Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охоронні послуги
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2018-01-16-003159-c eb4d20d440ac4103b6a8151770572109
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Донець Олена Валеріївна

380442797296 lena-don@bigmir.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство Київської міської ради «Київське міське бюро технічної інвентаризації»
Код ЄДРПОУ: 03359836
Вебсайт: http://bti.com.ua/
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київ обл., Київ, Трьохсвятительська,4в
Контактна особа: Донець Олена Валеріївна
380442797296
lena-don@bigmir.net
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 січня 2018 17:50
Звернення за роз’ясненнями: до 19 січня 2018 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 січня 2018 18:00
Початок аукціону: 25 січня 2018 14:04
Очікувана вартість: 199 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 995,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київ, Київ, Трьохсвятительська, 4-в
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2018  —  30 квітня 2018
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

місцезнаходження учасника не більше 10 км від Замовника
Дата подання: 18 січня 2018 09:59
Дата відповіді: 18 січня 2018 16:26
У вимогах до учасників (в пункті 15) вказано: "Дислокація Учасника в м. Київ, в радіусі до 10 км від місця знаходження Покупця (01001, м. Київ, вул. Трьохсвятительська, 4в". Шановний Замовнику, вам не здається ця вимога незаконною та такою, що явно порушує основні принципи здійснення публічних закупівель, а також явно прописаною під конкретного учасника, який уже заздалегідь визначений переможцем процедури закупівлі. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Встановивши таку вимогу про наявність досвіду охорони саме в радіусі до 10 км від місця знаходження Покупця, Ви обмежили коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Так як учасники які мають необхідну матеріально-технічну базу, необхідну кількість працівників, досвід надання аналогічних послуг та відповідають всім встановленим вимогам, однак не знаходяться від вас у радіусі 10 км, не можуть бути визнані переможцем торгів, оскільки не зможуть відповідати вашій вимозі. Встановивши дану вимогу Ви навмисно обмежили коло учасників, оскільки любіюєте інтереси конкретного учасника, який має такий досвід, що явно простежується. На підставі вище викладеного вимагаємо вилучити пункт про місцезнаходження учасника від Замовника в радіусі не більше 10 км як таку, що є явно дискримінаційною та суттєво обмежує коло учасників, що в свою чергу грубо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель та створює нерівні умови для участі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Частково погоджуємось з Вашим зауваженням до вимог, зазначених у п.15 до документації. Внесено відповідні зміни, документацію опубліковано в новій редакції.
Сертифікт відповідності послуг
Дата подання: 18 січня 2018 10:09
Дата відповіді: 18 січня 2018 16:07
У вимогах до учасників вказано надати копію Сертифікату відповідності послуг охорони (фізичної охорони нерухомих обєктів, послуги пункту централізованого спостереження, послуги груп швидкого реагування). По-перше, Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, Дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату відповідності послуг охорони, Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Тому, можемо стверджувати, що у вас як у Замовника вже є заздалегідь визначений переможець процедури, інтереси якого Ви лобіюєте. І при чому робите це без законодавчого закріплення та обґрунтування, а виключно на власному бажанні. Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушую один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). По-друге, зрозуміло, що такий Сертифікат мож отримати будь-яке підприємство, але.... Ви ж розумієте, що учасники, не маючи такого зобов’язання на законодавчо закріпленому рівні, заздалегідь не можуть передбачити Ваше бажання щодо наявності такого сертифікату в учасників і заздалегідь його отримати. Також, Ви ж розумієте, що для отримання такого Сертифікату (як, в принципі, і будь-якого іншого) потрібно затратити і час, і грошові ресурси. І знову ж таки, отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників (зазначені відповідно до закупівлі послуги учасники можуть надавати за наявності отриманої Ліцензії з надання послуг охорони, тому вимога щодо наявності такого Сертифікату прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). По-третє, даною вимогою Ви порушуєте норми чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель, а саме основні принципи здійснення закупівель. Так як, Ви ж розумієте, що отримання такого Сертифікату не є обовязковим для субєктів охоронної діяльності та не закріплено на законодавчому рівні як обовязковий документ на підставі якого субєкти господарської діяльності, що здійснюють охоронну діяльність можуть надавати послуги охорони. Єдиною вимогою та підставою для надання послуг є ЛІЦЕНЗІЯ на охоронну діяльність, видану Міністерстом внутрішніх справ України. Тому, вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації як таку, що немає обґрунтування та законних підстав, а також є такою, що створює нерііні умови для участі, є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Частинами 1 та 2 ст. 4 Закону України "Про охорону та охоронну діяльність"передбачено, що органами державного регулювання у сфері охоронної діяльності є Кабінет Міністрів України, а також центральний орган виконавчої влади у сфері охоронної діяльності.
Державне регулювання у сфері охоронної діяльності здійснюється зазначеними органами відповідно до вимог цього Закону України «Про охоронну діяльність», Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності", Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" та інших законодавчих актів.
Сертифікація - це комплекс процедур, проведених уповноваженими органами, для встановлення якості продукції або послуг, безпеки та відповідності вимогам нормативних документів.
Правові та економічні основи систем стандартизації та сертифікації, а також організаційні форми їх функціонування на території України, регулюються Декретом Кабінету Міністрів України "Про стандартизацію і сертифікацію". У даній системі проводиться як обов'язкова, так і добровільна сертифікація.
Дійсно, сертифікація послуг з охорони є необов’язковою, але сертифікація відповідності обладнання яке використовується охоронною службою в її діяльності згідно Наказу Державного комітету України з питань техногенного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 № 28 «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні» підлягає обов’язковій сертифікації.
Окрім цього відповідно до Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження Учасник повинен надати в читабельному, електронному (сканованому в форматі pdf або форматі jpeg) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
10)Копія діючої ліцензії МВС України на охоронну діяльність.
11)Копія сертифіката відповідності послуг охорони (фізичної охорони нерухомих об’єктів, послуги пункту централізованого спостереження, послуги груп швидкого реагування).
В даному контексті це повинна бути копія сертифіката ВІДПОВІДНОСТІ послуг охорони.
А оскільки п.10 Технічним завданням закупівлі передбачено Забезпечення охоронників формою, спецзасобами та зв’язком. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази: Довідка у довільній формі про наявність форми одягу з ознаками належності до об’єкта охоронної діяльності, технічних засобів, транспорту, засобів зв’язку. Тобто сертифікат відповідності охоронних послуг – це правочинна вимога.
Відповідно до частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація повинна містити посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Крім того, згідно частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Вимога щодо наявності у Учасника Сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2008 гарантує якість надання послуг.
Система менеджменту якістю – це сукупність організаційної структури, методик, процесів і ресурсів, необхідних для здійснення загального управління якістю. Система менеджменту якістю компанії будується з урахуванням головної умови, згідно з якою для досягнення вищезазначених цілей необхідно організувати діяльність так, щоб тримати під контролем усі технічні, адміністративні та людські чинники, що впливають на якість послуг.
Це гарантія спроможності Учасника стабільно та безперервно забезпечити якість та безпечність послуг протягом усього часу їх надання.
Система менеджменту якістю забезпечує можливість зниження собівартості надання послуг, що в даному випадку призводить до економії бюджетних коштів, підвищення результативності і ефективності шляхом вдосконалення функціонування структурних підрозділів і їх посадових осіб, здатна виявити й оцінити наслідки, усунути, а головне, попередити надання послуг незадовільної якості.
Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ISO 9001, а наявність перелічених сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного надання послуг, тому не вважаємо дану вимогу дискримінаційною.
Також, щодо аналогічної вимоги, Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель прийнято рішення № 52-р/пк-ск від 18.01.2016 року, згідно з яким, вимога щодо наявності сертифікату системи менеджменту якістю ДСТУ ISO 9001 не є дискримінаційною.
Враховуючи вищезазначене, вважаємо, що встановлені тендерною документацією технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі не є дискримінаційними та відповідають вимогам чинного законодавства, а, отже, Ваші вимоги щодо видалення відповідної інформації з тендерної документації є необґрунтованими і задоволенню не підлягають.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 січня 2018 14:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Регіональний охоронний союз" 198 000,00
UAH
157 440,00
UAH
Документи
ТОВ Охоронна Компанія "Альфа Безпека" 197 845,04
UAH
184 305,20
UAH
Документи

Публічні документи

24 січня 2018 10:25
Електронний підпис
24 січня 2018 10:24
Пропозиція.pdf

Публічні документи

25 січня 2018 17:21
Пропозиція
24 січня 2018 13:32
20 - Наявність печатки.pdf
24 січня 2018 13:32
17.2-Шеврон.pdf
24 січня 2018 13:32
11.2-с-во про реєстр ТЗ.rar
24 січня 2018 13:32
11.1-Оренда авто.rar
24 січня 2018 13:32
11 - Фото форми одягу.pdf
24 січня 2018 13:32
11 - Довідка про МТБ.pdf
24 січня 2018 13:32
10-Ліцензія.pdf
24 січня 2018 13:32
10 - Технічні умови.pdf
24 січня 2018 13:32
9 - Проект договору.pdf
24 січня 2018 13:32
8 - Пропозиція.pdf
24 січня 2018 13:32
7.1.3-Відгук МППЗТ.pdf
24 січня 2018 13:32
7.1.3-Відгук 22.01.18г..pdf
24 січня 2018 13:32
7.1.2-Договір_2.pdf
24 січня 2018 13:32
7.1.2-Договір_1.pdf
24 січня 2018 13:32
4.3-Наказ директора.pdf
24 січня 2018 13:32
Відомості.pdf
24 січня 2018 13:32
Витяг.pdf
24 січня 2018 13:32
Копія Статуту.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Регіональний охоронний союз"

ТОВ Охоронна Компанія "Альфа Безпека"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Регіональний охоронний союз"
#40868687
Відхилено 157 440,00
UAH
25 січня 2018 16:17
ТОВ Охоронна Компанія "Альфа Безпека"
#40207890
Переможець 184 305,20
UAH
29 січня 2018 11:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 січня 2018 11:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Охоронна Компанія "Альфа Безпека"
#40207890
184 305,20
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 серпня 2018 12:30
Електронний підпис зміни до договору
10 серпня 2018 12:29
Додаток-3.pdf зміни до договору
10 серпня 2018 12:28
Електронний підпис зміни до договору
10 серпня 2018 12:27
Електронний підпис укладений
31 травня 2018 17:45
Додаток-2 01.05-31.07.2018.pdf зміни до договору
31 травня 2018 16:27
Додатки до договору.pdf укладений
01 лютого 2018 17:15
Договор.pdf укладений
01 лютого 2018 11:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
31 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Автоматична пролонгація договору. Розрахунок вартості охоронних послуг з урахуванням календаря робочого часу з 01.05 по 31.07. 2018року
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаток № 2 до Додатку № 4 Договору №3 від 01.02.2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розрахунок вартості охорони з урахуванням календаря робочого часу на 2018 рік у період надання послуг з 01.08.2018 по 31.10.2018
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаток № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML