Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вершкове масло (Масло вершкове жирністю 72,5 % - 9 000 кг.)
Очікувана вартість
1 350 000,00 UAH
UA-2018-01-15-000744-c ed8929323bb14842b96f1fa248c8e607
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рудчук Андрій Вячеславович

+380986097434 jurist_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти виконавчого комітету Нововолинської міської ради Волинської області
Код ЄДРПОУ: 02141696
Місцезнаходження: 45400, Україна , Волинська обл., місто Нововолинськ, проспект Дружби, 27
Контактна особа: Рудчук Андрій Вячеславович
+380986097434
jurist_osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2018 16:33
Звернення за роз’ясненнями: до 22 січня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 січня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 лютого 2018 17:00
Початок аукціону: 02 лютого 2018 12:46
Очікувана вартість: 1 350 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9000 кг
Товар. Вершкове масло (Масло вершкове жирністю 72,5 % - 9 000 кг.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45400, Україна, Волинська область, м. Нововолинськ, проспект Дружби, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 лютого 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 січня 2018 11:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 січня 2018 10:49
Перелік змін Масло.docx
25 січня 2018 10:49
Нова редакція ТД Масло.docx
25 січня 2018 11:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 січня 2018 09:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 січня 2018 10:49
Перелік змін Масло.docx
19 січня 2018 09:47
Перелік змін.docx
25 січня 2018 10:49
Нова редакція ТД Масло.docx
19 січня 2018 09:47
Нова редакція ТД Масло.docx
15 січня 2018 16:34
005.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-01-15-000744-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Віртуоз ЛТД", Код ЄДРПОУ:37433458
Дата подання: 12 лютого 2018 10:06
Вимога до Замовника
Рішенням тендерного комітету (протокол засідання тендерного комвтету №21 від 09.02.2018) переможцем відкритих торгів по коду ДК 021:2015 15530000-2 - вершкове масло для закладів Управління освіти виконавчого комітету Нововолинської міської ради Волинської області, ідентифікатор закупівлі UA-2018-01-15-000744-c визнано ФОП Ковальчук М.Г.
Товариство не погоджується з таким рішенням тендерного комітету з огляду на наступне:
1.пунктом 1.1.2. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази тендерної документації вимагалось наступне:
1.1.2.1. Інформаційна довідка, складена в довільній формі або у табличному вигляді, за підписом керівника про наявність власних (або орендованих) складських приміщень та умов зберігання складських продуктів
1.1.2.2. Копія договору оренди складських приміщень, чинного на момент укладання договору про закупівлю та дійсного протягом терміну поставки товару, зазначеного в договорі про закупівлю (якщо в учасника немає власних складських приміщень).
1.1.2.3. Копія Акта обстеження/перевірки складських приміщень за останніх шість місяців;
1.1.2.4. Інформаційна довідка, складена в довільній формі або у табличному вигляді, за підписом керівника про наявність власних (або орендованих) спеціалізованих транспортних засобів (фургон – рефрижератор у кількості не менше двох), якими учасник постачатиме предмет закупівлі.1.1.2.5. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій копія договорів оренди спеціалізованих автотранспортних засобів, чинних на момент укладання договору про закупівлю та дійсних протягом терміну поставки товару, зазначеного в договорі про закупівлю (у кількості не менше двох, якщо в учасника немає власного спеціалізованого автотранспорту);
1.1.2.6. Копія довідки про санобробку на кожен транспортний засіб, зазначений в Інформаційній довідці № 1.1.2.4.
В складі тендерної пропозиції ФОП Ковальчук М.Г. відсутній будь-який документ з цього переліку, але натомість надано інформаційну довідку вих.№10 від 12 січня 2018 року згідно з якою учасник посилається на п.4.1 договору поставки № 0201/18 від 02 січня 2018 року, укладений з ПрАТ “Деражнянський молочний завод”, відповідно до якого для виконання договору будуть задіяні автомобілі та матеріально-технічна база ПрАТ “Деражнянський молочний завод”. Копія даного договору відсутня в складі пропозиції ФОП Ковальчук М.Г. Таким чином, тендерна пропозиція ФОП Ковальчук М.Г. Не відповідає кваліфікаційним вимогам Замовника (відсутність власних (або орендованих) складських приміщень, копія договору оренди складських приміщень, якщо в учасника немає власних складських приміщень, відсутня копія договорів оренди спеціалізованих автотранспортних засобів, чинних на момент укладання договору про закупівлю та дійсних протягом терміну поставки товару, зазначеного в договорі про закупівлю (у кількості не менше двох, якщо в учасника немає власного спеціалізованого автотранспорту)) та повинна бути відхилена.
2.В копіях документів, які надано ПрАТ “Деражнянський молочний завод” відсутня копія Акта обстеження/перевірки складських приміщень за останніх шість місяців, відсутні копії особових медичних книжок форма яких встановлена Наказом Міністерства Охорони здоров’я України№ 150 від 21.02.2013 р., відсутня копія Акту додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами виробника продукції (згідно уніфікованої форми, яка затверджена Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України № 42 від 06.02.2017).
Враховуючи вищенаведене, Товариство вважає, що Учасник ФОП Ковальчук М.Г. документально не підтвердив відповідність кваліфікаційним, технічним та іншим вимогам, які встановлені Замовником, а тому його тендерна пропозиція повинна бути відхилена, як така, що не відповідає вимогам Замовника, які встановлені в тендерній документації. Не відхиливши тендерну пропозицію ФОП Ковальчук М.Г. Замовник порушує основний принцип публічних закупівель, а саме обєктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 лютого 2018 09:14
Копія договору поставки № 0201/18 від 02 січня 2018 року наявна у складі тендерної пропозиції ФОП Ковальчук М.Г., а саме, на стор. 30-31 PDF-файлу під назвою «1.2 Відповідність учасника кваліфікаційним критеріям».
У складі тендерної пропозиції ФОП Ковальчук М.Г. долучено PDF-файл під назвою «Лист-пояснення Масло М.Г.», у якому учасником надано аргументовані пояснення щодо відсутності Акта обстеження/перевірки складських приміщень за останніх шість місяців.
Копія Уніфіковану форму Акта перевірки дотримання вимог законодавства № 1 від 17 вересня 2017 року наявна у складі тендерної пропозиції ФОП Ковальчук М.Г., а саме, на стор. 31-38 PDF-файлу під назвою «1.1 Відповідність учасника кваліфікаційним критеріям».
Копії особових медичних (санітарних) книжок водія та експедитора (у разі наявності) з відмітками результатів медичного огляду, форма яких встановлена Наказом Міністерства Охорони здоров’я України № 150 від 21.02.2013 р., наявні у складі тендерної пропозиції ФОП Ковальчук М.Г., а саме, на стор. 20-26 PDF-файлу під назвою «1.2 Відповідність учасника кваліфікаційним критеріям».

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 лютого 2018 13:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Сузір'я 1 044 000,00
UAH з ПДВ
1 044 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Віртуоз ЛТД" 1 305 000,00
UAH з ПДВ
1 169 910,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЯРЕМА МИРОСЛАВА МИКОЛАЇВНА" 1 316 250,00
UAH з ПДВ
1 170 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОВАЛЬЧУК МАРІЯ ГРИГОРІВНА 1 305 000,00
UAH з ПДВ
1 305 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 січня 2018 19:50
Електронний підпис
30 січня 2018 19:49
пропозиція.rar

Публічні документи

07 лютого 2018 06:26
Електронний підпис
01 лютого 2018 16:38
Електронний підпис
01 лютого 2018 16:37
5.ІНШІ ДОКУМЕНТИ.pdf
01 лютого 2018 16:37
3.ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf

Публічні документи

08 лютого 2018 14:52
Електронний підпис
01 лютого 2018 15:06
Електронний підпис
01 лютого 2018 15:04
Перелік документів.pdf
31 січня 2018 15:37
Електронний підпис
31 січня 2018 13:01
Протокол ДСЕЕ.pdf
31 січня 2018 13:01
Експлуат дозвіл.pdf
31 січня 2018 13:01
Висновок ДСЕЕ масло.pdf
31 січня 2018 13:01
Довідка про санкції.pdf
31 січня 2018 13:01
Лист-згода.pdf
31 січня 2018 13:01
Техпаспорт Мерс 2750.pdf
31 січня 2018 13:01
Техпаспорт Мерс 311 9137.pdf
31 січня 2018 13:01
Мед. книжка водія.pdf
31 січня 2018 13:01
Довідка про учасника.pdf
31 січня 2018 13:01
Довідка про статут.pdf
31 січня 2018 13:01
Витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Сузір'я

ТОВ "Віртуоз ЛТД"

ФОП "ЯРЕМА МИРОСЛАВА МИКОЛАЇВНА"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОВАЛЬЧУК МАРІЯ ГРИГОРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Сузір'я
#22404614
Відхилено 1 044 000,00
UAH з ПДВ
06 лютого 2018 17:12
ТОВ "Віртуоз ЛТД"
#37433458
Відхилено 1 169 910,00
UAH з ПДВ
08 лютого 2018 09:24
ФОП "ЯРЕМА МИРОСЛАВА МИКОЛАЇВНА"
#2745007960
Відхилено 1 170 000,00
UAH з ПДВ
09 лютого 2018 08:49
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОВАЛЬЧУК МАРІЯ ГРИГОРІВНА
#2336004042
Переможець 1 305 000,00
UAH з ПДВ
09 лютого 2018 15:02

Документи

06 лютого 2018 17:12
Електронний підпис

Документи

08 лютого 2018 09:24
Електронний підпис

Документи

09 лютого 2018 08:49
Електронний підпис

Документи

09 лютого 2018 15:02
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 лютого 2018 15:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОВАЛЬЧУК МАРІЯ ГРИГОРІВНА
#2336004042
1 305 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 лютого 2018 15:02
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 березня 2019 10:30
Додаткова угода укладений
18 березня 2019 10:27
Електронний підпис укладений
31 січня 2019 15:29
Електронний підпис укладений
16 січня 2019 17:58
ДУ 07 до Договору 06ВТ.pdf зміни до договору
16 січня 2019 17:56
Електронний підпис укладений
27 грудня 2018 18:25
ДУ 06 до Договору 06ВТ.pdf зміни до договору
27 грудня 2018 18:24
Електронний підпис укладений
27 грудня 2018 17:26
ДУ 05 до Договору 06ВТ.pdf зміни до договору
27 листопада 2018 16:19
Електронний підпис укладений
27 листопада 2018 16:18
ДУ 04 до Договору 06ВТ.pdf зміни до договору
29 жовтня 2018 09:12
Електронний підпис укладений
21 травня 2018 16:55
ДУ 03 до Договору 06ВТ.pdf зміни до договору
21 травня 2018 16:54
Електронний підпис укладений
17 квітня 2018 14:11
ДУ 02 до Договору 06ВТ.pdf зміни до договору
17 квітня 2018 13:51
Електронний підпис укладений
22 лютого 2018 16:39
ДУ 01 до Договору 06ВТ.pdf зміни до договору
22 лютого 2018 16:38
Електронний підпис укладений
22 лютого 2018 15:53
Підписаний договір укладений
22 лютого 2018 15:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 06ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 06ВТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни за одиницю товару в наслідок коливання ціни на ринку
Номер договору про закупівлю: 06ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 06ВТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару у наслідок коливання ціни на ринку
Номер договору про закупівлю: 06ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 06ВТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару унаслідок коливання ціни на ринку
Номер договору про закупівлю: 06ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 06ВТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару у наслідок коливання ціни на ринку
Номер договору про закупівлю: 06ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 06ВТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 06ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 06ВТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 06ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 06ВТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 06ВТ
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 06ВТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 лютого 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 858 995,93
UAH з ПДВ