Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Централізоване постачання теплової енергії – 901 Гкал
Очікувана вартість
2 635 187,00 UAH
UA-2018-01-16-002089-c 32607528189542b698123004c7ff2175
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Анатоліївна Василенко

+380562271094
+380562271094
internat_256@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад освіти "Навчально-реабілітаційний центр "ШАНС" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 20220229
Місцезнаходження: 49074, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул.Батумська, 2а
Контактна особа: Наталія Анатоліївна Василенко
+380562271094,+380562271094
internat_256@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Дочірнє підприємство «Східтеплоенерго» комунального підприємства «Дніпротеплоенерго» Дніпропетровської обласної ради» є єдиним постачальником пари та гарячої води – послуг з виробництва, збирання і розподілу теплової енергії у вигляді пари і гарячої води для опалення КЗО "Навчально-реабілітаційний центр "Шанс" Дніпропетровської облради". Неукладання або несвоєчасне укладання договорів з Дочірнім підприємством «Східтеплоенерго» комунального підприємства «Дніпротеплоенерго» Дніпропетровської обласної ради» призведе до припинення опалення у 2018 році.
Це призведе до невиконання санітарних правил й норм для КЗО "Навчально-реабілітаційний центр "Шанс" Дніпропетровської облради", може стати причиною виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, спричинить руйнування об’єктів життєзабезпечення.
На підставі вищезазначеного, КЗО "Навчально-реабілітаційний центр "Шанс" Дніпропетровської облради" необхідно укласти договір з Дочірнім підприємством «Східтеплоенерго» комунального підприємства «Дніпротеплоенерго» Дніпропетровської обласної ради» на закупівлю пари та гарячої води в обсязі: 901,0 Гкал.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 січня 2018 15:37
Оскарження наміру укласти договір: 27 січня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Централізоване постачання теплової енергії – 901Гкал
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
901 гігакалорія
Централізоване постачання теплової енергії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49074, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул.Батумська, 2-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Тендерна документація

16 січня 2018 15:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Дочірнє підприємство «Східтеплоенерго» комунального підприємства «Дніпротеплоенерго» Дніпропетровської обласної ради
#30982775
Переможець 2 635 187,00
UAH з ПДВ
16 січня 2018 15:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 січня 2018 15:37

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Дочірнє підприємство «Східтеплоенерго» комунального підприємства «Дніпротеплоенерго» Дніпропетровської обласної ради
#30982775
2 635 187,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 12:20
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2018 14:01
додаткова угода від 28.11.2018.pdf зміни до договору
29 листопада 2018 14:00
Електронний підпис зміни до договору
13 листопада 2018 11:08
додаткова угода 4.pdf зміни до договору
13 листопада 2018 11:08
Електронний підпис зміни до договору
13 листопада 2018 11:06
додаткова угода 3.pdf зміни до договору
13 листопада 2018 11:06
Електронний підпис зміни до договору
16 травня 2018 08:01
Дод.угода 2.PDF зміни до договору
16 травня 2018 07:57
Дод.угода 1.PDF зміни до договору
16 травня 2018 07:57
Електронний підпис укладений
29 січня 2018 12:34
Договір 113.pdf укладений
29 січня 2018 12:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
16 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна тарифу, зменшення обсягу споживання
Номер договору про закупівлю: 113
Договір:
Номер додаткової угоди: 113
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна тарифу
Номер договору про закупівлю: 113
Договір:
Номер додаткової угоди: 113
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягу споживання
Номер договору про закупівлю: 113
Договір:
Номер додаткової угоди: 113
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягу споживання, зменшення суми договору.
Номер договору про закупівлю: 113
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 2 465 187,00
UAH з ПДВ