Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 (CPV), код - 55510000-8 Послуги їдалень (Послуги з організації харчування учнів пільгових категорій).
Очікувана вартість
191 250,00 UAH
UA-2018-01-18-001129-a da2031ba5d7c419fb76bf8a44c4cab57
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Блакита Олег Михайлович

380982653567 tnvkzosh.9@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 січня 2018
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Тернопільський навчально-виховний комплекс "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-економічний ліцей №9 імені Іванни Блажкевич" Тернопільської міської ради Тернопільської області
Код ЄДРПОУ: 14040167
Вебсайт: http://9.school-info.te.ua/
Місцезнаходження: 46027, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, Макаренка 1а
Контактна особа: Блакита Олег Михайлович
380982653567
tnvkzosh.9@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Суб’єкт підприємницької діяльності повинен надати Замовнику послуги з організації харчування учнів з числа сімей, які отримують допомогу відповідну до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям» , учнів з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, та учнів, батьки яких визнані учасниками бойових дій у зоні проведення АТО, якість яких відповідає умовам, викладеним у «Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих заходах», затвердженому Наказом Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства освіти і науки України 01.06.2005 №242/329, та ДСаПіН 5.5.2.008-01, затверджені Постановою Головного державного санітарного лікаря країни від 14.08.2001 року №63. Харчування учнів потрібно здійснювати за місцем навчання, безпосередньо у навчальному закладі, у дні коли проводиться навчання, протягом 2018 року.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 (CPV), код - 55510000-8 Послуги їдалень (Послуги з організації харчування учнів пільгових категорій).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46027, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Макаренка 1-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Баранюк Валентина Степанівна
#1847503928
Переможець 191 250,00
UAH
18 січня 2018 14:08

Документи

18 січня 2018 14:07
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2018 14:15
Договір на 2018 рік.pdf укладений
18 січня 2018 14:10
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 11:14
Електронний підпис укладений
22 грудня 2018 12:48
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2018 12:46
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
22 грудня 2018 12:44
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2018 13:20
Додаткова угода №2..pdf зміни до договору
29 листопада 2018 13:13
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2018 16:21
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2018 16:19
Доданкова угода №1.pdf зміни до договору
22 жовтня 2018 16:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились, у зв'язку із зменшенням обсягів закупівлі та керуючись п.1 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» внести зміни до Договору, викласти пункт 3.1 Договору в новій редакції такого змісту: «3.1. Ціна цього Договору становить – 148 400,00 грн. (сто сорок вісім тисяч чотириста грн. 00 коп.)».
Номер договору про закупівлю: 675
Договір:
Номер додаткової угоди: 675/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились, у зв'язку із зменшенням обсягів закупівлі та керуючись п.1 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» внести зміни до Договору, викласти пункт 3.1 Договору в новій редакції такого змісту: «3.1. Ціна цього Договору становить – 128 400,00 грн. (сто двадцять вісім тисяч чотириста грн. 00 коп.)».
Номер договору про закупівлю: 675
Договір:
Номер додаткової угоди: 675/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились, у зв'язку із зменшенням обсягів закупівлі та керуючись п.1 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» внести зміни до Договору, викласти пункт 3.1 Договору в новій редакції такого змісту: «3.1. Ціна цього Договору становить – 121 380,00 грн. (сто двадцять одна тисяча триста вісімдесят грн. 00 коп.)»
Номер договору про закупівлю: 675
Договір:
Номер додаткової угоди: 675/3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 121 380,00
UAH