Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Централізоване водовідведення
Очікувана вартість
223 290,00 UAH
UA-2018-01-15-000061-c 7a9d14461b674b3490a3a7315a156119
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Крамар Ольга Ігорівна

+380474431552 ekvid@it-tim.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: відділ охорони здоров'я Уманської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02013248
Місцезнаходження: 20300, Україна , Черкаська обл., Умань, Незалежності 1
Контактна особа: Крамар Ольга Ігорівна
+380474431552
ekvid@it-tim.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Враховуючи відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на товари, роботи чи послуги, які можуть бути поставлені, виконані чи надані тільки певним постачальником (виконавцем), за відсутності при цьому альтернативи, щодо закупівлі по предмету закупівлі послуг з Централізованого водовідведення, єдиний можливий постачальник – природній монополіст Комунальне підприємство «Уманьводоканал» Відповідно до пп.2 п. 2. частини 2 ст. 35 Закону потрібно застосувати переговорну процедуру закупівлі. Переговорна процедура закупівлі – це процедура, відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками.(частина перша ст. 35 Закону). Комунальне підприємство «Уманьводоканал» відноситься до сфери діяльності суб’єктів природних монополій (ст. 5 Закону України «Про природні монополії»). Уманське комунальне підприємство «Уманьтеплокомуненерго» - це єдине підприємство у м. Умань, яке надає послуги з централізованого водовідведення для міста. Обсяг закупівлі на 2018 рік становить –20 771 м3, очікувана вартість – 223 290 грн з ПДВ. Закупівля буде проводитися шляхом застосування процедури передбаченої ст. 35 Закону з дотриманням вимог Закону - Переговорна процедура закупівлі. Умови застосування пп.2 п. 2. ст.35 Закону. Причини для застосування переговорної процедури закупівлі п. 2 ст. 35 Закону: - Відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на товари, роботи чи послуги, які можуть бути поставлені, виконані чи надані тільки певним постачальником (виконавцем), за відсутності при цьому альтернативи.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2018 09:52
Оскарження наміру укласти договір: 21 січня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20771 м.куб
Ціна за одиницю: 10.75UAH з ПДВ
Централізоване водовідведення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, м. Умань, Лікувально-профілактичні установи
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 90400000-1 — Послуги у сфері водовідведення

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Уманьводоканал"
#03357174
Переможець 223 290,00
UAH з ПДВ
15 січня 2018 09:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 січня 2018 09:52

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Уманьводоканал"
#03357174
223 290,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 17:55
Додаткова угода №2 jpg зміни до договору
28 вересня 2018 09:18
Додаткова угода №1 ст.2.jpg зміни до договору
03 липня 2018 12:43
Додаткова угода №1 ст.1.jpg зміни до договору
03 липня 2018 12:43
Рисунок (398).jpg зміни до договору
31 січня 2018 11:58
Рисунок (397).jpg зміни до договору
31 січня 2018 11:58
Рисунок (394).jpg зміни до договору
31 січня 2018 11:58
Рисунок (393).jpg зміни до договору
31 січня 2018 11:58
Електронний підпис укладений
29 січня 2018 15:50
Рисунок (360).jpg укладений
29 січня 2018 15:49
Рисунок (359).jpg укладений
29 січня 2018 15:49
Рисунок (358).jpg укладений
29 січня 2018 15:49
Рисунок (355).jpg укладений
29 січня 2018 15:49

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Централізоване водовідведення 20771 м.куб 10,75
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у Договорі про закупівлю за державні кошти послуги з водовідведення №218/1 від 29 січня 2018 року, була допущена арифметична помилка, а саме у пункті 3.1. Тому було запропоновано головою тендерного комітету виправити помилку і зазначити у пункті 3.1. «Ціна цього договору становить 223 288,25 грн. з ПДВ (Двісті двадцять три тисячі двісті вісімдесят вісім грн.,25 коп.)»
Номер договору про закупівлю: 218/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 218/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 218/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 218/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно ст 36 ч.4, п.1 Закону України "Про публічні закупівлі" -зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків в зв'язку з реорганізацією лікувальних установ в КНП
Номер договору про закупівлю: 218/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 218/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ст.36 п.4 ч.1 зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 218/1
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 218/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Централізоване водовідведення 10158 м.куб 10,75
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 81 930,92
UAH з ПДВ