Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги провайдерів – за кодом CPV за кодом – ДК 021:2015 – 72410000-7 (Послуги доступу до Інтернет) у березні - травні 2018 р.
Очікувана вартість
25 000,00 UAH
UA-2018-01-15-001531-a b2579fcee00b40c5b3313cc23f126bb6
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Давидюк

+380445941650 vdaviduk@sdfm.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна служба фінансового моніторингу України
Код ЄДРПОУ: 37471802
Вебсайт: http://www.sdfm.gov.ua
Місцезнаходження: 04050, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Білоруська, 24
Контактна особа: Володимир Давидюк
+380445941650
vdaviduk@sdfm.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2018 14:35
Звернення за роз’ясненнями: до 18 січня 2018 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 січня 2018 15:00
Початок аукціону: 24 січня 2018 15:38
Очікувана вартість: 25 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

закупівля проводиться відповідно до оприлюдненого додатку до річного плану закупівель на 2018 рік Держфінмоніторингу
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги доступу до Інтернет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, Київ, м. Київ, вул. Білоруська, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2018  —  31 травня 2018
ДК 021:2015: 72410000-7 — Послуги провайдерів

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 січня 2018 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 січня 2018 14:35
Вимоги до предмету закупівлі.doc
15 січня 2018 14:35
Цінова пропозиція.doc
15 січня 2018 14:35
Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-01-15-001531-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СТАРГРУП", Код ЄДРПОУ:37961987
Дата подання: 26 січня 2018 17:34
Невідповідність наданих документів вимогам замовника
Відповідно до Вимог до послуг за предметом закупівлі, а саме Вимоги до кваліфікації учасника та способу їх підтвердження, учасник закупівлі повинен надати в складі своєї пропизиції в електронному (сканованому) вигляді у форматі PDF і документи: 1) цінову пропозицію та опис запропонованих послуг, 2) копію довідки з єдиного реєстру підприємств та організацій. Уважно розглянувши документи надані ПрАТ «ФАРЛЕП-ІНВЕСТ» помічено, що документи, подані з пропозицією не відповідають «Вимоги до кваліфікації учасника та способу їх підтвердження», а саме: 1) Відсутня копія довідки з єдиного реєстру підприємств та організацій. 2) Відсутній опис запропонованих послуг. Згідно Вимог до послуг за предметом закупівлі встановлених Замовником: Після закінчення терміну подання пропозицій електронних торгів доповнення Учасників Замовником прийматися не будуть. У разі ненадання одночасно усіх необхідних документів, пропозиція Учасника розгляду не підлягає! В зв'язку з цим вимагаємо: 1) скасувати рішення про визначення переможця, тому що документи надані переможцем Закупівлі ПрАТ "ФАРЛЕП-ІНВЕСТ" не відповідають Вимогам Замовника Закупівлі. 2) Визнати переможцем ТОВ «СТАРГРУП» який надав найбільш економічно вигідну пропозицію та пропозиція якого відповідає умовам закупівлі. Також нагадуємо, що згідно відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 6.2 наказу ДП Зовнішторгвидав України № 35 від 13.04.2016 року «Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 січня 2018 16:26
Добрий день. За результатами розгляду скарги ТОВ «СТАРГРУП», код ЄДРПОУ– 37961987, від 26.01.2017 тендерним комітетом Держфінмоніторингу, керуючись п. 14.2 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» (далі – Наказ), вимога про усунення порушення відхилена з наступних причин:
1. Попри формальну відсутність довідки з єдиного реєстру підприємств та організацій Замовник всю необхідну інформацію щодо учасника отримав з наданої ПрАТ «Фарлеп – Інвест» копії Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
2. ПрАТ «Фарлеп – Інвест» надано Гарантійний лист-згоду з проектом договору, в якому (додаток № 1) визначена специфікація послуг, що мають бути надані, та у ціновій пропозиції ще раз підтверджена можливість та згода щодо надання зазначених послуг.
Таким чином Замовником отримана вся необхідна інформація для прийняття виваженого рішення та обрана найбільш економічно вигідна пропозиція, що відповідає заявленим вимогам.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 січня 2018 15:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ФАРЛЕП-ІНВЕСТ" 13 500,00
UAH з ПДВ
13 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СТАРГРУП" 23 976,00
UAH з ПДВ
23 976,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 січня 2018 12:34
Цінова пропозиція.pdf
23 січня 2018 12:34
РНБО.pdf
23 січня 2018 12:34
проект договору.pdf
23 січня 2018 12:34
Анкета.pdf
23 січня 2018 12:34
1438.pdf
23 січня 2018 12:34
1437.pdf
23 січня 2018 12:34
Статут.pdf

Публічні документи

23 січня 2018 14:03
Лист-згода.pdf
23 січня 2018 14:03
Цінова пропозиція.pdf
23 січня 2018 14:03
Наказ на призначення.pdf
23 січня 2018 14:03
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
23 січня 2018 14:03
Виписка з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ФАРЛЕП-ІНВЕСТ"

ТОВ "СТАРГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ФАРЛЕП-ІНВЕСТ"
#19199961
Переможець 13 500,00
UAH з ПДВ
26 січня 2018 16:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 січня 2018 16:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ФАРЛЕП-ІНВЕСТ"
#19199961
13 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 лютого 2018 14:09
Договір від 09.02.2018 №4.pdf укладений
09 лютого 2018 14:06