Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
55510000-8-Послуги їдалень
Очікувана вартість
400 828,50 UAH
UA-2018-01-15-000973-c ● fc5a816151684266b1bf3ebc1502f2f0
Відкриті торги
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад"Маріупольський навчально -виховний комплекс"Ліцей-школа №14 "Маріупольської міської ради Донецької області" |
Код ЄДРПОУ: | 23031121 |
Місцезнаходження: | 87545, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. ПАШКОВСЬКОГО, 62-А |
Контактна особа: |
Анастасия Табахова +380974292411 anastaciatabahova@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 січня 2018 18:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 січня 2018 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 січня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 січня 2018 19:00 |
Початок аукціону: | 31 січня 2018 13:15 |
Очікувана вартість: | 400 828,50 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 004,14 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Меню №1-155одиниць, меню №2-775одиниць,меню №3-6355одиниць, меню № 4-34107одиниць,меню №5-155 одиниць
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
41547 одиниця
Меню №1-155одиниць, меню №2-775одиниць,меню №3-6355одиниць, меню № 4-34107одиниць,меню №5-155 одиниць
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87545, Україна, Донецька область, Маріуполь, Пашковського, 62а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 січня 2018 08:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 січня 2018 13:00 |
ТД 2018 15.01.18.doc |
22 січня 2018 08:36 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
16 січня 2018 13:00 |
ТД 2018 15.01.18.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-01-15-000973-c.c1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "УПРАВЛІННЯ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ТА ТОРГІВЛІ", Код ЄДРПОУ:37793266
Дата подання: 12 лютого 2018 13:45
оскарження ТОВ "УГХТ"
СКАРГА
Протоколом №6 від 06.02.2018 року засідання тендерного комітету комунального закладу “Маріупольський навчально-виховний комплекс “Ліцей-школа №14” Маріупольської міської ради Донецької області” розгляду тендерних пропозицій по закупівлі ДК 021:2015 55510000-8- Послуги їдалень, тендерну пропозицію ТОВ “Управління громадського харчування та торгівлі” було відхилено, як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям технічного завдання тендерної документації. В обґрунтуванні такої невідповідності вказано: відсутність повного пакету документів щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів.
У відповідності до п.3 ст.30, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Прошу Вас, надати додаткову інформацію, а саме, перелік документів, які відсутні у тендерній пропозиції ТОВ “Управління громадського харчування та торгівлі”.
Також, звертаємо Вашу увагу, що, у відповідності до п.4 ст.11 Закону України “Про публічні закупівлі”, рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами. У разі відмови члена тендерного комітету або однієї з уповноважених осіб підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови.
Однак, всупереч нормам чинного законодавства, протокол №6 від 06.02.2018 року підписаний тільки головою тендерного комітету, тобто, даний протокол є недійсним та не може вважатись таким, що відповідає Закону України “Про публічні закупівлі”.
Розгорнути
Згорнути
Протоколом №6 від 06.02.2018 року засідання тендерного комітету комунального закладу “Маріупольський навчально-виховний комплекс “Ліцей-школа №14” Маріупольської міської ради Донецької області” розгляду тендерних пропозицій по закупівлі ДК 021:2015 55510000-8- Послуги їдалень, тендерну пропозицію ТОВ “Управління громадського харчування та торгівлі” було відхилено, як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям технічного завдання тендерної документації. В обґрунтуванні такої невідповідності вказано: відсутність повного пакету документів щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів.
У відповідності до п.3 ст.30, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Прошу Вас, надати додаткову інформацію, а саме, перелік документів, які відсутні у тендерній пропозиції ТОВ “Управління громадського харчування та торгівлі”.
Також, звертаємо Вашу увагу, що, у відповідності до п.4 ст.11 Закону України “Про публічні закупівлі”, рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами. У разі відмови члена тендерного комітету або однієї з уповноважених осіб підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови.
Однак, всупереч нормам чинного законодавства, протокол №6 від 06.02.2018 року підписаний тільки головою тендерного комітету, тобто, даний протокол є недійсним та не може вважатись таким, що відповідає Закону України “Про публічні закупівлі”.
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 січня 2018 13:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "УПРАВЛІННЯ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ТА ТОРГІВЛІ" |
387 240,16
UAH з ПДВ
|
338 035,14
UAH з ПДВ
|
Документи |
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ "ВОСТОК" |
338 111,00
UAH з ПДВ
|
338 111,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАРІУПОЛЬСЬКИЙ КОМБІНАТ ДИТЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ" |
400 822,88
UAH з ПДВ
|
400 822,88
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "УПРАВЛІННЯ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ТА ТОРГІВЛІ" #37793266 |
Відхилено |
338 035,14
UAH з ПДВ
|
06 лютого 2018 21:57
|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ "ВОСТОК" #13508295 |
Рішення скасоване |
338 111,00
UAH з ПДВ
|
06 лютого 2018 22:05
|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ "ВОСТОК" #13508295 |
Переможець |
338 111,00
UAH з ПДВ
|
06 лютого 2018 22:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 травня 2018 16:00
|
Д.У.№1від29.05.18.pdf | зміни до договору |
29 травня 2018 15:59
|
Повідомлення про внесення змін.pdf | зміни до договору |
29 травня 2018 15:59
|
Електронний підпис | укладений |
19 лютого 2018 14:16
|
протокол про ПДВ 1стр.pdf | укладений |
19 лютого 2018 14:12
|
протокол про ПДВ 2стр.pdf | укладений |
19 лютого 2018 14:12
|
Електронний підпис | укладений |
19 лютого 2018 13:08
|
договор стр.1.pdf | укладений |
19 лютого 2018 13:05
|
Спецификация стр. 14.jpg | укладений |
19 лютого 2018 13:05
|
Спецификация стр. 13.jpg | укладений |
19 лютого 2018 13:05
|
Спецификация стр. 12.jpg | укладений |
19 лютого 2018 13:05
|
Спецификация стр. 11.jpg | укладений |
19 лютого 2018 13:05
|
Спецификация стр. 10.jpg | укладений |
19 лютого 2018 13:05
|
Спецификация стр. 9.jpg | укладений |
19 лютого 2018 13:05
|
Спецификация стр. 8.jpg | укладений |
19 лютого 2018 13:05
|
Спецификация стр. 7.jpg | укладений |
19 лютого 2018 13:05
|
Спецификация стр. 6.jpg | укладений |
19 лютого 2018 13:04
|
Спецификация стр. 5.jpg | укладений |
19 лютого 2018 13:04
|
Спецификация стр. 4.jpg | укладений |
19 лютого 2018 13:04
|
Спецификация стр. 3.jpg | укладений |
19 лютого 2018 13:04
|
Спецификация стр. 2.jpg | укладений |
19 лютого 2018 13:04
|
Спецификация стр. 1.jpg | укладений |
19 лютого 2018 13:04
|
договор стр.4.pdf | укладений |
19 лютого 2018 13:04
|
договор стр.3.pdf | укладений |
19 лютого 2018 13:04
|
Договор стр.2.jpg | укладений |
19 лютого 2018 13:04
|
Спецификация стр. 15.jpg | укладений |
19 лютого 2018 13:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 травня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 29 травня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 14 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 14 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |