Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Касова стрічка в асортименті
Очікувана вартість
376 000,00 UAH
UA-2018-01-15-000047-c b0397f4785334c0bbcb734f4d7a9b45b
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Лазарєв Сергій Юрійович

+380632997181 vidd_snab_zttu@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Житомирське трамвайно-тролейбусне управління
Код ЄДРПОУ: 03328310
Вебсайт: http://ttu.zt.ua
Місцезнаходження: 10025, Україна , Житомирська обл., Житомир, вул.Вітрука,11
Контактна особа: Лазарєв Сергій Юрійович
+380632997181
vidd_snab_zttu@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2018 09:25
Звернення за роз’ясненнями: до 18 січня 2018 09:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 січня 2018 09:30
Очікувана вартість: 376 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,80%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
82500 шт
Стрічка касова ширина 57 мм довжина 21 м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10025, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Вітрука, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2880 шт
Стрічка касова ширина 80 мм, зовнішній діаметр рулона – 80 мм, діаметр втулки – 25 мм.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10025, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Вітрука, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 січня 2018 09:25
Проект договору
15 січня 2018 09:25
Оголошення

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій