Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція будівель під центр соціальної реабілітації дітей-інвалідів по вул. Вільна, 2а, м. Кривий Ріг (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)
Очікувана вартість
130 103 539,20 UAH
UA-2018-01-17-001435-c d92b88b6a5fc460cb6ef80b0d216f4ab
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Альтшулер Яна Борисівна з питання по закупівлі робіт Рожкова Тетяна Євгеніївна з питання по закупівлі товарів

+380567780891
77800879
+380567780897
grechko@adm.dp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04011650
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Старокозацька, 56
Контактна особа: Альтшулер Яна Борисівна з питання по закупівлі робіт Рожкова Тетяна Євгеніївна з питання по закупівлі товарів
+380567780891,77800879,+380567780897
grechko@adm.dp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2018 12:48
Звернення за роз’ясненнями: до 29 січня 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 лютого 2018 12:00
Початок аукціону: 09 лютого 2018 13:33
Очікувана вартість: 130 103 539,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 651 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 650000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція будівель під центр соціальної реабілітації дітей-інвалідів по вул. Вільна, 2а, м. Кривий Ріг (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50049, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Вільна, 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2019
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 січня 2018 12:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2018 12:49
Тендерна документація.doc
17 січня 2018 12:49
стаття 16 Додаток 1.doc
17 січня 2018 12:49
стаття 17 Додаток 2.doc
17 січня 2018 12:49
Інші документи Додаток 3.doc
17 січня 2018 12:49
Документи для переможця Додаток 4.doc
17 січня 2018 12:48
Форма пропозиції Додаток 5.doc
17 січня 2018 12:48
Проект договору Додаток 6.doc
17 січня 2018 12:48
Додаток 7 Технічне завдання.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Просимо надати роз`яснення
Дата подання: 24 січня 2018 13:55
Дата відповіді: 24 січня 2018 14:12
Просимо надати роз’яснення щодо вимог Розділу 3 п. 1 тендерної документації, а саме: Чи повинні завірятись печаткою та підписом уповноваженої особи додатки до аналогічних договорів (кошториси, відомості ресурсів і т.і.), що скануються з оригіналів документів та не мають на кожній сторінці оригіналів підписів та відбитків печаток?
Відповідь: Усі документи (копії документів) мають бути завірені належним чином
Просимо надати пояснення
Дата подання: 24 січня 2018 15:06
Дата відповіді: 24 січня 2018 15:13
Чи повинна завірятись належним чином кожна сторінка документу або копії документу ( кошториси, відомості ресурсів та ін..), якщо цей документ містить значну кількість сторінок? Чи достатньо завірити сторінки, що мають підпис і печатку в оригіналі?
Відповідь: Належним чином необхідно завіряти копії усіх документів, що містять інформацію

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-01-17-001435-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА", Код ЄДРПОУ:34488677
Дата подання: 26 лютого 2018 15:22
Вимога на скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції та визначення переможця
Тендерну пропозицію приватного підприємство "НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА" було неправомірно відхилено Замовником, чим було порушено законні права та інтереси нас, як учасника закупівлі. Рішення про відхилення оприлюднено 15 лютого 2018.
Стосовно першої підстави відхилення.
“дата укладеного договору найму транспортних засобів №0611/17 – 23.11.2017 р., а у додатку №1, де перелічено орендовану техніку та акті приймання-передачі є посилання на договір від 08.11.2017 р., що є невідповідністю між договором та додатком до нього ”.
23.11.2017р. укладений договір № 0611/17 між ПП "НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА" та ТОВ “Миколаївтрансбуд-1”. Сторонами при укладенні додатку №1 до договору було допущено технічну помилку та описку. Фактична дата договору та додатку 08 листопада 2017 р. Відповідно до вимог п.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII: «…Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки». Оскільки в Договорі №0611/17 найму транспортних засобів (п.1.1.) є посилання на додаток №1 до договору 0611/17 найму транспортних засобів, тобто в договорі та додатку міститься посилання на один і той самий номер (0611\17) , з одними і тими самими сторонами. Крім того, відповідно до п. 7 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, Замовник мав можливість звернутись до сторін договору найму транспортних засобів за підтвердженням та уточненням інформації. Оскільки, Замовник не скористався своїм правом , то вважаємо такі дії упередженими.

Стосовно другої підстави відхилення.
“У довідці, що містить інформацію про наявність працівників, не зазначена інформація щодо працюючих осіб, а саме ПІБ”.
У складі тендерної пропозиції приватного підприємство "НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА" надано довідку, що містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання Договору про закупівлю (файл 08 лютого 2018 00:32 Наявність працівників. PDF).
Слід зазначити, що тендерна документація не містить вимоги щодо зазначення прізвища, ім’я, по-батькові працюючих осіб. Вся інформація, яка передбачалась тендерною документацією, відображена в наданій довідці.
Таким чином, Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію приватного підприємство "НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА" з наведених вище підстав.
Враховуючи викладене, зазначені підстави відхилення тендерної пропозиції є неправомірними, учасником ПП "НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА" виконано вимоги документації в повному обсязі.


Відповідно до рішення тендерного комітету від 21.02.2018 року переможцем визнано ТОВ "КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ЛІБЕРТОН".
Вважаємо, що тендерну пропозицію ТОВ "КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ЛІБЕРТОН" було визнано переможцем процедури закупівлі з порушенням вимог чинного законодавства та вимог Тендерної документації Замовника виходячи з наступного:
1) Всупереч пункту 12 додатку 3 Тендерної документації, де вимагалось надання копії «Балансу» та копія «Звіту про фінансові результати» (для юридичних осіб) або «Фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва» (для суб’єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб та юридичних осіб –суб’єктів малого підприємництва) за останній звітний період.
Частиною першою статті 13 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" встановлено, що звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Баланс підприємства складається за станом на кінець останнього дня квартала (року) (тобто на 31.12.2017 р.).
Процедуру закупівлі оголошено на веб-порталі Уповноваженого органу 17.01.2018 року, таким чином, учасники Процедури закупівлі повинні були надати у складі своїх пропозицій, зокрема, копії балансу та звіту про фінансові результати за 2017 рік. У складі тендерної пропозиції ТОВ "КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ЛІБЕРТОН" містяться (файл 06 лютого 2018 17:05 кваліфікація2.pdf), зокрема, копії: балансу на 31 грудня 2016 року та звіту про фінансові результати за 2016 рік, що не відповідає вимозі тендерної документації.

2) Відповідно до підпункту 3.1 пункту 3 додатку 1 Тендерної документації учасник повинен надати довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання Договору про закупівлю із зазначенням: найменування професії (посади, розряду), освіти, спеціальності та стажу роботи.
У складі тендерної пропозиції ТОВ "КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ЛІБЕРТОН" надано (файл 06 січня 2018 17:05 Довідка працівників. pdf) довідка від 05.02.2018 № 05/02-3 про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання договору про закупівлю із зазначенням, зокрема, професій маляра, муляра, електрогазозварника, електрослюсара будівельного, бетоняр без зазначення розрядів, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Не вказавши розряди працівників, ТОВ "КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ЛІБЕРТОН" порушено вимоги тендерної документації та його пропозиція повинна бути відхилена на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону, з причини невідповідності умовам тендерної документації.

3) Відповідно до підпункту 1.2. пункту 1 додатку 1 Тендерної документації, якщо механізми орендовані, додатково подаються завірені копії договорів оренди (лізингу) на запропоновані механізми та копії технічних паспортів на запропоновані механізми.
У складі тендерної пропозиції ТОВ "КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ЛІБЕРТОН" надано (файл 06 лютого 2018 17:05 Договір машини2.pdf) договір про надання послуг з найму будівельних машин, транспортних засобів та механізмів від 19 січня 2018 року № 19/01/18 укладений між Переможцем та фізичною особою- підприємцем Покулевським Іллею Олександровичем, а в свідоцтвах на транспортний засіб транспорт оформлений зовсім на інших осіб (Білий Є.О., Мірошниченко І.В. і т.д.).
4) Відповідно до п. 6 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» «…учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме: … договірну ціну з пояснювальною запискою, розрахунками, локальними кошторисами, відомостями матеріалів та обладнання які включають види та обсяги робіт, розроблених у порядку та за формами, встановленими «Правилами визначення вартості будівництва «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013»».
При складанні кошторису ТОВ "КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ЛІБЕРТОН" використав усереднені показники для визначення коштів на покриття решти статей загальновиробничих витрат та усереднені коефіцієнти переходу від нормативно – розрахункової кошторисної трудомісткості робіт, які передбачаються в прямих затратах до трудовитрат працівників, заробітна плата яких враховується до ЗВВ.
Питання щодо визначення адміністративних витрат регулюються ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 «Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва».
П. 6.2.6. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» встановлює, що загальновиробничі та адміністративні витрати в складі ціни пропозиції підрядника обчислюються на підставі положень ДСТУ-Н Б Д.1.1-3, виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації-підрядника (з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні і обслуговуванні власних машин та механізмів).
П.5.1. ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 «Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва» дає визначення адміністративних витрат та надає перелік витрат, що враховуються показниками при обчисленні адміністративних витрат. Згідно п.п. 5.3.1 У складі ціни пропозиції учасника конкурсних торгів адміністративні витрати визначаються підрядником на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася у цій організації за попередній звітний період.
Відповідно п.п. 4.3.3 вищезазначеної настанови: У складі ціни пропозиції учасника конкурсних торгів підрядник надає визначені розрахунково-аналітичним методом показники ЗВВ по об’єкту замовлення на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку та загальної нормативно-розрахункової трудомісткості виконаних робіт за всіма об’єктами будівництва за той самий період за Актами приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма № КБ-2в, додаток Т ДСТУ Б Д.1.1-1).
Таким чином, ТОВ "КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ЛІБЕРТОН" виконав кошторисну документацію всупереч вимогам ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 «Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва».

Не відхиливши тендерну пропозицію ТОВ "КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ЛІБЕРТОН" Замовником було порушено принципи здійснення закупівлі передбачені статтею 3 Закону України “Про публічні закупівлі”, а також права приватного підприємство "НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА" на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерної пропозиції.
Враховуючи викладене вище, на підставі ст.ст. 3, 5, 18, 22 ст. 28, Закону України «Про публічні закупівлі»,
Вимагаємо:

1. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП "НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА".
2. Перевірити тендерну пропозицію ТОВ "КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ЛІБЕРТОН" на відповідність вимогам тендерної документації та скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція будівель під центр соціальної реабілітації дітей-інвалідів по вул. Вільна, 2а, м. Кривий Ріг (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 лютого 2018 17:40
1) Відповідно до п. 3 статті 22 "Тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій" у тендерній документації Замовника (п.2. розділ 5) міститься повний перелік та приклади формальних (несуттєвих) помилок. Дане зауваження від Замовника учаснику ПП "НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА" є правомірним та не підпадає не під один з перелічених у тендерній документації прикладів.
2) Відповідно до ст. 14 ПКУ від 02.12.2010 № 2755-VI "Працівник - це фізична особа, яка безпосередньо власною працею виконує трудову функцію згідно з укладеним з роботодавцем трудовим договором (контрактом) відповідно до закону", тому надану довідку Замовником кваліфіковано, як штатний розпис з переліком посад та професій працівників;
3) ТОВ "КЦ "Лібертон" надало копію фінансового звіту суб'єкта малого підприємництва за 2016 рік, так як строки надання фінансової звітності регулюються згідно п.п. 5 та 10 Порядку надання фінансової звітності №419 від 28.02.2000 р., а також п. 49.18 Податкового кодексу України, згідно яких строк надання за 2017 рік не настав;
4) 1. У п.3.1 Додатку 4 до Тендерної документації Замовника зазначено «Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання Договору про закупівлю із зазначенням: найменування професії (посади, розряду), освіти, спеціальності та стажу роботи. А саме визначення «(посади, розряду)» необхідно читати з застосуванням сполучників чи/або (при наявності у організації тієї чи іншої складової);
5) У договорі про надання послуг з найму будівельних машин ТОВ "КЦ"Лібертон" № 19/01/18 від 19.01.2018 р. є посилання, що Наймодавець зобовязується за плату передавати у користування Наймачеві власні та/або орендовані будівельні машини в т.п., а у Додатку №1 до Договору є пряме посилання на власників даної техніки;
6) При складанні кошторисної документації учасника конкурсних торгів загальновиробничі витрати розраховуються відповідно до ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 «Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва».
Відповідно до п.4.3.6 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 усереднені показники загальновиробничих витрат, наведені в додатках Б та В зазначеної настанови, слугують орієнтиром при складанні кошторисної документації. Згідно п. 4.3.8 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 уточнення показників ЗВВ здійснюється в процесі будівництва.
Саме тому тендерна пропозиція ТОВ «Комерційний центр «Лібертон» не суперечить діючому законодавству в сфері будівництва.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-01-17-001435-c.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА", Код ЄДРПОУ:34488677
Дата подання: 28 лютого 2018 13:57
Скарга на дії та рішення замовника по визначенню переможця публічних закупівель
Скарга щодо визнання недійсним рішення тендерного комітету Замовника (Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації), щодо визначення переможця при проведенні відкритих торгів на предмет закупівлі: «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція будівель під центр соціальної реабілітації дітей-інвалідів по вул. Вільна, 2а, м. Кривий Ріг (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи) Ідентифікатор закупівлі UA-2018-01-17-001435-c, ID: d92b88b6a5fc460cb6ef80b0d216f4ab
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 березня 2018 18:39
Рішення від 02.03.18 № 1905 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 03 березня 2018 18:38
Рішення від 22.03.2018 № 2604.pdf
Дата публікації: 27 березня 2018 22:37
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконання Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 2604-р/пк-пз від 22.03.2018 р. 1. Визнати Протокол №2 засідання тендерного комітету департамента капітального будівництва Дніпропетровської облдержадміністрації, щодо рішення про відхилення пропозиції учасника ПП «НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА» від 15 лютого 2018 року скасованим; 2. Визнати Протокол №3 засідання тендерного комітету департамента капітального будівництва Дніпропетровської облдержадміністрації щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ «Комерційний центр «Лібертон» від 21 лютого 2018 року скасованим. 3. Виконати рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 2604-р/пк-пз від 22.03.2018 р., шляхом повернення усіх учасників процедури на кваліфікацію та проведення повторного розгляду пропозицій учасників.
Дата виконання рішення замовником: 02 квітня 2018 14:50

Документи подані скаржником

28 лютого 2018 13:57
Скарга в АМКУ.PDF
28 лютого 2018 13:57
Платіжне доручення.PDF

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 лютого 2018 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА" 128 255 851,94
UAH з ПДВ
121 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ЛІБЕРТОН" 122 106 586,50
UAH з ПДВ
122 106 586,50
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФІРМА "ГРЕМКО" 128 501 505,37
UAH з ПДВ
128 501 505,37
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 лютого 2018 00:32
Локальний кошторис ч.5.PDF
08 лютого 2018 00:32
відомість рісурсів ч.7.rar
08 лютого 2018 00:32
Розрахунки.PDF
08 лютого 2018 00:32
Локальний кошторис ч.21.PDF
08 лютого 2018 00:32
Локальний кошторис ч.20.PDF
08 лютого 2018 00:32
Локальний кошторис ч.19.PDF
08 лютого 2018 00:32
Локальний кошторис ч.18.PDF
08 лютого 2018 00:32
Локальний кошторис ч.17.PDF
08 лютого 2018 00:32
Локальний кошторис ч.16.PDF
08 лютого 2018 00:32
Локальний кошторис ч.15.PDF
08 лютого 2018 00:32
Локальний кошторис ч.14.PDF
08 лютого 2018 00:32
Локальний кошторис ч.13.PDF
08 лютого 2018 00:32
Локальний кошторис ч.11.PDF
08 лютого 2018 00:32
Локальний кошторис ч.10.PDF
08 лютого 2018 00:32
Локальний кошторис ч.9.PDF
08 лютого 2018 00:32
Локальний кошторис ч.8.PDF
08 лютого 2018 00:32
Локальний кошторис ч.7.PDF
08 лютого 2018 00:32
Локальний кошторис ч.6.PDF
08 лютого 2018 00:32
Локальний кошторис ч.4.PDF
08 лютого 2018 00:32
Локальний кошторис ч.3.PDF
08 лютого 2018 00:32
Локальний кошторис ч.2.PDF
08 лютого 2018 00:32
Локальний кошторис ч.1.PDF
08 лютого 2018 00:32
відомість рісурсів ч.9.PDF
08 лютого 2018 00:32
відомість рісурсів ч.8.PDF
08 лютого 2018 00:32
відомість рісурсів ч.6.PDF
08 лютого 2018 00:32
відомість рісурсів ч.5.PDF
08 лютого 2018 00:32
відомість рісурсів ч.4.rar
08 лютого 2018 00:32
відомість рісурсів ч.3.rar
08 лютого 2018 00:32
відомість рісурсів ч.2.rar
08 лютого 2018 00:32
відомість рісурсів ч.1 .rar
08 лютого 2018 00:32
Наявність працівників.PDF
08 лютого 2018 00:32
Наявність обладнання.PDF
08 лютого 2018 00:32
Лист щодо залуч. машин.PDF
08 лютого 2018 00:32
Лист захист довкілля.PDF
08 лютого 2018 00:32
Копія Статут.PDF
08 лютого 2018 00:32
Копія ліцензія.PDF
08 лютого 2018 00:32
Копія Дозвіл №653.14.15.PDF
08 лютого 2018 00:32
Копія Дозвіл №652.14.15.PDF
08 лютого 2018 00:32
Копія витягу ПДВ.PDF
08 лютого 2018 00:32
Копії фін. звіт.PDF
08 лютого 2018 00:32
Довідка про Учасника.PDF
08 лютого 2018 00:32
Лiцензiя.zip
08 лютого 2018 00:32
Довереност__Рыжий.zip

Публічні документи

22 лютого 2018 17:09
ЛК12.pdf
22 лютого 2018 17:09
ЛК11.pdf
22 лютого 2018 17:09
ЛК10.pdf
22 лютого 2018 17:09
ЛК9.pdf
22 лютого 2018 17:09
ЛК8.pdf
22 лютого 2018 17:09
ЛК7.pdf
22 лютого 2018 17:09
ЛК6.pdf
22 лютого 2018 17:09
ЛК5.pdf
22 лютого 2018 17:09
ЛК4.pdf
22 лютого 2018 17:09
ЛК3.pdf
22 лютого 2018 17:09
ЛК2.pdf
22 лютого 2018 17:09
ЛК1.pdf
22 лютого 2018 17:09
ВР3.pdf
22 лютого 2018 17:09
ВР2.pdf
22 лютого 2018 17:09
ВР1.pdf
22 лютого 2018 14:53
Договірна ціна .pdf
22 лютого 2018 14:46
108.imd
22 лютого 2018 14:46
109.imd
22 лютого 2018 14:16
Тендерна пропозиція .pdf
08 лютого 2018 11:01
Кошторис 3.pdf
07 лютого 2018 18:39
Кошторис 12.pdf
07 лютого 2018 18:39
Кошторис 11.pdf
07 лютого 2018 18:39
Кошторис 10.pdf
07 лютого 2018 18:24
Підсумкова ВР 3.pdf
07 лютого 2018 17:25
Підсумкова ВР 2.pdf
07 лютого 2018 17:25
Підсумкова ВР 1.pdf
07 лютого 2018 15:50
Кошторис 9.pdf
07 лютого 2018 15:17
Кошторис 8.pdf
07 лютого 2018 15:17
Кошторис 7.pdf
07 лютого 2018 15:17
Кошторис 6.pdf
07 лютого 2018 15:17
Кошторис 5.pdf
07 лютого 2018 15:17
Кошторис 4.pdf
07 лютого 2018 15:17
Кошторис 3.pdf
07 лютого 2018 09:21
Кошторис 2.pdf
07 лютого 2018 09:21
Кошторис 1.pdf
06 лютого 2018 18:01
ЛIЦЕНЗIЯ.zip
06 лютого 2018 18:01
ДОВІРЕНІСТЬ ГРИГОРЧУК.zip
06 лютого 2018 17:05
Договірна ціна.pdf
06 лютого 2018 17:05
Статут.pdf
06 лютого 2018 17:05
Ліцензії.pdf
06 лютого 2018 17:05
Кваліфікація 2.pdf
06 лютого 2018 17:05
Кваліфікація 1.pdf
06 лютого 2018 17:05
Довідки відповідність.pdf
06 лютого 2018 17:05
Довідка субпідрядник.pdf
06 лютого 2018 17:05
Довідка працівники.pdf
06 лютого 2018 17:05
Аналог. договір 2.pdf
06 лютого 2018 17:05
Аналог. договір 1.pdf
06 лютого 2018 17:05
Договір машини2.pdf
06 лютого 2018 17:05
Договір машини 1.pdf

Публічні документи

08 лютого 2018 10:15
ДЦ2.rar
08 лютого 2018 10:15
ДЦ1.rar
08 лютого 2018 10:15
ДЦ.rar
08 лютого 2018 10:15
4. Довідки.PDF
08 лютого 2018 10:15
3. Техніка.PDF
08 лютого 2018 10:15
1. Рішення.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА"

ТОВ "КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ЛІБЕРТОН"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФІРМА "ГРЕМКО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА"
#34488677
Рішення скасоване 121 500 000,00
UAH з ПДВ
28 березня 2018 14:49
ТОВ "КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ЛІБЕРТОН"
#37150299
Рішення скасоване 122 106 586,50
UAH з ПДВ
28 березня 2018 14:49
ПП "НВП СТРОЙМОНТАЖНАЛАДКА"
#34488677
Відхилено 121 500 000,00
UAH з ПДВ
03 квітня 2018 17:41
ТОВ "КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ЛІБЕРТОН"
#37150299
Відхилено 122 106 586,50
UAH з ПДВ
11 квітня 2018 09:01
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФІРМА "ГРЕМКО"
#21920905
Відхилено 128 501 505,37
UAH з ПДВ
17 квітня 2018 17:47

Інформація про відміну

Дата відміни
17 квітня 2018 17:47
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі