Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт фасаду Вишгородської спеціалізованої школи "Сузір'я" по вул. Кургузова, 15 у м. Вишгород, Київської області
Очікувана вартість
5 406 100,00 UAH
UA-2018-01-17-002203-c ● c24e110819cc432e90a52930e066e765
Відкриті торги
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Вишгородської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02143850 |
Місцезнаходження: | 07300, Україна , Київська обл., Вишгородський район, місто Вишгород, пл. Шевченка, буд. 1, кімн. 110 |
Контактна особа: |
Тетяна Фороща +380459654548 vishgorodosvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 січня 2018 15:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 січня 2018 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 лютого 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 лютого 2018 00:00 |
Початок аукціону: | 06 лютого 2018 13:48 |
Очікувана вартість: | 5 406 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 28 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,52% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 27000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт фасаду Вишгородської спеціалізованої школи "Сузір'я" по вул. Кургузова, 15 у м. Вишгород, Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07300, Україна, Київська область, м. Вишгород, Кургузова, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 січня 2018 17:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 січня 2018 17:53 |
ТД ВСШ Сузір'я.pdf | |
29 січня 2018 17:53 |
перелік змін.docx |
29 січня 2018 17:54 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 січня 2018 17:53 |
ТД ВСШ Сузір'я.pdf
|
|||
29 січня 2018 17:53 |
перелік змін.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо вимоги надання відгуків, що видані у 2018 році
Дата подання: 18 січня 2018 18:15
Дата відповіді: 22 січня 2018 09:55
Доброго дня!
Наше підприємство планує приймати участь у торгах.
Ми маємо великий досвід виконання аналогічних робіт та позитивні відгуки замовників.
Під час ознайомлення з тендерною документацією ми виявили вимогу, яка обмежує наше право на участь у торгах та звужує коло учасників.
Так, п.2. додатку 3 до тендерної документації передбачено, що оригінал листа-відгука контрагента, має бути виданий у 2018 році.
Проте відгук - це документ, який характеризує виконавця робіт та виконані ним роботи та не має терміну дії, тобто безстроковий та чинний весь час, оскільки факт виконання робіт вже відбувся.
Це питання нас дуже турбує, оскільки в нашому випадку замовник, для якого ми виконували великі обсяги аналогічних робіт був реорганізований. Відповідно до цього отримати повторний відгук, як того вимагає тендерна документація, не є можливим.
На підставі вищевикладеного, просимо виключити вищевказану вимогу щодо обмеження строку дії відгуків.
З повагою,
директор
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог додатку 3 до тендерної документації , на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасник надає лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством) з інформацією про виконання аналогічного договору (аналогічними вважаються договори на будівництво або реконструкцію або капітальний ремонт – ІІІ – ІV категорія складності об'єктів будівництва), з підтверджуючими документами (договір; оригінал листа-відгука контрагента, виданий у 2018 році; акти виконаних робіт тощо). Надання листа – відгука , виданого саме у 2018 році зумовлено тим, що при перевірці тендерів перевіряючими органами беруться до уваги документи поточного року. Якщо ж Замовник був реорганізований, то Ви маєте можливість взяти лист – відгук від новоствореної організації, з наданням додатково документів, що підтверджують реорганізацію Замовника, для якого Ви виконували роботи.
Щодо надання роз'яснень
Дата подання: 18 січня 2018 18:21
Дата відповіді: 22 січня 2018 09:54
Доброго дня!
Просимо роз'яснити вимоги п.2 Додатку 3 до тендерної документації, а саме з оригіналів чи завірених копій має бути відскановані документи, що підтверджують досвід виконання робіт. А також, яку кількість аналогічних договорів має бути надана у складі тендерної пропозиції.
Дякуємо.
Відповідь: Відповідно до вимог додатку 3 до тендерної документації , на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасник надає лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством) з інформацією про виконання аналогічного договору (аналогічними вважаються договори на будівництво або реконструкцію або капітальний ремонт – ІІІ – ІV категорія складності об'єктів будівництва), з підтверджуючими документами (договір; оригінал листа-відгука контрагента, виданий у 2018 році; акти виконаних робіт тощо). Тобто, надається інформація про хоча б один договір у відповідності з вимогами додатку 3 до тендерної документації. Крім того, відповідно до розділу 3 тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» містить наступну вимогу : Всі документи тендерної пропозиції повинні бути скановані з оригіналів, за виключенням випадків, якщо Замовником допускається копія або нотаріально завірена копія. В додатку 3 до тендерної документації встановлена вимога щодо надання тільки оригіналів документів (тобто їх скановані копії).
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-01-17-002203-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Гідробудінвест", Код ЄДРПОУ:38474158
Дата подання: 21 лютого 2018 09:03
Тендерна пропозиція ТОВ «Б-4» не відповідає ринковим цінам
В технічних вимогах Замовника вказано, що зовнішнє оздоблення повинно виконуватись за технологією «CEREZIT». За даною технологію плити із мінеральної вати повинні бути щільністю 135 кг/м3. Середньоринкова ціна в 2018 році на утеплювач щільністю 135 кг/м3 складає орієнтовно 2300 грн/м3 з ПДВ.
В пропозиції ТОВ «Б-4», в частині кошторисній документації, закладено утеплювач вартістю 658.44 грн без ПДВ (позиція 55 підсумкової відомості ресурсів) в кількісті 551,39 м3. Ця ціна є значно заниженою.
Це дозволило значно понизити ціну тендерної пропозиції ТОВ «ТБ-4» на аукціоні, що призвело до найнижчої ціни та перемоги у аукціоні і цим самим ввести в оману Замовника та інших учасників торгів.
У зв’язку з тим, що вартість матеріалів в тендерній пропозиції ТОВ «Б-4» не відповідає ринковим цінам, Вимагаємо скасувати рішення Тендерного комітету від 12 лютого 2018 року "Про продовження строку розгляду найбільш економічної вигідної тендерної пропозиції (за ціною) учасника, ТОВ «Б-4» (код за ЄДРПОУ 39652869) щодо закупівлі «Капітальний ремонт фасаду Вишгородської спеціалізованої школи "Сузір'я" по вул. Кургузова, 15 у м. Вишгород, Київської області. (ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)»" та дискваліфікувати учасника ТОВ «Б-4» і приступити до розгляду пропозицій наступного учасника торгів.
Розгорнути
Згорнути
В пропозиції ТОВ «Б-4», в частині кошторисній документації, закладено утеплювач вартістю 658.44 грн без ПДВ (позиція 55 підсумкової відомості ресурсів) в кількісті 551,39 м3. Ця ціна є значно заниженою.
Це дозволило значно понизити ціну тендерної пропозиції ТОВ «ТБ-4» на аукціоні, що призвело до найнижчої ціни та перемоги у аукціоні і цим самим ввести в оману Замовника та інших учасників торгів.
У зв’язку з тим, що вартість матеріалів в тендерній пропозиції ТОВ «Б-4» не відповідає ринковим цінам, Вимагаємо скасувати рішення Тендерного комітету від 12 лютого 2018 року "Про продовження строку розгляду найбільш економічної вигідної тендерної пропозиції (за ціною) учасника, ТОВ «Б-4» (код за ЄДРПОУ 39652869) щодо закупівлі «Капітальний ремонт фасаду Вишгородської спеціалізованої школи "Сузір'я" по вул. Кургузова, 15 у м. Вишгород, Київської області. (ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)»" та дискваліфікувати учасника ТОВ «Б-4» і приступити до розгляду пропозицій наступного учасника торгів.
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 лютого 2018 12:53
Тендерна пропозиція ТОВ "Б-4" була відхилена рішенням тендерного комітету, протокол від 21.02.18р.
Номер вимоги: UA-2018-01-17-002203-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Б-4", Код ЄДРПОУ:39652869
Дата подання: 28 лютого 2018 12:11
Не погоджуємось з рішенням Замовника про дискваліфікацію.
Вимагаємо переглянути нашу пропозицію та визнати нас ТОВ "Б-4" переможцем.
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 березня 2018 08:40
Відповідно до протоколу розгляду від 21.02.2018 р. тендерної пропозиції на закупівлю - Капітальний ремонт фасаду Вишгородської спеціалізованої школи "Сузір'я" по вул. Кургузова, 15 у м. Вишгород, Київської області (ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт), ідентифікатор закупівлі UA-2018-01-17-002203-c Ваша тендерна пропозиція була відхилена з наступних підстав:
У розділі 3 тендерної документації міститься вимога: «Всі документи тендерної про-позиції повинні бути скановані з оригіналів, за виключенням випадків, якщо Замовником допу-скається копія або нотаріально завірена копія», а в п. 2.1 додатку 3 передбачено вимогу щодо надання листа в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завіреного пе-чаткою (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чин-ним законодавством) з інформацією про виконання аналогічного договору (аналогічними вважаються договори на будівництво або реконструкцію або капітальний ремонт – ІІІ – ІV категорія складності об'єктів будівництва), з підтверджуючими документами (договір; оригінал листа-відгука контрагента, виданий у 2018 році; акти виконаних робіт тощо). В порушення даних вимог учасником було надано копію аналогічного договору, та копії документів на підтвердження виконання робіт замість оригіналів, як вимагалося Замовником. Також надано копію ліцензії та копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки замість оригіналів.
Крім того, в розділі 3 тендерної документації передбачено надання оригіналу довідки з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами станом на дату, яка повинна бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі та оригіналу довідки з обслуговуючого банку про відкриття рахунку станом на дату, яка повинна бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі, та надання тендерного забезпечення у вигляді електронної банківської гарантії (з обслуговуючого банку) і в порушення даних вимог учасником надано довідки з ПАТ КБ "ПРИВАТБАНК" (оригінали довідок), з АТ «УКРСИББАНК» (копії довідок), а банківську гарантію надано не з обслуговуючого банку, а саме видану ПАТ «КБ «Глобус».
Крім того, відділом освіти Вишгородської РДА було отримано листа від Управління захисту економіки в Київській області Департаменту захисту економіки Національної поліції України, які також зазначають, що вищезазначені порушення є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
У розділі 3 тендерної документації міститься вимога: «Всі документи тендерної про-позиції повинні бути скановані з оригіналів, за виключенням випадків, якщо Замовником допу-скається копія або нотаріально завірена копія», а в п. 2.1 додатку 3 передбачено вимогу щодо надання листа в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завіреного пе-чаткою (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чин-ним законодавством) з інформацією про виконання аналогічного договору (аналогічними вважаються договори на будівництво або реконструкцію або капітальний ремонт – ІІІ – ІV категорія складності об'єктів будівництва), з підтверджуючими документами (договір; оригінал листа-відгука контрагента, виданий у 2018 році; акти виконаних робіт тощо). В порушення даних вимог учасником було надано копію аналогічного договору, та копії документів на підтвердження виконання робіт замість оригіналів, як вимагалося Замовником. Також надано копію ліцензії та копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки замість оригіналів.
Крім того, в розділі 3 тендерної документації передбачено надання оригіналу довідки з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами станом на дату, яка повинна бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі та оригіналу довідки з обслуговуючого банку про відкриття рахунку станом на дату, яка повинна бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі, та надання тендерного забезпечення у вигляді електронної банківської гарантії (з обслуговуючого банку) і в порушення даних вимог учасником надано довідки з ПАТ КБ "ПРИВАТБАНК" (оригінали довідок), з АТ «УКРСИББАНК» (копії довідок), а банківську гарантію надано не з обслуговуючого банку, а саме видану ПАТ «КБ «Глобус».
Крім того, відділом освіти Вишгородської РДА було отримано листа від Управління захисту економіки в Київській області Департаменту захисту економіки Національної поліції України, які також зазначають, що вищезазначені порушення є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Номер вимоги: UA-2018-01-17-002203-c.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Гідробудінвест", Код ЄДРПОУ:38474158
Дата подання: 04 березня 2018 21:37
Вимога про скасування рішення згідно протоколу засідання тендерного комітету від 22 лютого 2018 року
Відповідно до ст. 30 ЗУ про Публічні закупівлі, Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до п.2 ст.16 ЗУ Про Публічні Закупівлі Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Відповідно до п.4 ст. 16 Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Відповідно до п. 3 ст.23 Закону України про публічні закупівлі сказано:
Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відповідно саме до цього пункту Замовник вніс вимогу до розділу 3 тендерної документації щодо надання сканованих копій та їх вигляду.
Відповідно до того ж пункту 3 ст.23 Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Тож, невиконання вимоги про надання копій з оригіналів – це несуттєва помилка, яка не може призвести до дискваліфікації. Однак вона виконана ТОВ «Гідробудінвест» повністю з урахуванням тих технічних можливостей, які малися на момент підготування пропозиції, а скріншот з екрана невідомого монітора не може служити доказом такої помилки, до того ж інформація щодо документу зі скріншоту – це відкрита інформація, яку Замовник може перевірити самостійно у відкритих джерелах.
Для ліквідації будь-яких зловживань з цього приводу, підтверджуємо можливість демонстрації всіх оригіналів під час підписання договору.
Ст. 24 Закону України про Публічні Закупівлі жорстко регламентує, що Замовник має право зазначати в оголошенні про проведенна процедури Закупівлі щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. В одночас, Закон України не обмежує Учасників тендерних процедур в обранні банківської установи для надання банківської гарантії, задля забезпечення прозорості та вільної конкуренції на цьому ринку. Більше того, не всі банківські установи взагалі надають банківську гарантію, а в деяких великих банківських установах (до прикладу Альфа Банк, у якому обслуговується ТОВ «Гідробудінвест») строк надання Банківської Гарантії від 1 місяця. Тож своєю вимогою про надання Гарантії лише з обслуговуючого банку Замовник значно звузив коло ймовірних учасників, обмеживши конкуренцію серед учасників закупівлі. ВІдповідно до п.3 ст.5 Закону України про Публічні закупівлі, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, тож дискваліфікація за даною вимогою є прямим порушенням Закону, а особливо, якщо цей пункт внесено у документацію конкурсних торгів.
Відповідно п.3 ст. 17 . Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Також в тексті пункту 1 статті 17 сказано, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо він має незаперечні докази певних підстав для відмови, тож якщо Замовник не має таких доказів, дискваліфікація учасника за ст.17 ЗУ Про Публічні Закупівлі є порушенням чинного законодавства.
Тендерний комітет в особі наведених у протоколі засідання учасників, значно завищив свої повноваження в частині експертизи державних документів які подані в тендерній пропозиції для ознайомлення, чим порушив законодавство України. Звертаю увагу що це незаконне рішення про відмову ТОВ «ГІДРОБУДІНВЕСТ» у перемозі, призведе до значних витрат державних коштів при закупівлі Капітальний ремонт фасаду Вишгородської спеціалізованої школи "Сузір'я" по вул. Кургузова, 15 у м. Вишгород, Київської області. (ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт), що тягне за собою особисту кримінальну відповідальність згідно чинного кримінального кодексу України ст.367 ч.2, ст.364 ч.2
Тож, оскільки у протоколі засідання тендерного комітету від 22 лютого 2018 року відсутні зауваження в частині кошторисної документації та професійності ТОВ «ГІДРОБУДІНВЕСТ», Вимагаємо скасувати протизаконне рішення Тендерного комітету про відмову ТОВ «ГІДРОБУДІНВЕСТ» у перемозі, та у зв’язку з відсутністю законних підстав у відмові – призначити ТОВ «ГІДРОБУДІНВЕСТ» переможцем торгів.
Розгорнути
Згорнути
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до п.2 ст.16 ЗУ Про Публічні Закупівлі Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Відповідно до п.4 ст. 16 Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Відповідно до п. 3 ст.23 Закону України про публічні закупівлі сказано:
Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відповідно саме до цього пункту Замовник вніс вимогу до розділу 3 тендерної документації щодо надання сканованих копій та їх вигляду.
Відповідно до того ж пункту 3 ст.23 Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Тож, невиконання вимоги про надання копій з оригіналів – це несуттєва помилка, яка не може призвести до дискваліфікації. Однак вона виконана ТОВ «Гідробудінвест» повністю з урахуванням тих технічних можливостей, які малися на момент підготування пропозиції, а скріншот з екрана невідомого монітора не може служити доказом такої помилки, до того ж інформація щодо документу зі скріншоту – це відкрита інформація, яку Замовник може перевірити самостійно у відкритих джерелах.
Для ліквідації будь-яких зловживань з цього приводу, підтверджуємо можливість демонстрації всіх оригіналів під час підписання договору.
Ст. 24 Закону України про Публічні Закупівлі жорстко регламентує, що Замовник має право зазначати в оголошенні про проведенна процедури Закупівлі щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. В одночас, Закон України не обмежує Учасників тендерних процедур в обранні банківської установи для надання банківської гарантії, задля забезпечення прозорості та вільної конкуренції на цьому ринку. Більше того, не всі банківські установи взагалі надають банківську гарантію, а в деяких великих банківських установах (до прикладу Альфа Банк, у якому обслуговується ТОВ «Гідробудінвест») строк надання Банківської Гарантії від 1 місяця. Тож своєю вимогою про надання Гарантії лише з обслуговуючого банку Замовник значно звузив коло ймовірних учасників, обмеживши конкуренцію серед учасників закупівлі. ВІдповідно до п.3 ст.5 Закону України про Публічні закупівлі, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, тож дискваліфікація за даною вимогою є прямим порушенням Закону, а особливо, якщо цей пункт внесено у документацію конкурсних торгів.
Відповідно п.3 ст. 17 . Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Також в тексті пункту 1 статті 17 сказано, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо він має незаперечні докази певних підстав для відмови, тож якщо Замовник не має таких доказів, дискваліфікація учасника за ст.17 ЗУ Про Публічні Закупівлі є порушенням чинного законодавства.
Тендерний комітет в особі наведених у протоколі засідання учасників, значно завищив свої повноваження в частині експертизи державних документів які подані в тендерній пропозиції для ознайомлення, чим порушив законодавство України. Звертаю увагу що це незаконне рішення про відмову ТОВ «ГІДРОБУДІНВЕСТ» у перемозі, призведе до значних витрат державних коштів при закупівлі Капітальний ремонт фасаду Вишгородської спеціалізованої школи "Сузір'я" по вул. Кургузова, 15 у м. Вишгород, Київської області. (ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт), що тягне за собою особисту кримінальну відповідальність згідно чинного кримінального кодексу України ст.367 ч.2, ст.364 ч.2
Тож, оскільки у протоколі засідання тендерного комітету від 22 лютого 2018 року відсутні зауваження в частині кошторисної документації та професійності ТОВ «ГІДРОБУДІНВЕСТ», Вимагаємо скасувати протизаконне рішення Тендерного комітету про відмову ТОВ «ГІДРОБУДІНВЕСТ» у перемозі, та у зв’язку з відсутністю законних підстав у відмові – призначити ТОВ «ГІДРОБУДІНВЕСТ» переможцем торгів.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 березня 2018 10:43
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне.
В розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації, а переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір.
Вашу тендерну пропозицію було відхилено згідно ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки в розділі 3 тендерної документації міститься вимога: «Всі документи тендерної пропозиції повинні бути скановані з оригіналів, за виключенням випадків, якщо Замовником допускається копія або нотаріально завірена копія», а в п. 2.1 додатку 3 передбачено вимогу щодо надання листа в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завіреного печаткою (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством) з інформацією про виконання аналогічного договору (аналогічними вважаються договори на будівництво або реконструкцію або капітальний ремонт – ІІІ – ІV категорія складності об'єктів будівництва), з підтверджуючими документами (договір; оригінал листа-відгука контрагента, виданий у 2018 році; акти виконаних робіт тощо). В порушення даних вимог учасником було надано копію аналогічного договору, та копії документів на підтвердження виконання робіт замість оригіналів, як вимагалося Замовником. Крім того, і договір і документи, що підтверджують його виконання, і інші документи тендерної пропозиції містять накладену печатку та підпис, а в тендерній документації передбачено, що сканований варіант пропозицій не повинен містити різних накладень, малюнків, рисунків (наприклад, накладених підписів, печаток) на скановані документи. Наприклад:
Також надано копію ліцензії та копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки замість оригіналів.
Крім того, в розділі 3 тендерної документації передбачено надання оригіналу довідки з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами станом на дату, яка повинна бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі та оригіналу довідки з обслуговуючого банку про відкриття рахунку станом на дату, яка повинна бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі, та надання тендерного забезпечення у вигляді електронної банківської гарантії (з обслуговуючого банку) і в порушення даних вимог учасником надано довідки з ПАТ "Альфа-Банк" (оригінал довідки), а банківську гарантію надано не з обслуговуючого банку, а саме видану ПАТ «АКБ «Конкорд».
Відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за десять днів до закінчення строку подання тендерних пропозицій звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації. Усі звернення за роз’ясненнями автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону. Проте, жодного запитання чи уточнення з приводу гарантії до Замовника не надходило.
Також, у розділі 3 тендерної документації було зазначено: «Неспроможність подати всю інформацію, що вимагається цією документацією, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції».
Виходячи з вищевикладеного, питання щодо формальної помилки не є актуальним, оскільки тендерна пропозиція містить ряд порушень.
Крім того, відділом освіти Вишгородської РДА було отримано листа від Управління захисту економіки в Київській області Департаменту захисту економіки Національної поліції України, які також зазначають, що вищезазначені порушення є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
В розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації, а переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір.
Вашу тендерну пропозицію було відхилено згідно ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки в розділі 3 тендерної документації міститься вимога: «Всі документи тендерної пропозиції повинні бути скановані з оригіналів, за виключенням випадків, якщо Замовником допускається копія або нотаріально завірена копія», а в п. 2.1 додатку 3 передбачено вимогу щодо надання листа в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завіреного печаткою (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством) з інформацією про виконання аналогічного договору (аналогічними вважаються договори на будівництво або реконструкцію або капітальний ремонт – ІІІ – ІV категорія складності об'єктів будівництва), з підтверджуючими документами (договір; оригінал листа-відгука контрагента, виданий у 2018 році; акти виконаних робіт тощо). В порушення даних вимог учасником було надано копію аналогічного договору, та копії документів на підтвердження виконання робіт замість оригіналів, як вимагалося Замовником. Крім того, і договір і документи, що підтверджують його виконання, і інші документи тендерної пропозиції містять накладену печатку та підпис, а в тендерній документації передбачено, що сканований варіант пропозицій не повинен містити різних накладень, малюнків, рисунків (наприклад, накладених підписів, печаток) на скановані документи. Наприклад:
Також надано копію ліцензії та копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки замість оригіналів.
Крім того, в розділі 3 тендерної документації передбачено надання оригіналу довідки з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами станом на дату, яка повинна бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі та оригіналу довідки з обслуговуючого банку про відкриття рахунку станом на дату, яка повинна бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі, та надання тендерного забезпечення у вигляді електронної банківської гарантії (з обслуговуючого банку) і в порушення даних вимог учасником надано довідки з ПАТ "Альфа-Банк" (оригінал довідки), а банківську гарантію надано не з обслуговуючого банку, а саме видану ПАТ «АКБ «Конкорд».
Відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за десять днів до закінчення строку подання тендерних пропозицій звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації. Усі звернення за роз’ясненнями автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону. Проте, жодного запитання чи уточнення з приводу гарантії до Замовника не надходило.
Також, у розділі 3 тендерної документації було зазначено: «Неспроможність подати всю інформацію, що вимагається цією документацією, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції».
Виходячи з вищевикладеного, питання щодо формальної помилки не є актуальним, оскільки тендерна пропозиція містить ряд порушень.
Крім того, відділом освіти Вишгородської РДА було отримано листа від Управління захисту економіки в Київській області Департаменту захисту економіки Національної поліції України, які також зазначають, що вищезазначені порушення є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Номер вимоги: UA-2018-01-17-002203-c.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Київська девелоперська компанія, Код ЄДРПОУ:25274325
Дата подання: 04 березня 2018 22:37
СКАРГА на незаконні дії Замовника
ТОВ "Київська девелоперська компанія" (надалі - Скаржник) приймає участь у торгах на закупівлю: „Капітальний ремонт фасаду Вишгородської спеціалізованої школи "Сузір'я" по вул. Кургузова, 15 у м. Вишгород, Київської області” (ідентифікатор закупівлі UA-2018-01-17-002203-c) (надалі – Закупівля), що були оголошені відділом освіти Вишгородської районної державної адміністрації (надалі – Замовник) 17.01.2018 року.
06.02.2018 року відбулися торги по Закупівлі, в якій прийняли участь 11 організацій.
Тендерні пропозиції ТОВ "Б-4" та ТОВ "Гідробудінвест", вартість пропозицій яких була нижчою за вартість пропозиції ТОВ "Київська девелоперська компанія", були відхилені протоколами засідань тендерного комітету Замовника від 12.02.2018 року та 22.12.2018 року відповідно.
Тендерна пропозиція Скаржника була відхилена протоколом засідання тендерного комітету Замовника від 28.02.2018 року.
З таким рішенням Скаржник не погоджується вважає його безпідставним та незаконним з наступних підстав:
Як вбачається з протоколу засідання тендерного комітету від Замовника від 28.02.2018 року тендерна пропозиція Скаржника була відхилена в зв’язку з тим, що банківська гарантія, надана в пропозиції Скаржника видана не обслуговуючим банком, як це вимагалось в тендерній документації.
Інших підстав відхилення тендерної пропозиції Скаржника в протоколі засідання тендерного комітету від Замовника від 28.02.2018 року не зазначено.
Відповідно до п.2 розділу 3 тендерної документації Закупівлі:
„Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у вигляді гарантії (банківська безумовна гарантія, оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639) подається у вигляді електронної банківської гарантії (з обслуговуючого банку), яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції у форматі «.рdf» файлу з накладанням електронного цифрового підпису (далі - ЕЦП) гаранта”.
Слід зазначити, що тендерна документація по Закупівлі не містить визначення поняття обслуговуючого банку.
В той же час згідно чинного законодавства та відповідно до п.1.4. Глави 1 „Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті”, що затверджений постановою Правління Національного банку України 21.01.2004 № 22:
„обслуговуючий банк (банк, що обслуговує) - банк, у якому відкрито рахунок учаснику безготівкових розрахунків та/або який здійснює для нього на договірних умовах будь-яку з операцій чи послуг, передбачених Законом України "Про банки і банківську діяльність".
Скаржник на договірних засадах здійснює господарські відносини з ПАТ „АКБ Конкорд”. На цих підставах ПАТ „АКБ Конкорд” надає Скаржнику банківські послуги у вигляді надання банківських гарантій. Таким чином, відповідно до чинного законодавства, ПАТ „АКБ Конкорд” є обслуговуючим банком Скаржника.
Отже, Замовник незаконно відхилив пропозицію Скаржника.
Проаналізувавши історію закупівель здійснених Замовником, є очевидною співпраця Замовника з колом одних й тих самих підрядних організацій. Отже, виглядає так, що Замовник відхилив пропозицію Скаржника, всупереч чинному законодавству, з метою укласти в подальшому договір по Закупівлі з однією з „наближених” до Замовника структур.
Сподіваємось, що наші припущення, щодо навмисного просування Замовником „своїх” організацій, таких як ТОВ „Євробуд” та ТОВ "АМК РЕМ-БУД", є хибними.
Враховуючи вищевикладене, просимо усунути допущене порушення та скасувати протокол засідання тендерного комітету Замовника від 28.02.2018 року не чекаючи звернення Скаржника до органу оскарження.
Додаток:
- довідка з ПАТ „АКБ Конкорд” на 1 (одному) аркуші.
З повагою,
заступник директора Казмазовський Р.В.
Розгорнути
Згорнути
06.02.2018 року відбулися торги по Закупівлі, в якій прийняли участь 11 організацій.
Тендерні пропозиції ТОВ "Б-4" та ТОВ "Гідробудінвест", вартість пропозицій яких була нижчою за вартість пропозиції ТОВ "Київська девелоперська компанія", були відхилені протоколами засідань тендерного комітету Замовника від 12.02.2018 року та 22.12.2018 року відповідно.
Тендерна пропозиція Скаржника була відхилена протоколом засідання тендерного комітету Замовника від 28.02.2018 року.
З таким рішенням Скаржник не погоджується вважає його безпідставним та незаконним з наступних підстав:
Як вбачається з протоколу засідання тендерного комітету від Замовника від 28.02.2018 року тендерна пропозиція Скаржника була відхилена в зв’язку з тим, що банківська гарантія, надана в пропозиції Скаржника видана не обслуговуючим банком, як це вимагалось в тендерній документації.
Інших підстав відхилення тендерної пропозиції Скаржника в протоколі засідання тендерного комітету від Замовника від 28.02.2018 року не зазначено.
Відповідно до п.2 розділу 3 тендерної документації Закупівлі:
„Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у вигляді гарантії (банківська безумовна гарантія, оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639) подається у вигляді електронної банківської гарантії (з обслуговуючого банку), яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції у форматі «.рdf» файлу з накладанням електронного цифрового підпису (далі - ЕЦП) гаранта”.
Слід зазначити, що тендерна документація по Закупівлі не містить визначення поняття обслуговуючого банку.
В той же час згідно чинного законодавства та відповідно до п.1.4. Глави 1 „Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті”, що затверджений постановою Правління Національного банку України 21.01.2004 № 22:
„обслуговуючий банк (банк, що обслуговує) - банк, у якому відкрито рахунок учаснику безготівкових розрахунків та/або який здійснює для нього на договірних умовах будь-яку з операцій чи послуг, передбачених Законом України "Про банки і банківську діяльність".
Скаржник на договірних засадах здійснює господарські відносини з ПАТ „АКБ Конкорд”. На цих підставах ПАТ „АКБ Конкорд” надає Скаржнику банківські послуги у вигляді надання банківських гарантій. Таким чином, відповідно до чинного законодавства, ПАТ „АКБ Конкорд” є обслуговуючим банком Скаржника.
Отже, Замовник незаконно відхилив пропозицію Скаржника.
Проаналізувавши історію закупівель здійснених Замовником, є очевидною співпраця Замовника з колом одних й тих самих підрядних організацій. Отже, виглядає так, що Замовник відхилив пропозицію Скаржника, всупереч чинному законодавству, з метою укласти в подальшому договір по Закупівлі з однією з „наближених” до Замовника структур.
Сподіваємось, що наші припущення, щодо навмисного просування Замовником „своїх” організацій, таких як ТОВ „Євробуд” та ТОВ "АМК РЕМ-БУД", є хибними.
Враховуючи вищевикладене, просимо усунути допущене порушення та скасувати протокол засідання тендерного комітету Замовника від 28.02.2018 року не чекаючи звернення Скаржника до органу оскарження.
Додаток:
- довідка з ПАТ „АКБ Конкорд” на 1 (одному) аркуші.
З повагою,
заступник директора Казмазовський Р.В.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 березня 2018 09:59
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне.
В розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації, а переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір.
Вашу тендерну пропозицію було відхилено згідно ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки в розділі 3 тендерної документації передбачено надання оригіналу довідки з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами станом на дату, яка повинна бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі та оригіналу довідки з обслуговуючого банку про відкриття рахунку станом на дату, яка повинна бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі, та надання тендерного забезпечення у вигляді електронної банківської гарантії (з обслуговуючого банку) і в порушення даних вимог учасником надано довідки з ПАТ «Кредобанк», а банківську гарантію надано не з обслуговуючого банку, а саме видану ПАТ «АКБ «Конкорд». Жодних пояснень з приводу обслуговуючого (-их) банку (-ів) у Вашій тендерній пропозиції не було.
Відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за десять днів до закінчення строку подання тендерних пропозицій звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації. Усі звернення за роз’ясненнями автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону. Проте, жодного запитання чи уточнення з приводу гарантії до Замовника не надходило.
Також, у розділі 3 тендерної документації було зазначено: «Неспроможність подати всю інформацію, що вимагається цією документацією, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції».
Відділом освіти Вишгородської РДА було отримано листа від Управління захисту економіки в Київській області Департаменту захисту економіки Національної поліції України, які також зазначають, що вищезазначене порушення є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
В розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації, а переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір.
Вашу тендерну пропозицію було відхилено згідно ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки в розділі 3 тендерної документації передбачено надання оригіналу довідки з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами станом на дату, яка повинна бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі та оригіналу довідки з обслуговуючого банку про відкриття рахунку станом на дату, яка повинна бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі, та надання тендерного забезпечення у вигляді електронної банківської гарантії (з обслуговуючого банку) і в порушення даних вимог учасником надано довідки з ПАТ «Кредобанк», а банківську гарантію надано не з обслуговуючого банку, а саме видану ПАТ «АКБ «Конкорд». Жодних пояснень з приводу обслуговуючого (-их) банку (-ів) у Вашій тендерній пропозиції не було.
Відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за десять днів до закінчення строку подання тендерних пропозицій звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації. Усі звернення за роз’ясненнями автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону. Проте, жодного запитання чи уточнення з приводу гарантії до Замовника не надходило.
Також, у розділі 3 тендерної документації було зазначено: «Неспроможність подати всю інформацію, що вимагається цією документацією, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції».
Відділом освіти Вишгородської РДА було отримано листа від Управління захисту економіки в Київській області Департаменту захисту економіки Національної поліції України, які також зазначають, що вищезазначене порушення є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Номер вимоги: UA-2018-01-17-002203-c.c5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Гідробудінвест", Код ЄДРПОУ:38474158
Дата подання: 20 березня 2018 05:10
Скасування рішення та дискваліфікація учасника
1. Відповідно до умов тендерної документації учасник ТОВ "АМК РЕМ-БУД" не завантажив відкореговану згідно результатів торгів цінову пропозицію та кошторис.
2. Станом на 14.03.2018 ТОВ "АМК РЕМ- БУД" має податковий борг, про що свідчать дані у відкритих джерелах, що є підставою для відмови згідно ст. 17 Закону України про Публічні Закупівлі.
Те, що дані факти не було помічено Тендерним Комітетом Замовника, а також вигляд всіх попередніх протоколів його засідань, свідчить про упереджене ставлення до всіх учасників, окрім ТОВ "АМК-РЕМБУД" та ТОВ "Євробуд". Щодо останнього винесено рішення лише з посиланням на статтю 30 ЗУ про Публічні Закупівлі, хоча, зважаючи на документи цього учасника, і ухвали суду, цього достатньо, щоб скласти опус в стилі, як для інших кандидатів. З єдиною поправкою, що це були б реальні факти невідповідності ст.16 та 17 ЗУ про Публічні Закупівлі, а не вигадані замовником вимоги для забезпечення можливості просування своїх кандидатів, які не відповідають принципам прозорості та неупередженості, добросовісної конкуренції, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, максимальної економії та ефективності, про що йдеться у ст. 3 ЗУ про Публічні Закупівлі.
Відповідно до ст. 5 ЗУ про ПЗ Замовник не може встановлювати дискримінаційні умови до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки положення тендерної документації щодо:
- Особливостей сканування тендерної пропозиції (оскільки офіційні документи навіть з накладеними печатками не свідчать про відсутність оригіналів, а натомість, вся пропозиція в цілому, підписана електронним підписом офіційної особи, то ж даний пункт обмежує учасників у праві вибору копіювальної техніки, для реалізації права участі у торгах, оскільки не будь-який сканер чи копір може сканувати кольорове зображення, а багаторазове сканування оригіналіних документів пов’язане із ризиком їх пошкодження на сканерах барабанного типу, до того ж для підтвердження відомостей більшості з них в даний час існують електронні реєстри та бази даних. Деякі документи, особливо ті, які стосуються взаємовідносин із державними органами влади (податкова, статистика, тощо), надаються ВИКЛЮЧНО у електронному вигляді. То ж, дана вимога є надмірною)
- Особливостей надання тендерного забезпечення (оскільки значно звужує коло потенційних учасників, адже не всі банківські установи надають банківську гарантію, то ж цей пункт унеможливлює участь потенційного учасника, який має рахунок у такому банку, вимагає відкриття нового рахунку лише для участі в одній закупівлі, та це ніяк не свідчить про якість послуг (кваліфікаційні критерії ст. 16 закону), які надає цей кандидат, а також ніяк не відображає підстав для відхилення по ст. 17 цього ж Закону, навпаки, вимагає від Банківської установи, в якій новоспечений клієнт, а в нашому випадку – учасник торгів, не має жодної історії, надання банківської гарантії. Зважаючи на все це, робимо висновок, що дана вимога є також надмірною)
не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Вимагаю скасування рішення щодо визначення ТОВ «АМК РЕМ-БУД» переможцем торгів та дискваліфікації ТОВ «АМК РЕМ-БУД» за ч.1 ст. 30 Закону України про публічні закупівлі, а саме – невідповідність пропозиції за ст. 16 Закону України про публічні закупівлі. Не надана кошторисна документація та оновлена пропозиція торгів у встановлені Документацією Торгів терміни.
Розгорнути
Згорнути
2. Станом на 14.03.2018 ТОВ "АМК РЕМ- БУД" має податковий борг, про що свідчать дані у відкритих джерелах, що є підставою для відмови згідно ст. 17 Закону України про Публічні Закупівлі.
Те, що дані факти не було помічено Тендерним Комітетом Замовника, а також вигляд всіх попередніх протоколів його засідань, свідчить про упереджене ставлення до всіх учасників, окрім ТОВ "АМК-РЕМБУД" та ТОВ "Євробуд". Щодо останнього винесено рішення лише з посиланням на статтю 30 ЗУ про Публічні Закупівлі, хоча, зважаючи на документи цього учасника, і ухвали суду, цього достатньо, щоб скласти опус в стилі, як для інших кандидатів. З єдиною поправкою, що це були б реальні факти невідповідності ст.16 та 17 ЗУ про Публічні Закупівлі, а не вигадані замовником вимоги для забезпечення можливості просування своїх кандидатів, які не відповідають принципам прозорості та неупередженості, добросовісної конкуренції, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, максимальної економії та ефективності, про що йдеться у ст. 3 ЗУ про Публічні Закупівлі.
Відповідно до ст. 5 ЗУ про ПЗ Замовник не може встановлювати дискримінаційні умови до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки положення тендерної документації щодо:
- Особливостей сканування тендерної пропозиції (оскільки офіційні документи навіть з накладеними печатками не свідчать про відсутність оригіналів, а натомість, вся пропозиція в цілому, підписана електронним підписом офіційної особи, то ж даний пункт обмежує учасників у праві вибору копіювальної техніки, для реалізації права участі у торгах, оскільки не будь-який сканер чи копір може сканувати кольорове зображення, а багаторазове сканування оригіналіних документів пов’язане із ризиком їх пошкодження на сканерах барабанного типу, до того ж для підтвердження відомостей більшості з них в даний час існують електронні реєстри та бази даних. Деякі документи, особливо ті, які стосуються взаємовідносин із державними органами влади (податкова, статистика, тощо), надаються ВИКЛЮЧНО у електронному вигляді. То ж, дана вимога є надмірною)
- Особливостей надання тендерного забезпечення (оскільки значно звужує коло потенційних учасників, адже не всі банківські установи надають банківську гарантію, то ж цей пункт унеможливлює участь потенційного учасника, який має рахунок у такому банку, вимагає відкриття нового рахунку лише для участі в одній закупівлі, та це ніяк не свідчить про якість послуг (кваліфікаційні критерії ст. 16 закону), які надає цей кандидат, а також ніяк не відображає підстав для відхилення по ст. 17 цього ж Закону, навпаки, вимагає від Банківської установи, в якій новоспечений клієнт, а в нашому випадку – учасник торгів, не має жодної історії, надання банківської гарантії. Зважаючи на все це, робимо висновок, що дана вимога є також надмірною)
не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Вимагаю скасування рішення щодо визначення ТОВ «АМК РЕМ-БУД» переможцем торгів та дискваліфікації ТОВ «АМК РЕМ-БУД» за ч.1 ст. 30 Закону України про публічні закупівлі, а саме – невідповідність пропозиції за ст. 16 Закону України про публічні закупівлі. Не надана кошторисна документація та оновлена пропозиція торгів у встановлені Документацією Торгів терміни.
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 березня 2018 15:53
Відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за десять днів до закінчення строку подання тендерних пропозицій звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації. Усі звернення за роз’ясненнями автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону. Проте, жодного запитання чи уточнення з приводу умов тендерної документації не надходило.
В розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації, а переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір.
Крім того, відповідно до умов тендерної документації ТОВ «АМК РЕМ БУД» було надано остаточну тендерну пропозицію, за формою зазначеною в Додатку 1 до тендерної документації, а також усі розрахунки щодо вартості робіт, протягом одного робочого з дня проведення електронного аукціону. А також надано довідку, видану органом Міністерства внутрішніх справ, про те, що службова (посадова) особа, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, та не має не знятої або не погашеної у встановленому законом порядку судимості та довідку органу доходів і зборів про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів.
В розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації, а переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір.
Крім того, відповідно до умов тендерної документації ТОВ «АМК РЕМ БУД» було надано остаточну тендерну пропозицію, за формою зазначеною в Додатку 1 до тендерної документації, а також усі розрахунки щодо вартості робіт, протягом одного робочого з дня проведення електронного аукціону. А також надано довідку, видану органом Міністерства внутрішніх справ, про те, що службова (посадова) особа, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, та не має не знятої або не погашеної у встановленому законом порядку судимості та довідку органу доходів і зборів про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів.
Номер вимоги: UA-2018-01-17-002203-c.a6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Гідробудінвест", Код ЄДРПОУ:38474158
Дата подання: 27 березня 2018 08:09
Вимага на лист від органу Управління захисту економіки в Київській області Департаменту захисту економіки Національної поліції України
Замовник закупівлі Відділ освіти Вишгородської районної державної адміністрації посилається на лист від органу Управління захисту економіки в Київській області Департаменту захисту економіки Національної поліції України, в якому зазначають про якісь порушення які є підставою для відхилення пропозиції ТОВ «ГІДРОБУДІНВЕСТ»
Вимагаємо викласти в відповіді на дану Вимогу лист від органу Управління захисту економіки в Київській області Департаменту захисту економіки Національної поліції України, в якому зазначають про якісь порушення які є підставою для відхилення пропозиції ТОВ «ГІДРОБУДІНВЕСТ» для ознайомлення та ретельного аналізу законності цього листа з приводу конкретної закупівлі UA-2018-01-17-002203-c «Капітальний ремонт фасаду Вишгородської спеціалізованої школи "Сузір'я" по вул. Кургузова, 15 у м. Вишгород, Київської області»
Розгорнути
Згорнути
Вимагаємо викласти в відповіді на дану Вимогу лист від органу Управління захисту економіки в Київській області Департаменту захисту економіки Національної поліції України, в якому зазначають про якісь порушення які є підставою для відхилення пропозиції ТОВ «ГІДРОБУДІНВЕСТ» для ознайомлення та ретельного аналізу законності цього листа з приводу конкретної закупівлі UA-2018-01-17-002203-c «Капітальний ремонт фасаду Вишгородської спеціалізованої школи "Сузір'я" по вул. Кургузова, 15 у м. Вишгород, Київської області»
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 березня 2018 15:16
Для ознайомлення та ретельного аналізу законності листа Управління захисту економіки в Київській області Департаменту захисту економіки Національної поліції України від 23.02.2018 р. №1929/39/109/01-2018 звертайтеся до відправника. Оприлюднення даної інформації не передбачено ЗУ "Про публічні закупівлі".
Номер вимоги: UA-2018-01-17-002203-c.a7
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Гідробудінвест", Код ЄДРПОУ:38474158
Дата подання: 27 березня 2018 10:02
Вимагаю надати пояснення
У зв'язку з підозрою про невірне тлумачення Вами Закону України про Публічні Закупівлі, посилаючись на відповідь, надану Вами 07-03-18, 10:43:25 UA-2018-01-17-002203-c.b3, вимагаю надати пояснення щодо Вашого розуміння вимог ст.30 Закону України про Публічні закупівлі. Перед наданням пояснення наведіть текст статті та прокоментуйте його.
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2018-01-17-002203-c.a8
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Гідробудінвест", Код ЄДРПОУ:38474158
Дата подання: 27 березня 2018 10:09
Вимагаю надання роз'яснень щодо дій замовника
Посилаючись на відповідь, надану Вами 23-03-18, 15:53:20, Ідентифікатор вимоги: UA-2018-01-17-002203-c.c5, вимагаю надати офіційні документи або їх скановані кольорові копії, які можуть свідчити про надання всіх наведених Вами документів, по кожному окремо, адже не всі вони завантажені на торгівельний майданчик Прозоро і тому не можуть бути ідентифіковані всіма зацікавленими учасниками для аналізу правомірності і неупередженості дій Тендерного комітету Вишгородського Управління Освіти та правдивості наданих Вами свідчень.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 лютого 2018 14:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Б-4" |
4 595 000,00
UAH з ПДВ
|
4 466 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гідробудінвест" |
4 600 095,97
UAH з ПДВ
|
4 467 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Київська девелоперська компанія |
4 846 330,66
UAH з ПДВ
|
4 492 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ЄВРОБУД ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ |
4 890 126,00
UAH з ПДВ
|
4 493 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "ЕВЕРЕСТ-М" |
4 918 610,65
UAH з ПДВ
|
4 550 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АМК РЕМ-БУД" |
5 390 000,00
UAH з ПДВ
|
5 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СПЕЦ-МОНТАЖ КИЇВ" |
5 130 927,60
UAH з ПДВ
|
5 130 927,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ БУД-ВЕЛЛ |
5 206 621,94
UAH з ПДВ
|
5 206 621,94
UAH з ПДВ
|
Документи |
Альппром |
5 300 000,00
UAH з ПДВ
|
5 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АНКОРБІЛД" |
5 387 870,25
UAH з ПДВ
|
5 387 870,25
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Б-4" #39652869 |
Відхилено |
4 466 000,00
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2018 12:55
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гідробудінвест" #38474158 |
Відхилено |
4 467 000,00
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2018 14:08
|
ТОВ Київська девелоперська компанія #25274325 |
Відхилено |
4 492 000,00
UAH з ПДВ
|
28 лютого 2018 09:25
|
ЄВРОБУД ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ #40658777 |
Відхилено |
4 493 000,00
UAH з ПДВ
|
06 березня 2018 14:48
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "ЕВЕРЕСТ-М" #36581979 |
Відхилено |
4 550 000,00
UAH з ПДВ
|
14 березня 2018 09:57
|
ТОВ "АМК РЕМ-БУД" #38256839 |
Переможець |
5 100 000,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2018 15:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 08:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 липня 2019 15:37
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
09 липня 2019 15:30
|
Електронний підпис | укладений |
30 березня 2018 11:18
|
File.PDF | укладений |
30 березня 2018 11:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 09 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із зменшенням ціни на будівельні матеріали, Сторони дійшли згоди про зменшення договірної ціни без зміни обсягу та якості робіт |
Номер договору про закупівлю: | 30-08-2018 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |