Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з вивезення та розміщення твердих побутових відходів
Очікувана вартість
259 811,98 UAH
UA-2018-01-17-002436-c b1d83860802c49e6a79733d81be48c28
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Ігорівна Некрасова

+380500527287
+380626471538
+380626450152
kramgoroo_dz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ КРАМАТОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02142885
Місцезнаходження: 84301, Україна , Донецька обл., м.Краматорськ, вул. Ярослава Мудрого, буд. 56
Контактна особа: Катерина Ігорівна Некрасова
+380500527287,+380626471538,+380626450152
kramgoroo_dz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
В зв’язку з тим, що відкриті торги були двічі відмінені, а для проведення наступних відкритих торгів, які теж можуть не відбутися, потрібен час, протягом якого заклади управління освіти Краматорської міської ради не можуть безперервно отримувати послугу вивезення та розміщення твердих побутових відходів, виникла термінова потреба у закупівлі даних послуг. Не укладення договору на вивезення відходів призведе до негативних соціальних процесів та небажаних наслідків, до порушення санітарних норм, які виникнуть в результаті не вивезення твердих побутових відходів з територій закладів освіти.
Комунальне автотранспортне підприємство 052810 є підприємством у місті Краматорську, яке надає послуги з вивезення та розміщення твердих побутових відходів для об’єктів державної та комунальної власності за встановленим тарифом, має для цього необхідний досвід у наданні цієї послуги, обладнання та відповідний дозвіл.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2018 16:08
Оскарження наміру укласти договір: 28 січня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Послуги з вивезення та розміщення твердих побутових відходів - 3019,665 м.куб.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з вивезення та розміщення твердих побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84300, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, Заклади управління освіти м. Краматорськ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація сміття та поводження зі сміттям

Тендерна документація

17 січня 2018 15:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне автотранспортне підприємство 052810
#05448946
Переможець 259 811,98
UAH з ПДВ
17 січня 2018 16:08

Документи

17 січня 2018 16:08
Електронний підпис
17 січня 2018 16:07
протокол № 2 17.01..pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 січня 2018 16:08

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне автотранспортне підприємство 052810
#05448946
259 811,98
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 січня 2018 16:08
Електронний підпис
17 січня 2018 16:07
протокол № 2 17.01..pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2018 19:05
звіт про виконання.pdf укладений
27 грудня 2018 19:04
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2018 12:49
повідомлення 2.pdf зміни до договору
18 грудня 2018 12:47
дод. угода № 2.pdf зміни до договору
18 грудня 2018 12:47
Електронний підпис зміни до договору
11 липня 2018 12:46
Повід_тбо.pdf зміни до договору
11 липня 2018 12:44
Дод уг _ тбо.pdf зміни до договору
11 липня 2018 12:44
Електронний підпис укладений
30 січня 2018 14:31
дог. 844-18.pdf укладений
30 січня 2018 14:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 3.1.: «Обсяг та вартість надання послуг розраховується Виконавцем на підставі норм накопичення відходів, а також на підставі тарифів встановлених рішенням виконавчого комітету Краматорської міської ради від 06.06.2018 року №362 «Про коригування тарифів на послуги з вивезення твердих і рідких побутових відходів, встановлених рішенням виконкому міської ради від 20.11.2013 №846 «Про встановлення тарифів на послуги з вивезення твердих і рідких побутових відходів та затвердження норм надання послуг з вивезення відходів» (зі змінами)» п. 4.2.: «Вартість послуг вивезення та розміщення 1 куб. м твердих побутових відходів складає 129,06 грн» п. 4.3: «Ціна цього договору становить 319 390,81 грн. (Триста дев’ятнадцять тисяч триста дев’яносто грн 81 коп.)»
Номер договору про закупівлю: №844/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 844/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 3.2. "Обсяг послуг з вивезення та розміщення ТПВ виходячи із заявки Замовника орієнтовно становить 3018,3648 м3 за період з січня по грудень 2018 року включно". п. 4.3. "Сума оплати за послуги з вивезення та розміщення твердих побутових відходів складає 319 222,99 грн (Триста дев'ятнадцять тисяч двісті двадцять дві грн 99 коп.) з ПДВ".
Номер договору про закупівлю: №844/18
Договір:
Номер додаткової угоди: № 844/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 січня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 319 222,99
UAH з ПДВ