Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Очікувана вартість
450 000,00 UAH
UA-2018-01-16-002888-c 703133f3ea0a4c7ba0395ff651d4646d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Виктория Финк

+380951086353 ygkg@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ СИНЕЛЬНИКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 34701476
Місцезнаходження: 52500, Україна , Дніпропетровська обл., місто Синельникове, вулиця Довженка, будинок 36
Контактна особа: Виктория Финк
+380951086353
ygkg@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 січня 2018 16:56
Звернення за роз’ясненнями: до 22 січня 2018 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 січня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 лютого 2018 14:00
Початок аукціону: 02 лютого 2018 14:07
Очікувана вартість: 450 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Загальний фонд КПКВК 1216030
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 послуга
Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52500, Україна, Дніпропетровська область, м.Синельникове, вул.Довженко,36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 січня 2018 16:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2018 16:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 січня 2018 16:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2018 16:39
Документація озеленення _оновлена _ січень 2018.doc
22 січня 2018 16:39
Перелік змін_озеленення.docx
17 січня 2018 16:52
Документація озеленення _оновлена2018.doc
16 січня 2018 16:56
Документація озеленення _оновлена2018.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-01-16-002888-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП ИВАНИН ПАВЕЛ ВЛАДИМИРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2872505450
Дата подання: 19 лютого 2018 15:58
Скасування рішення щодо відхиленя моєї пропозиції
вих.№177т від 16.02.2018

Тендерномукомітету
Управління житлово – комунального
господарства та комунальної власності Синельниківської міської ради


ВИМОГА.

За оцінкою пропозиції відкритих торгів закупівлі UA-2018-01-16-002888-c, ТЕНДЕРНИЙ КОМІТЕТ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ СИНЕЛЬНІКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ(далі-Замовник), відхилив пропозиціюФОП ІВАНІН ПАВЛО ВОЛОДИМИРОВИЧ. (далі-Учасник), розмістив на веб-порталі PROZORRO протоколзасідання тендерного комітету № 16 від 12 лютого 2018 року, в якому зазначено:

відповідно до додатку 2 тендерної документації «Інформація щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону» переможець торгів на виконання вимоги статті 17 Закону, серед інших документів, повинен надати оригінал або нотаріально завірену копію документа, виданого відповідним органом, який має такі повноваження, з інформацією про те, щ офізичну особу, яка є переможцем, до кримінальної відповідальності не булопритягнуто, засуджено (за кримінальними справами), що вона не значиться та в розшуку не перебуває (для фізичнихосіб). Документ повинен бути датован•ий не раніше дати оприлюднення на веб – порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі. Переможець наддав необхідні документи у визначенийтермін, але зазначена довідка видана станом на 15.01.2018, а дата оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі 16.01.2018, тобто документ (довідка) датова на раніше дати оприлюднення на веб- порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закушвш.
Виходячи з вищевикладеного, на підставі підпункту 4 статті 30 Закону України
«Про публічні закупівлі» «Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція переможця не відповідає умовам тендерної документації» пропонується повернути на кваліфікацію та відхилити тендерну пропозицію ФОП ІВАНІН ПАВЛО ВОЛОДИМИРОВИЧ

Я, не згоден зрішенням про відхилення тендерної пропозиції переможця торгів ФОП Іванін Павло Володимирович по наступним причинам:

По-перше. Відповідно до ч.3 ст. 30 Закону України «Про Публічні Закупівлі»,(далі - Закон) вважаємо, що причина відхилення містить недостатню аргументацію, для відхилення моєї пропозиції в повному обсязі. Зазначені підстави відхилення - є дискримінацією, не об’єктивною та неупередженою оцінкою пропозиції, відповідно до: ст. 3 Закону;- Закону № 1263-VII від 13.05.2014, ВВР, 2014, № 27, ст.915;- ч.3 ст. 5 Закону України "Про здійснення державних закупівель"; - ч.3 ст.22 Закону України "Про здійснення державних закупівель".

По-друге. Відповідно до вимог розділу «Оцінка Тендерних пропозицій» п.2 Тендерної документації(далі - ТД) – зазначаємо, що Учасник ВИКОНАВ вимогу Замовника, та надав документи, які вимагаються Додатком 2 ТД «Інформація щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону». Вимога Замовника, щодо дати створення документів передбачених: п.5 ч.1 ст. 17, та п.6 ч.1 ст. 17 Закону– є дискримінаційною, призводить до недобросовісної конкуренції,не об’єктивної та неупередженої оцінкине впливає на зміст ТД, та не обмежує ФОП Іванін П.В. від виконання технічних вимог Замовника, в повному обсязі, та з урахуванням вимог Замовника.

По-третє. Згідно з наказом № 1256 від 29.11.2016 МВС України«Про організацію доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України», надання довідки, передбаченої п.5 ч.1 ст. 17, та п.6 ч.1 ст. 17 Закону- здійснюється безоплатно в строк до 30 календарних днів з дня надходження запиту – розділ 5 ст. 18 наказу№ 1256 від 29.11.2016. Оприлюднення на веб-порталі Замовника оголошення про проведення процедури закупівлібуло здійснено 16.01.2018 р., а повідомлення про намір укласти договір з Учасником, було розміщено 07.02.2018 р.За умовами ТД, які зазначені в Додатку 2 - Учасник повинен був розмістити до 12.02.2018, тобто - термін, що складає п’ять календарних днів. Це означає, що згідно з розділу 5 ст. 18 наказу№ 1256 від 29.11.2016 – Учасник міг не отримати вчасно зазначу довідку до 12.02.2018 та не розмістити її на веб-порталі,що могло би бути підставою відхилення пропозиції Учасника.

По-четверте.Замовник з метою об’єктивної та неупередженої оцінки пропозиції, відповідно до ч.1 ст.3 Закону, міг аргументовано продовжити термін розгляду документів Учасника: надіслати офіційний запит в ТСЦ №1444 РСЦ МВС України в Донецькій області, який видав довідку № 18010610680710555222 від 15.01.2018 року, для підтвердження відсутності в Учасника притягнень до кримінальної відповідальності, та відсутність знятої чи непогашеної судимості; запросити в Учасника документи передбачені: п.5 ч.1 ст. 17, та п.6 ч.1 ст. 17 Закону, які були створені на момент оголошення - посилаючись на основні засади Наказу№ 1256 від 29.11.2016 МВС «Про організацію доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи МВС»;

Долучаємо до складу вимоги довідку № 18043574700210669825 видану Департаментом «Інформаційних технологій» МВС України, підписану та завірену ЄЦП - яка підтверджує, що ФОП ІВАНІН ПАВЛО ВОЛОДИМИРОВИЧ відповідає умовам: п.5 ч.1 ст. 17, та п.6 ч.1 ст. 17 Закону. Тобто його пропозиція не має жодної підстав для відмови передбачених: підпунктом 4 статті 30 Закону;

з метою добросовісної конкуренції, недискримінації, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій Учасників, відповідно до ч.1 ст.3 Закону, пропонуємо:

1. Призупинити розгляд пропозиції «СИНЕЛЬНИКІВСЬКЕ МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА»;
2. Скасувати протокол засідання тендерного комітету № 17 від 12 лютого 2018 року Управління житлово – комунального господарства та комунальної власності Синельниківської міської ради;
3. Скасувати протокол засідання тендерного комітету № 16 від 12 лютого 2018 року Управління житлово – комунального господарства та комунальної власності Синельниківської міської ради;
4. Повернутися до розгляду пропозиції ФОП ІВАНІН ПАВЛО ВОЛОДИМИРОВИЧ;
5. Провести об’єктивний та неупереджений розгляд пропозиції ФОП ІВАНІН ПАВЛО ВОЛОДИМИРОВИЧ згідно чинного Законодавства України.



З Повагою Іванін П.В.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 лютого 2018 11:40
Відхилити вимогу за оцінкою пропозиції відкритих торгів закупівлі UA-2018-01-16-002888-с, що надійшла від ФОП ІВАНІН ПАВЛО ВОЛОДИМИРОВИЧ. Дії тендерного комітету не суперечать чинному законодавству. Рішення тендерного комітету, що зафіксовано протоколом №16 від 12.02.2018 не містить дискримінаційних вимог, є об’єктивним та неупередженим.

Документи подані скаржником

19 лютого 2018 15:58
Dovidka_18043574700210669825.pdf
19 лютого 2018 15:58
Dovidka_18043574700210669825.pdf.rar
19 лютого 2018 15:58
ВИМОГА.pdf

Документи

22 лютого 2018 11:39
протокол№18_1 001.jpg
22 лютого 2018 11:40
протокол№18_2 001.jpg

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 лютого 2018 14:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ИВАНИН ПАВЕЛ ВЛАДИМИРОВИЧ 447 750,00
UAH з ПДВ
439 000,00
UAH з ПДВ
Документи
СИНЕЛЬНИКІВСЬКЕ МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА" 449 498,42
UAH з ПДВ
440 000,00
UAH з ПДВ
Документи
СИНЕЛЬНИКІВСЬКЕ МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТЛОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНА КОНТОРА-2" 449 940,42
UAH з ПДВ
449 940,42
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 лютого 2018 11:12
Кошторис.rar
01 лютого 2018 12:31
Електронний підпис
01 лютого 2018 12:22
1.1-Супровідний лист.pdf
01 лютого 2018 12:22
16-Установчі документи.pdf
01 лютого 2018 12:22
14-Проект договору.pdf

Публічні документи

15 лютого 2018 11:30
Електронний підпис
15 лютого 2018 11:14
довідка про антикор..pdf
15 лютого 2018 11:14
довідка про банкрут..pdf
14 лютого 2018 16:06
Електронний підпис
14 лютого 2018 15:58
дод.4 ком.проп.зм..pdf
14 лютого 2018 15:58
дов.4 перем..pdf
14 лютого 2018 15:58
дов.5 антик..pdf
31 січня 2018 09:51
Електронний підпис
31 січня 2018 09:28
довідка№5.pdf
31 січня 2018 09:28
довідка анал.дог..pdf
31 січня 2018 09:28
паспорт.pdf
30 січня 2018 18:31
довідка банка.pdf
30 січня 2018 18:31
довідки 1.pdf
30 січня 2018 12:40
паспорт начальнк.pdf
29 січня 2018 18:24
довідки замена.pdf
27 січня 2018 18:40
Статут.pdf
27 січня 2018 18:40
Статистика.pdf
27 січня 2018 18:40
Свідоцтво.pdf
27 січня 2018 18:40
розпорядження.pdf
27 січня 2018 18:40
паспорт ВІСІЧ.pdf
27 січня 2018 18:40
наказ.pdf
27 січня 2018 18:40
лист підтвердження.pdf
27 січня 2018 18:40
лист згода.pdf
27 січня 2018 18:40
контракт керівника.pdf
27 січня 2018 18:40
довідки.pdf
27 січня 2018 18:40
довідка про банкрут..pdf
27 січня 2018 18:40
довідка про антикор..pdf
27 січня 2018 18:40
гарантійний лист.pdf
27 січня 2018 18:40
Витяг ПДВ.pdf
27 січня 2018 18:40
Витяг з ЄДРПУ.pdf
27 січня 2018 18:40
Виписка з ЄДРПУ.pdf
27 січня 2018 18:40
анал.дог.озеленення.pdf

Публічні документи

01 лютого 2018 10:21
Електронний підпис
31 січня 2018 15:04
довідка банку.pdf
30 січня 2018 20:33
довідка про плат.под..pdf
30 січня 2018 18:57
статут.pdf
30 січня 2018 18:57
статістика.pdf
30 січня 2018 18:57
сідоцтво.pdf
30 січня 2018 18:57
свідоцтво.pdf
30 січня 2018 18:57
розпорядження.pdf
30 січня 2018 18:57
паспорт.pdf
30 січня 2018 18:57
лист підтвердження.pdf
30 січня 2018 18:57
лист згода.pdf
30 січня 2018 18:57
лист відгук.pdf
30 січня 2018 18:57
контракт.pdf
30 січня 2018 18:57
дод.5 проект договір.pdf
30 січня 2018 18:57
дод.3 інформ..pdf
30 січня 2018 18:57
дод.2 дефекутний акт.pdf
30 січня 2018 18:57
довідки.pdf
30 січня 2018 18:57
довідка про банкр..pdf
30 січня 2018 18:57
довідка анал.дог..pdf
30 січня 2018 18:57
гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ИВАНИН ПАВЕЛ ВЛАДИМИРОВИЧ

СИНЕЛЬНИКІВСЬКЕ МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА"

СИНЕЛЬНИКІВСЬКЕ МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТЛОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНА КОНТОРА-2"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ИВАНИН ПАВЕЛ ВЛАДИМИРОВИЧ
#2872505450
Рішення скасоване 439 000,00
UAH з ПДВ
12 лютого 2018 13:21
ФОП ИВАНИН ПАВЕЛ ВЛАДИМИРОВИЧ
#2872505450
Відхилено 439 000,00
UAH з ПДВ
12 лютого 2018 14:59
СИНЕЛЬНИКІВСЬКЕ МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА"
#32050733
Переможець 440 000,00
UAH з ПДВ
12 лютого 2018 16:51

Документи

07 лютого 2018 16:24
Електронний підпис
07 лютого 2018 11:20
Протокол№15_2 001.jpg
07 лютого 2018 11:20
Протокол№15 001.jpg

Документи

12 лютого 2018 14:59
Електронний підпис
12 лютого 2018 13:23
Протокол№16_1 001.jpg
12 лютого 2018 13:23
Протокол №16_2 001.jpg

Документи

12 лютого 2018 16:51
Електронний підпис
12 лютого 2018 16:46
Протокол№17_2 001.jpg
12 лютого 2018 16:46
Протокол№17_1 001.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 лютого 2018 16:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
СИНЕЛЬНИКІВСЬКЕ МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА"
#32050733
440 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 лютого 2018 16:51
Електронний підпис
12 лютого 2018 16:46
Протокол№17_2 001.jpg
12 лютого 2018 16:46
Протокол№17_1 001.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 грудня 2018 13:08
протокол 62_2 001.jpg укладений
19 грудня 2018 09:12
протокол 62_1 001.jpg укладений
19 грудня 2018 09:12
Електронний підпис укладений
05 березня 2018 15:40
Додатки до договору № 4 від 01.03.2018.pdf укладений
05 березня 2018 15:39
Договір №4 від 01.03.2018р.pdf укладений
05 березня 2018 15:39

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 березня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 440 000,00
UAH з ПДВ