Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-24 Велика Добронь – Мукачеве - Берегове - контрольно-пропускний пункт "Лужанка" на ділянці км 0+000 - км 24+675
Current middle repair of the road of national importance M-24 Great Dobron - Mukacheve - Berehove - checkpoint "Luzhanka" on the section km 0 + 000 - km 24 + 675
Очікувана вартість
350 026 000,00 UAH
UA-2018-01-18-001024-a da708f9d99714bb79c016560ac4304f3
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пустовойтенко Михайло Олександрович

380312643397 mishapdmt@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Закарпатській області
Код ЄДРПОУ: 25449824
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська область обл., Ужгород, Собранецька,39
Контактна особа: Пустовойтенко Михайло Олександрович
380312643397
mishapdmt@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Road administration in transkarpathian region
National ID: 25449824
Contact point: Pustovoitenko Mykhailo Oleksandrovych
380312643397
mishapdmt@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 18 січня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 09 лютого 2018 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 лютого 2018 09:00
Початок аукціону: 26 лютого 2018 11:29
Очікувана вартість: 350 026 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 400 104,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,40%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1700000 UAH
Publication date: 18 січня 2018 13:13
Enquiries until: 09 лютого 2018 09:00
Complaints submission until: до 15 лютого 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 19 лютого 2018 09:00

Information

Estimated total value: 350 026 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 400 104 UAH
Minimal lowering step, %: 0,40 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-24 Велика Добронь – Мукачеве - Берегове - контрольно-пропускний пункт "Лужанка" на ділянці км 0+000 - км 24+675 (45233142-6 Ремонт дороги)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-24 Велика Добронь – Мукачеве - Берегове - контрольно-пропускний пункт "Лужанка" на ділянці км 0+000 - км 24+675
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Собранецька, 39, Ужгород, Закарпатська область, 88000, Україна
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Current middle repair of the road of national importance M-24 Great Dobron - Mukacheve - Berehove - checkpoint "Luzhanka" on the section km 0 + 000 - km 24 + 675
CPV: 45233142-6
Період постачання: з 12 березня 2018 по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 січня 2018 13:19
Електронний підпис
18 січня 2018 13:17
ТД М-24.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-02-19-000004 ● f90ff7fc2b80480696d222fa7bcdc3b3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 лютого 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 лютого 2021 13:47
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

19.02.2021 № 116



Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 19.02.2021.



Начальник Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Денис ЯКОВЛЄВ

Додаток
до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області
від 19.02.2021 № 116

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель

№ 2 UA-2018-01-18-001024-a 18.01.2018

Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-03-02 16:36:32

Запит замовнику

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-24 Велика Добронь – Мукачеве - Берегове - контрольно-пропускний пункт «Лужанка» на ділянці км 0+000 - км 24+675» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформацію та документів.
Пропоную надати документальне підтвердження наявності об’єктивних обставин для продовження дії договору від 20.03.2018 № 11 та виконання зобов’язань за цим договором, зокрема надати документи, які підтверджують наявність підстав для внесення змін згідно з додатковими угодами від 27.03.2019 № 11/3, від 20.02.2020 № 11/5, від 02.11.2020 № 11/7, від 21.12.2020 № 11/8.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-03-04 15:34:52

Пояснення на запит

Стосовно підстав для укладання додаткової угоди від 27.03.2019 року №11/3, та додаткової угоди від 20.02.2020 року №11/5 щодо продовження строку дії договору від 20.03.2018 року №11, зазначаємо, що відповідно до п.4 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Об’єктивними обставинами, які вплинули на продовження строку дії договору являється затримка фінансування витрат замовника, документальним підтвердженням якого є Постанова Кабінету Міністрів України за №36 від 29.01.2020 року, згідно якої на даний об’єкт виділено 166 700 000,00 грн. при необхідних 183 332 214,31 грн.
Слід зазначити, що 01.07.2020 року Постановою Кабінету Міністрів України за № 539, було виділено додатково 21 900 000,00 грн., однак через стислі терміни та погодні умови виконання робіт не було здійснено в повному обсязі.
Дані постанови розміщені на сайті kmu.gov.ua та є у вільному доступі.
Щодо додаткової угоди № 11/7 від 02.11.2020 року зазначаємо, бюджетні зобов’язання зареєстровані в минулих роках, можуть бути погашені в поточному періоді як коштом спеціального фонду, так і загального фонду лише після прийняття відповідного рішення головним розпорядником бюджетних коштів.
Відповідно до ст.3 Бюджетного кодексу України зазначено, що Бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. Неприйняття Верховною Радою України закону про Державний бюджет України до 1 січня відповідного року не є підставою для встановлення іншого бюджетного періоду.
У зв’язку із закінченням бюджетного періоду, на виконання вимог Наказу №309 від 02.03.2012 року виданого МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ «Про затвердження Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України» , та із вище наведеними обставинами, було укладено додаткову угоду №11/8 від 21.12.2020 року для зняття (зменшення) бюджетних зобов’язань.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення на висновок. Щодо відсутності пояснень, стосовно об’єктивних обставин для продовження дії договору від 20.03.2018 № 11 та виконання зобов’язань за цим договором, які підтверджують наявність підстав для внесення змін згідно з додатковою угодою від 27.03.2019 № 11/3. 02.03.2021 року, Замовнику надійшов запит, щодо надання документального підтвердження наявності об’єктивних обставин для продовження дії договору від 20.03.2018 № 11 та виконання зобов’язань за цим договором, зокрема надати документи, які підтверджують наявність підстав для внесення змін згідно з додатковими угодами від 27.03.2019 № 11/3, від 20.02.2020 № 11/5, від 02.11.2020 № 11/7, від 21.12.2020 № 11/8. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. 04.03.2021 року, Замовником через електронну систему закупівель надано пояснення на запит, а саме стосовно підстав для укладання додаткової угоди від 27.03.2019 року №11/3, та додаткової угоди від 20.02.2020 року №11/5 щодо продовження строку дії договору від 20.03.2018 року №11, зазначено, що відповідно до п.4 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Об’єктивними обставинами, які вплинули на продовження строку дії договору являється затримка фінансування витрат замовника, документальним підтвердженням якого є Постанова Кабінету Міністрів України за №36 від 29.01.2020 року, згідно якої на даний об’єкт виділено 166 700 000,00 грн. при необхідних 183 332 214,31 грн. Слід зазначити, що 01.07.2020 року Постановою Кабінету Міністрів України за № 539, було виділено додатково 21 900 000,00 грн., однак через стислі терміни та погодні умови виконання робіт не було здійснено в повному обсязі. Дані постанови розміщені на сайті kmu.gov.ua та є у вільному доступі. Слід звернути увагу, що Замовник у своїх поясненнях звертає увагу саме на затримку фінансування витрат замовника, що спричинило продовження строку дії вище наведеного договору у 2019 році з наведеним розміром фінансування у 2020 році відповідно до Постанов Кабінету міністрів України, а тому даний висновок є необґрунтованими та таким, що не відповідає дійсності, а тому вимоги встановлені за результатом такого Висновку не підлягають до виконання та нами, як Замовником закупівлі, буде подано скаргу до суду.

2021-03-24 16:06:25


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 березня 2021
Кінцевий строк оскарження: 01 квітня 2021

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Ненадання пояснень на запит посадової особи органу державного фінансового контролю.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Висновок оскаржено Службою автомобільних доріг у Закарпатській області до суду
Дата публікації: 31 березня 2021

Документи:

31 березня 2021 18:43
Електронний підпис
31 березня 2021 18:43
М - 24 скан.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 20 лютого 2018
UA-2018-01-18-001024-ada708f9d99714bb79c016560ac4304f3
Найменування: Служба автомобільних доріг у Закарпатській області
Код ЄДРПОУ: 25449824
Місцезнаходження: 88000, Україна, Закарпатська область обл., Ужгород, Собранецька,39
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ШБУ-77" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

20 лютого 2018 16:25
Протокол розгляду.pdf
20 лютого 2018 16:26
Електронний підпис

Публічні документи

02 березня 2018 10:53
Електронний підпис
16 лютого 2018 20:08
Електронний підпис
16 лютого 2018 20:08
Електронний підпис
16 лютого 2018 19:39
154 Гарантія ШБУ-77 12022018.rar
16 лютого 2018 19:39
46 Технічне завдання.pdf
16 лютого 2018 19:39
45 Проект договору.pdf
16 лютого 2018 19:39
43 Довідка працівники.pdf
16 лютого 2018 19:39
40 Договір лабораторія.pdf
16 лютого 2018 19:39
34 Договір АБЗ.pdf
16 лютого 2018 19:39
29 Картки бух.обліку.pdf
16 лютого 2018 19:39
21 Договір оренди офіса.pdf
16 лютого 2018 19:39
20 Довідка маттехбаза.pdf
16 лютого 2018 19:39
19 Лист зобовязання 4.pdf
16 лютого 2018 19:39
18 Лист зобовязання 3.pdf
16 лютого 2018 19:39
17 Лист зобовязання 2.pdf
16 лютого 2018 19:39
16 Лист зобовязання 1.pdf
16 лютого 2018 19:39
15 Довідка щодо санкцій.pdf
16 лютого 2018 19:39
12 Лист згода САТ.pdf
16 лютого 2018 19:39
7 копія ліцензії.pdf
16 лютого 2018 19:39
6 Гарантійний лист.pdf
16 лютого 2018 19:39
3 Статут.pdf
16 лютого 2018 19:39
2 Банківська гарантія.pdf
16 лютого 2018 19:39
1 Реєстр.pdf

Документи

20 лютого 2018 16:25
Протокол розгляду.pdf
20 лютого 2018 16:26
Електронний підпис

Публічні документи

19 лютого 2018 08:47
Електронний підпис
19 лютого 2018 08:45
10. Банківська гарантія.zip
19 лютого 2018 08:45
6. Лист зобов'язання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ШБУ-77"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 лютого 2018 11:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ШБУ-77" 349 413 415,00
UAH з ПДВ
349 413 415,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 349 817 382,00
UAH з ПДВ
349 817 382,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 березня 2018 10:53
Електронний підпис
16 лютого 2018 20:08
Електронний підпис
16 лютого 2018 20:08
Електронний підпис
16 лютого 2018 19:39
154 Гарантія ШБУ-77 12022018.rar
16 лютого 2018 19:39
46 Технічне завдання.pdf
16 лютого 2018 19:39
45 Проект договору.pdf
16 лютого 2018 19:39
43 Довідка працівники.pdf
16 лютого 2018 19:39
40 Договір лабораторія.pdf
16 лютого 2018 19:39
34 Договір АБЗ.pdf
16 лютого 2018 19:39
29 Картки бух.обліку.pdf
16 лютого 2018 19:39
21 Договір оренди офіса.pdf
16 лютого 2018 19:39
20 Довідка маттехбаза.pdf
16 лютого 2018 19:39
19 Лист зобовязання 4.pdf
16 лютого 2018 19:39
18 Лист зобовязання 3.pdf
16 лютого 2018 19:39
17 Лист зобовязання 2.pdf
16 лютого 2018 19:39
16 Лист зобовязання 1.pdf
16 лютого 2018 19:39
15 Довідка щодо санкцій.pdf
16 лютого 2018 19:39
12 Лист згода САТ.pdf
16 лютого 2018 19:39
7 копія ліцензії.pdf
16 лютого 2018 19:39
6 Гарантійний лист.pdf
16 лютого 2018 19:39
3 Статут.pdf
16 лютого 2018 19:39
2 Банківська гарантія.pdf
16 лютого 2018 19:39
1 Реєстр.pdf

Публічні документи

19 лютого 2018 08:47
Електронний підпис
19 лютого 2018 08:45
10. Банківська гарантія.zip
19 лютого 2018 08:45
6. Лист зобов'язання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ШБУ-77"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ШБУ-77"
#41412376
Переможець 349 413 415,00
UAH з ПДВ
28 лютого 2018 09:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 лютого 2018 09:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ШБУ-77"
#41412376
349 413 415,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 березня 2018 17:06
Договір №11.pdf укладений
21 березня 2018 17:05
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2021 13:50
До.угода №11-10.pdf зміни до договору
20 грудня 2021 13:50
Електронний підпис зміни до договору
19 березня 2021 12:45
11-9.pdf зміни до договору
19 березня 2021 12:44
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 17:54
Дод.угода №11-8.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 17:53
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2020 14:34
Дод.угода№11-7.pdf зміни до договору
02 листопада 2020 14:34
Електронний підпис зміни до договору
16 липня 2020 15:53
Дод угода 11-6.pdf зміни до договору
16 липня 2020 15:52
Електронний підпис зміни до договору
20 лютого 2020 16:29
Дод.угода №11-5.pdf зміни до договору
20 лютого 2020 16:29
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 12:30
Дод.угода 11-4.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 12:30
Електронний підпис зміни до договору
27 березня 2019 11:39
Дод.угода №11-3.pdf зміни до договору
27 березня 2019 11:38
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2018 14:03
Дод.угода № 11-2.pdf зміни до договору
20 грудня 2018 14:02
Електронний підпис зміни до договору
17 серпня 2018 14:42
Дод.угода №11-1.pdf зміни до договору
17 серпня 2018 14:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 11/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі та бюджетні зобов'язання
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік, бюджетні зобов'язання на 2019 рік
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2019 рік
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 11/4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
20 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2020 рік, продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 11/5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі. Авансування згідно договору
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 11/6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 11/7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 11/8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі. Бюджетні зобов'язання Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 11/9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2021 рік, зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 11/10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML