Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги їдалень
Очікувана вартість
232 516,73 UAH
UA-2018-01-16-001704-c ● 9c333de46bdf41b3b5c262be93dbc5ae
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ "Комунальний заклад "Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №64" Маріупольської міської ради Донецької області" |
Код ЄДРПОУ: | 23031606 |
Місцезнаходження: | 87554, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, Вул. УРИЦЬКОГО , 92-А |
Контактна особа: |
Марина Святна +380687820468 marschool64@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 січня 2018 14:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 січня 2018 14:50 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 січня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 січня 2018 14:50 |
Початок аукціону: | 01 лютого 2018 15:51 |
Очікувана вартість: | 232 516,73 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 326,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
775 одиниця
Меню №2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87554, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Пилипа Орлика, 92-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
13 лютого 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
2790 одиниця
Меню №3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87554, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Пилипа Орлика, 92-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
13 лютого 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
19024 одиниця
Меню №4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87554, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Пилипа Орлика, 92-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
13 лютого 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
773 одиниця
Меню №5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87554, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Пилипа Орлика, 92-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
13 лютого 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 січня 2018 14:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 січня 2018 14:19 |
ТД 2018 15.01.18.doc | |
16 січня 2018 14:19 |
Річний план.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-01-16-001704-c.c1
Статус:
Скасована
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "УПРАВЛІННЯ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ТА ТОРГІВЛІ", Код ЄДРПОУ:37793266
Дата подання: 12 лютого 2018 13:39
оскарження ТОВ "УГХТ"
СКАРГА
Протоколом №4 від 06.02.2018 року засідання тендерного комітету комунального закладу “Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №64 Маріупольської міської ради Донецької області” розгляду тендерних пропозицій по закупівлі ДК 021:2015 55510000-8 — Послуги їдалень, пропозиція ТОВ “Управління громадського харчування та торгівлі” не відповідає кваліфікаційним критеріям технічного завдання тендерної документації, які встановлені відповідно до ст.16 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Вважаємо, що протокол складений з порушенням норм Закону України “Про публічні закупівлі” з наступних підстав.
У відповідності до п.4 ст.11 Закону України “Про публічні закупівлі”, рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами. У разі відмови члена тендерного комітету або однієї з уповноважених осіб підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови.
Однак, всупереч нормам чинного законодавства, протокол №4 від 06.02.2018 року підписаний тільки головою тендерного комітету, тобто, даний протокол є недійсним та не може вважатись таким, що відповідає Закону України “Про публічні закупівлі”.
Відносно відсутності документів у відповідності до кваліфікаційних критеріїв:
1.Невідповідність наданих даних щодо медичного огляду зав.виробництвом Убоженко В.В. (дата останнього медичного огляду 30.08.2016 р.).
Даний факт не відповідає дійсності, оскільки, як вбачається з копії медичної книжки Убоженко В.В., яка надана у складі тендерної документації, останній медичний огляд був пройдений 22.02.2018 року, про що стоїть відмітка у медичній книжці.
2. Відсутність актів виконаних робіт за аналогічним договорами протягом 5 років.
ТОВ "Управління громадського харчування та торгівлі" не надали акти виконаних робіт до Договорів, які вимагалися п.3 Додатку №1 тендерної документації, а саме акти виконаних робіт за 2013-2014 роки, оскільки згідно Наказу міністерства юстиції України № 578/5 від 12.04.2012 "Про затвердження Переліку типових документів, що створюються під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів", а саме Розділу 4.2. цього Наказу підпункту 324, а саме документи (акти, відомості, листи)про взаєморозрахунки між організаціями зберігаються 3 (три) роки.
Тобто акти за аналогічно виконані Договори за 2013 рік було утилізовано в 2016 році, а акти виконаних робіт за 2014 рік було утилізовано в 2017 році, у встановленому законом порядку.
Натомість, у складі тендерної пропозиції надані копії договорів з відмітками Головного розпорядника державних коштів про проведення оплат за договорами, що свідчить про їх виконання.
ТОВ "Управління громадського харчування та торгівлі" має акти приймання-передачі послуг за 2015-2017 року за аналогічними договорами та готово їх надати Замовнику.
3. Відсутність санітарних паспортів автомобілів, є довідка про санобробку транспорту за грудень, за листопад відсутня.
У відповідності до Додатку 1 Тендерної документації, учасники надають скановані документи: довідку, складену у довільній формі за підписом учасника, про наявність та загальну кількість власного та/або залученого автотранспорту, пристосованого для перевезення сировини, напівфабрикатів та готової продукції, а, також, довідки про санітарну обробку автотранспорту за листопад, грудень 2017 року, відповідні офіційні документи на транспорт (технічні паспорти, договори оренди).ТОВ “УГХТ” готове надати копію такої картки на мойку за грудень 2017 року.
Головним критерієм оцінки тендерної пропозиції є ціна. ТОВ “УГХТ” запропонувало найнижчу ціну (майже на 10 тис грн меншу, ніж наступний учасник) та, з урахуванням зазначених несуттєвих помилок, може бути визнане переможцем даної закупівлі.
На підставі вищевикладеного, просимо переглянути результати розгляду тендерних пропозицій та визнати переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю “Управління громадського харчування та торгівлі”
Розгорнути
Згорнути
Протоколом №4 від 06.02.2018 року засідання тендерного комітету комунального закладу “Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №64 Маріупольської міської ради Донецької області” розгляду тендерних пропозицій по закупівлі ДК 021:2015 55510000-8 — Послуги їдалень, пропозиція ТОВ “Управління громадського харчування та торгівлі” не відповідає кваліфікаційним критеріям технічного завдання тендерної документації, які встановлені відповідно до ст.16 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Вважаємо, що протокол складений з порушенням норм Закону України “Про публічні закупівлі” з наступних підстав.
У відповідності до п.4 ст.11 Закону України “Про публічні закупівлі”, рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами. У разі відмови члена тендерного комітету або однієї з уповноважених осіб підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови.
Однак, всупереч нормам чинного законодавства, протокол №4 від 06.02.2018 року підписаний тільки головою тендерного комітету, тобто, даний протокол є недійсним та не може вважатись таким, що відповідає Закону України “Про публічні закупівлі”.
Відносно відсутності документів у відповідності до кваліфікаційних критеріїв:
1.Невідповідність наданих даних щодо медичного огляду зав.виробництвом Убоженко В.В. (дата останнього медичного огляду 30.08.2016 р.).
Даний факт не відповідає дійсності, оскільки, як вбачається з копії медичної книжки Убоженко В.В., яка надана у складі тендерної документації, останній медичний огляд був пройдений 22.02.2018 року, про що стоїть відмітка у медичній книжці.
2. Відсутність актів виконаних робіт за аналогічним договорами протягом 5 років.
ТОВ "Управління громадського харчування та торгівлі" не надали акти виконаних робіт до Договорів, які вимагалися п.3 Додатку №1 тендерної документації, а саме акти виконаних робіт за 2013-2014 роки, оскільки згідно Наказу міністерства юстиції України № 578/5 від 12.04.2012 "Про затвердження Переліку типових документів, що створюються під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів", а саме Розділу 4.2. цього Наказу підпункту 324, а саме документи (акти, відомості, листи)про взаєморозрахунки між організаціями зберігаються 3 (три) роки.
Тобто акти за аналогічно виконані Договори за 2013 рік було утилізовано в 2016 році, а акти виконаних робіт за 2014 рік було утилізовано в 2017 році, у встановленому законом порядку.
Натомість, у складі тендерної пропозиції надані копії договорів з відмітками Головного розпорядника державних коштів про проведення оплат за договорами, що свідчить про їх виконання.
ТОВ "Управління громадського харчування та торгівлі" має акти приймання-передачі послуг за 2015-2017 року за аналогічними договорами та готово їх надати Замовнику.
3. Відсутність санітарних паспортів автомобілів, є довідка про санобробку транспорту за грудень, за листопад відсутня.
У відповідності до Додатку 1 Тендерної документації, учасники надають скановані документи: довідку, складену у довільній формі за підписом учасника, про наявність та загальну кількість власного та/або залученого автотранспорту, пристосованого для перевезення сировини, напівфабрикатів та готової продукції, а, також, довідки про санітарну обробку автотранспорту за листопад, грудень 2017 року, відповідні офіційні документи на транспорт (технічні паспорти, договори оренди).ТОВ “УГХТ” готове надати копію такої картки на мойку за грудень 2017 року.
Головним критерієм оцінки тендерної пропозиції є ціна. ТОВ “УГХТ” запропонувало найнижчу ціну (майже на 10 тис грн меншу, ніж наступний учасник) та, з урахуванням зазначених несуттєвих помилок, може бути визнане переможцем даної закупівлі.
На підставі вищевикладеного, просимо переглянути результати розгляду тендерних пропозицій та визнати переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю “Управління громадського харчування та торгівлі”
Скасована
Дата: 16 лютого 2018 12:13
Причина: ТОВ "Управління громмадського харчування та торгівлі" не має претензій до тендерного комітету та вважає законим обрання переможцем товариство з додатковою відповідальністю "Маріупольський комбінат дитячого харчування"
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 лютого 2018 16:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "УПРАВЛІННЯ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ТА ТОРГІВЛІ" |
225 043,98
UAH з ПДВ
|
222 190,38
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАРІУПОЛЬСЬКИЙ КОМБІНАТ ДИТЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ" |
222 328,00
UAH з ПДВ
|
222 328,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПИТАНИЕ" |
232 513,85
UAH з ПДВ
|
232 513,85
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "УПРАВЛІННЯ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ТА ТОРГІВЛІ" #37793266 |
Відхилено |
222 190,38
UAH з ПДВ
|
06 лютого 2018 18:21
|
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАРІУПОЛЬСЬКИЙ КОМБІНАТ ДИТЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ" #01558862 |
Переможець |
222 328,00
UAH з ПДВ
|
06 лютого 2018 18:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 липня 2018 17:30
|
64.jpeg | зміни до договору |
30 липня 2018 17:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 квітня 2018 16:12
|
64.jpg | зміни до договору |
12 квітня 2018 16:12
|
Електронний підпис | укладений |
26 лютого 2018 16:11
|
Договор .pdf | укладений |
26 лютого 2018 13:11
|
Протокол №7.pdf | укладений |
26 лютого 2018 13:11
|
Протокол №6.pdf | укладений |
26 лютого 2018 13:11
|
Протокол №4 від 06.02.2018.pdf | укладений |
26 лютого 2018 13:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 лютого 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 12 квітня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 64/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 64/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 липня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 30 липня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмету закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 64/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 64/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |