Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) (комп’ютери, ноутбуки)
Очікувана вартість
755 000,00 UAH
UA-2018-01-13-000001-c df11fef2aa5a4767a5ce53cc2c93b140
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кизима Инна Миколаївна

+380486531308 savran_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, молоді та спорту
Код ЄДРПОУ: 40636122
Місцезнаходження: 66200, Україна , Одеська обл., Саврань, вул.Миру, 84, смт.Саврань, Одеської обл.
Контактна особа: Кизима Инна Миколаївна
+380486531308
savran_osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 січня 2018 01:25
Звернення за роз’ясненнями: до 19 січня 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 січня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 січня 2018 00:00
Початок аукціону: 29 січня 2018 15:01
Очікувана вартість: 755 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 780,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 22650 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
48 шт
Машини для обробки даних (апаратна частина) (комп’ютери, ноутбуки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66200, Україна, Одеська область, Савранський р-н, смт. Саврань, вул. вул. Миру, 68; с. Бакша, вул. Соборна, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 лютого 2018  —  15 березня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 січня 2018 19:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2018 19:32
Зміни.doc
18 січня 2018 19:32
Додаток 3 техніч. вимоги комп .docx
13 січня 2018 01:26
Тендерна документацiя комп 2018.doc
13 січня 2018 01:26
Додаток 4 договір комп.doc
18 січня 2018 19:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 січня 2018 14:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 січня 2018 01:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 січня 2018 01:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2018 19:32
Зміни.doc
18 січня 2018 19:32
Додаток 3 техніч. вимоги комп .docx
13 січня 2018 01:26
Додаток 3 техніч. вимоги комп 2018.docx
13 січня 2018 01:26
Тендерна документацiя комп 2018.doc
13 січня 2018 01:26
Додаток 4 договір комп.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Місце поставки
Дата подання: 15 січня 2018 11:36
Дата відповіді: 17 січня 2018 11:11
Просимо уточнити розподіл обладнання (номенклатуру та кількість), що є предметом закупівлі, за місцями доставки, що вказані у Технічній специфікації та Договорі.
Відповідь: Доброго дня! Розподіл обладнання (номенклатуру та кількість), що є предметом закупівлі за місцями доставки буде узгоджений при підписанні договору про закупівлю після проведення відкритих торгів. На нашу думку, це не вплине на формування ціни, оскільки ці два населених пункти знаходяться близько один від одного. Орієнтовно плануються розподілити порівну кількість та номенклатуру.
Вимоги до БЖ
Дата подання: 15 січня 2018 17:32
Дата відповіді: 18 січня 2018 13:39
В технічній специфікації (ДОДАТОК 3) не вказані вимоги щодо потужності блоку живлення корпусу системного блоку. Можна пропонувати будь-який, що забезпечує дієздатність системного блоку?
Відповідь: відповідні зміни будуть внесені
п.2.5. проекту Договору
Дата подання: 16 січня 2018 17:14
Дата відповіді: 18 січня 2018 11:40
Товар повинен передаватися Замовнику шляхом інсталяції. Умовами ані ТД, ані Додатком № 3до ТД не передбачена інсталяція. А предметом закупівлі безпосередньо є ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (комп’ютери, ноутбуки) - ТОВАР, а не послуги чи роботи. Прохання, внести відповідні зміни до проекту Договору.
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до п.5 Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №454 від 17.03.2016 р. «Якщо під час здійснення замовником закупівлі товарів передбачається також закупівля послуги (послуг), пов'язаної (пов'язаних) з поставкою товарів (зокрема послуги з транспортування, установки, монтажу, наладки, інсталяції програмного забезпечення, навчання персоналу тощо), предметом закупівлі в такому разі є товари за умови, що вартість такої послуги (таких послуг) не перевищує вартості самих товарів.». Тож Замовником дотримані вимоги Закону та інших законодавчих актів.
Проект Договору
Дата подання: 16 січня 2018 17:23
Дата відповіді: 18 січня 2018 11:41
В Розділі "V. ПОСТАВКА ТОВАРІВ" - порушена нумерація. В Розділі "IV. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ" - мова йдеться про розрахунок на підставі видаткової накладної та Акту приймання-передачі товару. Але строки підписання Сторонами Акту приймання-передачі відсутні. Прохання надати уточнення з цього питання, оскільки в п. "5.4." мова йде про перехід ризиків випадкового знищення, права власності і т.д. на Товар, а також внести відповідні зміни до проекту Договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! П.3 Розділом VI та Додатком 4 тендерної документації передбачено «…Зазначені в Додатку 4 основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору.». Акт приймання-передачі товару підписується тільки після виконання вимог п.п. 2.1., 2.5., 2.6., 5.2. та інших вимог договору.
Забезпечення тенедерної пропозиції
Дата подання: 17 січня 2018 17:42
Дата відповіді: 18 січня 2018 13:46
У складі своєї тендерної пропозиції Учасник повинен надати окрім гарантії сканований оригінал платіжного доручення з відміткою банку про сплату суми коштів, що підтверджує внесення Учасником суми забезпечення тендерної пропозиції. А який документ має надати Учасник, якщо сума коштів не вноситься безпосередньо на рахунок у банковській установі задля забезпечення тендерної пропозиції, а вже знаходятся на ньому? Чи взагалі є віртуальними? ТД передбачено обов’язковість накладення ЕЦП - що є достатнім доказом чинності БГ. Прохання видалити дану умову, оскільки вона обмежує й звужує коло можливих, потенційних Учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до пункту 2 Розділу ІІІ тендерної документації та у відповідності з оголошенням про проведення процедури відкритих торгів передбачено надання забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідклична, безумовна банківська гарантія, засвідчена електронним цифровим підписом та оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639) із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації.
Додатково передбачено надання у складі тендерної пропозиції оригінал платіжного доручення, що підтверджує внесення Учасником суми забезпечення тендерної пропозиції.
Фактично виходячи з вимог тендерної документації передбачена банківська гарантія з грошовим покриттям. Дана вимога була сформована передусім з метою уникнення недобросовісних учасників, які в більшості випадків у разі надання непокритих гарантій порушують умови запропоновані згідно поданих тендерних пропозицій.
В подальшому в разі настання випадків у яких забезпечення тендерної пропозиції не повертається Учаснику згідно норм Замовник стикається з рядом проблемних ситуацій, які в подальшому призводять до судових тяжб, неможливості стягнення зазначених вище коштів, і як наслідок порушення норм Закону в частині неповернення даних коштів та відповідно забезпечення їх перерахуванню до відповідного бюджету.
Такі вимоги в жодному разі не звужують коло учасників, оскільки кожен може звернутись до банку та отримати вищевказану гарантію та документ що підтверджує фактичне внесення відповідних коштів. З цього приводу є практика АМКУ, що підтверджує недискримінаційність даних вимог.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-01-13-000001-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МЕЛЬНИЧУК СТАНІСЛАВ СТАНІСЛАВОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3040500252
Дата подання: 14 січня 2018 18:25
Чи вірно вказано модель ноутбуку?
Відповідно до ЗУ "про публічні закупівлі" не дозовляється надавати приоритети конкретним виробникам та моделям обладнання. У Вас у додатку "технічні вимоги" вказано конкретну марку виробника та модель ноутбуку ASUS X541NA-DM127 15.6 FHD AG/Intel Pen N4200/4/128SSD/Intel HD/EOS - чи вірне Ваше ствердження?
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 січня 2018 11:04
На вашу вимогу UA-2018-01-13-000001-c.c1 від 14.01.2018 року надаємо роз'яснення: пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону України від 25.12.2015 р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі» встановлено, що «…Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент"….». В тендерній документації виконані вимоги Закону, а саме, Розділ V. та Додаток 3 до тендерної документації містить таку інформацію – «Усі посилання на конкретну торгівельну марку чи форму, патент, розміри деталей, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника — читати як вираз «або еквівалент». Учасник закупівлі може запропонувати продукцію любого виробника, за умови відповідності технічних характеристик вимогам тендерної документації та бути не гіршими, ніж вимагається технічним завданням.
Номер вимоги: UA-2018-01-13-000001-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МЕЛЬНИЧУК СТАНІСЛАВ СТАНІСЛАВОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3040500252
Дата подання: 14 січня 2018 18:28
Вимога.
Відповідно до ЗУ "про публічні закупівлі" не дозовляється надавати приоритети конкретним виробникам та моделям обладнання. У Вас у додатку "технічні вимоги" вказано модель системного блоку Системний блок LP 6101 - чи вірне Ваше ствердження?
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 січня 2018 11:10
На вашу вимогу UA-2018-01-13-000001-c.c2 від 14.01.2018 року надаємо роз'яснення: пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону України від 25.12.2015 р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі» встановлено, що «…Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент"….». В тендерній документації виконані вимоги Закону, а саме, Розділ V. та Додаток 3 до тендерної документації містить таку інформацію – «Усі посилання на конкретну торгівельну марку чи форму, патент, розміри деталей, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника — читати як вираз «або еквівалент». Учасник закупівлі може запропонувати продукцію любого виробника, за умови відповідності технічних характеристик вимогам тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2018-01-13-000001-c.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЕВЕРЕСТ ЛІМІТЕД", Код ЄДРПОУ:38980356
Дата подання: 18 січня 2018 18:11
Додаток №3. Порядок постачання продукції
Доброго дня. Наступна вимога, у зв'язку з невиправдано коротким строком, унеможливлює участь постачальників, які не мають складських приміщень у безпосередній географічній близькості до місця розташування Замовника. "Доставка, розвантаження та підключення продукції здійснюється транспортом Постачальника та за його рахунок протягом одного робочого дня з моменту надання відповідної заявки." Вимагаємо видалення з тендерної документації даної умови, як дискримінуючої.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 січня 2018 11:32
На вашу вимогу UA-2018-01-13-000001-c.b4 від 18.01.2018 року надаємо роз'яснення: частиною 2 статті 22 Закону України від 25.12.2015 р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі» встановлено, що «…Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.….». В тендерній документації не міститься вимога щодо наявності складських приміщень, тому учасники беруть участь в торгах враховуючи тільки свої можливості (наявність товару, транспорту його поставити, спеціалістів його підключити, тощо). Замовник самостійно встановлює строки поставки, виходячи з потреб навчальних закладів, враховуючи навчальний процес. Тож, всі зацікавлені Учасники, які мають можливість поставити відповідний товар, можуть взяти участь в процедурі закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 січня 2018 15:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП МАКСИМОВ ОЛЕКСАНДР ПАВЛОВИЧ 639 000,00
UAH з ПДВ
639 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 715 122,00
UAH з ПДВ
711 342,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР» 752 700,00
UAH з ПДВ
714 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП МАРКОВ ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ 730 000,00
UAH з ПДВ
730 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 746 840,88
UAH з ПДВ
746 840,88
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 лютого 2018 20:39
податкова довідка.pdf
01 лютого 2018 20:39
МВС.pdf
01 лютого 2018 20:39
Довідка ст 17.pdf
01 лютого 2018 20:39
Довідка по ст 17.pdf
01 лютого 2018 20:39
Дов по ст 17.pdf
30 січня 2018 19:15
пропозиція.pdf
28 січня 2018 10:59
скан паспорт Макимов.pdf
28 січня 2018 10:59
проект договору.pdf
28 січня 2018 10:59
платіжне доручення.pdf
28 січня 2018 10:59
код.pdf
28 січня 2018 10:59
довідка про мат базу.pdf
28 січня 2018 10:59
відгук.pdf
28 січня 2018 10:59
витяг податкова.pdf
28 січня 2018 10:59
Витяг з єдр.pdf
28 січня 2018 10:59
виписка єдр.pdf

Публічні документи

26 січня 2018 16:28
Протокол 5 засідання.PDF
26 січня 2018 16:28
Протокол 4 засідання.pdf
26 січня 2018 16:28
Наказ 24-К від 10.05.2016.pdf
26 січня 2018 16:28
Лист-відгук 1341.pdf
26 січня 2018 16:28
Лист-відгук 90.pdf
26 січня 2018 16:28
Лист-відгук 42.pdf
26 січня 2018 16:28
Копія Статуту.pdf
26 січня 2018 16:28
Копія договору 1341.pdf
26 січня 2018 16:28
Копія договору 90.pdf
26 січня 2018 16:28
Копія договору 42.pdf
26 січня 2018 16:28
Копія Витягу з ЄДР.pdf
26 січня 2018 16:28
Довідка про товар.pdf
26 січня 2018 16:28
Проект договору.pdf
26 січня 2018 16:28
Довідка Валтек_БГ.pdf
26 січня 2018 16:28
Гарантія Валтек.zip
26 січня 2018 16:28
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

26 січня 2018 16:08
умови договору.pdf
26 січня 2018 16:08
тех вимоги.pdf
26 січня 2018 16:08
матер база.pdf
26 січня 2018 16:08
копія паспорту.pdf
26 січня 2018 16:08
копія виписки єдр.pdf
26 січня 2018 16:08
ідент код.pdf
26 січня 2018 16:08
довыдка про поставку.pdf
26 січня 2018 16:08
відомості.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП МАКСИМОВ ОЛЕКСАНДР ПАВЛОВИЧ

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР»

ФОП МАРКОВ ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП МАКСИМОВ ОЛЕКСАНДР ПАВЛОВИЧ
#3404805851
Переможець 639 000,00
UAH з ПДВ
01 лютого 2018 20:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 лютого 2018 20:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП МАКСИМОВ ОЛЕКСАНДР ПАВЛОВИЧ
#3404805851
639 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 лютого 2019 22:39
Електронний підпис укладений
27 лютого 2018 10:11
додаткова угода 1.JPG зміни до договору
27 лютого 2018 10:09
Електронний підпис укладений
21 лютого 2018 21:27
СПЕЦИФ2.jpeg укладений
21 лютого 2018 21:25
СПЕЦИФ.jpeg укладений
21 лютого 2018 21:25
ДОГОВIР_3.jpeg укладений
21 лютого 2018 21:25
ДОГОВIР_КОМ1.jpeg укладений
21 лютого 2018 21:25
ДОГОВIР_КОМПИ.jpeg укладений
21 лютого 2018 21:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
27 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна розрахункового рахунку
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 лютого 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 639 000,00
UAH з ПДВ