Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

вугілля кам'яне ДГ (13-100)
Очікувана вартість
1 486 588,00 UAH
UA-2018-01-18-001769-b 92d5fb3adb8c43368ae2483b3df2f0a7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Король Алла Валеріївна

+380433423116 gaysinuotender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, фізичної культури та спорту Гайсинської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40416427
Місцезнаходження: 23700, Україна , Вінницька обл., місто Гайсин, вулиця 1-го Травня, 40
Контактна особа: Король Алла Валеріївна
+380433423116
gaysinuotender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2018 14:34
Звернення за роз’ясненнями: до 06 лютого 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 лютого 2018 00:00
Початок аукціону: 16 лютого 2018 11:25
Очікувана вартість: 1 486 588,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
527 т
вугілля кам'яне ДГ (13-100)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Вінницька область, Гайсинський район, навчальні заклади (дошкільні навчальні заклади, позашкільні навчальні заклади, середні загальноосвітні навчальні заклади)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 березня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 лютого 2018 14:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 лютого 2018 14:35
Перелiк змiн.docx
08 лютого 2018 14:35
Додаток 4.docx
08 лютого 2018 14:35
Додаток 3.docx
08 лютого 2018 14:35
Додаток 2.docx
08 лютого 2018 14:35
Додаток 1.docx
08 лютого 2018 14:35
ТД вугiлля нова редакція.docx
08 лютого 2018 14:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2018 14:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 лютого 2018 14:35
Перелiк змiн.docx
08 лютого 2018 14:35
Додаток 4.docx
18 січня 2018 14:35
Додаток 4 вугілля.docx
08 лютого 2018 14:35
Додаток 3.docx
18 січня 2018 14:35
Додаток 3 вугілля.docx
08 лютого 2018 14:35
Додаток 2.docx
18 січня 2018 14:35
Додаток 2 вугілля.docx
08 лютого 2018 14:35
Додаток 1.docx
18 січня 2018 14:35
Додаток 1 вугілля.docx
08 лютого 2018 14:35
ТД вугiлля нова редакція.docx
18 січня 2018 14:35
ТД вугiлля.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-01-18-001769-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПрАТ "Вінницяоблпаливо", Код ЄДРПОУ:01880670
Дата подання: 23 лютого 2018 14:21
Невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ "Карбоніка Групп" Тендерній документації Управління освіти, фізичної культури та спорту Гайсинської РДА на закупівлю вугілля кам'яного марки ДГ (13-100).
Згідно із протоколом № 67 від 22.02.2018 р. засідання тендерного комітету управління освіти, фізичної культури та спорту Гайсинської районної державної адміністрації, акцептовано пропозицію учасника ТОВ «Карбоніка Групп».

В протоколі Замовником зазначено: «Учасником, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРБОНІКА ГРУПП" (код згідно з ЄДРПОУ - 41818003), було допущено помилки, які згідно з частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами), а також умов тендерної документації, можна визнати формальними (несуттєвими), допущення яких учасником не призведе до відхилення його пропозиції, а саме: допущено технічні описки, помилки, які не впливають на зміст пропозиції; деякі сторінки документів учасника містять не зовсім розбірливі зображення, але інформація, зазначена на цих сторінках, не є необхідною та є несуттєвою, не впливає на зміст пропозиції».
Проте, дані твердження Замовника не відповідають дійсності.
В тендерній пропозиції ТОВ "Карбоніка Групп" є наступні порушення норм законодавства України та умов Тендерної документації Управління освіти, фізичної культури та спорту Гайсинської РДА (далі-Тендерна документація), а саме:
1. В пункті 1.4. Додатку №1 до Тендерної документації зазначено: «Надати копії документів на право власності або договору оренди, який є діючим, або інших документів, що підтверджують наявність в учасника власних або орендованих складських приміщень та/або майданчиків, інформацію про які наведено в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника».
Учасник ТОВ "Карбоніка Групп" замість договору оренди складський приміщень, надав Договір № 08 від 29.12.2017 р. про оренду земельної ділянки для складських потреб зберігання вугілля, що не відповідає Закону України «Про оренду землі» (далі-Закон) та Тендерній документації, а саме:
1.1. В Договорі відсутні важливі істотні умови: кадастровий номер, місце розташування та розмір земельної ділянки (стаття 15 Закону).
1.2. Не вказаний строк внесення орендної плати, її індексація та перегляд, що також не відповідає ст. 15 Закону.
1.3. Право оренди по цьому Договору не зареєстрований Державному земельному кадастрі України, як того вимагає ст. 17 Закону.
Тому, вищевказаний Договір є нікчемний, такий що не відповідає нормам Закону України «Про оренду землі» та Цивільному кодексу України загалом та Тендерній документації.
2. В пункті 5 частини 2 розділу 5 Тендерної документації вимагалося від учасника процедури закупівлі: «надати копію витягу з реєстру платника податку на додану вартість».
Натомість, учасник ТОВ "Карбоніка Групп" замість копії витягу з реєстру платника податку на додану вартість, надав у файлі Пояснення щодо оподаткування та неможливості подання копії витягу з реєстру платника ПДВ згідно з чинним законодавством, які були прикріплені в систему Прозоро 15.02.2018 р. Хоча, згідно даних Єдиного реєстру платників ПДВ, ТОВ "Карбоніка Групп" зареєстрований платником податку 01.02.2018 р. (копія витягу додається).
Тобто, учасник ТОВ "Карбоніка Групп" міг надати (прикріпити файл в систему Прозоро) витяг з реєстру платника податку на додану вартість до 15.02.2018 р., але цього не зробив, чим порушив вимоги Тендерної документації.

3. В пункті 1.2. Додатку №1 до Тендерної документації зазначено: «Надати копії документів на право власності або договору оренди, який є діючим, або інших документів, що підтверджують наявність в учасника автовагів, за допомогою яких буде здійснюватися зважування вугілля кам’яного (не пересувних/пересувних (мобільних)), інформацію про які наведено в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника».
Учасник ТОВ "Карбоніка Групп" надав Договір № 3 від 18.01.2018 р. про надання послуг на зважування на вазі, в якому не вказано за якою адресою розташовані ваги електронні автомобільні тензометричні ТВА-80-20-18(4)-ПФ-25(RC3), заводський номер 11757 (непересувні). Крім того, адреса розташування ваги теж не вказана в Листі-поясненні щодо вагів, якими буде користватися ТОВ "Карбоніка Групп", за № 2/3/2 від 07.02.2018 р., а також не вказано і в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника, за № 2/3/1 від 07.02.2018 р.
Слід підкреслити, що та юридична особа – ТОВ «Заваллівський графіт» (орендодавець), яка здає в оренду вищевказану вагу учаснику ТОВ "Карбоніка Групп", знаходиться у місті Києві по вулиці Шолуденка, 6, в той час, коли Замовник та його навчальні заклади розташовані у Вінницькій області.
Якщо учасник ТОВ "Карбоніка Групп" має на увазі, що ваги знаходяться у смт. Завалля Кіровоградської області, то невідомо як із смт. Завалля Замовник буде приймати в Гайсині вугілля на відстані 100-200 км. При чому, в смт. Завалля не має залізничної колії.

4. Що стосується Договору № 3 від 28.12.2017 р. про надання послуг екскаватором-навантажувачем, то викликає сумнів у дійсності цього договору, адже екскаватор знаходиться в м. Умані Черкаської області, а вагова знаходиться у смт. Заваллі Кіровоградської області.

5. Згідно вимог п. 3.2. ч. 3 Додатку № 1 до Тендерної документації, учасник зобов’язаний надати копію аналогічного договору (всіх аналогічних договорів) (з додатками до нього (них) (у разі наявності)), зазначеного (зазначених) в довідці, складеній відповідно до пп. 3.1.».
Проте, учасник ТОВ "Карбоніка Групп" цю умову Тендерної документації не виконав, хоча й надав договір №2/12 від 03.01.2018 р. поставки вугілля кам’яного, але він зовсім не є аналогічний предмету закупівлі, який вказаний в Тендерній документації, тому що:
• цей договір укладений з приватним підприємством, а не з державною установою;
• об’єм поставки вугілля в цьому договорі складає 23 тонни, а по Тендерній документації поставка складає в рази більше, а саме – 527 тон. Що майже в 23 рази менше! Тому учасник ТОВ "Карбоніка Групп" подав зовсім не аналогічний договір як це вимагалося в Тендерній документації, чим її порушив.
Крім того, до наданого договору не надано додатків (видаткової накладної, ТТН), які свідчать про його дійсне і фактичне виконання, як це вказано в Тендерній документації.
Взагалі цей договір викликає сумнів, адже з Гайворона Кіровоградської області поставити вугілля кам’яне в м. Радивилів Рівненської області об’ємом 23 тонни – алогічно !

Отже, враховуючи вищевикладене, просимо вас як Замовника усунути порушення, шляхом скасування протоколу № 67 від 22.02.2018 р. та дискваліфікувати учасника ТОВ "Карбоніка Групп", та розглянути наступного.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 лютого 2018 09:38
Управлінням освіти, фізичної культури та спорту Гайсинської районної державної адміністрації (далі по тексту - замовник) отримано (дата подання: 23 лютого 2018 року о 14:21 год.) вимогу про усунення порушення (номер вимоги: UA-2018-01-18-001769-b.c1; далі по тексту - вимога) від учасника: ПрАТ "Вінницяоблпаливо", код ЄДРПОУ: 01880670.
Щодо написаного ПрАТ "Вінницяоблпаливо"-
«Невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ "Карбоніка Групп" Тендерній документації Управління освіти, фізичної культури та спорту Гайсинської РДА на закупівлю вугілля кам'яного марки ДГ (13-100).
Згідно із протоколом № 67 від 22.02.2018 р. засідання тендерного комітету управління освіти, фізичної культури та спорту Гайсинської районної державної адміністрації, акцептовано пропозицію учасника ТОВ «Карбоніка Групп».
В протоколі Замовником зазначено: «Учасником, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРБОНІКА ГРУПП" (код згідно з ЄДРПОУ - 41818003), було допущено помилки, які згідно з частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами), а також умов тендерної документації, можна визнати формальними (несуттєвими), допущення яких учасником не призведе до відхилення його пропозиції, а саме: допущено технічні описки, помилки, які не впливають на зміст пропозиції; деякі сторінки документів учасника містять не зовсім розбірливі зображення, але інформація, зазначена на цих сторінках, не є необхідною та є несуттєвою, не впливає на зміст пропозиції».
Проте, дані твердження Замовника не відповідають дійсності.» - тендерний комітет замовника доводить до відома, що в Протоколі № 67 від «22» лютого 2018 р. було розглянуто тендерну пропозицію учасника, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРБОНІКА ГРУПП" (код згідно з ЄДРПОУ - 41818003), щодо закупівлі - основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 09110000-3 - Тверде паливо (вугілля кам'яне ДГ (13-100)) (№ оголошення - UA-2018-01-18-001769-b) - на відповідність вимогам (умовам) тендерної документації та вимогам чинного законодавства, в т.ч. ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами).
Відповідно до частин 1, 4, 6 та 7 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (далі - Закон) -
1. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
4. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
6. За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом.
7. Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Статтями 30 та 31 Закону передбачено підстави відхилення тендерних пропозицій.
На виконання норм ч. 4 ст. 28 Закону було розглянуто тендерну пропозицію (наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважалась найбільш економічно вигідною) учасника, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРБОНІКА ГРУПП" (код згідно з ЄДРПОУ - 41818003), на відповідність вимогам (умовам) тендерної документації та вимогам чинного законодавства, в т.ч. ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами).
Учасником, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРБОНІКА ГРУПП" (код згідно з ЄДРПОУ - 41818003), було допущено помилки, які згідно з частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами), а також умов тендерної документації, визнано формальними (несуттєвими), допущення яких учасником не призвело до відхилення його пропозиції, а саме: допущено технічні описки, помилки, які не впливали на зміст пропозиції; деякі сторінки документів учасника містили не зовсім розбірливі зображення, але інформація, зазначена на цих сторінках, не була необхідною та була несуттєвою, та не впливала на зміст пропозиції.
Отже, тендерна пропозиція вцілому відповідала вимогам (умовам) тендерної документації, в тому числі технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі, кваліфікаційним критеріям та вимогам чинного законодавства, в тому числі ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами), тендерна пропозиція є економічно вигідною для замовника, є нижчою від пропозиції ПрАТ "Вінницяоблпаливо" на 176 545,00 гривень.

На пункти та твердження тексту вимоги ПрАТ "Вінницяоблпаливо" тендерний комітет замовника повідомляє наступне.
Щодо пункту 1 вимоги –
«В тендерній пропозиції ТОВ "Карбоніка Групп" є наступні порушення норм законодавства України та умов Тендерної документації Управління освіти, фізичної культури та спорту Гайсинської РДА (далі-Тендерна документація), а саме:
1. В пункті 1.4. Додатку №1 до Тендерної документації зазначено: «Надати копії документів на право власності або договору оренди, який є діючим, або інших документів, що підтверджують наявність в учасника власних або орендованих складських приміщень та/або майданчиків, інформацію про які наведено в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника».
Учасник ТОВ "Карбоніка Групп" замість договору оренди складських приміщень, надав Договір № 08 від 29.12.2017 р. про оренду земельної ділянки для складських потреб зберігання вугілля, що не відповідає Закону України «Про оренду землі» (далі-Закон) та Тендерній документації, а саме:
1.1. В Договорі відсутні важливі істотні умови: кадастровий номер, місце розташування та розмір земельної ділянки (стаття 15 Закону).
1.2. Не вказаний строк внесення орендної плати, її індексація та перегляд, що також не відповідає ст. 15 Закону.
1.3. Право оренди по цьому Договору не зареєстрований Державному земельному кадастрі України, як того вимагає ст. 17 Закону.
Тому, вищевказаний Договір є нікчемний, такий що не відповідає нормам Закону України «Про оренду землі» та Цивільному кодексу України загалом та Тендерній документації.» - тендерний комітет повідомляє, що ПрАТ "Вінницяоблпаливо" надало недостовірну інформацію, адже в складі файлу 1 тендерної пропозиції ТОВ "Карбоніка Групп" надано копію договору оренди земельної ділянки для складських потреб зберігання вугілля № 08 від 29.12.2017 року, але предметом договору передбачено і земельна ділянка, і складські приміщення. Підтвердження можна знайти в файлі 1 тендерної пропозиції ТОВ "Карбоніка Групп".

Щодо незазначення учасниками сторін даного договору істотних умов чи інших, прописаних ПрАТ "Вінницяоблпаливо" умов, замовник торгів не зобов’язаний перевіряти таке, та відповідно, вимог щодо умов складання таких договорів умовами тендерної документації передбачено не було, отже, в тендерного комітету замовника не було підстав відхилення згідно з Законом України «Про публічні закупівлі».

Щодо пункту 2 вимоги -
«2. В пункті 5 частини 2 розділу 5 Тендерної документації вимагалося від учасника процедури закупівлі: «надати копію витягу з реєстру платника податку на додану вартість».
Натомість, учасник ТОВ "Карбоніка Групп" замість копії витягу з реєстру платника податку на додану вартість, надав у файлі Пояснення щодо оподаткування та неможливості подання копії витягу з реєстру платника ПДВ згідно з чинним законодавством, які були прикріплені в систему Прозоро 15.02.2018 р. Хоча, згідно даних Єдиного реєстру платників ПДВ, ТОВ "Карбоніка Групп" зареєстрований платником податку 01.02.2018 р. (копія витягу додається).
Тобто, учасник ТОВ "Карбоніка Групп" міг надати (прикріпити файл в систему Прозоро) витяг з реєстру платника податку на додану вартість до 15.02.2018 р., але цього не зробив, чим порушив вимоги Тендерної документації.» – тендерний комітет повідомляє, що умовами тендерної документації для юридичних осіб було передбачено, що учасник процедури закупівлі повинен в інших документах тендерної пропозиції (в файлі з іншими документами тендерної пропозиції) додатково надати в тому числі копію витягу з реєстру платника податку на додану вартість (копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість) або копію витягу з реєстру платника єдиного податку (копію свідоцтва про реєстрацію платника єдиного податку) (у передбачених законодавством випадках).
Додатково тендерною документацією було передбачено, що якщо учасник не подав у складі своєї пропозиції документи, які не передбачені чинним законодавством для нього або за інших причин (у передбачених законодавством випадках), але вони вимагаються тендерною документацією, він повинен надати щодо цього письмове пояснення з зазначенням аргументованих підстав. Учасником, ТОВ "Карбоніка Групп", подано в складі тендерної пропозиції пояснення щодо оподаткування та неможливості подання копії витягу з реєстру платника податку на додану вартість згідно з чинним законодавством, в якому також додатково вказано, що Товариство з обмеженою відповідальністю «КАРБОНІКА ГРУПП» повідомляє, що буде користуватися пільгою, передбаченою Податковим кодексом, тому пропозиція щодо ціни зазначена без ПДВ. Товариство з обмеженою відповідальністю «КАРБОНІКА ГРУПП» повідомило, що заява про добровільну реєстрацію платником ПДВ подана з 02 січня 2018 року та повідомило про неможливість подання копії витягу з реєстру платника податку на додану вартість згідно з чинним законодавством в зв’язку з його отриманням після 15 лютого 2018 року. Згідно з поясненням та інформацією податкової інспекції, для формування повного витягу з реєстру платників податку на додану вартість, повинні бути сформовані реквізити рахунка в системі електронного адміністрування податку на додану вартість. Так як ТОВ "Карбоніка Групп" завантажило в систему документи, що передбачено для переможця процедури закупівлі, а також додатково завантажило копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість за №1811034500002, видно, що він сформований 14.02.2018 року, направлений Голованівською ОДПІ (Гайворонське відділення) лише 16.02.2018 поштою, про що свідчить запис на витягу (зліва зверху). Що пояснює відсутність в складі тендерної пропозиції даного документа. А також ТОВ "Карбоніка Групп" користується пільгою і фактично при закупівлі, яку проводить замовник, звільняється від оподаткування податком на додану вартість операції з постачання на митній території України вугілля.

Щодо пункту 3 вимоги –
«3. В пункті 1.2. Додатку №1 до Тендерної документації зазначено: «Надати копії документів на право власності або договору оренди, який є діючим, або інших документів, що підтверджують наявність в учасника автовагів, за допомогою яких буде здійснюватися зважування вугілля кам’яного (не пересувних/пересувних (мобільних)), інформацію про які наведено в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника».
Учасник ТОВ "Карбоніка Групп" надав Договір № 3 від 18.01.2018 р. про надання послуг на зважування на вазі, в якому не вказано за якою адресою розташовані ваги електронні автомобільні тензометричні ТВА-80-20-18(4)-ПФ-25(RC3), заводський номер 11757 (непересувні). Крім того, адреса розташування ваги теж не вказана в Листі-поясненні щодо вагів, якими буде користватися ТОВ "Карбоніка Групп", за № 2/3/2 від 07.02.2018 р., а також не вказано і в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника, за № 2/3/1 від 07.02.2018 р.
Слід підкреслити, що та юридична особа – ТОВ «Заваллівський графіт» (орендодавець), яка здає в оренду вищевказану вагу учаснику ТОВ "Карбоніка Групп", знаходиться у місті Києві по вулиці Шолуденка, 6, в той час, коли Замовник та його навчальні заклади розташовані у Вінницькій області.
Якщо учасник ТОВ "Карбоніка Групп" має на увазі, що ваги знаходяться у смт. Завалля Кіровоградської області, то невідомо як із смт. Завалля Замовник буде приймати в Гайсині вугілля на відстані 100-200 км. При чому, в смт. Завалля не має залізничної колії.» – тендерний комітет повідомляє, що умовами тендерної документації, а саме Додатку 1 тендерної документації, не передбачено, що учасники процедури закупівлі зобов’язані були подавати інформацію за якою адресою розташовані ваги, так само і не було передбачено обов’язкова вимога щодо наявності в учасників автовагів саме в м. Гайсин чи то в Вінницькій області, так як це можна кваліфікувати як дискримінаційні умови тендерної документації.
Вимогу щодо подання копій документів, що підтверджують наявність в учасника автовагів, за допомогою яких буде здійснюватись зважування вугілля кам’яного, інформацію про які наведено в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника – було виконано, тому в замовника не було підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Карбоніка Групп" згідно з умовами тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі».

Щодо пункту 4 вимоги –
«4. Що стосується Договору № 3 від 28.12.2017 р. про надання послуг екскаватором-навантажувачем, то викликає сумнів у дійсності цього договору, адже екскаватор знаходиться в м. Умані Черкаської області, а вагова знаходиться у смт. Заваллі Кіровоградської області.» – тендерний комітет повідомляє, що умовами тендерної документації, не передбачено, що учасники процедури закупівлі повинні подавати документи на право володіння екскаватором-навантажувачем, передбачено було тільки подання учасниками копій документів, що підтверджують наявність в учасника власних чи орендованих транспортних засобів або копія договору на перевезення вугілля кам’яного до навчальних закладів Гайсинського району Вінницької області, інформацію про які наведено в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника.
Наявність екскаватора-навантажувача в м. Гайсин чи то в Вінницькій області, не було передбачено умовами тендерної документації, тому в замовника не було підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Карбоніка Групп" згідно з умовами тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі».

Щодо пункту 5 вимоги –
«5. Згідно вимог п. 3.2. ч. 3 Додатку № 1 до Тендерної документації, учасник зобов’язаний надати копію аналогічного договору (всіх аналогічних договорів) (з додатками до нього (них) (у разі наявності)), зазначеного (зазначених) в довідці, складеній відповідно до пп. 3.1.».
Проте, учасник ТОВ "Карбоніка Групп" цю умову Тендерної документації не виконав, хоча й надав договір №2/12 від 03.01.2018 р. поставки вугілля кам’яного, але він зовсім не є аналогічний предмету закупівлі, який вказаний в Тендерній документації, тому що:
• цей договір укладений з приватним підприємством, а не з державною установою;
• об’єм поставки вугілля в цьому договорі складає 23 тонни, а по Тендерній документації поставка складає в рази більше, а саме – 527 тон. Що майже в 23 рази менше! Тому учасник ТОВ "Карбоніка Групп" подав зовсім не аналогічний договір як це вимагалося в Тендерній документації, чим її порушив.
Крім того, до наданого договору не надано додатків (видаткової накладної, ТТН), які свідчать про його дійсне і фактичне виконання, як це вказано в Тендерній документації.
Взагалі цей договір викликає сумнів, адже з Гайворона Кіровоградської області поставити вугілля кам’яне в м. Радивилів Рівненської області об’ємом 23 тонни – алогічно ! .» – тендерний комітет повідомляє, що умовами тендерної документації, а саме Додатку 1 тендерної документації, передбачено, що на кваліфікаційний критерій - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору – учасники повинні були подати:
3.1. Довідка (в довільній формі) з інформацією* про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації.
3.2. Копія аналогічного договору (всіх аналогічних договорів) (з додатками до нього (них) (у разі наявності)), зазначеного (зазначених) в довідці, складеній відповідно до пп. 3.1.
3.3. Оригінал або нотаріально завірена копія листа-відгука (всіх листів-відгуків) від організації (організацій), з якою (якими) укладено аналогічний договір (аналогічні договори), зазначеного (зазначених) в довідці, складеній відповідно до пп. 3.1.
Лист-відгук (всі листи-відгуки) повинен (повинні) містити інформацію про якість поставлених товарів, своєчасність виконання договорів, наявність чи відсутність зауважень.
Дата видачі листа-відгука має бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів.

*Інформація може надаватися про договір, який виконується.

Тобто, замовником торгів було передбачено подання інформації аналогічного договору саме за аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в тендерній документації по закупівлі – основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 09110000-3 - Тверде паливо (вугілля кам'яне ДГ (13-100)).
Отже, в тендерній документації не було визначено за якими показниками буде визначено чи аналогічний договір, чи ні, а саме за показниками, які вказано в вимозі -
укладення з державною установою чи за об’ємом поставки вугілля.

У ході розгляду тендерної пропозиції замовник скористався роз’ясненнями Уповноваженого органу з питань публічних закупівель.
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Отже, замовником дотримано всі принципи публічних закупівель при встановленні вимог (умов) тендерної документації.
В замовника не було підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Карбоніка Групп" згідно з умовами тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі».
Отже, враховуючи вищевикладене, замовник не може згідно з чинним законодавством скасувати протокол № 67 від 22.02.2018 р. та дискваліфікувати учасника ТОВ "Карбоніка Групп", та розглянути наступного учасника.

З повагою, тендерний комітет управління освіти, фізичної культури та спорту Гайсинської РДА

Документи подані скаржником

23 лютого 2018 14:21
Витяг з ДПА.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-01-18-001769-b.c2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПрАТ "Вінницяоблпаливо", Код ЄДРПОУ:01880670
Дата подання: 05 березня 2018 13:20
СКАРГА на дії Замовника
За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовником було акцептовано пропозицію учасника ТОВ «Карбоніка Групп», згідно протоколу № 67 від 22.02.2018 р. Скаржник не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, які описані в Скарзі.
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 07 березня 2018 15:19
Скарга відкликана скаржником
Причина: Керуючись пунктом 2 частини 5 статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII (із змінами) субєкт оскарження відкликає скаргу.
Дата: 20 березня 2018 17:43
Рішення від 07.03.2018 № 2088.pdf
Дата публікації: 07 березня 2018 15:19
Рішення від 26.03.2018 № 2701.pdf
Дата публікації: 26 березня 2018 21:14

Документи подані скаржником

05 березня 2018 13:20
Скарга в АМКУ Гайсин.pdf
05 березня 2018 13:20
Платіжне доручення.pdf

Документи Органу Оскарження

07 березня 2018 15:19
Рішення від 07.03.2018 № 2088.pdf
26 березня 2018 21:14
Рішення від 26.03.2018 № 2701.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 лютого 2018 11:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Виробниче Підприємство РОЛІКОН" 1 422 900,00
UAH з ПДВ
1 178 899,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРБОНІКА ГРУПП" 1 257 949,00
UAH з ПДВ
1 204 195,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "Вінницяоблпаливо" 1 380 740,00
UAH з ПДВ
1 380 740,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 лютого 2018 15:31
Статут завірений.pdf
15 лютого 2018 15:31
Сертифікат.pdf
15 лютого 2018 15:31
ВИТЯГ РОЛІКОН(1).pdf
15 лютого 2018 15:31
аренда.pdf
15 лютого 2018 15:31
4- ОПП.pdf

Публічні документи

26 лютого 2018 17:39
Калькуляція.pdf
26 лютого 2018 17:10
Калькуляція.pdf
15 лютого 2018 16:45
Електронний підпис
15 лютого 2018 16:43
Файл - 7.pdf
15 лютого 2018 16:43
Файл -6.pdf
15 лютого 2018 16:43
Файл -5.pdf
15 лютого 2018 16:43
Файл -4.pdf
15 лютого 2018 16:43
Файл - 3.pdf
15 лютого 2018 16:43
Файл -2.pdf
15 лютого 2018 16:43
Файл - 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Виробниче Підприємство РОЛІКОН"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРБОНІКА ГРУПП"

ПрАТ "Вінницяоблпаливо"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Виробниче Підприємство РОЛІКОН"
#30348419
Відхилено 1 178 899,00
UAH з ПДВ
21 лютого 2018 12:58
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРБОНІКА ГРУПП"
#41818003
Переможець 1 204 195,00
UAH з ПДВ
23 лютого 2018 11:15

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "Виробниче Підприємство РОЛІКОН" #30348419

№ рішення у справі

60/32-р/к

Дата рішення у справі

28.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

21 лютого 2018 12:58
Електронний підпис

Документи

23 лютого 2018 11:15
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 лютого 2018 11:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРБОНІКА ГРУПП"
#41818003
1 204 195,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 лютого 2018 11:15
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 лютого 2019 09:44
Електронний підпис укладений
28 грудня 2018 13:45
додаткова угода.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 12:10
Електронний підпис укладений
28 грудня 2018 11:14
додаткова угода.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 10:50
Електронний підпис укладений
25 травня 2018 13:53
додаткова угода.pdf зміни до договору
25 травня 2018 13:42
Електронний підпис укладений
17 травня 2018 11:56
додаткова угода.pdf зміни до договору
17 травня 2018 10:01
Електронний підпис укладений
20 квітня 2018 11:41
додаткова угода.pdf зміни до договору
20 квітня 2018 11:35
Електронний підпис укладений
18 квітня 2018 10:09
додаткова угода.pdf зміни до договору
18 квітня 2018 09:49
Електронний підпис укладений
29 березня 2018 16:36
договір вугілля.pdf укладений
29 березня 2018 16:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 25/П
Договір:
Номер додаткової угоди: 25/П
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 25/П
Договір:
Номер додаткової угоди: 25/П
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 25/П
Договір:
Номер додаткової угоди: 25/П
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
25 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 25/П
Договір:
Номер додаткової угоди: 25/П
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Номер договору про закупівлю: 25/П
Договір:
Номер додаткової угоди: 25/П
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю продовжується на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порідку.
Номер договору про закупівлю: 25/П
Договір:
Номер додаткової угоди: 25/П
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 березня 2018 — 11 лютого 2019
Сума оплати за договором: 1 443 820,26
UAH з ПДВ