Код згідно національного класифікатора ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з комплексного прибирання нежитлових приміщень та прибудинкової території)
Очікувана вартість
140 047,00 UAH
UA-2018-01-18-001950-b 512c07437b7a400fa6f479d0ac8b57f8
Допорогові закупівлі    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Управління адміністративних послуг Чернігівької міської ради
Код ЄДРПОУ: 38271176
Місцезнаходження замовника: 14032, Україна, Чернігівська обл., Чернігів, вул. Рокоссовького 20А
Контактна особа замовника: Марія Бобруйко
+380462651553
cnap@chernigiv-rada.gov.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 23 січня 2018 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 січня 2018 17:00
Очікувана вартість: 140 047,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,07 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з комплексного прибирання нежитлових приміщень та прибудинкової території
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

18 січня 2018 15:02
Електронний цифровий підпис
18 січня 2018 15:00
Проект Договору.PDF
18 січня 2018 15:00
Форма цінової пропозиції.PDF
18 січня 2018 15:00
Технічні вимоги.PDF
18 січня 2018 15:00
Оголошення.PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Режим роботи прибиральниць
Дата подання: 22 січня 2018 13:25
Дата відповіді: 23 січня 2018 12:40
Добрий день. Чи потрібне підтримуюче прибирання впродовж робочого дня (знаходження прибиральниць у приміщенні весь день), чи можна прибирати зранку та ввечері? Яка кількість співробітників у відділенні або яка необхідна кількість чи фактична потреба засобів особистої гігієни (туалетний папір, мило, паперові рушники) на місяць? Дякую.
Відповідь: Представники Виконавця повинні знаходитись на об’єктах прибирання згідно Графіку надання послуг (Додаток 1 до Оголошення) постійно.

Щодня до управління адміністративних послуг Чернігівської міської ради
(вул. Рокоссовського, 20-А) звертається близько 500 суб’єктів звернень.

Виконавець зобов’язаний постійно забезпечувати наявність в громадських туалетах засобів особистої гігієни в кількості:
- туалетного паперу - відповідно до встановлених туалетних кабінок (9 одиниць);
- паперових рушників - відповідно до встановлених паперотримачів (4 одиниці);
- мила - відповідно до встановлених раковин (9 одиниць).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 січня 2018 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ВІКОБРОДА ЛІЛІЯ МИРОСЛАВІВНА" 133 748,00
UAH з ПДВ
133 748,00
UAH з ПДВ
Документи

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ВІКОБРОДА ЛІЛІЯ МИРОСЛАВІВНА"
#2876618769
Переможець 133 748,00
UAH з ПДВ
29 січня 2018 16:48

Документи

29 січня 2018 16:48
sign.p7s
29 січня 2018 16:46
Рішення.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 січня 2018 16:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ВІКОБРОДА ЛІЛІЯ МИРОСЛАВІВНА"
#2876618769
133 748,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 січня 2018 16:48
sign.p7s
29 січня 2018 16:46
Рішення.PDF

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
01 лютого 2018 14:30
Підписаний Договір.PDF укладений
01 лютого 2018 14:29

Актуальні тендери

До пошуку