травня 2018 16:04
Електронний підпис зміни до договору
25 квітня 2018 15:47
Додаткова угода № 3 Зубов (мясо).pdf зміни до договору
25 квітня 2018 15:47
Електронний підпис зміни до договору
06 квітня 2018 10:58
Додаткова угода № 2 Зубов.pdf зміни до договору
06 квітня 2018 10:57
Електронний підпис зміни до договору
26 березня 2018 12:16
Додаткова угода №1 на збільшення вартості мяса.pdf зміни до договору
26 березня 2018 12:14
Електронний підпис укладений
06 березня 2018 11:41
Договір про закупівлю мяса.pdf укладений
06 березня 2018 11:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшили ціну за одиницю товару не більше ніж на 10 % по наступним найменуванням товару: Яловичина вирізка філейна частина свіжа/охолоджена - на 6,95 грн. та становить 76,95 грн.; Яловичина крупний шматок задньотазова свіжа/охолоджена - на 6,95 грн. та становить 76,95 грн.; Свинина нежирна вирізка філейна частина свіжа охолоджена - на 6,25 грн. та становить 69,25 грн.; Свинина нежирна крупний шматок, задньотазова частина свіжа охолоджена - на 6,33 грн. та становить 70,10 грн.; Печінка яловича охолоджена/заморожена - на 3,65 грн. та становить 40,65 грн.; М'ясо куряче (стегно) - на 4,75 грн. та становить 52,75 грн.; М'ясо куряче (філе) - на 7,85 грн. та становить 86,75 грн..
Номер договору про закупівлю: 05/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 05/03
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
06 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшити ціну за одиницю товару не більше ніж на 10 % по наступним найменуванням товару: Яловичина вирізка філейна частина свіжа/охолоджена - на 7,65 грн. та становить 84,60 грн.; Яловичина крупний шматок задньотазова свіжа/охолоджена - на 7,65 грн. та становить 84,60 грн.; Свинина нежирна вирізка філейна частина свіжа охолоджена - на 6,75 грн. та становить 76,00 грн.; Свинина нежирна крупний шматок, задньотазова частина свіжа охолоджена - на 6,90 грн. та становить 77,00 грн.; Печінка яловича охолоджена/заморожена - на 4,05 грн. та становить 44,70 грн.; М'ясо куряче (філе) - на 4,85 грн. та становить 91,60 грн.
Номер договору про закупівлю: 05/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 05/03
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
25 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшити ціну за одиницю товару не більше ніж на 10 % по наступним найменуванням товару: Яловичина вирізка філейна частина свіжа/охолоджена - на 8,40 грн. та становить 93,00 грн.; Яловичина крупний шматок задньотазова свіжа/охолоджена - на 8,40 грн. та становить 93,00 грн.; Свинина нежирна вирізка філейна частина свіжа охолоджена - на 7,50 грн. та становить 83,50 грн.; Свинина нежирна крупний шматок, задньотазова частина свіжа охолоджена - на 7,60 грн. та становить 84,60 грн.; Печінка яловича охолоджена/заморожена - на 4,30 грн. та становить 49,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 05/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 05/03 від 06. березня 2018 р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшити ціну за одиницю товару не більше ніж на 10 % по наступним найменуванням товару: Яловичина вирізка філейна частина свіжа/охолоджена - на 9,30 грн. та становить 102,25 грн.; Яловичина крупний шматок задньотазова свіжа/охолоджена - на 9,30 грн. та становить 102,25 грн.; Свинина нежирна вирізка філейна частина свіжа охолоджена - на 8,30 грн. та становить 91,80 грн.; Свинина нежирна крупний шматок, задньотазова частина свіжа охолоджена - на 8,40 грн. та становить 93,00 грн.; Печінка яловича охолоджена/заморожена - на 2,25 грн. та становить 51,25 грн.
Номер договору про закупівлю: 05/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 05/03
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
04 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшили ціну за одиницю товару не більше ніж на 10 % по наступним найменуванням товару: Яловичина вирізка філейна частина свіжа/охолоджена - на 10,20 грн. та становить 112,45 грн.; Яловичина крупний шматок задньотазова свіжа/охолоджена - на 10,20 грн. та становить 112, 45 грн.; Свинина нежирна вирізка філейна частина свіжа охолоджена - на 9,10 грн. та становить 100,90 грн.; Свинина нежирна крупний шматок, задньотазова частина свіжа охолоджена - на 9,30 грн. та становить 102,30 грн.
Номер договору про закупівлю: 05/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 05/03
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
07 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 4 підпункту 2 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі»: дійшли до згоди збільшити ціну за одиницю товару не більше ніж на 10 % по наступним найменуванням товару: Яловичина вирізка філейна частина свіжа/охолоджена на 11,20 грн. та становить 123,65 грн.; Свинина нежирна вирізка філейна частина свіжа/охолоджена - на 10,05 грн. та становить 110,95 грн.; Свинина нежирна крупний шматок, задньотазова частина свіжа/охолоджена - на 10,20 грн. та становить 112,50 грн.
Номер договору про закупівлю: 05/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 05/03
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни на м'ясo:яловичина філейна частина,яловичина крупний шматок заднотазова частина, свинина нежирна вирізка філейна,свинина нежирнавирізка філейна частина,м'ясо куряче(філе)
Номер договору про закупівлю: 05/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 05/03
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни на: Яловичину крупний шматок, задньотазова частина свіжа/охолоджена;свинину нежирну вирізку філейнучастину свіжу/охолоджену;свинину нежирну крупний шматок,задньотазову частину свіжу/охолоджену;м'ясо куряче (стегно);м'со куряче (філе).
Номер договору про закупівлю: 05/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 05/03
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв'язку із продовженням строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 05/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 05/03
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ №2 від 17.01.2019р до дог.05.03 від 06.03.18р ФОП Зубов
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Інформація про відміну

Період оскарження
Коментар щодо відміни: Помилково внесено очікувану вартість без ПДВ.
Документи:
19 січня 2018 11:52
П№23 від 19.01.2018 відміна по мясу.doc
Період оскарження
Коментар щодо відміни: Помилково внесено очікувану вартість без ПДВ.