Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ворота секційні з доставкою та установкою
Очікувана вартість
336 000,00 UAH
UA-2018-01-12-001983-b ● a83dfdff668147c9997ef6732f38b5a3
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ АВТОШЛЯХІВ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03341641 |
Місцезнаходження: | 49040, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ПРОСПЕКТ ПРАЦІ, будинок 3 |
Контактна особа: |
Нина Мелихова +380504514063 melixova_nina@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 січня 2018 15:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 січня 2018 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 січня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 лютого 2018 20:00 |
Початок аукціону: | 05 лютого 2018 15:28 |
Очікувана вартість: | 336 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 360,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Ворота секційні з доставкою та установкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49040, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро , проспект Праці,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 квітня 2018
ДК 021:2015: 44420000-0 — Будівельні товари
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 січня 2018 17:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 січня 2018 17:39 |
ТД Ворота зі змінами.docx | |
26 січня 2018 17:39 |
Зміни ворота.docx | |
12 січня 2018 15:39 |
Проект договору ворота.docx |
26 січня 2018 17:41 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 січня 2018 17:39 |
ТД Ворота зі змінами.docx
|
|||
26 січня 2018 17:39 |
Зміни ворота.docx
|
|||
12 січня 2018 15:39 |
Проект договору ворота.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-01-12-001983-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ МАНУФАКТУРА 3Д, Код ЄДРПОУ:40232329
Дата подання: 07 лютого 2018 17:35
Безпідставне відхилення тенлдерної документації
При розгляді нашої тендерної пропозиції ( згідно протоколу № 51 від 07.02.2018 р.) було зроблено ряд помилок:
1. Згідно техничного завдання предметом тендеру були ВОРОТА секційні ТМ «KRUZIK» (Чехія) або еквівалент, Ми запропонували більш якісні та технично вдосконаліши ворота Алютех Protrend укра]нського виробника ТОВ "Алютех-К".
2. В тендерній документаціії Є (знаходиться) довідка складена в ДОВІЛЬНІЙ формі, в якій погоджуються істотні умови договору ( дивись файл "24 Лист згода з проектом договору Мануфактура 3Д", сторінка 64 тендерної документації.
3. Також в тендерній документаціії Є (знаходиться) копія витягу з реєстру платників податку на додану вартість. Дивись файл "16 Витяг ПДВ Мануфактура 3Д", сторінка 52 тендерної документації.
4. Також в тендерній документаціії Є (знаходиться) довідка складена у ДОВІЛЬНІЙ формі, яка містить відомості про учасника. Дивись файл "117 Довідка відомості про Мануфактура 3Д", сторінка 53 тендерної документації.
5. Також в тендерній документаціії Є (знаходиться) копія витягу з ЄДРПОУ від 25.01.2018 р. Дивись файл "18 Витяг_ЄДР_Мануфактура 3Д 250118", сторінка 54 тендерної документації.
6. В тендерній пропозиції виділена сумма ПДВ. Дивись абзац 3-й сторінки 1 файлу "2 Тендерна пропозиція 1 Мануфактура 3Д Додаток 2".
7. В додатку 4 вказані 2 комп. комплекти воріт Алютех Protrend які повністю відповідають заявленим техничним характеристикам воріт ТМ «KRUZIK». Гарантійні умови викладені в файлі "31 проспект промислові ворота Алютех Protrend" на сторінках 76 та 78 та складають 15 років на корозію та 17 років на пружини ( при 4-х разовому відкриванні в день).. Також заказчик може вібрати один з 10-ти стандартних колорів. та 2-х видів панелів. Фактура панелей S-гофр воріт Алютех є еквівалентом фактура панелей Base ( вузький гофр), а колір RAL 9006 є еквівалентом коліра RAL 9007
Пропоную тендерному комітету переглянути тендерну пропозицію з урахування зауважень
Додаток: у вкладенні, файли з документами які не приняв до уваги тендерний комітет ( всі документи є в тендерній документауції)
Розгорнути
Згорнути
1. Згідно техничного завдання предметом тендеру були ВОРОТА секційні ТМ «KRUZIK» (Чехія) або еквівалент, Ми запропонували більш якісні та технично вдосконаліши ворота Алютех Protrend укра]нського виробника ТОВ "Алютех-К".
2. В тендерній документаціії Є (знаходиться) довідка складена в ДОВІЛЬНІЙ формі, в якій погоджуються істотні умови договору ( дивись файл "24 Лист згода з проектом договору Мануфактура 3Д", сторінка 64 тендерної документації.
3. Також в тендерній документаціії Є (знаходиться) копія витягу з реєстру платників податку на додану вартість. Дивись файл "16 Витяг ПДВ Мануфактура 3Д", сторінка 52 тендерної документації.
4. Також в тендерній документаціії Є (знаходиться) довідка складена у ДОВІЛЬНІЙ формі, яка містить відомості про учасника. Дивись файл "117 Довідка відомості про Мануфактура 3Д", сторінка 53 тендерної документації.
5. Також в тендерній документаціії Є (знаходиться) копія витягу з ЄДРПОУ від 25.01.2018 р. Дивись файл "18 Витяг_ЄДР_Мануфактура 3Д 250118", сторінка 54 тендерної документації.
6. В тендерній пропозиції виділена сумма ПДВ. Дивись абзац 3-й сторінки 1 файлу "2 Тендерна пропозиція 1 Мануфактура 3Д Додаток 2".
7. В додатку 4 вказані 2 комп. комплекти воріт Алютех Protrend які повністю відповідають заявленим техничним характеристикам воріт ТМ «KRUZIK». Гарантійні умови викладені в файлі "31 проспект промислові ворота Алютех Protrend" на сторінках 76 та 78 та складають 15 років на корозію та 17 років на пружини ( при 4-х разовому відкриванні в день).. Також заказчик може вібрати один з 10-ти стандартних колорів. та 2-х видів панелів. Фактура панелей S-гофр воріт Алютех є еквівалентом фактура панелей Base ( вузький гофр), а колір RAL 9006 є еквівалентом коліра RAL 9007
Пропоную тендерному комітету переглянути тендерну пропозицію з урахування зауважень
Додаток: у вкладенні, файли з документами які не приняв до уваги тендерний комітет ( всі документи є в тендерній документауції)
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 лютого 2018 14:34
Перегляд пропозиції ТОВ "МАНУФАКТУРА 3Д"
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 лютого 2018 15:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ МАНУФАКТУРА 3Д |
316 000,00
UAH з ПДВ
|
316 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Технологии Генерации Инсталляции" |
330 560,00
UAH з ПДВ
|
330 560,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Алюмтрейд |
334 000,00
UAH з ПДВ
|
334 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ МАНУФАКТУРА 3Д #40232329 |
Відхилено |
316 000,00
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2018 14:55
|
ТОВ "Технологии Генерации Инсталляции" #39199604 |
Переможець |
330 560,00
UAH з ПДВ
|
12 лютого 2018 16:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2018 09:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 квітня 2018 10:59
|
допугода №2.PDF | зміни до договору |
10 квітня 2018 10:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 лютого 2018 15:34
|
доп.угода 1 до дог.022.PDF | зміни до договору |
26 лютого 2018 15:33
|
Електронний підпис | укладений |
26 лютого 2018 14:03
|
договор 022.PDF | укладений |
26 лютого 2018 14:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 лютого 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 26 лютого 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Строк поставки товарів на протязі 25 робочих днів з моменту подачі заявки Замовника але не пізніше 15 травня 2018 року. |
Номер договору про закупівлю: | 022 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 022 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 квітня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 10 квітня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Строк поставки Товарів: на протязі чотирнадцяти днів з моменту подачі письмовой заявки Замовника на адресу Постачальника, але не пізніше 31 грудня 2018 року. |
Номер договору про закупівлю: | 022 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 022 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |