Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Очікувана вартість
63 000,00 UAH
UA-2018-01-13-000090-a bb3b23028d7b4996a8f55281d34d437d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Петрівна Кошова

+380661071757 svatint@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Святогірська загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІ ступенів № 12 Донецької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 23607331
Місцезнаходження: 84130, Україна , Донецька обл., м. Слов'янськ, вул. Лісна, 16
Контактна особа: Тетяна Петрівна Кошова
+380661071757
svatint@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 січня 2018 18:03
Звернення за роз’ясненнями: до 18 січня 2018 19:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 січня 2018 19:30
Початок аукціону: 24 січня 2018 13:29
Очікувана вартість: 63 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 315,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 послуга
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84130, Україна, Донецька область, м.Святогірськ, Лісна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 січня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 січня 2018 18:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 січня 2018 18:03
50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

прошу внести уточнения по количеству ремонтов и заправок
Дата подання: 15 січня 2018 12:04
Дата відповіді: 16 січня 2018 18:10
Добрый день. В вашей документации нет конкретных данных по количеству заправок и ремонтов. Прошу внести уточнения и конкретику в документацию для подачи конкурентоспособного предложения
Відповідь: Добрий вечір! Так як ми заказуємо обслуговування, а не техніку, то передбачити кількість ремонтів ми не можемо.Щодо заправки, приблизно 40 заправок.
прошу доработать документацию с указанием точного количества ремонтов и заправок
Дата подання: 18 січня 2018 10:02
Дата відповіді: 18 січня 2018 17:37
Ваш ответ нас полностью не удовлетворил. Тендер создан для конкретизации услуг и работ. Я могу предложить всего 1 ремонт и выиграть тендер с самой низкой ценой. Вы должны в системе заявить не примерное, а точное количество ремонтов и заправок, чтобы участники могли подать конкурентоспособное предложение. Прошу доработать документацию с указанием точного количества ремонтов и заправок. Спасибо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендер конкретно описывает необходимость обслуживания оргтехники в нашем предприятии. Указано точное количество компьютеров, принтеров, сетевого и прочего оборудования. Поддержание работоспособности подразумевает 100% выполнение всех ремонтов, текущих, профилактических и капитальных, для обеспечения бесперебойной деятельности предприятия.
Так же нужно учитывать и ремонты, экстренные вызовы, востановление техники после стихийных бедствий и т.д.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-01-13-000090-a.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП "Лінник Юрій Петрович", Код ЄДРПОУ:2219512753
Дата подання: 25 січня 2018 14:29
просимо надати пояснення, які саме документи нами не додані.
просимо надати пояснення, які саме документи нами не додані
Скасована
Дата: 25 січня 2018 15:24
Причина: доповнена редакція першої вимоги
Номер вимоги: UA-2018-01-13-000090-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "Лінник Юрій Петрович", Код ЄДРПОУ:2219512753
Дата подання: 25 січня 2018 15:37
просимо надати пояснення, які саме документи нами не додані
добрий день.
ми налаштовані на виконання зобов'язань за поточним тендером і маємо певне право звернутися до вас за роз'ясненням. Який саме довідки не вистачає в складі нашої пропозиції? Ми подавали довідку з вихідним номером №8 / 18 від 23.01.2018, яку ви вимагали. У інших учасників вона відсутня. Також згоду з технічними вимогами надано, підписано директором.
Так як за регламентом закупівель не існує єдиної форми подачі довідок, вони все робляться з довільній формі, якщо не дається зразок Замовником. Зразка ви не подали, довідку ми виклали у відповідному у нашому розумінні вигляді.
Також, згідно з вашого вимогою до закупівлі- учасники повинні були підписати свої пропозиції електронно-цифровим підписом. Цей підпис є лише у нас. Прошу переглянути нашу пропозицію ще раз.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 січня 2018 10:19
У довідці № 8 від Учасника зазначено, що з метою неперевної роботи закладу, послуги з усунення несправностей неохідно надати Замовнику не пізніше 1-ї години після отримання заявки по телефону, а ми бачимо, що ви перебуваєте за адресою м. Краматорськ, вул. Бикова,17. Це означає, що до нас 51 км. По часу це більше 1 години їзди. Як же гарантія Учасника, що нам протягом однієї години вже буде надана послуга з усунення несправностей. Ми не розуміємо такої гарантії і вважаємо її не дійсною. Це є вагомою причиною для відмови Вам у підписанні договору.
Щодо електронно-цифрового підпису. Протягом періоду уточнення телефонували Учасники з поясненням, що згідно з Законом про електронні документи та електронний документообіг,електронний цифровий підпис може використовуватися для ідентифікації автора. Тобто не обов'язково. Водночас, оригінальним вважається електронний документ, що містить електронний цифровий підпис або електронний підпис автора, що не є електронним цифровим підписом. Основне ж призначення електронного цифрового підпису – це ідентифікація клієнта.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 січня 2018 13:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Лінник Юрій Петрович" 59 700,00
UAH з ПДВ
56 550,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМП'ЮТЕРНА ШВИДКА ДОПОМОГА "МЕГАБАЙТ" 60 480,00
UAH з ПДВ
56 554,08
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПЛЕСКАЧ АНДРІЙ БОРИСОВИЧ" 62 100,00
UAH з ПДВ
62 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 січня 2018 16:47
Електронний підпис
24 січня 2018 16:46
doc00311820180124144912.pdf
23 січня 2018 17:18
Електронний підпис
23 січня 2018 17:18
doc00310620180123152028.pdf
23 січня 2018 17:18
doc00310420180123151633.pdf
23 січня 2018 17:18
doc00310520180123151906.pdf
23 січня 2018 17:18
Лист_ДДМА.pdf
23 січня 2018 17:18
ЧП.ZIP
23 січня 2018 17:18
Договора услуги.zip

Публічні документи

19 січня 2018 13:22
UA-2018-01-13-000090-a.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Лінник Юрій Петрович"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМП'ЮТЕРНА ШВИДКА ДОПОМОГА "МЕГАБАЙТ"

ФОП "ПЛЕСКАЧ АНДРІЙ БОРИСОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Лінник Юрій Петрович"
#2219512753
Відхилено 56 550,00
UAH з ПДВ
25 січня 2018 13:57
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМП'ЮТЕРНА ШВИДКА ДОПОМОГА "МЕГАБАЙТ"
#23341465
Переможець 56 554,08
UAH з ПДВ
25 січня 2018 14:17

Документи

25 січня 2018 13:57
Електронний підпис
25 січня 2018 13:55
Протокол №36.docx

Документи

25 січня 2018 14:17
Електронний підпис
25 січня 2018 14:16
пр №37.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 січня 2018 14:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМП'ЮТЕРНА ШВИДКА ДОПОМОГА "МЕГАБАЙТ"
#23341465
56 554,08
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 січня 2018 14:17
Електронний підпис
25 січня 2018 14:16
пр №37.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2018 11:16
Електронний підпис укладений
30 січня 2018 12:15
Звіт до дог №61 Мегабайт.pdf укладений
30 січня 2018 12:13
Договір № 61 Мегабайт.pdf укладений
30 січня 2018 12:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 січня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 56 554,08
UAH з ПДВ