Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання та підмітання вулиць (прибирання міста та видалення сміття)
Очікувана вартість
1 922 000,00 UAH
UA-2018-01-16-001427-c 7110f2712adb46b4bbfdecc57bc61ec0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яна Ворожко

+380509324743 z.vodypr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства, капітального будівництва, комунальної власності та регулювання земельних відносин Жовтоводської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36916734
Місцезнаходження: 52204, Україна , Дніпропетровська обл., Жовті Води, бульвар Свободи 56/128
Контактна особа: Яна Ворожко
+380509324743
z.vodypr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 січня 2018 13:39
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2018 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 січня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 січня 2018 16:00
Початок аукціону: 01 лютого 2018 11:51
Очікувана вартість: 1 922 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 610,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

територія м. Жовті Води
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
прибирання міста та видалення сміття
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52204, Україна, Дніпропетровська область, м. Жовті Води, бульвар Свободи56/128
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 90%
авансовий платіж: 10%
0: 10%
15: 5%
30: 0%
16 січня 2018 13:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 січня 2018 13:39
Проект договору.doc
16 січня 2018 13:39
Тендерна документація - прибирання міста та видалення сміття.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 лютого 2018 12:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
Комунальне підприємство" Виробниче житлово-ремонтно-експлуатаційне об"єднання"Жовтоводської міської ради" 1 916 007,40
UAH з ПДВ
1 916 007,40
UAH з ПДВ
1.1111111111 1 724 406.66 Документи
КП "ЧИСТЕ МІСТО" ЖОВТОВОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" 1 921 997,90
UAH з ПДВ
1 921 997,90
UAH з ПДВ
1 1 921 997.90 Документи

Публічні документи

12 лютого 2018 08:47
довідка з податкової
12 лютого 2018 08:47
повідомлення юстиція
12 лютого 2018 08:47
інформаційна довідка
30 січня 2018 14:51
Електронний підпис
30 січня 2018 14:49
довідки з банку.PDF
30 січня 2018 14:49
аналогічні договори.PDF
30 січня 2018 14:49
технічні характер.PDF
30 січня 2018 14:49
реквізити банку.PDF
30 січня 2018 14:49
ст17.PDF
30 січня 2018 14:49
розпорядження.PDF
30 січня 2018 14:49
лист згода.PDF
30 січня 2018 14:49
свідоцтво держр..PDF
30 січня 2018 14:48
витяг.PDF
30 січня 2018 14:48
свідоцтво ПДВ.PDF
30 січня 2018 14:48
статут.PDF
30 січня 2018 14:48
цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

31 січня 2018 13:07
Електронний підпис
31 січня 2018 12:57
цінова пропозиція (2).PDF
31 січня 2018 12:57
Статут.pdf
31 січня 2018 12:57
ст17.PDF
31 січня 2018 12:57
реквізити банку.PDF
31 січня 2018 12:57
Паспорт директора.pdf
31 січня 2018 12:57
лист згода.PDF
31 січня 2018 12:57
ІПН директора.pdf
31 січня 2018 12:57
Виписка з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне підприємство" Виробниче житлово-ремонтно-експлуатаційне об"єднання"Жовтоводської міської ради"

КП "ЧИСТЕ МІСТО" ЖОВТОВОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство" Виробниче житлово-ремонтно-експлуатаційне об"єднання"Жовтоводської міської ради"
#20202467
Переможець 1 916 007,40
UAH з ПДВ
08 лютого 2018 08:15

Документи

08 лютого 2018 08:15
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 лютого 2018 08:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство" Виробниче житлово-ремонтно-експлуатаційне об"єднання"Жовтоводської міської ради"
#20202467
1 916 007,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 лютого 2018 08:15
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 16:32
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2019 16:23
ДУ 14.pdf зміни до договору
20 грудня 2019 16:23
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2019 16:19
ДУ 12.pdf зміни до договору
20 грудня 2019 16:17
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2019 10:30
додат. угода _20190121_0001.pdf зміни до договору
21 січня 2019 10:28
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2019 16:27
додат. угода 3_20190114_0001.pdf зміни до договору
14 січня 2019 16:26
Електронний підпис укладений
22 лютого 2018 17:12
договір_0006.jpg укладений
22 лютого 2018 17:09
договір_0005.jpg укладений
22 лютого 2018 17:09
договір_0004.jpg укладений
22 лютого 2018 17:09
договір_0003.jpg укладений
22 лютого 2018 17:09
договір_0002.jpg укладений
22 лютого 2018 17:09
договір_0001.jpg укладений
22 лютого 2018 17:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди про внесення наступних змін до умов Договору про закупівлю послуг від 21.02.2018 № 9, а саме пункт 5.1. та 8.1 Договору викласти в наступній редакції: «5.1. Виконавець надає Послуги передбачені п.1.1 даного Договору впродовж 2018 року та січня – лютого 2019 року на території міста Жовті Води Дніпропетровської області.» «8.1. Даний Договір набирає чинності з дня його підписання та скріплення печатками Сторін і діє до 28.02.2019 року, але в будь – якому випадку до повного виконання сторонами взятих на себе зобов'язань»
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до п.5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління житлово – комунального господарства, капітального будівництва комунальної власності та регулювання земельних відносин Жовтоводської міської ради продовжує дію Договору про закупівлю послуг №9 від 21.02.2018 р., на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початок 2019 року та збільшує вартість послуги на 383 025, 84 грн., в обсязі, що не перевищує 20 % суми, визначеної в договорі, у зв’язку з чим викласти, п.2.1 розділу 2 «Ціна договору», п.8.1. розділу 8 «Строк дії договору» Договору про закупівлю послуг №9 від 21.02.2018 р. в наступній редакції: Загальна вартість Послуг передбачених п.1.1. даного Договору складає 2 299 033,24 грн. (два мільйони двісті дев’яносто дев’ять тисяч тридцять три гривні 24 копійок), у т.ч. ПДВ – 383 172,21 грн., в тому числі на 2018 рік 1 916 007,40 грн. (один мільйон дев’ятсот шістнадцять тисяч сім гривень 40 копійок), у т.ч. ПДВ - 319 334,57 грн. та на 2019 рік 383 025,84 грн. (триста вісімдесят три тисячі двадцять п’ять гривень 84 копійки), в т.ч. ПДВ - 63 837,64грн. Дана додаткова угода набирає чинності з 01.01.2019 року і діє до 28.02.2019 року, але в будь – якому випадку до повного виконання сторонами взятих на себе зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору №9 від 21.02.2018р. та п. 8.1. викласти в наступній редакції: "Даний договір набирає чинності з дня його підписання та скріплення печатками Сторін і діє до 31.12.2019 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами взятих на себе зобов'язань.
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з завершенням виконання послуги в повному обсязі , Сторони дійшли згоди про зменшення вартості послуги на 0,02 грн. Загальна вартість послуг складає 2 299 033,22 грн., у т.ч. ПДВ - 383 172,20 грн., в тому числі на 2018 рік - 1 916 007,40 грн. та на 2019 рік - 383 025,82 грн.
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 лютого 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 1 916 007,40
UAH (в тому числі ПДВ 319 334,57 UAH)