Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Шостка-Зеленбуд" |
Код ЄДРПОУ: | 35187349 |
Місцезнаходження: | 41108, Україна , Сумська обл., 41108, Сумска обл., м. Шостка, вул. Шевченка, 45 |
Контактна особа: |
Сергей Николаевич Тупик 0984676807 kpszb@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 січня 2018 13:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 січня 2018 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 січня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 січня 2018 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 068 150,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
15 січня 2018 09:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 січня 2018 15:49 |
Додаток-2 (цінова пропозиція).doc | |
14 січня 2018 10:52 |
Додаток-1(перелік документів).doc | |
14 січня 2018 10:51 |
Тендерна документація.doc |
15 січня 2018 09:17 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 січня 2018 15:49 |
Додаток-2 (цінова пропозиція).doc
|
|||
14 січня 2018 10:52 |
Додаток-1(перелік документів).doc
|
|||
14 січня 2018 10:51 |
Тендерна документація.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-08-27-000011 ● fe1a005d326c45c78d070436c3c9fe5c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 серпня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 серпня 2020 11:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.08.2020 № 33
Суми
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника управління Дмитро БОРОЗЕНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 27.08.2020 №33
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2018-01-13-000033-a 13.01.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-08-28 14:07:36
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі нафти і дистилятів (лот 1 - Бензин А-92(по талонам), Паливо дизельне(по талонам), лот 2 - Бензин А - 92 Євро-Е5(паливна картка)) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2018-01-13-000033-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні інформації (пояснень) та документів із таких питань:
В ході проведення моніторингу встановлено, що КП «ШОСТКА-ЗЕЛЕНБУД» (далі – Замовник) за результатами проведення вищезазначеної процедури закупівлі укладено договір від 12.02.2018 б/н, строком дії до 31.12.2018 року, а в частині взаєморозрахунків – до повного виконання сторонами своїх зобов'язань. Враховуючи вищезазначене, просимо надати пояснення щодо стану виконання договірних зобов’язань Замовника з ТОВ «ДОРПОСТАЧ» за договором від 12.02.2018 б/н.
Також, повідомити чи укладались додаткові угоди до вищевказаного договору?
Інформацію (пояснення) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до інформації (пояснень) долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-09-02 14:06:22
Надати пояснення щодо стану виконання договірних зобовязань. Чи укладались додаткові угоди до договору?
За Договором б/н від 12.02.2018р. сплачено 737687,49 грн. (сімсот тридцять сім тисяч шістсот вісімдесят сім грн. 49коп.) з урахуванням ПДВ. Додаткові угоди не укладались. Реєстри накладних та платіжних доручень додаються.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Розгляд результату моніторингу на засіданні тендерного комітету та виправлення порушень
2020-09-15 16:52:54
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 вересня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 вересня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | 1 ЛОТ- Бензин А-92(по талонам), Паливо дизельне(по талонам) |
Опис предмету закупівлі: |
1 ЛОТ- Бензин А-92(по талонам), Паливо дизельне(по талонам)
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 991 650,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 9 916,50 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 січня 2018 15:51 |
ЛОТ-1 Додаток-4 (технічна специфікація 1лот).doc |
14 січня 2018 15:50 |
ЛОТ-1 Додаток-3 (проект договору 1лот).doc |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДОРПОСТАЧ" #38584699 |
Переможець |
870 000,00
UAH з ПДВ
|
31 січня 2018 11:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 вересня 2020 16:11
|
Електронний підпис | укладений |
12 лютого 2018 16:33
|
ТОВ ДОРПОСТАЧ.pdf | укладений |
12 лютого 2018 16:31
|