Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Управлінські послуги, пов’язані з комп’ютерними технологіями (Послуга диспетчеризації процесів підприємств, установ, організацій життєдіяльності міста)
Очікувана вартість
4 490 000,00 UAH
UA-2018-01-13-000056-a 249ecba7be8c493b8ad40c6af72f414b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кірсік Анна Вадимівна

+380569237222 zakupki_34827358@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34827358
Місцезнаходження: 51931, Україна , Дніпропетровська обл., Камянське, вул.. Москворецька, 14
Контактна особа: Кірсік Анна Вадимівна
+380569237222
zakupki_34827358@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 січня 2018 14:55
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2018 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 лютого 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 лютого 2018 15:00
Початок аукціону: 08 лютого 2018 13:10
Очікувана вартість: 4 490 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 44 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

1 шт. (послуга). Обсяг закупівлі послуг передбачено додатком 3 даної тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Управлінські послуги, пов’язані з комп’ютерними технологіями (Послуга диспетчеризації процесів підприємств, установ, організацій життєдіяльності міста)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам'янське, м. Кам'янське
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 72510000-3 — Управлінські послуги, пов’язані з комп’ютерними технологіями

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 січня 2018 18:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 січня 2018 15:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 січня 2018 15:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2018 17:06
463-18 внесення змін_2_управління компьютерними проц.doc
29 січня 2018 17:06
Додаток 5_зміни 2.doc
13 січня 2018 15:11
Додаток 5.docx
29 січня 2018 17:06
Додаток 4_зміни2.doc
13 січня 2018 15:11
Додаток 4.docx
29 січня 2018 17:06
Додаток 3_зміни 2.doc
13 січня 2018 15:11
Додаток 3.docx
29 січня 2018 17:06
ТД управління компьютерними процесами_зміни2.doc
19 січня 2018 15:17
ТД управління компьютерними процесами_зміни1.doc
13 січня 2018 15:11
ТД управління компьютерними процесами.doc
19 січня 2018 15:17
454-18 внесення змін_1_управління компьютерними проц.doc
13 січня 2018 15:11
Додаток 2.docx
13 січня 2018 15:11
Додаток 1.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 лютого 2018 13:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КП Кам'янської міської ради "Інформаційні системи" 4 480 000,00
UAH з ПДВ
4 480 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Гуц Володимир Борисович 4 489 000,00
UAH з ПДВ
4 489 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 лютого 2018 13:49
Електронний підпис
01 лютого 2018 16:32
проект договору.pdf
01 лютого 2018 16:32
відомості з ЄДРПОУ.pdf
01 лютого 2018 16:32
статут.pdf
01 лютого 2018 16:32
витяг платника ПДВ.pdf
01 лютого 2018 16:32
паспорт Ількова.pdf

Публічні документи

01 лютого 2018 10:07
Условия договора01022018.pdf
01 лютого 2018 10:07
Субподрядчик01022018.pdf
01 лютого 2018 10:07
Статья 17 201022018.pdf
01 лютого 2018 10:07
Статья 17 101022018.pdf
01 лютого 2018 10:07
Письмо без печати01022018.pdf
01 лютого 2018 10:07
Паспорт Гуц ВБ_ЖКХ.pdf
01 лютого 2018 10:07
ИНН Гуц01022018.pdf
01 лютого 2018 10:07
Гуц выписка_новая_2.pdf
01 лютого 2018 10:07
Гуц выписка_новая_1.pdf
01 лютого 2018 10:07
Вытяг единый налог Гуц.pdf
01 лютого 2018 10:07
4_ОПП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП Кам'янської міської ради "Інформаційні системи"

ФОП Гуц Володимир Борисович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП Кам'янської міської ради "Інформаційні системи"
#41029665
Переможець 4 480 000,00
UAH з ПДВ
12 лютого 2018 19:37

Документи

12 лютого 2018 19:37
Електронний підпис
12 лютого 2018 19:35
476-18 від 12.02.18.pdf
12 лютого 2018 19:35
ппнуд едс.pdf
12 лютого 2018 19:35
140 від 12.02.18.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 лютого 2018 19:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП Кам'янської міської ради "Інформаційні системи"
#41029665
4 480 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 лютого 2018 19:37
Електронний підпис
12 лютого 2018 19:35
476-18 від 12.02.18.pdf
12 лютого 2018 19:35
ппнуд едс.pdf
12 лютого 2018 19:35
140 від 12.02.18.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 березня 2019 15:36
Електронний підпис укладений
21 березня 2019 16:40
д.у.8 від 21.03.19 до договору 98-18 від 02.03.18.pdf зміни до договору
21 березня 2019 16:37
Електронний підпис укладений
18 січня 2019 15:38
д.у.7 до договору 98-18.pdf зміни до договору
18 січня 2019 15:36
Електронний підпис укладений
16 січня 2019 11:43
98-18.pdf зміни до договору
16 січня 2019 11:41
Електронний підпис укладений
29 грудня 2018 16:41
д.у.5 до 98.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 16:40
Електронний підпис укладений
29 грудня 2018 16:38
д.у.4 до 98.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 16:37
Електронний підпис укладений
01 грудня 2018 15:24
д.у.3 від 29.11.18 до договору 98-18 від 02.03.18.pdf зміни до договору
01 грудня 2018 15:22
Електронний підпис укладений
20 вересня 2018 16:57
д.у.2 від 20.09.18 до договору 98-18 від 02.03.18 .pdf зміни до договору
20 вересня 2018 16:55
Електронний підпис укладений
16 квітня 2018 16:35
д.у. 1 від 16.04.18 до договору 98 від 02.03.18.pdf зміни до договору
16 квітня 2018 16:35
Електронний підпис укладений
03 березня 2018 14:31
98-18 від 02.03.18 диспечерська.pdf укладений
03 березня 2018 14:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 98-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 98-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку із збільшенням кошторисних призначень на дану закупівлю та ураховуючи п.11.1. Розділу XI «Інші умови» Договору № 98-18 від 02.03.2018, уклали цю додаткову угоду про таке (далі – Додаткова угода): 1. Викласти п. 3.3.1 Розділу ІІІ. «III. Ціна договору» та п.2 Додатку 1 «Протокол узгодження ціни» в наступній редакції: «Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом становить – 4 480 000 грн. 00 коп. (чотири мільйона чотириста вісімдесят тисяч гривень 00 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 746 666,67 грн.)
Номер договору про закупівлю: 98-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 98-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі п.1 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та ураховуючи п.11.1. Розділу XI «Інші умови» Договору № 98-18 від 02.03.2018, домовились: 1. Зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника у зв’язку з чим викласти п. 3.3 та 3.3.1 Розділу ІІІ. «III. Ціна договору» та п.1 та 2 Додатку 1 «Протокол узгодження ціни» в наступній редакції: «Загальна сума Договору відповідно до електронного аукціону становить – 4 028 237 грн. 56 коп. (чотири мільйона двадцять вісім тисяч двісті тридцять сім гривень 56 коп), (у тому числі ПДВ 20% - 671 372,93 грн.) Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом становить – 4 028 237 грн. 56 коп. (чотири мільйона двадцять вісім тисяч двісті тридцять сім гривень 56 коп), (у тому числі ПДВ 20% - 671 372,93 грн.)» викласти Додаток 2 «Технічне завдання» та додаток 3 «Розрахунок» в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 98-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 98-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі п.1 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та ураховуючи п.11.1. Розділу XI «Інші умови» Договору № 98-18 від 02.03.2018, домовились: 1. Зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника (а саме по факту наданих послуг) у зв’язку з чим викласти п. 3.3 та 3.3.1 Розділу ІІІ. «III. Ціна договору» та п.1 та 2 Додатку 1 «Протокол узгодження ціни» в наступній редакції
Номер договору про закупівлю: 98-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 98-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з необхідністю проведення Замовником на початку 2019 року процедури закупівлі на надання даних послуг та з метою забезпечення безперебійного надання в цей час послуг, керуючись частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», уклали цю додаткову угоду про таке (далі – Додаткова угода): 1. Продовжити дію Договору № 98-18 від 02.03.2018 до 31 березня 2019 року (включно).
Номер договору про закупівлю: 98-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 98-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.3. доповнити пунктом 3.3.2. “Сума Договору з 01 січня 2019 року не перевищує 20 % вартості суми договору, а також внести зміни до банківських реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 98-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 98-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з необхідністю проведення Замовником на початку 2019 року процедури закупівлі на надання даних послуг та з метою забезпечення безперебійного надання в цей час послуг, керуючись частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням додаткової угоди № 5 від 28 грудня 2018 року до Договору № 98-18 від 02.03.2018 року уклали цю додаткову угоду про таке (далі – Додаткова угода): 1. Виконавець зобов’язується надавати послуги в порядку та за ціною (за одиницю), визначеною в Договорі № 98-18 від 02.03.2018 року, та додатках до нього, в період з 01 січня по 31 березня 2019 року (в період достатній для проведення Замовником закупівлі на початку 2019 року).
Номер договору про закупівлю: 98-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 98-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): по факту наданих послуг викласти п.3.3.2. в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 98-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 98-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 березня 2018 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 4 801 154,16
UAH з ПДВ