Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Автомобіль для потреб центру
Очікувана вартість
450 000,00 UAH
UA-2018-01-12-001189-b faf041e2eddc44e6b154dc734332f3ac
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вознюк Юлія Володимирівна

+380679709786 nem_pmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ Немирівський міський центр ПМСД
Код ЄДРПОУ: 41345263
Місцезнаходження: 22800, Україна , Вінницька обл., Немирів, вул. Соборна 26
Контактна особа: Вознюк Юлія Володимирівна
+380679709786
nem_pmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 січня 2018 13:44
Звернення за роз’ясненнями: до 18 січня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 січня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 січня 2018 18:00
Початок аукціону: 29 січня 2018 13:14
Очікувана вартість: 450 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од
Автомобіль для потреб центру
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22800, Україна, Вінницька область, м. Немирів, вул. Соборна, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2018
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 січня 2018 16:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 січня 2018 15:55
Додаток 1 до протоколу ЗТД.doc
15 січня 2018 15:55
ЗТД автомобіль.doc
15 січня 2018 16:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 січня 2018 14:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 січня 2018 15:55
Додаток 1 до протоколу ЗТД.doc
15 січня 2018 15:55
ЗТД автомобіль.doc
12 січня 2018 13:44
ТД автомобіль.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Зміни в ДКТ
Дата подання: 12 січня 2018 15:52
Дата відповіді: 15 січня 2018 15:55
Шановний замовник! Ваша конкурсна документація має дискримінаційні ознаки, також відсутнє обгрунтоване посилання на конкретну торговельну марку! Вимагаємо внести зміни! Відповідно до ч.3 Ст .22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути ОБГРУНТОВАНИМ, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". В порушення зазначеної вимоги закону Вами, як Замовником, без будь-якого обгрунтування, зазначені певні конструктивні особливості предмету закупівлі, які є виключно характеристиками конкретної марки автомобіля, лише однієї моделі конкретного виробника і виключають наявність еквіваленту. А відтак, виключають участь будь яких інших учасників, з можливо більш вигідними пропозиціями, які б призвели до економії та ефективного використання бюджетних коштів. Потенційний Учасник торгів, може запропонувати Вам автомобіль іншої марки, який буде дешевший, більш технологічний, єкономічний, з кращими показниками, але з іншими характеристиками. Формально це є приводом для дискваліфікації Участника торгів, як такого, чия пропозиція більш вигідна, але характеристики якого не суттєво відрізняються від тих, що вказав Замовник. Відповідно до ч.4 Ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію ,та призводять до дискримінації учасників. Так, згідно зазначених вимог та принципів Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник з метою здійснення закупівлі для державних потреб, з максимальною економією та ефективністю, повинен допустити до публічної закупівлі якомога більшу кількість учасників а документація не повинна містити конкретних технічних вимог до предмета закупівлі. В той же час Замовник, зловживаючи наданими йому правами та вносячи на свій розсуд до Документації додаткові вимоги, що не можуть ніяким чином сприяти законності їх проведення, фактично порушує права будь-якого учасника на дотримання принципів запобігання зловживанням неупередженості і прозорості публічної закупівлі. Вважаємо, що встановлення Замовником характеристик конкретної марки автомобіля є зловживанням з боку Замовника та порушенням принципів, викладених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», таких як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність використання бюджетних коштів, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Також зверніть увагу що: Наказом Міністерства охорони здоров’я України № 232 від 02.10.2000 затверджений Перелік спеціальних та спеціалізованих транспортних засобів галузі охорони здоров'я України, що відносяться до складу (категорії) санітарних. Наказом Міністерства охорони здоров’я України № 1150 від 27.12.2013 затверджений «Табель матеріально-технічного оснащення Центру первинної медичної (медико-санітарної) допомоги та його підрозділів» який включає: Автомобіль СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ легковий повнопривідний або легковий, для здійснення медичного обслуговування на дому та здійснення централізованих функцій (логістика біоматеріалів, забезпечення вакцинами, управлінські функції), та спеціалізований автомобіль з ношами для транспортування хворих на хронічну патологію до закладів охорони здоров'я другого рівня. Постановою КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» Затверджені ЗАХОДИ щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету. В пункті №1 зазначається «Припинення придбання ЛЕГКОВИХ автомобілів» Крім автомобілів для охорони та патрулювання в лісових масивах, охорони територій і об’єктів природно-заповідного фонду, автомобілів, які обслуговують гідротехнічні об’єкти Держводагентства, автомобілів для здійснення рибоохоронних заходів, а також автомобілів закордонних дипломатичних установ України, державної телерадіокомпанії “Всесвітня служба “Українське телебачення і радіомовлення”, суб’єктів державного іномовлення України — за наявності об’єктивних потреб в оновленні таких автомобілів та автомобілів для Спеціалізованої антикорупційної прокуратури; мобільних телефонів для Спеціалізованої антикорупційної прокуратури, Служби безпеки у зв’язку з проведенням прикладних наукових досліджень з метою забезпечення державної безпеки, для Національної поліції та утворених її органів, закладів та установ; придбання мобільних телефонів за рахунок коштів спеціального фонду державного бюджету для забезпечення підприємствами, установами та організаціями, що належать до сфери управління Держводагентства, управління віддаленими від основних баз водогосподарськими об’єктами; випадків придбання легкових автомобілів та мобільних телефонів за рахунок коштів спеціального фонду державного бюджету, отриманих на зазначену мету як гранти, міжнародна технічна допомога, благодійні внески. Тоб-то закуповувати відповідно до законодавства потрібно автомобілі легкові, та легкові повнопривідні але виключно транспорті засоби СПЕЦІАЛІЗОВАНІ, про що робиться відповідний запис в свідоцтві про державну реєстрацію транспортного засобу в територіальному сервісному центрі МВС України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом комунального закладу «Немирівський міський центр ПМСД» Ваше звернення щодо внесення змін до тендерної документації на закупівлю товару «Код ДК 021:2015 - 34110000-1 «Легкові автомобілі» (Автомобіль для потреб центру)», розглянуто. За результатами розгляду звернення можемо повідомити наступне.
Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Під час розроблення та оголошення тендерної документації було допущено технічної помилки щодо зазначення в технічному завданні виразу «або еквівалент». У зв’язку із цим тендерним комітетом будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації та її буде викладено в новій редакції. При цьому повідомляємо, що Законом України «Про публічні закупівлі» та Примірною тендерною документацією, затвердженою наказом Мінекономрозвитку № 680 від 13.04.2016 не встановлено обов’язку зазначати в тендерній документації обґрунтування закупівлі того чи іншого предмета закупівлі та його складових.
Закупівля автомобіля для потреб центру здійснюється відповідно до наявної потреби.
Щодо нормативного регулювання повідомляємо, що Замовником здійснюється закупівля не санітарного автомобіля за кошти місцевого бюджету (кошти виділені з міського бюджетну Немирівської міської ради – Рішення 16 сесії 1 скликання №372 від 21.12.2017 року "Про міський бюджет на 2018 рік"). А тому, посилання на Наказ Міністерства охорони здоров’я України № 232 від 02.10.2000 затверджений Перелік спеціальних та спеціалізованих транспортних засобів галузі охорони здоров'я України, що відносяться до складу (категорії) санітарних, Наказ Міністерства охорони здоров’я України № 1150 від 27.12.2013 затверджений «Табель матеріально-технічного оснащення Центру первинної медичної (медико-санітарної) допомоги та його підрозділів» та Постанову КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» є необґрунтованим. Крім того, Наказ Міністерства охорони здоров’я України № 1150 від 27.12.2013 був прийнятий з метою реалізації завдань і заходів у сфері охорони здоров'я, визначених Указом Президента України від 12 березня 2013 року N 128 "Про Національний план дій на 2013 рік щодо впровадження Програми економічних реформ на 2010 - 2014 роки «Заможне суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна держава», а тому, на даний час, є не актуальним.
Замовнику Ваша відповідь відписка!
Дата подання: 17 січня 2018 16:30
Дата відповіді: 19 січня 2018 10:27
Замовнику Наказ Міністерства охорони здоров’я України № 1150 чинний http://old.moz.gov.ua/ua/portal/dn_20131227_1150.html тому не Вам визначати його актуальність, а треба ВИКОНУВАТИ! До речі наведені технічні характеристики автомобіля відповідають виключно до однієї марки та моделі автомобіля що виключає конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що зазначений Вами тебаль є примірним, а тому Центр первинної медичної (медико-санітарної) допомоги може закуповувати й інше матеріально-технічного оснащення, необхідне для його функціонування. Як приклад, згідно примітки до Примірного табеля зазначено, що замість придбання транспортного засобу (автомобіль, мотоцикл, квадроцикл, моторолер) можливе застосування договору про експлуатацію медпрацівником особистого автотранспорту у службових цілях. При цьому, працівники Центру не мють спеціальних або спеціалізованих автомобілів. Таким чином, Замовником здійснюється закупівля у відповідності до вимог Закону та згідно рішення Немирівської міської ради 6 сесії 1 скликання №372 від 21.12.2017 року "Про міський бюджет на 2018 рік"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 січня 2018 13:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Фаворит Авто Вінниця 449 250,00
UAH з ПДВ
449 250,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Центр Херсон" 450 000,00
UAH з ПДВ
450 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 січня 2018 19:28
установчі.PDF
26 січня 2018 19:28
тп.PDF
26 січня 2018 19:28
виконані договори.PDF

Публічні документи

26 січня 2018 19:30
Договор Фридом Фарм.pdf
26 січня 2018 19:30
ТОВ ПОРТІМАО 2017.pdf
26 січня 2018 19:30
ПСП АНТ-АГРО 2017.pdf
26 січня 2018 19:30
ФГ ПІВДЕННІ ЛАНИ 2017.pdf
26 січня 2018 19:30
ЦХ Диллерский 36 Рено.pdf
26 січня 2018 19:30
Stepway_brochure.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Фаворит Авто Вінниця

ТОВ "Центр Херсон"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Фаворит Авто Вінниця
#37690771
Відхилено 449 250,00
UAH з ПДВ
31 січня 2018 14:12
ТОВ "Центр Херсон"
#38967639
Відхилено 450 000,00
UAH з ПДВ
31 січня 2018 14:21

Документи

31 січня 2018 14:12
Електронний підпис
31 січня 2018 13:30
Протокол відхилення

Документи

31 січня 2018 14:21
Електронний підпис
31 січня 2018 14:19
Протокол відхилення

Інформація про відміну

Дата відміни
31 січня 2018 14:21
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі