Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт КДЮСШ за адресою: вул. Грушевського, 7б у м. Вишгород, Київської області
Очікувана вартість
2 861 100,00 UAH
UA-2018-01-17-002233-c a42fe0240ca84ab7923e997f90589be7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Фороща

+380459654548 vishgorodosvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Вишгородської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02143850
Місцезнаходження: 07300, Україна , Київська обл., Вишгородський район, місто Вишгород, пл. Шевченка, буд. 1, кімн. 110
Контактна особа: Тетяна Фороща
+380459654548
vishgorodosvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2018 15:08
Звернення за роз’ясненнями: до 27 січня 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 лютого 2018 00:00
Початок аукціону: 06 лютого 2018 12:12
Очікувана вартість: 2 861 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 14000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт КДЮСШ за адресою: вул. Грушевського, 7б у м. Вишгород, Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07300, Україна, Київська область, м. Вишгород, Грушевського, 7 б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 січня 2018 17:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2018 17:48
ТД КДЮСШ.pdf
29 січня 2018 17:48
перелік змін.docx
29 січня 2018 17:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2018 15:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2018 17:48
ТД КДЮСШ.pdf
17 січня 2018 15:08
ТД КДЮСШ.pdf
29 січня 2018 17:48
перелік змін.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо вимоги надання відгуків, що видані у 2018 році
Дата подання: 18 січня 2018 18:12
Дата відповіді: 22 січня 2018 09:56
Доброго дня! Наше підприємство планує приймати участь у торгах. Ми маємо великий досвід виконання аналогічних робіт та позитивні відгуки замовників. Під час ознайомлення з тендерною документацією ми виявили вимогу, яка обмежує наше право на участь у торгах та звужує коло учасників. Так, п.2. додатку 3 до тендерної документації передбачено, що оригінал листа-відгука контрагента, має бути виданий у 2018 році. Проте відгук - це документ, який характеризує виконавця робіт та виконані ним роботи та не має терміну дії, тобто безстроковий та чинний весь час, оскільки факт виконання робіт вже відбувся. Це питання нас дуже турбує, оскільки в нашому випадку замовник, для якого ми виконували великі обсяги аналогічних робіт був реорганізований. Відповідно до цього отримати повторний відгук, як того вимагає тендерна документація, не є можливим. На підставі вищевикладеного, просимо виключити вищевказану вимогу щодо обмеження строку дії відгуків. З повагою, директор
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог додатку 3 до тендерної документації , на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасник надає лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством) з інформацією про виконання аналогічного договору (аналогічними вважаються договори на будівництво або реконструкцію або капітальний ремонт – ІІІ – ІV категорія складності об'єктів будівництва), з підтверджуючими документами (договір; оригінал листа-відгука контрагента, виданий у 2018 році; акти виконаних робіт тощо). Надання листа – відгука , виданого саме у 2018 році зумовлено тим, що при перевірці тендерів перевіряючими органами беруться до уваги документи поточного року. Якщо ж Замовник був реорганізований, то Ви маєте можливість взяти лист – відгук від новоствореної організації, з наданням додатково документів, що підтверджують реорганізацію Замовника, для якого Ви виконували роботи.
Щодо надання роз'яснень
Дата подання: 18 січня 2018 18:20
Дата відповіді: 22 січня 2018 09:57
Доброго дня! Просимо роз'яснити вимоги п.2 Додатку 3 до тендерної документації, а саме з оригіналів чи завірених копій має бути відскановані документи, що підтверджують досвід виконання робіт. А також, яку кількість аналогічних договорів має бути надана у складі тендерної пропозиції. Дякуємо.
Відповідь: Відповідно до вимог додатку 3 до тендерної документації , на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасник надає лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством) з інформацією про виконання аналогічного договору (аналогічними вважаються договори на будівництво або реконструкцію або капітальний ремонт – ІІІ – ІV категорія складності об'єктів будівництва), з підтверджуючими документами (договір; оригінал листа-відгука контрагента, виданий у 2018 році; акти виконаних робіт тощо). Тобто, надається інформація про хоча б один договір у відповідності з вимогами додатку 3 до тендерної документації. Крім того, відповідно до розділу 3 тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» містить наступну вимогу : Всі документи тендерної пропозиції повинні бути скановані з оригіналів, за виключенням випадків, якщо Замовником допускається копія або нотаріально завірена копія. В додатку 3 до тендерної документації встановлена вимога щодо надання тільки оригіналів документів (тобто їх скановані копії).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 лютого 2018 12:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АМК РЕМ-БУД" 2 395 000,00
UAH з ПДВ
2 395 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ЄВРОБУД ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ 2 850 390,00
UAH з ПДВ
2 850 390,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 лютого 2018 15:08
Електронний підпис
05 лютого 2018 15:06
Виконання по договору.pdf
05 лютого 2018 15:06
Лист - відгук.pdf
05 лютого 2018 15:06
договір.pdf
05 лютого 2018 15:06
Договір на техніку.pdf
05 лютого 2018 15:06
Обробка даних.pdf
05 лютого 2018 15:06
захист довкілля.pdf
05 лютого 2018 15:06
технічні вимоги.pdf
05 лютого 2018 15:06
Дозвіл.pdf
05 лютого 2018 15:06
Додаток ліцензії.pdf
05 лютого 2018 15:06
Ліцензія.pdf
05 лютого 2018 15:06
Статут.pdf
05 лютого 2018 15:06
Довідки БІЗ банк.pdf
05 лютого 2018 15:06
довідки Кредо.pdf
05 лютого 2018 15:06
проект договору.pdf
05 лютого 2018 15:06
Пропозиція 2Т.pdf

Публічні документи

24 лютого 2018 20:39
Електронний підпис
24 лютого 2018 20:39
Електронний підпис
24 лютого 2018 20:36
ЭДР.pdf
24 лютого 2018 20:36
МВС.pdf
24 лютого 2018 20:35
ДФСУ.pdf
05 лютого 2018 17:17
Електронний підпис
05 лютого 2018 17:16
Електронний підпис
05 лютого 2018 17:13
Корисливі мотиви.pdf
05 лютого 2018 17:13
Лист гарантія санкції.pdf
05 лютого 2018 17:13
Дозвіл__198.17.32.PDF
05 лютого 2018 17:13
Угода ЦРЛ.pdf
05 лютого 2018 17:13
ДУ до дог механізми.pdf
05 лютого 2018 17:13
проект договору.pdf
05 лютого 2018 17:13
ТП КДЮСШ.pdf
05 лютого 2018 17:13
статут.pdf
05 лютого 2018 17:13
Глобус про рахунок.pdf
05 лютого 2018 17:13
Про забезпечення.pdf
05 лютого 2018 17:13
Глобус про кредити.pdf
05 лютого 2018 17:13
Відгук ЦРЛ.pdf
05 лютого 2018 17:13
Обладнання.pdf
05 лютого 2018 17:13
Євробуд 6925 p7s.zip
05 лютого 2018 17:13
Антиконкурентні дії.pdf
05 лютого 2018 17:13
Аналогічні договори.pdf
05 лютого 2018 17:13
Євробуд 6925 medoc.zip
05 лютого 2018 17:13
технічні вимоги.pdf
05 лютого 2018 17:13
Ліцензія з додаком.pdf
05 лютого 2018 17:13
АКТ ЦРЛ.pdf
05 лютого 2018 17:13
Контактні дані.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АМК РЕМ-БУД"

ЄВРОБУД ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АМК РЕМ-БУД"
#38256839
Відхилено 2 395 000,00
UAH з ПДВ
19 лютого 2018 12:24
ЄВРОБУД ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ
#40658777
Переможець 2 850 390,00
UAH з ПДВ
19 лютого 2018 12:26

Документи

19 лютого 2018 12:24
Електронний підпис
19 лютого 2018 12:23
Сканировать1.PDF
12 лютого 2018 17:57
Електронний підпис
12 лютого 2018 17:57
Сканировать1.PDF

Документи

19 лютого 2018 12:26
Електронний підпис
19 лютого 2018 12:26
Сканировать1.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 лютого 2018 12:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ЄВРОБУД ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ
#40658777
2 850 390,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 лютого 2018 12:26
Електронний підпис
19 лютого 2018 12:26
Сканировать1.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 серпня 2019 14:28
Електронний підпис зміни до договору
19 серпня 2019 14:26
Додаткова угода 1 до договору 060318.pdf зміни до договору
19 серпня 2019 14:25
Електронний підпис укладений
06 березня 2018 15:47
File.PDF укладений
06 березня 2018 15:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг). Сума договору складає 2849718,07 грн., у тому числі ПДВ 474953,01 грн.
Номер договору про закупівлю: 06-03-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 березня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 849 718,07
UAH (в тому числі ПДВ 474 953,01 UAH)