Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з охорони об’єкту
Очікувана вартість
990 800,00 UAH
UA-2018-01-15-000912-c 1d048b82d7cf4e3397e11ce994d41cdb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марта Євгенівна Струс

+380671699135 umsv.lor@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління майном спільної власності Львівської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 25255072
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська обл., місто Львів, ВУЛ.ВИННИЧЕНКА, будинок 18
Контактна особа: Марта Євгенівна Струс
+380671699135
umsv.lor@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2018 17:46
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2018 17:45
Оскарження умов закупівлі: до 27 січня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 січня 2018 17:45
Початок аукціону: 01 лютого 2018 14:54
Очікувана вартість: 990 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 954,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони об’єкту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79008, Україна, Львівська область, м. Львів, За адресою замовника (Адміністративний будинок та прилегла до нього територія за адресою: вул. Винниченка, 18, м. Львів)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 січня 2018 14:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2018 14:17
Технічні вимоги_нова редакція.docx
17 січня 2018 14:17
Тендерна документація_нова редакція.docx
17 січня 2018 14:17
Рішення про внесення ЗТД.docx
15 січня 2018 17:46
Проект договору.docx
17 січня 2018 14:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 січня 2018 17:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2018 14:17
Технічні вимоги_нова редакція.docx
15 січня 2018 17:46
Технічні вимоги.docx
17 січня 2018 14:17
Тендерна документація_нова редакція.docx
15 січня 2018 17:46
Тендерна документація.docx
17 січня 2018 14:17
Рішення про внесення ЗТД.docx
15 січня 2018 17:46
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Додаток № 2
Дата подання: 18 січня 2018 14:53
Дата відповіді: 23 січня 2018 15:43
Доброго дня! У Додатку № 2 зазначено, що учасник повинен мати технінчі засоби. Надайте будь ласка роз'яснення - якими саме технічими засобами повинні бути забезпечені охоронники. Дякуємо!
Відповідь: Для виконання послуг з охорони громадського порядку та безпеки учасники мають бути забезпечені технічними засобами, необхідними для їх надання, зокрема: комп’ютерним обладнанням, спеціальною системою сповіщення, радіозв’язком, радіостанцією, спеціальними автомобілями, обладнаними гучномовними пристроями, відео реєстраторами та навігаторами. також об’єкт охорони має бути оснащено охоронною сигналізацією, обслуговування якої виконується надавачем послуг охорони.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-01-15-000912-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ", Код ЄДРПОУ:38143880
Дата подання: 18 січня 2018 16:49
Додаток № 2
У Додатку № 2 зазначено: «наявність наявність власного пульта охорони та не менше 4 власних груп затримання для реагування на сигнали тривоги;» На підставі якого Закону Ви це вимагаєте? У своїй діяльності учасник має повне право задіяти ПЦС та групи швидкого реагування сторонніх охоронних структур, які мають відповідну ліцензію та ресурси, і які можуть надавати послуги на підставі договору оренди чи субпідряду, або іншого законодавчо встановленого документа, що регламентує взаємини між підприємствами і дозволяє надавати послуги користування обладнанням. На сьогоднішній момент НЕМАЄ Закону який забороняє використовувати обладнання, технічні можливості чи персонал іншого підприємства в діяльності підприємства-партнера, більш того Ваша вимога заважає стосункам між операторами ринку охоронних послуг, а вартість договору оренди передбачає оподатковування, тобто своїми діями Ви лишаєте держави додаткових надходжень у місцевий бюджет. На підставі вище викладеного, вимагаємо від Замовника виключити дану дискримінаційну вимогу з Тендерною документації. Можемо узагальнити, що, прописуючи ці вимоги Ви свідомо прийняли рішення закуповувати охоронні послуги з явно завищеною ціною і тільки у одного заздалегідь визначеного переможця, з ким замовник домовився заздалегідь і прописавши всю тендерну документацію з дискримінаційними вимогами по кваліфікації учасників таким чином, щоб максимально обмежити конкуренцію на даній закупівлі, тим самим порушуючи Закон України «Про державні закупівлі». Такі дії посадових осіб тендерного комітету вказують на особисту зацікавленість в результатах торгів, може трактуватися як ознаки корупційного правопорушення, і підпадають як мінімум під адміністративну та кримінальну відповідальність, тому як при складанні тендерної документації навіть незначне відхилення від норм законодавства тягне за собою притягнення уповноважених осіб замовника до адміністративної відповідальності, яка передбачена ст. 164--14 Кодексу України про адміністративні правопорушення, або до кримінальної відповідальності, яка передбачена ст. 364 Кримінального кодексу України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 січня 2018 15:44
Наявність пульта охорони та не менше 4 власних груп затримання для реагування на сигнали тривоги є необхідним для оперативного реагування нарядів груп затримання для підсилення фізичної охорони та підтримання належного громадського порядку на всій території об’єкту. Звертаємо вашу увагу, що у Технічних вимогах Додатку № 2 до тендерної документації, визначено можливість залучення цих засобів на умовах співпраці та підтверджується шляхом подання копії договору щодо надання послуг кнопки тривожного виклику в м. Львові та дислокацією груп затримання в м. Львові. Відповідно, умови тендерної документації до оголошення UA-2018-01-15-000912-c не містить дискримінаційних ознак та не обмежують конкурентного середовища серед потенційних учасників цієї закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 лютого 2018 15:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Управління поліції охорони у Львівській області 990 800,00
UAH з ПДВ
990 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Танет 990 800,00
UAH з ПДВ
990 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 січня 2018 16:55
ДОВІДКА КОРУПЦІЯ.pdf
26 січня 2018 16:55
ДОВІДКА ДПІ.pdf

Публічні документи

31 січня 2018 16:56
тендер док .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Управління поліції охорони у Львівській області

ПП Танет

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Управління поліції охорони у Львівській області
#40108887
Переможець 990 800,00
UAH з ПДВ
08 лютого 2018 10:56

Документи

08 лютого 2018 10:56
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 лютого 2018 10:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Управління поліції охорони у Львівській області
#40108887
990 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 лютого 2018 10:56
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2019 11:44
Електронний підпис зміни до договору
25 січня 2019 16:46
ДУ 4 Управління поліції охорони.pdf зміни до договору
25 січня 2019 16:46
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2019 13:06
ду 3 охорона 20%.pdf зміни до договору
21 січня 2019 13:05
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2018 15:04
Охорона пролонгація.pdf зміни до договору
26 грудня 2018 15:03
Електронний підпис зміни до договору
27 лютого 2018 13:15
Дод.Договір Охорона 2018.pdf зміни до договору
27 лютого 2018 13:09
Електронний підпис укладений
27 лютого 2018 12:50
Договір Охорона 2018.pdf укладений
27 лютого 2018 12:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
27 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнити розділ 11 договору
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору із зазначенням суми
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): При публікації попередньої додаткової угоди № 3 було допущено помилку у сумі додаткової угоди. Правильною слід розуміти суму, що зазначена у додатковій угоді №4
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 березня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 993 840,00
UAH з ПДВ