Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запасні частини до електровозів серії ВЛ
Очікувана вартість
1 051 200,00 UAH
UA-2018-01-17-000134-b c39077afe2b64332af28d57eafa5f3a8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пирогова Христина

(032)-226-15-67 elzakup.nh@railway.lviv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія «Львівська залізниця» ПАТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081195
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Гоголя, 1
Контактна особа: Пирогова Христина
(032)-226-15-67
elzakup.nh@railway.lviv.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2018 14:39
Звернення за роз’ясненнями: до 27 січня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 лютого 2018 17:00
Початок аукціону: 07 лютого 2018 15:30
Очікувана вартість: 1 051 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 512,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
Шестерня
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львів, вул. Талінська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
10 шт
Шестерня
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львів, вул. Талінська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
50 шт
Шестерня
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49021, Україна, Закарпатська обл., Мукачево, вул. Крилова, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
50 шт
Шестерня
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49021, Україна, Закарпатська обл., Мукачево, вул. Крилова, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

інспекторський контроль
Дата подання: 20 січня 2018 16:43
Дата відповіді: 25 січня 2018 09:40
Чи повинен проводитись інспекторський контроль ЦТА УЗ продукції?
Відповідь: Доброго дня!
Повідомляємо, що вичерпний перелік вимог для учасників процедури закупівлі, щодо підготовки тендерних пропозицій для участі в процедурі відкритих торгів на закупівлю
запасних частин до електровозів серії ВЛ - код ДК 021:2015 – 34630000-2 (Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху) викладений у тендерній документації, затвердженій рішенням тендерного комітету від 16.01.2018 р. №14 та оприлюдненій на веб-порталі Уповноваженого органу.
Дякуємо за звернення!

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-01-17-000134-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Торговий Дім Технолліон", Код ЄДРПОУ:41339291
Дата подання: 20 січня 2018 15:03
Зміни до тендорної документації
Публічним акціонерним товариством «Українська залізниця» в особі регіональної філії «Львівська залізниця» оголошено закупівлю запасних частин до електровозів серії ВЛ (номер в системі Prozorro UA-2018-01-17-000134-b).
Додатком 6 Тендерної документації встановлено перелік документів, підтверджуючих відповідність предмета закупівлі нормативно-технічній документації та технічним і якісним характеристикам.
Крім того, при закупівлі продукції, що включена до Переліку складових частин локомотивів, для виготовлення ремонту та модернізації яких підприємству необхідно пройти процедуру отримання умовного номеру (Додаток № 20 до протоколу засідання 5 6-ого засідання Ради по залізничному транспорту держав учасниць Співдружності від 17-18.05.2012):
а) сканованої копії телеграми Дирекції ради по залізничному транспорту держав-учасниць Співдружності або «ИВЦ ЖА» про присвоєння або розширення сфери дії або зміну сфери умовного номеру клеймування (завірену печаткою та підписом уповноваженої особи виробника) для продукції, яка пропонується до постачання;
або:
б) сканованої копії листа від ПАТ «Укрзалізниця» про підтвердження присвоєння або розширення сфери дії або зміну сфери умовного номеру клеймування (завірену печаткою та підписом уповноваженої особи виробника);
або:
в) сканованої копії листа від уповноваженої організації ПАТ «Укрзалізниця» про початок виконання процедури присвоєння або розширення сфери дії або зміну сфери дії умовного номеру клеймування продукції (завірену печаткою та підписом уповноваженої особи виробника).
Даних вимог, тендерна документація не містить.
Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закріплені принципи здійснення закупівель, серед яких є принципи добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності, а також принцип недискримінації учасників.
Процедура отримання умовного номеру має на меті забезпечення певних якісних характеристик предмету закупівлі. За відсутності даної вимоги у Тендерній документації не можливо говорити про високу якість продукції, що буде поставлена замовнику.
На нашу думку принцип максимальної економії та ефективності, передбачений Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» полягає у тому, щоб замовник торгів отримав якісний товар за найнижчою ціною. А тому не врахування вище наведених вимог у Тендерній документації призведе до отримання не якісного товару та суперечитиме принципу максимальної економії та ефективності.
Виходячи з викладеного, з метою підвищення рівня конкуренції та дотримання принципів здійснення закупівель, які встановлені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Вас, розглянути можливість внесення змін до тендерної документації процедури закупівлі а саме:
1. Встановити вимогу щодо обов’язкового отримання умовного номеру згідно Додатку № 20 до протоколу засідання 5 6-ого засідання Ради по залізничному транспорту держав учасниць Співдружності від 17-18.05.2012)
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 січня 2018 14:28
Доброго дня. Найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 лютого 2018 15:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛТРАНС УКРАЇНА" 1 049 997,60
UAH з ПДВ
1 049 997,60
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія «Аддішенел Ревенью Менеджмент» 1 051 200,00
UAH з ПДВ
1 051 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 лютого 2018 11:19
Довідка з банку.pdf
09 лютого 2018 16:41
Довідка МВС.pdf
09 лютого 2018 16:41
Довідка ДФСУ.pdf
09 лютого 2018 08:53
Довідка дані про товар.pdf
06 лютого 2018 09:01
Тендерна пропозиція.pdf
05 лютого 2018 19:18
Технічна частина.rar
05 лютого 2018 19:18
Тендерна пропозиція.pdf
05 лютого 2018 19:18
ПРОТОКОЛ 18-1.pdf
05 лютого 2018 19:18
Довідка з банку 2018р..pdf
05 лютого 2018 19:18
Витяг ПДВ.PDF

Публічні документи

06 лютого 2018 12:34
Тендерна Пропозиція.pdf
06 лютого 2018 12:34
Статут 2га редакція .pdf
06 лютого 2018 12:34
Св. ПДВ.pdf
06 лютого 2018 12:34
паспорт шестерни 234,235.pdf
06 лютого 2018 12:34
Лист-погодження.pdf
06 лютого 2018 12:34
копія кресленика.pdf
06 лютого 2018 12:34
Довідка про товар.pdf
06 лютого 2018 12:34
Довідка про персонал.pdf
06 лютого 2018 12:34
Довідка ПриватБанку.pdf
06 лютого 2018 12:34
Довідка про АРМ.pdf
06 лютого 2018 12:34
Декларация №1.pdf
06 лютого 2018 12:34
4ОПП.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛТРАНС УКРАЇНА"

Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія «Аддішенел Ревенью Менеджмент»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛТРАНС УКРАЇНА"
#39380838
Переможець 1 049 997,60
UAH з ПДВ
09 лютого 2018 12:40
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛТРАНС УКРАЇНА" #39380838

№ рішення у справі

№ 54/60-р/к

Дата рішення у справі

10.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 лютого 2018 12:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛТРАНС УКРАЇНА"
#39380838
1 049 997,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 червня 2019 11:20
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 19:50
ДУ-2 (1) (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2018 19:50
1_ДУ-2.pdf укладений
29 грудня 2018 19:50
Електронний підпис зміни до договору
04 травня 2018 14:14
ДУ-1 (2).pdf зміни до договору
04 травня 2018 14:14
Електронний підпис укладений
21 лютого 2018 18:26
Договір.pdf укладений
21 лютого 2018 18:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
04 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв"язку із допущеною помилкою при укладанні договору сторони дійшли згоди внести зміни до договору поставки.
Номер договору про закупівлю: Л/НХ-18161/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: Л/НХ-18161/НЮ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч.5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» Покупець і Постачальник дійшли згоди продовжити строк дії договору до 29.03.2019, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної у договорі.
Номер договору про закупівлю: Л/НХ-18161/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: Л/НХ-18161/НЮ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 лютого 2018 — 29 березня 2019
Сума оплати за договором: 1 259 997,12
UAH (в тому числі ПДВ 209 999,52 UAH)