Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015-33140000-3-Медичні матеріали
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2018-01-17-000075-b 7e84d02b12854c7da0d503a57c1e6011
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Богдан Ірина

+380978209508 i_bogdan2007@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад Київської обласної ради "Київський обласний протитуберкульозний диспансер"
Код ЄДРПОУ: 05492255
Місцезнаходження: Україна , Київська обл., Боярка, 08150, м. Боярка, вул. Комсомольська, 23, Київська область, Києво-Святошинський район
Контактна особа: Богдан Ірина
+380978209508
i_bogdan2007@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2018 14:08
Звернення за роз’ясненнями: до 23 січня 2018 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 січня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 лютого 2018 11:00
Початок аукціону: 05 лютого 2018 11:22
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 шт
Код ДК 021:2015-33140000-3-Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування 25 позицій (додаток 2 до тендерної документації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08150, Україна, Київська обл., Боярка, Комсомольська, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 лютого 2018 11:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний Центр "М.Т.К." 399 996,01
UAH з ПДВ
393 364,15
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "УКРОПТПОСТАЧ" 395 381,59
UAH з ПДВ
395 381,59
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 лютого 2018 17:35
Пропозиція МТК.pdf

Публічні документи

01 лютого 2018 16:47
Гарантійні листи.pdf
01 лютого 2018 16:46
Технічна частина 2.pdf
01 лютого 2018 16:46
Технічна частина 1.pdf
01 лютого 2018 16:46
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний Центр "М.Т.К."

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "УКРОПТПОСТАЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний Центр "М.Т.К."
#21633086
Переможець 393 364,15
UAH з ПДВ
09 лютого 2018 10:39

Документи

09 лютого 2018 10:39
Електронний підпис
09 лютого 2018 10:39
витратні матеріали.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 лютого 2018 10:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний Центр "М.Т.К."
#21633086
393 364,15
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 лютого 2018 10:39
Електронний підпис
09 лютого 2018 10:39
витратні матеріали.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2019 13:49
Електронний підпис зміни до договору
30 січня 2019 13:56
Додаткова угода №4 ТОВ Медичний центр М.Т.К. (1).PDF зміни до договору
30 січня 2019 13:56
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2018 13:12
Додаткова угода №3 ТОВ М.Т.К. (1).PDF зміни до договору
21 грудня 2018 13:12
Електронний підпис зміни до договору
04 вересня 2018 10:51
Додаткова угода №2 (1).PDF зміни до договору
04 вересня 2018 10:51
Електронний підпис укладений
04 вересня 2018 10:50
Електронний підпис зміни до договору
14 червня 2018 14:36
додаткова угода (1).PDF зміни до договору
14 червня 2018 14:36
Електронний підпис укладений
20 лютого 2018 07:35
Договір КОТД ВМП.doc укладений
20 лютого 2018 07:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
14 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.п.5, п.4, ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" сторони узгодили зміну ціни товару в бік зменшення без зміни кількості (обсягу) та якості товару.
Номер договору про закупівлю: 20/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 20/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно п.2, ч.4, статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі".
Номер договору про закупівлю: 20/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 20/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно Закону України "Про публічні закупівлі" Сторони дійшли згоди про продовження дії Договору у зв'язку з чим погодили наступну (нову) редакцію п.12.1 Договору: "п.12.1. Договір вважається укладеним до 31 березня 2019р. включно". Всі інші умови зазначеного вище договору залишаються чинними у тій редакції, в якій вони викладені Сторонами раніше, і Сторони підтверджують їх обов'язковістю для себе.
Номер договору про закупівлю: 20/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 20/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди дію Договору про закупівлю продовжити на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі укладеному в попередньому році, а саме: на суму 78500,00 грн., в т.ч. ПДВ - 5135,51 грн., якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, згідно чого пункт 2.5. Договору викласти у новій редакції: "2.5. Сума Договору становить 471456,75 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 20/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 20/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 лютого 2018 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 470 200,04
UAH з ПДВ