Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція Воропаївської ЗОШ, Вишгородського району, Київської області
Очікувана вартість
7 821 100,00 UAH
UA-2018-01-17-002245-c ● 65dd49f8ccdf411a9bebadb7a0323cad
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Вишгородської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02143850 |
Місцезнаходження: | 07300, Україна , Київська обл., Вишгородський район, місто Вишгород, пл. Шевченка, буд. 1, кімн. 110 |
Контактна особа: |
Тетяна Фороща +380459654548 vishgorodosvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 січня 2018 15:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 січня 2018 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 лютого 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 лютого 2018 00:00 |
Початок аукціону: | 06 лютого 2018 11:49 |
Очікувана вартість: | 7 821 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 39000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція Воропаївської ЗОШ, Вишгородського району, Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07343, Україна, Київська область, с. Воропаїв, Шевченка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 січня 2018 17:41 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 січня 2018 17:40 |
ТД Воропаївська ЗОШ.pdf | |
29 січня 2018 17:40 |
перелік змін.docx |
29 січня 2018 17:41 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 січня 2018 17:40 |
ТД Воропаївська ЗОШ.pdf
|
|||
29 січня 2018 17:40 |
перелік змін.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо вимоги надання відгуків, що видані у 2018 році
Дата подання: 18 січня 2018 18:13
Дата відповіді: 22 січня 2018 09:58
Доброго дня!
Наше підприємство планує приймати участь у торгах.
Ми маємо великий досвід виконання аналогічних робіт та позитивні відгуки замовників.
Під час ознайомлення з тендерною документацією ми виявили вимогу, яка обмежує наше право на участь у торгах та звужує коло учасників.
Так, п.2. додатку 3 до тендерної документації передбачено, що оригінал листа-відгука контрагента, має бути виданий у 2018 році.
Проте відгук - це документ, який характеризує виконавця робіт та виконані ним роботи та не має терміну дії, тобто безстроковий та чинний весь час, оскільки факт виконання робіт вже відбувся.
Це питання нас дуже турбує, оскільки в нашому випадку замовник, для якого ми виконували великі обсяги аналогічних робіт був реорганізований. Відповідно до цього отримати повторний відгук, як того вимагає тендерна документація, не є можливим.
На підставі вищевикладеного, просимо виключити вищевказану вимогу щодо обмеження строку дії відгуків.
З повагою,
директор
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог додатку 3 до тендерної документації , на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасник надає лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством) з інформацією про виконання аналогічного договору (аналогічними вважаються договори на будівництво або реконструкцію або капітальний ремонт – ІІІ – ІV категорія складності об'єктів будівництва), з підтверджуючими документами (договір; оригінал листа-відгука контрагента, виданий у 2018 році; акти виконаних робіт тощо). Надання листа – відгука , виданого саме у 2018 році зумовлено тим, що при перевірці тендерів перевіряючими органами беруться до уваги документи поточного року. Якщо ж Замовник був реорганізований, то Ви маєте можливість взяти лист – відгук від новоствореної організації, з наданням додатково документів, що підтверджують реорганізацію Замовника, для якого Ви виконували роботи.
Щодо надання роз'яснень
Дата подання: 18 січня 2018 18:21
Дата відповіді: 22 січня 2018 09:59
Доброго дня!
Просимо роз'яснити вимоги п.2 Додатку 3 до тендерної документації, а саме з оригіналів чи завірених копій має бути відскановані документи, що підтверджують досвід виконання робіт. А також, яку кількість аналогічних договорів має бути надана у складі тендерної пропозиції.
Дякуємо.
Відповідь: Відповідно до вимог додатку 3 до тендерної документації , на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасник надає лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством) з інформацією про виконання аналогічного договору (аналогічними вважаються договори на будівництво або реконструкцію або капітальний ремонт – ІІІ – ІV категорія складності об'єктів будівництва), з підтверджуючими документами (договір; оригінал листа-відгука контрагента, виданий у 2018 році; акти виконаних робіт тощо). Тобто, надається інформація про хоча б один договір у відповідності з вимогами додатку 3 до тендерної документації. Крім того, відповідно до розділу 3 тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» містить наступну вимогу : Всі документи тендерної пропозиції повинні бути скановані з оригіналів, за виключенням випадків, якщо Замовником допускається копія або нотаріально завірена копія. В додатку 3 до тендерної документації встановлена вимога щодо надання тільки оригіналів документів (тобто їх скановані копії).
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ЄВРОБУД ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ #40658777 |
Відхилено |
7 380 000,00
UAH з ПДВ
|
12 лютого 2018 18:27
|
ТОВ "АМК РЕМ-БУД" #38256839 |
Переможець |
7 819 000,00
UAH з ПДВ
|
12 лютого 2018 18:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 серпня 2019 12:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 серпня 2019 12:50
|
Додаткова угода 1 до договору 010318.pdf | зміни до договору |
19 серпня 2019 12:49
|
Електронний підпис | укладений |
01 березня 2018 11:27
|
File0001.PDF | укладений |
01 березня 2018 11:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг). Ціна договору складає 7804300,90 грн., у тому числі ПДВ 1300716,82 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 01-03-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |