Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

24450000-3 «Агрохімічна продукція» ( 24455000-8 «Дезинфекційні засоби»)
Очікувана вартість
78 215,00 UAH
UA-2018-01-16-001137-c ed17ff37ec024b0caf05a85787fa8889
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Наталія Полуднєва

+380689233419
+380674181311
poludneva2008@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОКЗ "Криворізький шкірно-венерологічний диспансер"
Код ЄДРПОУ: 01986210
Місцезнаходження: 50071, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, 25
Контактна особа: Наталія Полуднєва
+380689233419,+380674181311
poludneva2008@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 січня 2018 12:32
Звернення за роз’ясненнями: до 19 січня 2018 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 січня 2018 14:00
Початок аукціону: 25 січня 2018 14:28
Очікувана вартість: 78 215,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 391,07 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Біомой, Дез Таб нью, Дезактін, Терралін протект U, МедіДес, СефДез інстру
КвікДес серветки, Терразім, Лагосепт М
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
243 штуки
Біомой, Дез Таб нью, Дезактін, Терралін протект U, МедіДес, СефДез інстру КвікДес серветки, Терразім, Лагосепт М
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50071, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, Володимира Великого, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2018  —  31 травня 2018
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-01-16-001137-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Фізична особа-підприємець, Код ЄДРПОУ:2941707188
Дата подання: 17 січня 2018 09:27
Вимога
1. Шановний Замовнику! Вами сформовані дискримінаційні вимоги щодо предмету закупівлі, а саме: вказана назва засобів та їх конкретний склад, виписані обмеження щодо складових(діючих речовин, Таким вимогам відповідають лише засоби, торгова марка яких вказана в документації. Це засоби певного, Вам відомого виробника і постачальника на території України. Інших зареєстрованих в Україні еквівалентів, які б відповідали цим усім вимогам, не існує. Це порушує положення про недискримінаційний підхід до учасників Закону про публічні закупівлі. Зважаючи на вищевикладене вимагаємо сформувати технічне завдання до продукції згідно норм чинного законодавства,та розпорядження Дніпропетровської ОДАвід 09.06.2016 №07-57/0/35-16 для запобігання порушень при здійсненні закупівель, ( його ніхто не відміняв і воно носить далеко не рекомендаційний характер, а обов язовий до виконання , тож рекомендуємо с користатись розробленою таблицею кваліфікації дезінфікуючих засобів для ЛПЗ, що фінансуються за кошти обласного бюджету В іншому випадку ми будемо змушені звернутися з заявою до контролюючих органів та представників Громадського контролю з метою перевірки фактів корупційного зговору з заздалегідь запланованим учасником-переможцем.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 січня 2018 09:25
Тендерний комітет ОКЗ «Криворізький шкірно-венерологічний диспансер» на Вашу вимогу від 17.01.2018 № UA-2018-01-16-001137-c.a1 повідомляє наступне.
Заклад, при здійсненні закупівлі, керується виключно діючим законодавством та дотримується всіх його положень, для досягнення найкращого результату та економічного обґрунтованого витрачання коштів.
Пункт 2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII передбачає можливість включення у вимоги до тендерної документації використання конкретної назви але за умови зазначення виразу "або еквівалент".
Визначення технічних вимог до таких засобів передбачає в свою чергу надання інших еквівалентних засобів. Технічні вимоги у тендерній документації викладені з усіма рекомендаціями, що передбачені законодавством, в тому числі дорученням Дніпропетровської ОДА № 07/0/35-2017 від 26 червня 2017 року. У разі, якщо такі порушення мали би місце, то тоді Ви мали б можливість їх конкретизувати у своїх твердженнях. Але, цього нема.
Ми впевненні, що наша тендерна документація створює об’єктивні вимоги для всіх учасників.

Документи

19 січня 2018 09:25
Відповідь.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 січня 2018 14:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІМЕД" 45 197,28
UAH з ПДВ
45 197,28
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Булатніков 77 016,00
UAH з ПДВ
77 016,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 січня 2018 13:54
23.02.2018 Дезы.zip

Публічні документи

22 січня 2018 16:24
Витяг ФОП Булатников.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІМЕД"

ФОП Булатніков

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІМЕД"
#38703629
Відхилено 45 197,28
UAH з ПДВ
26 січня 2018 13:51
ФОП Булатніков
#2493802117
Переможець 77 016,00
UAH з ПДВ
30 січня 2018 08:57

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 січня 2018 08:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Булатніков
#2493802117
77 016,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Scan.pdf зміни до договору
03 січня 2019 14:38
від 12.02.2018 №16-18к.pdf укладений
12 лютого 2018 08:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми договору на 3828,00 у звязку з тим, що дезінфекційний засіб "Біонол" не пройшов державну перереєстрацію
Номер договору про закупівлю: 16/18к
Договір:
Номер додаткової угоди: 16/18k
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 лютого 2018 — 29 грудня 2018
Сума оплати за договором: 73 188,00
UAH з ПДВ