Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Готельні послуги
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2018-01-16-000553-c b509d7f95adf4f50b8030d0185aa5aac
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Шкарбуль Ірина Вадимівна

+380972912312 irina.shkarbul@mariupolrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04052784
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., Маріуполь, пр.Миру, 70
Контактна особа: Шкарбуль Ірина Вадимівна
+380972912312
irina.shkarbul@mariupolrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 січня 2018 10:38
Звернення за роз’ясненнями: до 19 січня 2018 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 січня 2018 15:00
Початок аукціону: 24 січня 2018 14:03
Очікувана вартість: 199 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Готельні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Готельні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Митрополитська, б.39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2018
ДК 021:2015: 55110000-4 — Послуги з розміщення у готелях

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Учасник - Туристичне агентство
Дата подання: 16 січня 2018 12:44
Дата відповіді: 17 січня 2018 16:46
Шановні! Чи будете Ви приймати і розглядати пропозицію, та співпрацювати в разі перемоги з посередником - туристичною агенцією (діяльність агенції за КВЕД 79.11 Діяльність туристичних агентств. Цей клас включає: діяльність агентств, задіяних в організації подорожей, турів і НАДАННІ ПОСЛУГ ІЗ РОЗМІЩЕННЯ для короткотермінового проживання на основі їх оптового та роздрібного продажу широкому колу споживачів або комерційним клієнтам)? Чи приймаються пропозиції лише безпосередньо від готелів? Дякую!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Звертаю Вашу увагу, що предмет закупівлі – надання готельних послуг (55100000-1 – Готельні послуги). Тому у Учасника торгів основний вид економічної діяльності має бути 55.10 «Діяльність готелів і подібних засобів тимчасового розміщення». Дякаємо за запитання.
Діючий договір
Дата подання: 19 січня 2018 09:50
Дата відповіді: 19 січня 2018 10:02
Чи обовязково мати діючий договір на 2018 рік між Учасником та запропонованим ним готелем? Якщо так, як його заключити заздалегіть, бо ще невідома сума закупівлі? Дякуємо за відповідь.
Відповідь: Доброго дня,
Якщо запропонований готель не є власністю Учасник, то необхідно надати підтвердження щодо відповідності технічним умовам предмета закупівлі та можливості надання зазначеної послуги – саме діючий договір на 2018р між Учасником та запропонованим ним готелем, в якому будуть надаватись послуги. Дякуємо за запитання
Умови бронювання
Дата подання: 19 січня 2018 12:47
Дата відповіді: 19 січня 2018 14:24
Доброго дня! Як Ви плануєте підтвердити виконання умов бронювання та анулювання, які затверджені у готелі та відповідають Правилам користування готелями й аналогічними засобами розміщення та надання готельних послуг? Договір, який Ви додали до тендерної документації є загальним договором послуг, та не розкривая усіх аспектів роботи готелю. Яким чином Ви плануєте виявляти неналежне виконання послуг, які прописані у Вашому договорі у пункті 4.3. У разі неналежного (неякісного) виконання послуг, Постачальник сплачує Замовнику штраф у розмірі 10% від вартості Послуг, визначених в цьому договорі, а також протягом 20 днів, зобов’язаний за свій рахунок усунути виявлені недоліки. Дякуємо за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Бронювання номерів буде здійснюватися поетапно, по мірі необхідності.
Проект договору, який викладений - примірний, остаточна редакція буде узгоджена із переможцем під час укладання договору
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 січня 2018 14:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Чернобаєв Валерій Михайлович 177 900,00
UAH з ПДВ
173 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СТЕП 185 917,74
UAH з ПДВ
174 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Чернобаєв Валерій Михайлович

ТОВ СТЕП

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Чернобаєв Валерій Михайлович
#2417110519
Переможець 173 900,00
UAH з ПДВ
26 січня 2018 09:53

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 січня 2018 09:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Чернобаєв Валерій Михайлович
#2417110519
173 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Підписаний контракт укладений
20 лютого 2018 09:03