Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з централізованого водовідведення (90430000-0 – Послуги з відведення стічних вод)
Очікувана вартість
2 559,72 UAH
UA-2018-01-18-000051-b f43114d6ada2482bad4432c15c648799
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Бикова

+380983839215 marschool29@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 січня 2018
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 29 Маріупольської міської ради Донецької області"
Код ЄДРПОУ: 23031279
Місцезнаходження: 87518, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Зелінського, буд. 37/39
Контактна особа: Лариса Бикова
+380983839215
marschool29@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
514 метр кубічний
послуги з централізованого водовідведення (90430000-0 – Послуги з відведення стічних вод)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87518, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Зелінського, 37/39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 90430000-0 — Послуги з відведення стічних вод

Тендерна документація

18 січня 2018 02:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "Маріупольське ВУВКГ"
#03361508
Переможець 2 559,72
UAH з ПДВ
18 січня 2018 02:20

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2019 15:09
ОШ 29 ДУ 5 ЦВС.pdf зміни до договору
03 січня 2019 15:09
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2018 15:33
ОШ29ЦВС.pdf зміни до договору
03 грудня 2018 15:32
Електронний підпис зміни до договору
22 листопада 2018 17:22
ОШ 29 ДУ 3.pdf зміни до договору
22 листопада 2018 17:21
Електронний підпис зміни до договору
04 жовтня 2018 22:05
ОШ 29 ЦВС.pdf зміни до договору
04 жовтня 2018 22:04
Електронний підпис зміни до договору
15 червня 2018 17:37
ОШ 29 ЦВС.pdf зміни до договору
15 червня 2018 17:37
Електронний підпис укладений
18 січня 2018 02:21
ОШ 29 ЦВС.pdf укладений
18 січня 2018 02:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
15 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 71/ЦВС
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 71/ЦВС
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 71/ЦВС
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 71/ЦВС
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 71/ЦВС
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML